Ik heb 70E/F maar omdat ik zo'n slank klein figuurtje heb vallen ze bij mij wel opquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zo enorm is dat nou ook weer niet. Mijn vriendin heeft 85D maar dat het echte joekels zijn valt ook wel weer mee
Zal ik maar happen dan? Wil ik wel zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik heb 70E/F maar omdat ik zo'n slank klein figuurtje heb vallen ze bij mij wel op
Ja dan wel ja, maar mijn vriendin is zelf iets voller (niet dik).quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik heb 70E/F maar omdat ik zo'n slank klein figuurtje heb vallen ze bij mij wel op
Echt niet slecht meid, ik weet zeker dat jij knap van nature bent en nog lang blijft ook ;-)quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ahhhhhh maar jij bent ook heus wel een mooie vrouw om te zien van nature hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:06 schreef oLexie het volgende:
Pfoh, krijg spontaan trek in een kaaspannekoek.
Cup c-d-e op een slank figuurtje ziet er een stuk beter uit dan deze pannekoekenheuvels.
Wat een falende hosselpoging. Stop er maar mee kerel, je bakt er niks van.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
ahhhhhh maar jij bent ook heus wel een mooie vrouw om te zien van nature hoor
dat was geen hosselpoging, zo ben ik helemaal niet hoor, ik praat vanaf mijn hart, heb nooit van mensen gehouden die opscheppen of players proberen te zijn...quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Wat een falende hosselpoging. Stop er maar mee kerel, je bakt er niks van.![]()
Juist, ja. Je zit de hele tijd rare opmerkingen te geven, ga eens terug naar KPD.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:28 schreef F1978 het volgende:
[..]
dat was geen hosselpoging, zo ben ik helemaal niet hoor, ik praat vanaf mijn hart, heb nooit van mensen gehouden die opscheppen of players proberen te zijn...
rare opmerkingen ?? ik geef mijn eerlijke mening gewoon hoor, meer niet.....quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Juist, ja. Je zit de hele tijd rare opmerkingen te geven, ga eens terug naar KPD.
je mag voorbeelden noemen hoor, maar ik ben me van geen kwaad bewust, dat ik iemand gekwetst heb hierquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Juist, ja. Je zit de hele tijd rare opmerkingen te geven, ga eens terug naar KPD.
Het gaat hard achteruit met de humor. Wat slecht.quote:
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef hoink581 het volgende:
De eerste die aan mijn vriendin zit kan een paar petsen krijgen, godverdomme!
http://i.imgur.com/i7EiAQp.pngquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef Kreator het volgende:
Zo jammer dat niemand een screenshot post..
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/i7EiAQp.png
NSFW!
Als die van die koe mogen mag dit ook.
Ik ga op m'n werk geen filmpjes kijken. Plaatje kun je nog een keer 'per ongeluk' aan hebben geklikt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Maar het filmpje staat gwn op page 2 hoor ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |