Veel confronterende zooi, nooit fijn...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:00 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond opnieuw de stad in. Geen idee waarom ik ga eigenlijk. Gaat sowieso tegenvallen, maar ook geen zin om thuis te zitten. Had ook al geen zin om met vriendin naar de bios te gaan.
Had gister dus bruiloft van m'n neef. Vroeg m'n nicht nog of ik al op de foto was geweest met t gezin (iedereen werd op de foto gezet) Nouja ik m'n standaardreactie van "nou heoft van mij niet" Maakte m'n andere neef weer de mooie opmerking van "je moet van jezelf houden blabla" dat raakte wel weer de gevoelige snaar van m'n afgelopen 'inzinkmoment'
En de rest van de avond vooral veel stelletjes gezien en de gelukkige familieband die m'n neef heeft met z'n pa/zus/broer enzo. Het blijft steken.. toch wel ergens.
Kwam donderdag m'n exscharrel nog tegen in de stad. 1 van de weinigen waarvan ik zoiets had van dat ie wel leuker was dan enkel scharrel. Die zit dus ook weer in m'n hoofd. Terwijl ie volgens mij nog steeds een vriendin heeft en verder geen contact meer wil daardoor.
VAnavond mooi weer aan de drank dus, hopelijk nergens aan denken, en dan morgen de hele dag brak. Hoeven we die dag nergens meer over na te denken en kunnen we maandag weer een nieuwe week beginnen

Tnx we zullen het wel zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel confronterende zooi, nooit fijn...
Ik hoop dat je een toffe avond hebt en morgen de brakheid hanteerbaar is![]()

Dat is niet gek. Heb ik gisteren ook gedaan en het lucht op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Murmeli het volgende:
Is het heel vreemd om de mensen/ vrienden die heel erg psychisch niet lekker zitten voorlopig uit mijn leven te bannen?
Dan gaat het me niet om mensen die bijv depressief zijn en daar hard tegen knokken. maar vooral de mensen die zichzelf niet helpen, alleen maar met zichzelf bezig zijn etc. Zelfmedelijden etc.... ik merk dat ik geen zin meer heb in zulke types. Maar ben ik dan een kreng? Ik denk dat ik me lange tijd met mensen heb omgeven die zo zijn, omdat ik zelf ook zo was, maar ik word toch blijer van mensen die normaal op tegenslagen reageren en die zichzelf niet alleen maar steeds verder de shit in werken. Ik krijg daar ook meer energie van , en inspiratie om zelf overeind te blijven.

Geen bekenden in de stamkroeg? Of meer dat je gevoel hebt dat niemand het boeit wie jij bent?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:40 schreef Cue_ het volgende:
Zoals verwacht kroeg is niets vanavond. Enkel bevestiging hoe alleen ik ben

Wel bekenden, maar niemand om bij aan te sluiten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen bekenden in de stamkroeg? Of meer dat je gevoel hebt dat niemand het boeit wie jij bent?

Ik heb het idee dat dat met name komt door jezelf bezig te houden met leuke dingen in de hoop dat je die start motor van je weer weet aan te hengelen terwijl je de dieper liggende problemen enigszins op deze manier laat maskeren. En dus pas opvallen als je het weer eigenlijk 'te' leuk krijgt en de emoties je weer in halen en dus de huilbuien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
Terugval hier. Paniekaanval, jankbuien, ik haat mezelf echt zo ontzettend op dit soort momenten... Ik weet ook niet waarom nu ineens, het ging gewoon lekker de laatste tijd. Wel wat slecht en zorgelijk nieuws gehad over de gezondheid van een naast familielid en een drukke week voor de boeg (ergens slaat dat als een tang op een varken, het zijn maar een paar afspraken). Ik zie overal tegenop

Murmeli, is dit niet een gezonde reactie van je? Je merkt dat anderen eigenlijk blijven zitten terwijl jij zelf progressie wil boeken en als je met hun zou blijven zitten voel je je eigenlijk weer naar beneden getrokken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Murmeli het volgende:
Is het heel vreemd om de mensen/ vrienden die heel erg psychisch niet lekker zitten voorlopig uit mijn leven te bannen?
Dan gaat het me niet om mensen die bijv depressief zijn en daar hard tegen knokken. maar vooral de mensen die zichzelf niet helpen, alleen maar met zichzelf bezig zijn etc. Zelfmedelijden etc.... ik merk dat ik geen zin meer heb in zulke types. Maar ben ik dan een kreng? Ik denk dat ik me lange tijd met mensen heb omgeven die zo zijn, omdat ik zelf ook zo was, maar ik word toch blijer van mensen die normaal op tegenslagen reageren en die zichzelf niet alleen maar steeds verder de shit in werken. Ik krijg daar ook meer energie van , en inspiratie om zelf overeind te blijven.

Dit heb ik gisteren met vrienden gedaan. Het was leuk, het was gezellig, het bier was lekker, de dames waren 'wauw'. Maar het was niet meer of minder leuk ivg met een avond alleen zijn, of op vakantie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:21 schreef Murmeli het volgende:
Kusje voor minth!
En have fun cue! Heel veel drinken zou ik niet willen aanraden want met een kater kunnen de dingen ook erger lijken.
Ik had vandaag een kater van hier tot tokio, en weer terug. Wel een toffe avond gehad, naar de buurtkroeg en daarna nog naar een vage tent in de stad met een beetje dance/technoshizzledaar werd ik happy van!
Was niet echt de beste muziek maar wel lekker genoeg om lekker een dansje op te doen.
En beetje klef gedaan met een exhahaha. Ach ja, was wel grappig.
Vandaag de halve dag bij vrienden in de tuin, erg gezellig. Lekker samen gekookt en gegeten en biertjes gedronken enzo.
Was heel fijn

Ow come on...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel bekenden, maar niemand om bij aan te sluiten.
En dat laatste sowieso.

Ik weet dat het sommige mensen wel boeit, maar die zijn hier niet he... Sowieso spreek ik die zelden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ow come on...Ik denk dat het anderen meer boeit dan jezelf denkt. Je bent verder wel sociaal, danst, en gaat uit. Dus volgens mij zit het echt in je hoofd
.
Ik ben overigens gestopt met het kater drinken, ik slaap al slecht, en met drank slaap ik nog slechter en ben ik echt een emotioneel wrak in de ochtend.

Ik zit in m'n mid 20s en ik kan echt niet meer doorslapen. Donderdag op Vrijdag echt pas rond 4 uur in de nacht in slaap gevallen. Ik werd weeeer rondom 9en wakker.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het sommige mensen wel boeit, maar die zijn hier niet he... Sowieso spreek ik die zelden.
Het gaat er toch om wat ik van mexelf vibd en ja dat zit in mn eigen hoofd
Ja dan miet je t niet doen idd. Ik slaap dan gewoon de hele dag door.

Ik vind Nederlandse muziek eigenlijk helemaal niks. Jannes, Jan Smit, Blof, alles, brrr.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik ken t niet. Ken sowieso te veel van blof. Vind t een bagger band. Miss muzikaal wel goed. Maar thats it. De teksten zijn niet mijn ding.

jannes en bløf zit ook wel een wereld tussen. Maar ieder zijn mening.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse muziek eigenlijk helemaal niks. Jannes, Jan Smit, Blof, alles, brrr.

nederlandstalig vind ik niet erg. Maar vind niet alles mooi.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse muziek eigenlijk helemaal niks. Jannes, Jan Smit, Blof, alles, brrr.

Die hele wereld er tussen in vind ik ook niksquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
jannes en bløf zit ook wel een wereld tussen. Maar ieder zijn mening.

Wat heeft dat met leeftijd te maken? Ik ben ook mid 20s en heb dat niet. Kan zo de hele dag door slapen /.lantefanten.op bed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zit in m'n mid 20s en ik kan echt niet meer doorslapen. Donderdag op Vrijdag echt pas rond 4 uur in de nacht in slaap gevallen. Ik werd weeeer rondom 9en wakker.

Genoeg leuke dingen doen helpt zeker. Al kan je je de dag er na alsnog heel eenzaam voelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:16 schreef Toekito het volgende:
Kent iemand het liedje Een dag op de Grens van Bløf? Zo voelde ik me de afgelopen dagen ook. Maar mijn medicijn tegen twijfelen aan een hoop dingen blijkt simpel: VI, Voetbal en vrienden

Er is genoeg goede Nederlandse muziekquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]

Dat bedoelde ik juist met mijn leeftijd. Ik hoor dat ook te kunnen. Ik kan dat dus niet meer .. Ik wil ook wel weer eens uitslapen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met leeftijd te maken? Ik ben ook mid 20s en heb dat niet. Kan zo de hele dag door slapen /.lantefanten.op bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |