Ik heb 70E/F maar omdat ik zo'n slank klein figuurtje heb vallen ze bij mij wel opquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zo enorm is dat nou ook weer niet. Mijn vriendin heeft 85D maar dat het echte joekels zijn valt ook wel weer mee
Zal ik maar happen dan? Wil ik wel zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik heb 70E/F maar omdat ik zo'n slank klein figuurtje heb vallen ze bij mij wel op
Ja dan wel ja, maar mijn vriendin is zelf iets voller (niet dik).quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik heb 70E/F maar omdat ik zo'n slank klein figuurtje heb vallen ze bij mij wel op
Echt niet slecht meid, ik weet zeker dat jij knap van nature bent en nog lang blijft ook ;-)quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ahhhhhh maar jij bent ook heus wel een mooie vrouw om te zien van nature hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:06 schreef oLexie het volgende:
Pfoh, krijg spontaan trek in een kaaspannekoek.
Cup c-d-e op een slank figuurtje ziet er een stuk beter uit dan deze pannekoekenheuvels.
Wat een falende hosselpoging. Stop er maar mee kerel, je bakt er niks van.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
ahhhhhh maar jij bent ook heus wel een mooie vrouw om te zien van nature hoor
dat was geen hosselpoging, zo ben ik helemaal niet hoor, ik praat vanaf mijn hart, heb nooit van mensen gehouden die opscheppen of players proberen te zijn...quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Wat een falende hosselpoging. Stop er maar mee kerel, je bakt er niks van.![]()
Juist, ja. Je zit de hele tijd rare opmerkingen te geven, ga eens terug naar KPD.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:28 schreef F1978 het volgende:
[..]
dat was geen hosselpoging, zo ben ik helemaal niet hoor, ik praat vanaf mijn hart, heb nooit van mensen gehouden die opscheppen of players proberen te zijn...
rare opmerkingen ?? ik geef mijn eerlijke mening gewoon hoor, meer niet.....quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Juist, ja. Je zit de hele tijd rare opmerkingen te geven, ga eens terug naar KPD.
je mag voorbeelden noemen hoor, maar ik ben me van geen kwaad bewust, dat ik iemand gekwetst heb hierquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Juist, ja. Je zit de hele tijd rare opmerkingen te geven, ga eens terug naar KPD.
Het gaat hard achteruit met de humor. Wat slecht.quote:
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef hoink581 het volgende:
De eerste die aan mijn vriendin zit kan een paar petsen krijgen, godverdomme!
http://i.imgur.com/i7EiAQp.pngquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef Kreator het volgende:
Zo jammer dat niemand een screenshot post..
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/i7EiAQp.png
NSFW!
Als die van die koe mogen mag dit ook.
Ik ga op m'n werk geen filmpjes kijken. Plaatje kun je nog een keer 'per ongeluk' aan hebben geklikt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Maar het filmpje staat gwn op page 2 hoor ..
Uuuuh ja, vooral als ze haar mond goed besproeien met sperma.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:42 schreef KeesPindaKaas het volgende:
Ik heb een vriendin waar ik al 14 maanden mee ben. Ze heeft waanzinnig grote borsten en heel veel mannen kijken daarna, ook als ik er gewoon naast loop. Ik ben zelf niet zo'n tietenman maar het is wel geil.
Maar wat ik dus nog veel geiler vind is dat er zoveel mannen de meest idiote dingen uithalen om haar borsten te kunnen zien.
Ik heb het er met haar over gehad en ze weet het zelf ook. Ze gebruikt ze vaak om de boel op stang te jagen en het is gewoon echt lachwekkend wat een aantrekkingskracht dat heeft!
Het gekke is dat ik het best wel geil vind dat anderen opgewonden van haar raken, terwijl ik zelf aan haar kan zitten wanneer ik wil!
We hebben het er zelfs weleens over gehad om een internetsite op te zetten, maar ze wil niet bekend worden in de stad.
Gister met die hitte hebben we samen een filmpje gemaakt waar ze anoniem op staat.
We hebben het erover gehad dat ik het ergens zou willen posten om dan te kijken wat de reacties zijn! Zij vind dat ook wel lachen!
Het lijkt me echt geil om te horen wat andere mannen ervan denken, want op straat zie je ze staren en omvallen van verbazing, maar wat ze denken is niet te lezen.
M'n vriendin weet ervan en het lijkt haar ook gaaf om eens een keertje anoniem reacties van mannen te horen in plaats van te zien.
Ik heb dit topic nog nooit ergens anders gezien, maar zijn er dus meer jongens die er op geilen dat andere mannen opgewonden van hun vriendin raken?
Daar is het al te laat voor makker! Post je adres maar en verstop je niet voor de consequenties!quote:
En ben je al zover ons wat spannende foto's te laten zien, zonder dat haar gezicht erop staat natuurlijk dan ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:42 schreef KeesPindaKaas het volgende:
Ik heb een vriendin waar ik al 14 maanden mee ben. Ze heeft waanzinnig grote borsten en heel veel mannen kijken daarna, ook als ik er gewoon naast loop. Ik ben zelf niet zo'n tietenman maar het is wel geil.
Maar wat ik dus nog veel geiler vind is dat er zoveel mannen de meest idiote dingen uithalen om haar borsten te kunnen zien.
Ik heb het er met haar over gehad en ze weet het zelf ook. Ze gebruikt ze vaak om de boel op stang te jagen en het is gewoon echt lachwekkend wat een aantrekkingskracht dat heeft!
Het gekke is dat ik het best wel geil vind dat anderen opgewonden van haar raken, terwijl ik zelf aan haar kan zitten wanneer ik wil!
We hebben het er zelfs weleens over gehad om een internetsite op te zetten, maar ze wil niet bekend worden in de stad.
Gister met die hitte hebben we samen een filmpje gemaakt waar ze anoniem op staat.
We hebben het erover gehad dat ik het ergens zou willen posten om dan te kijken wat de reacties zijn! Zij vind dat ook wel lachen!
Het lijkt me echt geil om te horen wat andere mannen ervan denken, want op straat zie je ze staren en omvallen van verbazing, maar wat ze denken is niet te lezen.
M'n vriendin weet ervan en het lijkt haar ook gaaf om eens een keertje anoniem reacties van mannen te horen in plaats van te zien.
Ik heb dit topic nog nooit ergens anders gezien, maar zijn er dus meer jongens die er op geilen dat andere mannen opgewonden van hun vriendin raken?
Wat hebben we nou aan een foto zonder gezicht?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
En ben je al zover ons wat spannende foto's te laten zien, zonder dat haar gezicht erop staat natuurlijk dan ?![]()
hij zei al eerder, dat gaat hij echt niet doen.....dus heeft ook geen zin dat te vragen dan hequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat hebben we nou aan een foto zonder gezicht?
Je moet het wel kunnen uitprinten, wil je haar letterlijk kunnen "besproeien".......
Jammer, dat hij mag die "fake" topic voor zich houden....quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
hij zei al eerder, dat gaat hij echt niet doen.....dus heeft ook geen zin dat te vragen dan he
dat is ook een mogelijkheid, maar ben wel nieuwsgierig of hij eerlijk is in dit geval en echt met foto's van haar komt aanzetten en niet van internet geplukt bv....of zelfs gewoon maar ergens heen gelinkt, wat nog zwakker en zieliger zou zijn uiteraardquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Jammer, dat hij mag die "fake" topic voor zich houden....![]()
(ik red me ondertussen met de Baywatch foto's)
Reker er maar niet op....quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
dat is ook een mogelijkheid, maar ben wel nieuwsgierig of hij eerlijk is in dit geval en echt met foto's van haar komt aanzetten en niet van internet geplukt bv....of zelfs gewoon maar ergens heen gelinkt, wat nog zwakker en zieliger zou zijn uiteraard
nou heb het de laatste tijd om eerlijk te zijn niet gekeken meer, als het nog op tv is tenminste....zelfs dat weet ik niet, maar ik volg meer de amateurvideos op internet.....en ja op internet staat het bol van allerlei leuke zaken tenslotte xDquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Reker er maar niet op....
Nog een Baywatch type voorkeur jij?
zat modellen op internet ook te zien natuurlijk, maar in baywatch zitten vast wel lekkere...was vroeger ook zo, dat blijft welquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:32 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Reker er maar niet op....
Nog een Baywatch type voorkeur jij?
Haha ja, sowieso....quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
zat modellen op internet ook te zien natuurlijk, maar in baywatch zitten vast wel lekkere...was vroeger ook zo, dat blijft wel
Ik zie bij google idd, dat met haar helemaal niks mis is...misschien moeten we haar is uitnodigen hier in nederland voor een beschuitjequote:
We definitely can do that...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zie bij google idd, dat met haar helemaal niks mis is...misschien moeten we haar is uitnodigen hier in nederland voor een beschuitje
dan staan we allebei bij schiphol op een manier zoals jim carey in die "the mask" film....dat hij door dat masker in een wolf veranderd en zo een meter tong naar buiten doet, weet je nog xDquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
We definitely can do that...
She's worth it.....
Haha, eerlijk gezegd niet meer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
dan staan we allebei bij schiphol op een manier zoals jim carey in die "the mask" film....dat hij door dat masker in een wolf veranderd en zo een meter tong naar buiten doet, weet je nog xD
deze ken je toch nog wel:quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:24 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, eerlijk gezegd niet meer.
Die film is mij helemaal verdrongen...
Maar we kunnen het zeker gaan evenaren.....
Haha zeker...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
deze ken je toch nog wel:
http://alienationmentale.files.wordpress.com/2012/03/mask-rd.jpg
Ja, dan hield het echt niet snel op inderdaad....maar nooit aan beginnen zonder slagroom eerst op de borsten te smeren he....xDquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha zeker...
Hadden wij maar zo'n tong....
In een keer haar hele lichaam in lik.......
Of chocolade vla...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, dan hield het echt niet snel op inderdaad....maar nooit aan beginnen zonder slagroom eerst op de borsten te smeren he....xD
Ik ben meer van de vanille, komt misschien omdat ik eerder op blank val dan op negerinnen XDquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Of chocolade vla...
Te kwijlend......
jij bent echt een creep wist je datquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vanille, komt misschien omdat ik eerder op blank val dan op negerinnen XD
ooooooo waarom dat dan ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij bent echt een creep wist je dat
of bedoel je dat in positieve zin, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij bent echt een creep wist je dat
nee. Je komt over als een heel vies mannetje. En ik krijg net een dm van een andere user die dat bevestigdquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
of bedoel je dat in positieve zin, dat kan ook natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |