quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:32 schreef z0rz0r het volgende:
lekker bezig bij fox. eerst pronken met deze wedstrijd en hem dan niet uitzenden
Die doen niet mee aan deze gein.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar is Jong Feyenoord?
2-2 tegen Helmond Sport.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar is Jong Feyenoord?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:32 schreef z0rz0r het volgende:
lekker bezig bij fox. eerst pronken met deze wedstrijd en hem dan niet uitzenden
Zal best, maar Sparta wilde op vrijdagavond blijven en hebben nu vooral zaterdagmiddagen gekregen. Slechte zaak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eredivisie moet ook naar de zaterdagmiddag man. Ideaal zo'n Duits/Engels model. Lekker bieren de hele dag en daarna nog de stad in kunnen ook.
als hij canaaldigitaal heeft zenden ze het inderdaad niet uit. Daar gaat het 3e kanaal pas om 18:00 uur uitzenden..quote:
Goh ja, dat is het belang van Ajax, PSV en Twente. Ik denk dat de Jupiler League toch vooral verwacht dat er met deze elftallen kwaliteit bijkomt. Met zulke elftallen zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat prestaties en resultaten maken toch geen reet uit? Het gaat om de ontwikkeling, spelers klaarstomen voor het eerste elftal. Precies wat Halfgod Cruijff zo vaak gezegd heeft.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
als hij canaaldigitaal heeft zenden ze het inderdaad niet uit. Daar gaat het 3e kanaal pas om 18:00 uur uitzenden..
Leuke tussenstop in Rotterdam toch?quote:
Geen Ziggo hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
als hij canaaldigitaal heeft zenden ze het inderdaad niet uit. Daar gaat het 3e kanaal pas om 18:00 uur uitzenden..
Voor de directie van PSV maakt het vrij weinig uit, gewoon met de sneltrein naar Den Haag toe.quote:
Niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:33 schreef NGC598 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet als het echte PSV over twee uur speelt.
Kwartiertje rijden. Red je net.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:33 schreef NGC598 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet als het echte PSV over twee uur speelt.
''Je ken de groete uit brabant krijge kut''quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:35 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
3 minuten te laat!
lekker bezig dus nu kan ik een schadeclaim indienen
Ok.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat ze allemaal met hun eigen auto zijn.
Wel een hele korte vlucht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:37 schreef Muto het volgende:
Volgens A422 gaan Brands met de privé jet van Rotterdam airport naar The Hague airport.
Beter dan Amoah.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:41 schreef hafcfan het volgende:
Blij dat Heracles BH niet gehaald heeft.
Klopt niet. Samenvattingen liggen ook bij FOXquote:Uitzendrechten liggen bij FOX Sports Eredivisie. Samenvattingen bij RTL7.
Nigel, maar ze kunnen er beide niet veel van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag mij af welke broer beter is.
Komen de samenvattingen van de Juup ook niet meer op het open net?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:41 schreef iBenny het volgende:
Uit de OP:
[..]
Klopt niet. Samenvattingen liggen ook bij FOX
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komen de samenvattingen van de Juup ook niet meer op het open net?
Het open kanaal van FOX...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel, op het open net van FOX dat binnenkort gelanceerd gaat worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komen bij FOX NL(wat 16 augustus van start gaat)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, op het open net van FOX dat binnenkort gelanceerd gaat worden.
Wat gaan ze allemaal uitzenden zoal?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, op het open net van FOX dat binnenkort gelanceerd gaat worden.
Voorlopig staan er alleen nog Amerikaanse series op het programmaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat gaan ze allemaal uitzenden zoal?
Geen idee, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik één van de spelers ken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke speler verwacht jij die het eerste eensmiley krijgt?
danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
Niet handig dat het 2e van PSV eerder speelt als het 1ste.
Freo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik één van de spelers ken.
Het feit dat er geen namen op het shirt staan helpt ook niet mee natuurlijk.
Nee, dat is de sponsor.quote:
Ze hebben ook twee ploegen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is de sponsor.
Ik zie je denken 'huh, maar een topelftal heeft toch niet 2 sponsors nodig??'
Maar jawel, PSV wel.
Twente heeft ook twee sponsors.quote:
quote:
Zijn daar sowieso wel kritische.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
Het gefluit op de tribunes begint al.
Nee, ik had een ninja-edit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las verkeerd
Maar Twente is een subtopper.
Joop is iets te snel gegaan met alles ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las verkeerd
Maar Twente is een subtopper.
'Elke jaar een topspeler aantrekken'quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Joop is iets te snel gegaan met alles ja.
Jawel, 15 minuten.quote:
*Elkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Elke jaar een topspeler aantrekken'
En dan Castaignos kopen![]()
[..]
Jawel, 15 minuten.
quote:
quote:
Wordtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oeps.
Ik denk dat het weer tijd word een korte pauze in te lassen, ik ben niet zo scherp.
Wat kun je winnen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens GGMM gooi ik mijn geld weg omdat ik op PSV geld heb staan, op dit moment toch veel beter dan Sparta
Een koelkast.quote:
Lekkere odds ja. Verrassend trouwens hoe het spel verloopt momenteelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens GGMM gooi ik mijn geld weg omdat ik op PSV geld heb staan, op dit moment toch veel beter dan Sparta
Goeie odds, heb je veel ingezet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |