En daar had GGMM volkomen gelijk in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens GGMM gooi ik mijn geld weg omdat ik op PSV geld heb staan
Ja nu makkelijk praten omdat PSV alles mistquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En daar had GGMM volkomen gelijk in.
Heeft alleen moeite met hoge ballenquote:
Nou ja, de fans van Sparta mogen dat wel vind ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Knalerwtje het volgende:
Mensen die blij zijn omdat Sparta gaat winnen van het tweede van PSVx100.000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miepmiep, toch heeft GGMM gelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja nu makkelijk praten omdat PSV alles mist
Ja maar ja maar ja maar..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja nu makkelijk praten omdat PSV alles mist
Je moet het altijd toch nog even doen he..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat een lul.quote:
Sparta hoort gewoon in de eredivisiequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
Schijnt dat die keeper ook nog een talentvolle broer heeft:Dit zijn ook weer grapjes van het niveau van JR-Style-93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met dit team.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Sparta hoort gewoon in de eredivisie
Ja, die wel ja. Maar zelfs bij hun zou gepaste trots op zijn plaats zijn gelet op het wedstrijdverloop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, de fans van Sparta mogen dat wel vind ik.
Nee hoor want PSV is veel beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Miepmiep, toch heeft GGMM gelijk.
Omdat we toen 20 minuten bezig warenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zei je niks toen ik het had gepost?
Ja jij zou inderdaad ook niet uitbundig juichen voor je clubquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, die wel ja. Maar zelfs bij hun zou gepaste trots op zijn plaats zijn gelet op het wedstrijdverloop.
Nog steeds gooi je je geld weg. Je probeert het maar recht te lullen wat compleet kansloos is.quote:
Wat club betreft wel, wat voetbal betreft niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 minuten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we toen 20 minuten bezig warenIk ben niet zo als jij dat ik dan al conclusies trek.
Dat lijkt me nou helemaal niks voor Davyquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds gooi je je geld weg. Je probeert het maar recht te lullen wat compleet kansloos is.
Dat zien we ja....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
Schijnt dat die keeper ook nog een talentvolle broer heeft:Bermetros.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik kijk een beetje af van jouw posts net over de Eredivisie OPquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou helemaal niks voor Davy
Oh ja, die zal dan wel teruggezet zijn naar die van jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje af van jouw posts net over de Eredivisie OP
Ik zie dat je aan het scouten bentquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:00 schreef Wilskracht het volgende:
Footballmanager
Bertrams Aerial ability 1
Dat was hij ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
Peter van Ooyen. Niet echt een naam voor een negert.
Op Football Manager wordt nieuw talent gemaakt en dan worden er namen gegenereerd door FM zelf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
Peter van Ooyen. Niet echt een naam voor een negert.
danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op Football Manager wordt nieuw talent gemaakt en dan worden er namen gegenereerd door FM zelf.
Zo heette mijn nieuwe spits opeens 'Piet Seedorf'.
Deze anekdote kwam er minder leuk uit als ik vooraf had bedacht.
Harry de Souza Fariaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op Football Manager wordt nieuw talent gemaakt en dan worden er namen gegenereerd door FM zelf.
Zo heette mijn nieuwe spits opeens 'Piet Seedorf'.
Deze anekdote kwam er minder leuk uit als ik vooraf had bedacht.
Oke, dan stop ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:06 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu is het niet leuk meer.
Door een miecommunicatie is hij nooit gebeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Raar dat Bel Hassani niet door een eredivisieclub is opgepikt.
Logische.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Komend jaar naar Utrecht. Half jaar later voor 6 miljoen naar PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon geen plaatje van 3 euro vinden.
Ik kon geen plaatje van 3 euro in het toilet vinden.quote:
Oude GGMM is terug.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon geen plaatje van 3 euro in het toilet vinden.
Ik was even vergeten dat ik bij jou heel duidelijk moet zijn, omdat je het anders niet volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |