Dus een gelijkspel zou dan niet kunnen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat er toch gewoon om wie er wint?
gewoon het eindresultaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus een gelijkspel zou dan niet kunnen?
Gelijkspel na 90 minuten telt gewoon als gelijkspel, bij alle bookies, dus ook toto.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus een gelijkspel zou dan niet kunnen?
dan doen we dat gewoon.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gelijkspel na 90 minuten telt gewoon als gelijkspel, bij alle bookies, dus ook toto.
Doen we dat, ik speel nooit toto.quote:
pannenkoek3000 zegt gewoon na 90 minutenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:18 schreef Nober het volgende:
Ik heb de broek uit dankzij dit succesvolle topic, lekker hoor hey!
[..]
Doen we dat, ik speel nooit toto.
1 van de 45 deelnemers in week 2 heeft alle drie de wedstrijden goed en dat is Anti-vermoeidheid maar het mooiste is dat GGMM op 0 staat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
GAE en Monaco gewonnen, beide goed
Derksen niet.
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die had je als 1 van de weinige fout idd.
quote:
Ik schaam mij diep.quote:
Ja ga d'r nog effe serieus op in ook! Was sowieso een slechte week van de meeste, ik heb ook maar 1 goed.quote:
Als je geen voorspelling post doe ik het wel hetzelfde als Johan en een 2 bij Ajax-Feyenoord en die weken erna ook hetzelfde als Johan. Komt goed!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, nou, 2 goed maar liefst
Overigens ga ik donderdag op vakantie en ben de 30e weer terug. Mag ik dezelfde voorspellingen als Johan? Wellicht dat ik af en toe WiFi heb en dan zelf iets post,aar dat weet ik niet bepaald zeker.
En Ajax-Feyenoord zal wel erbij zitten, daar wil ik sowieso een 2, wat Johan ook zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |