abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129630489
Hallo!

Sinds 3 jaar ben ik voor het DierenOpvangCentrum Enschede gastgezin voor kittens! Dit is nu het vierde jaar dat ik kittens opvang. Ik vang kittens op in alle soorten en maten, weesjes, flessenkittens etc.

Zelf heb ik drie katten: Muis, Pingoo en Luna.

Foto's van mijn eigen katten met pleegkittens voor het schattigheidsgehalte
Pingoo

Luna

Muis zegt :r :')
pi_129630559
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
zipper/sammy heeft een heel mooie tekening
gemarmerd heet dat volgens mij. Er is een chique naam voor maar die kan ik nog goed onthouden pumpkin ruby weet het vast wel. En goed huisje voor belle en zipper. Wilde ze er geen 3????
Haha ze wilden er eigenlijk maar 1 :P
Gijs mag toch ook niet tegelijk met ze verhuizen omdat hij nog geen inenting heeft gehad dus zouden ze anders toch weer aan elkaar moeten wennen.

Sammy en Coco gaan dinsdag trouwens verhuizen. Als alles goed gaat met Gijs wordt hij dinsdag of woensdag ingeent en gechipt. Ik heb het asiel gemaild met de vraag of Gijs na de inenting meteen naar een ander gastgezin toe mag waar meer kittens zijn. Ik hou hem heel graag nog een paar dagen hier, maar dat is gewoon niet gezellig voor hem als enige kitten.
pi_129630619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien bedoel je macquerel (makreel). Zo wordt dit patroon ook wel genoemd.
ja dat idd
Ik heb dat echt zovaak gelezen toen ik op zoek was naar een kitten jaren geleden. En nu kwam ik er niet meer op.
dank je
  † In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:20:36 #4
137949 Disana
pi_129630651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ja dat idd
Ik heb dat echt zovaak gelezen toen ik op zoek was naar een kitten jaren geleden. En nu kwam ik er niet meer op.
dank je
Komt door de warmte ;)
pi_129630751
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Komt door de warmte ;)
was het dat maar.
dementie niet te zuinig
  † In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:23:22 #6
137949 Disana
pi_129630771
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

was het dat maar.
dementie niet te zuinig
Ai. Ik hoop dat je een grapje maakt.
pi_129630821
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Ai. Ik hoop dat je een grapje maakt.
Zwangerschapsdementie :D
  † In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:25:08 #8
137949 Disana
pi_129630850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zwangerschapsdementie :D
Oww. Gelukkig.
pi_129630951
komt dus wel goed hoop ik.
En nu weer terug naar de mooie kittens bij oognip
pi_129654715
Zo, expeditie verbandje mislukt :D

Ik heb het verbandje gisteren samen met mama_mia om Zippers buikje gedaan. Hij kon het niet waarderen :+ Het verbandje verschoof na een tijdje ook en ik was bang dat het in zijn wond zou drukken. Omdat ik hem ook de hele dag niet aan zijn hechtingen heb zien zitten heb ik besloten het verbandje er af te halen, met de gok dat het wel goed zou gaan.
Ze hebben ook de hele nacht los in de woonkamer gelopen dus voor het eerst een nacht niet in de bench. M_m dacht namelijk dat ze misschien in de bench zouden spelen en Sammy in z'n buik zou worden gemept/er genoeg van zou krijgen en dan kan ie niet weglopen. Daar zit wat in, dacht ik, dus vandaar mijn besluit.

Ik heb zojuist (met 30 graden in huis :% ) de bench opgeruimd aangezien ze er toch niet meer in hoeven. Ik dacht nog 'wat heerlijk dat we dan onze woonkamer weer voor onszelf hebben O+'. Zo'n bench neemt toch best een groot deel van de woonkamer in als de woonkamer maar 18m2 is. Maar toen kwam ik in de berging met de bench en zag ik de veel te grote kruiptunnel staan die ik vorig jaar voor de kittens had gekocht. Die wilde ik wel meenemen naar boven, maar ja, nog niet onze woonkamer terug -O- ' Ach what the hell, over een paar dagen zijn ze allemaal weg ( :{), laat ze nog maar even de boel op stelten zetten, ze zullen het vast geweldig vinden' :P
En zo geschiedde :7

Coco en Sammy vinden het geweldig, Gijs heeft zich onder de bank verstopt _O-

Ik merk trouwens dat Gijs best wel onzeker is -O- Hij wil soms wel op schoot en komt dan voorzichtig met 2 pootjes op schoot en kijkt me dan vragend aan of ik het wel goed vind (dat zegt ie niet :+ maar dat idee krijg ik). Als ik hem dan aankijk en mijn ogen dichtknijp en hem ga kriebelen ontspant hij helemaal en laat zich vallen O+ of hij kruipt verder op schoot. Als ik dan even stop met aaien kijkt hij me weer zo vragend aan. Sowieso kijkt ie vaak onzeker uit zijn oogjes en weet ie niet of wat hij doet wel goed is. Sneu voor hem, maar hoe geef je een kat meer zelfvertrouwen? :?
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2013 @ 10:33:20 #11
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_129672948
Is 't wel sneu voor hem, of denk je zelf er te veel bij? Ik denk dat hij op zijn manier de wereld aan het verkennen is en het allemaal best vindt zolang hij regelmatig eten en kroeltjes krijgt O+
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Manager PR/Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 13:42:19 #12
269689 crew  Viv
pi_129677198
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:33 schreef Barbaaf het volgende:
Is 't wel sneu voor hem, of denk je zelf er te veel bij?
Dit. Ik heb een kat die ontzettend kan dralen als ze op schoot wil, 1 pootje op schoot, toch weer niet.. ik interpreteer dit niet als laag zelfvertrouwen, ze is gewoon een muts! :D
pi_129685885
Misschien hebben jullie wel gelijk en zie ik het vliegen, ik hoop het, maar nu interpreteer ik het erg alsof hij bevestiging nodig heeft.
pi_129707485
Ik heb even jullie mening nodig :)

Heb net even gevoeld aan de wond van Zipper en vind het wel wat hard om de wond heen. Wond ziet er verder prima uit, niet rood of pijnlijk. Heb de dierenarts even gebeld om te vragen of het normaal is dat het hard is en dat is het wel blabla hechtingen blabla wildvlees.
Maar ik zie dat het toch ook wel wat dik is (weet niet zo goed of dat altijd al zo was). Hoe vinden jullie dit er uit zien?
pi_129707907
toen mijn poes smikkel gesteriliseerd was kreeg ze echt een soort ei op haar buikje rond de hechting. dierenarts keek er naar en zei 'is niks, doei'.
maar goed,, dat is geen navelbreuk
pi_129709428
Kan je die foto bij twijfel niet even naar de dierenarts mailen? :)
pi_129709519
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:31 schreef Holyme het volgende:
Kan je die foto bij twijfel niet even naar de dierenarts mailen? :)
Morgen ga ik Gijs laten enten, zal de foto dan wel even laten zien ja :Y (waarom kan ik zulke dingen nooit zelf bedenken? :'))
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:28:13 #18
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129715130
Als een wond vers is wordt ie vaak ook wel dik omdat er extra bloed naar toe stroomt om de heling te bevorderen. Wellicht is dat het?
pi_129748369
Gijs is vandaag helemaal goedgekeurd door de dierenarts O+ Hij zag er perfect uit, heeft alleen nog wat oorsmeer wat ik verder schoon moet maken met paraffine. Meneer heeft nu een chip en zijn eerste inenting zit er ook in. Fijn!

Over een uur gaan Zipper en Belle verhuizen. Ik ga ze missen -O- gelukkig krijgen ze een heel fijn huisje. Gijs blijft waarschijnlijk tot eind deze week hier en gaat dan naar een ander gastgezin. Belle en Zipper wegen allebei ongeveer 1150 gram, mooi gewichtje om mee te verhuizen dus :) En Gijsje weegt 1.5 kilo. De DA vond hem helemaal niet dik :)

De wond van Zipper ziet er prima uit, dat harde en dikke is helemaal normaal. Wel goed in de gaten blijven houden dat het niet rood/pijnlijk wordt.

Pingoo is vandaag jarig *O* Ter gelegenheid van dit heugelijke feit en voor het afscheid van Zipper en Belle heb ik net koolvisfilet voor ze gekookt. Viel wel in de smaak :9
Foto van de jarige job :+

Koolvis :9

Zipper ligt het liefst met de hitte van de laatste dagen op een lekker koud washandje te chillen 8-)

Beauty Belle O+

:D

Gijsje O+

Nog een paar laatste foto's van het drietal O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Oognip op 06-08-2013 16:47:52 ]
pi_129748955
wat zijn ze toch snoezig ;)
Werewolf
pi_129749793
Ahhw! O+

En Gijs ziet er echt uit als een veeuls te lieve goedzak, hihi. :D
pi_129751745
En weg :{ Had niet verwacht dat ik er om moest janken, toch gebeurd :@ (toen ze weg waren hoor)
pi_129752018
logisch hoor. het scheelt dat je weet dat ze goed terecht komen :*
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_129752582
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:45 schreef Schunckelstar het volgende:
logisch hoor. het scheelt dat je weet dat ze goed terecht komen :*
Zeker waar :Y :*

Ik had net een foto van Zipper en Belle op FB gezet met de melding dat ze zijn verhuisd. Kreeg ik een reactie van een nicht van mij of dat Zipper en Belle waren. Bleek dat zij een buurvrouw op de koffie had die Zipper en Belle via FOK! kende :D De wereld is klein. Ben wel heel benieuwd welke user het is dus meld u even alstublieft O-)
pi_129752612
Ah, Jannuk :D
pi_129752807
*O* Een geinteresseerde *O* voor Gijs *O*
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:56:17 #27
137949 Disana
pi_129756269
Jammer, ik zie de foto's niet, er staat een berichtje van Photobucket dat je moet upgraden.
pi_129757450
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef Disana het volgende:
Jammer, ik zie de foto's niet, er staat een berichtje van Photobucket dat je moet upgraden.
Zie je ze nu wel?
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:35:10 #29
137949 Disana
pi_129757484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:34 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zie je ze nu wel?
Nee, helaas. Ik zie alleen maar dit plaatje:

pi_129757504
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, helaas. Ik zie alleen maar dit plaatje:

[ afbeelding ]
Stom :( Ga er zo even mee prutsen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:36:14 #31
137949 Disana
pi_129757536
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Stom :( Ga er zo even mee prutsen.
Oké. Ik reken op mijn dagelijkse kittenfix.
pi_129757548
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Oké. Ik reken op mijn dagelijkse kittenfix.
:D
pi_129757666
Er is nog een geinteresseerde voor Gijs. Ik ga ze nummeren voor het gemak :+ Dit is 2 en de anderen 1.
1 had ik gemaild (stond geen telefoonnummer bij) en 2 had ik gebeld. 2 Komt donderdag kijken en 1 is op dit moment op vakantie. Deze mensen zijn heel enthousiast over Gijs en hebben een erg leuk verhaaltje over hun andere kat O+ getypt. Zij komen echter pas zaterdag terug van vakantie en komen dan zondag naar Gijs kijken. Deze mensen hebben eerste keus omdat deze eerder waren dan 2.
Echter is het lastig. Wij gaan maandagochtend namelijk op vakantie en het asiel is maandag pas om 13:30 open. Er moet eerst betaalt worden voor Gijs opgehaald mag worden. Dat betekent dat hij pas om 14 uur opgehaald kan worden en dan zijn wij weg... Mama_mia kan niet thuis zijn die dag dus die kan ook niet open doen. Heb nu een ander gastgezin gevraagd.

Heeeel officieel mag Gijs eigenlijk pas dinsdag weg omdat dat een week na zijn inenting is, dat zou betekenen dat hij voor 1 of 2 dagen naar een ander gastgezin moet. Mag hopen dat het asiel daar niet mee akkoord gaat.

Het handigste zou gewoon zijn als 1 nu afzegt, dan kan 2 komen kijken en betalen en is het allemaal veel makkelijker _O-

Wazig verhaal :7
pi_129757887
Zie je ze nu, Disana?
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:51:07 #35
137949 Disana
pi_129757972
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:48 schreef Oognip het volgende:
Zie je ze nu, Disana?
Ja! Dankjewel voor het prutsen. Wat zijn het ook een plaatjes, je gaat ze vast missen maar het is fijn dat ze een huisje hebben gevonden.
pi_129759193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja! Dankjewel voor het prutsen. Wat zijn het ook een plaatjes, je gaat ze vast missen maar het is fijn dat ze een huisje hebben gevonden.
Ik ga ze zeker missen :) Gelukkig gaan we snel op vakantie.
  Manager PR/Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:35:56 #37
269689 crew  Viv
pi_129761119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef Oognip het volgende:
En weg :{ Had niet verwacht dat ik er om moest janken, toch gebeurd :@ (toen ze weg waren hoor)
Laatst op de facebook van Foster Dad John een toepasselijk stuk gelezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_129761530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:35 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Laatst op de facebook van Foster Dad John een toepasselijk stuk gelezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Heel herkenbaar stukje. Fijn om te lezen :) Dank je wel :*
pi_129762888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:03 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zeker waar :Y :*

Ik had net een foto van Zipper en Belle op FB gezet met de melding dat ze zijn verhuisd. Kreeg ik een reactie van een nicht van mij of dat Zipper en Belle waren. Bleek dat zij een buurvrouw op de koffie had die Zipper en Belle via FOK! kende :D De wereld is klein. Ben wel heel benieuwd welke user het is dus meld u even alstublieft O-)
Grappig :)
pi_129767413
Leuk! Mailtje over Coco en Sammy O+

quote:
Het gaat heel goed, beter dan ik verwacht had. Toen we thuis kwamen gingen ze direct op verkenning uit. Heel nieuwsgierig hebben ze de hele woonkamer en keuken bekeken. Geen angst. Ze hebben leuk gespeeld (Sammy is wel een wilde bras he?) we hebben veel lol gehad. Je hebt geen tv meer nodig! Sammy vindt een pingpongballetje helemaal te gek, hij vloog de kamer door! Coco is veel rustiger, maar speelde leuk met een veter en voorzichtig met een balletje. Ze hebben daarna even lekker geslapen, wel een beetje op hun hoede. Daarna weer gespeeld en nu ligt Sammy bij S. (dochter) op schoot te slapen en Coco ligt in de reiskoffer te slapen. Zo lief! Ze zijn al op de kattenbak geweest en hebben ook al gegeten en gedronken.
Oognip, je hebt ze goed opgevoed, ze zijn heel sociaal, mijn complimenten voor je goede zorg.
Ik hoop dat je ze niet al te erg mist. En wil je een keertje komen kijken, je bent welkom.

Sammy lag hier zelden op schoot :D
pi_129767544
Hebben ze nou speciaal voor Belle dezelfde vloer laten leggen? :D
pi_129767598
Ik baal wel een beetje. De mensen die zondag komen voor Gijs en dus de eerste keus hebben gaan maandag nog bij een kitten kijken, terwijl wij al op vakantie zijn. Pas daarna zullen ze beslissen. Als we weggaan weet ik dus helemaal niet waar Gijs aan toe is en dat vind ik niet fijn. Vind het ook niet fijn dat de mensen die donderdag komen tot maandag moeten wachten tot ze uitsluitsel krijgen. Grote kans ook dat ze verder gaan kijken.
Straks zijn we op vakantie en blijkt geen van de geïnteresseerden Gijs te willen en moet hij alsnog naar een gastgezin dat ik dan nog moet regelen -O- Maar ja, ik weet ook niet hoe het anders moet.
pi_129767623
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef computergirl het volgende:
Hebben ze nou speciaal voor Belle dezelfde vloer laten leggen? :D
Haha nee ik heb ze een stukje vinyl meegegeven van ons zodat ze zich snel thuis zou voelen, hadden we over.
pi_129767832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:
Ik baal wel een beetje. De mensen die zondag komen voor Gijs en dus de eerste keus hebben gaan maandag nog bij een kitten kijken, terwijl wij al op vakantie zijn. Pas daarna zullen ze beslissen. Als we weggaan weet ik dus helemaal niet waar Gijs aan toe is en dat vind ik niet fijn. Vind het ook niet fijn dat de mensen die donderdag komen tot maandag moeten wachten tot ze uitsluitsel krijgen. Grote kans ook dat ze verder gaan kijken.
Straks zijn we op vakantie en blijkt geen van de geïnteresseerden Gijs te willen en moet hij alsnog naar een gastgezin dat ik dan nog moet regelen -O- Maar ja, ik weet ook niet hoe het anders moet.
Je woont niet bij amsterdam in de buurt zeker? Wil evt wel helpen
pi_129768072
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je woont niet bij amsterdam in de buurt zeker? Wil evt wel helpen
Nee, Enschede. Lief dat je wil helpen :* Maar er is een gastgezin hier in de straat dat wel even de deur open wil doen als ze Gijs op komen halen, maar het zit gewoon tussen mijn oren. Ik wil gewoon weten waar Gijs aan toe is voor ik op vakantie ga -O- /autist
pi_129768898
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nee, Enschede. Lief dat je wil helpen :* Maar er is een gastgezin hier in de straat dat wel even de deur open wil doen als ze Gijs op komen halen, maar het zit gewoon tussen mijn oren. Ik wil gewoon weten waar Gijs aan toe is voor ik op vakantie ga -O- /autist
Ja dat is ook rot -O-
Maar fijn van Coco en Sammy *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_129769378
Oh wat fijn O+ Heb mijn gevoel een beetje aan de mensen van zondag uitgelegd (we zitten continu heen en weer te mailen, heel leuk :D), ze zijn heeeel enthousiast over Gijs en zijn zo lief. We hebben nu afgesproken dat als de mensen van donderdag Gijs nou geweldig leuk vinden en ik vind hen leuk dan gaat Gijs naar hen. Maar ze hopen stiekem natuurlijk dat het geen klik wordt :P
Ik vind het onwijs lief van ze O+ Zij willen niet het risico lopen dat zij straks Gijs niet willen en de mensen van donderdag al een ander kitten hebben uitgezocht omdat ze zo lang moesten wachten en Gijs alsnog naar een ander gastgezin moet terwijl wij al weg zijn.

Volgens mij kan ik beter een dagboek bij gaan houden, damn _O- :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Oognip op 06-08-2013 22:35:44 ]
pi_129769604
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef Oognip het volgende:
Oh wat fijn O+ Heb mijn gevoel een beetje aan de mensen van zondag uitgelegd (we zitten continu heen en weer te mailen, heel leuk :D), ze zijn heeeel enthousiast over Gijs en zijn zo lief. We hebben nu afgesproken dat als de mensen van donderdag Gijs nou geweldig leuk vinden en ik vind hen leuk dan gaat Gijs naar hen. Maar ze hopen stiekem natuurlijk dat het geen klik word :P
Ik vind het onwijs lief van ze O+ Zij willen niet het risico lopen dat zij straks Gijs niet willen en de mensen van donderdag al een ander kitten hebben uitgezocht omdat ze zo lang moesten wachten en Gijs alsnog naar een ander gastgezin moet terwijl wij al weg zijn.

Volgens mij kan ik beter een dagboek bij gaan houden, damn _O- :')
Dat is wel fijn dat je nu zeker weet dat Gijs een huisje krijgt O+ , dan kun je met een gerust hart op vakantie :*
pi_129770348
Ooh meis toch, wat een zorgen! Maar snap het helemaal.
Gaat goedkomen, ik ga heel hard voor je duimen!
Je doet het goed, lief en zorgzaam en bent tot op het laatste momentje bezorgd. Toppert!:*
pi_129771493
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh meis toch, wat een zorgen! Maar snap het helemaal.
Gaat goedkomen, ik ga heel hard voor je duimen!
Je doet het goed, lief en zorgzaam en bent tot op het laatste momentje bezorgd. Toppert!:*
Dank je :*
Alleen denk ik dat ik me soms iets te druk maak om dingen waar anderen totaal niet bij stil staan _O-
pi_129771991
Das toch logisch? Jij zit in die situatie (als ik het hier even op betrek) dus hou jij je daar mee bezig in je koppie.
Vind het juist goed dat je je hier 'druk' over maakt. Je denkt in het belang van het beestje!
pi_129773049
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef BlueEyes het volgende:
Das toch logisch? Jij zit in die situatie (als ik het hier even op betrek) dus hou jij je daar mee bezig in je koppie.
Vind het juist goed dat je je hier 'druk' over maakt. Je denkt in het belang van het beestje!
Je bent lief! :*
pi_129773123
Deze gozer mist zijn vriendje en vriendinnetje en snapt er niet veel van ;(

Gelukkig heeft 'ie zijn mama nog O+

dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:32:56 #54
78666 muts88
goedgemutst
pi_129774228
Gijs O+
Ik neem hem wel. ;)

Je doet het weer geweldig Oognip. Je bent gewoon betrokken bij je oppaskindjes en daar is niets geks aan!
pi_129775764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef muts88 het volgende:
Gijs O+
Ik neem hem wel. ;)

Je doet het weer geweldig Oognip. Je bent gewoon betrokken bij je oppaskindjes en daar is niets geks aan!
Ja, neem jij hem maar O+

Dank je wel :*
  woensdag 7 augustus 2013 @ 01:06:08 #56
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129777515
Ik vind Gijs een hele mooie tekening hebben en zou hem zo nemen als ik nu niet al 2 katten had.
pi_129777621
Ooh wat issie schattig! Ik zou hem ook wel willen O+ :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_129793362
Kreeg net een mailtje van de baasjes van Coco en Sammie of het normaal is dat ze zo hardhandig spelen met nageltjes en elkaar bijten _O- O+ ze schrikken er soms best wel van. Ze hebben nog nooit katten gehad dus alles is nieuw :D
pi_129793387
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef MissBliss het volgende:
Ooh wat issie schattig! Ik zou hem ook wel willen O+ :')
Mag O-)
pi_129842911
Oh jongens ik ben zo blij O+ Gijs heeft een baasje *O* En wat voor een, twee onwijs leuke mensen! Gijs was een beetje op zijn hoede in het begin, de baasjes konden hem ook niet aaien en desondanks zeiden ze dat ze hem heeeeel tof vinden en heel mooi. Ze waren al meteen verkocht O+
Zaterdag ga ik hem brengen naar zijn nieuwe huisje O+

Ik ben zoooo blij dat alle kittens zo goed terecht zijn gekomen voordat wij op vakantie gaan O+

Had ik al ' O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O* ' gezegd? :+
pi_129842994
Ze hebben trouwens nog geen katten dus Gijs krijgt geen vriendjes, maar zijn baasjes zijn heel veel thuis O+
pi_129843034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
Oh jongens ik ben zo blij O+ Gijs heeft een baasje *O* En wat voor een, twee onwijs leuke mensen! Gijs was een beetje op zijn hoede in het begin, de baasjes konden hem ook niet aaien en desondanks zeiden ze dat ze hem heeeeel tof vinden en heel mooi. Ze waren al meteen verkocht O+
Zaterdag ga ik hem brengen naar zijn nieuwe huisje O+

Ik ben zoooo blij dat alle kittens zo goed terecht zijn gekomen voordat wij op vakantie gaan O+

Had ik al ' O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O* ' gezegd? :+
*O* *O* *O* *O* gelukkig toch nog geregeld voor je vakantie :* *O* *O* *O* *O*
pi_129843077
Yaaaay *O*
pi_129843700
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:55 schreef muts88 het volgende:
Yaaaay *O*
Het is tot nu toe een beetje mislukt met op bezoek bij de kittens komen hè -O-

Als je trouwens mooie foto's van Koos (Joe) en Fred (Bliksem, Odie) hebt, graag!
pi_129843864
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:55 schreef muts88 het volgende:
Yaaaay *O*
pi_129844106
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:16 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Gijsbert O+
pi_129844142
Wat fijn *O*
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_129844353
Nou dan doe ik ook nog even mee *O*
pi_129846605
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het is tot nu toe een beetje mislukt met op bezoek bij de kittens komen hè -O-

Als je trouwens mooie foto's van Koos (JoeOdie) en Fred (Bliksem, OdieJoe) hebt, graag!
Volgende keer beter ;)

Niet zulke hele goede foto's maar toch. Er staat trouwens ook heel wat op mijn Instagram :D

Koosje was helemaal klaar met dat warme weer

Fred had een tevreden momentje, mister Dracula

's Avonds is het jagen op beestjes
pi_129846622
En toen kwam alles op z'n pootjes terecht! *O*
pi_129846912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:14 schreef muts88 het volgende:

[..]

Volgende keer beter ;)

Niet zulke hele goede foto's maar toch. Er staat trouwens ook heel wat op mijn Instagram :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb jij ze? :o Datwistikhelemaalniet! O+

En yay voor de nieuwe blikopener van Gijs! *O* w/
pi_129847133
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:19 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Yess, ik ben de trotse mama O+
pi_129847218
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:24 schreef muts88 het volgende:

[..]

Yess, ik ben de trotse mama O+
Wat supertof! O+ Hoe is het met de mannen?
pi_129847462
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:26 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Wat supertof! O+ Hoe is het met de mannen?
Goed! Ze zijn altijd nog wel een beetje bang voor vreemden, maar naar ons toe doen ze het prima.

O+
pi_129847488
Het zijn trouwens binnenkatten. We durfden het niet aan ze naar buiten te doen.
pi_129847556
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:31 schreef muts88 het volgende:

[..]

Goed! Ze zijn altijd nog wel een beetje bang voor vreemden, maar naar ons toe doen ze het prima.

[ afbeelding ]
O+
Bohhhhh, wie had gedacht hem ooit nog zo te zien! O+
pi_129847580
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:32 schreef muts88 het volgende:
Daar kan ik me iets bij voorstellen _O-
pi_129847848
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:33 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Wij zijn ook altijd blij met dit soort momenten O+

quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Daar kan ik me iets bij voorstellen _O-
:Y
pi_129850101
quote:
12s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:21 schreef Oognip het volgende:

[..]

Gijsbert O+
Ja, de mooiste van de 3 O+
pi_129850294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:31 schreef muts88 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
Tranen in mijn ogen bij het zien van deze foto, prach-tig O+ Toen hij hier nog woonde kon ik hier echt niet op hopen en zie hem nu eens O+

Die tandjes van Fred O+
en sorry voor de naamwissel :@

God, wat ben ik blij dat ze zó goed terecht zijn gekomen zeg, damn O+ O+ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Oognip op 08-08-2013 23:43:48 ]
pi_129850322
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:19 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Wat grappig dat je dat helemaal gemist had! :D Ze wonen al 1.5 jaar bij Muts en vriend O+
pi_129850340
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ja, de mooiste van de 3 O+
Zijn baasjes vinden hem ook zo prachtig, vooral zijn witte sokjes O+
pi_129850601
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:32 schreef muts88 het volgende:
Jullie zijn verstandig _O_
pi_129850608
5 op een rij *O* Levert dat nog wat op?
pi_129850983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:38 schreef Oognip het volgende:

[..]

Tranen in mijn ogen bij het zien van deze foto, prach-tig O+ Toen hij hier nog woonde kon ik hier echt niet op hopen en zie hem nu eens O+

Die tandjes van Fred O+
en sorry voor de naamwissel :@

God, wat ben ik blij dat ze zó goed terecht zijn gekomen zeg, damn O+ O+ O+
Lief! O+ we doen ons best.
En no problem wat betreft de naam ;)

Ik vind de witte borst bij Gijs ook zo mooi. Zwak voor grote katers.
pi_129851164
Leuke update! Wat fijn dat Koos en Fred zo goed terecht zijn gekomen. O+ Niks mis mee om ze binnenkat te laten zijn. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_129854393
Inderdaad hier ook pro binnenkatten, moet er niet aan denken mijn poezekinders naar buiten te laten
pi_129856011
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:33 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dit dus! Oh Oognip, wat moet dat ontzettend fijn zijn om te zien O+
pi_129856068
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:44 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dit dus! Oh Oognip, wat moet dat ontzettend fijn zijn om te zien O+
Een mooiere update kan ik me niet wensen O+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:58:31 #90
78666 muts88
goedgemutst
pi_129859436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 06:50 schreef Cindy1988 het volgende:
Inderdaad hier ook pro binnenkatten, moet er niet aan denken mijn poezekinders naar buiten te laten
Ik voel me soms wel schuldig als ze met hun spuitjes bij het raam hangen. Maar ik denk dat dit gewoon het beste voor ze is en binnenkatten hebben volgens mij ook een prima leven.
pi_129861044
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef muts88 het volgende:

[..]

Ik voel me soms wel schuldig als ze met hun spuitjes bij het raam hangen. Maar ik denk dat dit gewoon het beste voor ze is en binnenkatten hebben volgens mij ook een prima leven.
Ja inderdaad, die van mij mogen af en toe in de tuin onder toezicht maar verder niet. Zijn al meerdere katten bij ons in de wijk aangereden en ook een aantal doodgebeten door een hond :( gaat mij niet gebeuren met mijn kinders.

Back to oognip ;)
pi_129863357
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef muts88 het volgende:

[..]

Dat kan ik me helemaal voorstellen, heb ik hier ook vaak! Maar ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om ze de wijde wereld in te sturen, ben zo bang dat er wat met ze gebeurt :@
pi_129863439
Even wat fotootjes van deze knappe man O+

Gijs kan zo lekker chillen O+

En dit was net;

Gijs lag op de krabton maar Pingoo wilde ook, dan maar er bovenop _O- O+
pi_129863546
Gijs heeft ook bijna een schutkleur op de krapton, dus het vast heeeel per ongeluk
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:00:22 #95
78666 muts88
goedgemutst
pi_129863699
Ahh Pingoo zal zn vriendjes straks wel weer missen.
pi_129872154
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:14 schreef muts88 het volgende:

[..]

Volgende keer beter ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Koos O+ en Fred O+ , wat fijn dat ze nu een goed huisje hebben en wat zijn ze groot geworden :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En dit was net;
[ link | afbeelding ]
O+ O+
Papa Pingoo O+ en wat een lekker ding is Gijs O+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:31:19 #97
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129872565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En dit was net;
[ link | afbeelding ]
O god die bovenste foto. Zwijmel O+ Wat een zacht karaktertje.
pi_129892695
Nog even twee fotootjes van Gijs voordat ik hem naar zijn nieuwe huisje breng :{ O+

pi_129892722
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:59 schreef Oognip het volgende:
Nog even twee fotootjes van Gijs voordat ik hem naar zijn nieuwe huisje breng :{ O+
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dag Gijs :W (ook een beetje :'( )
pi_129893411
Dag Gijs O+ :W en een knuffel voor Oognip :*
pi_129893923
Damn, ik dacht echt dat ik me dit jaar minder aan ze gehecht had, maar toch valt het afscheid erg zwaar ;( lekker janken in de auto :@
Gelukkig genoeg afleiding vandaag, vier mijn verjaardag. Eens kijken of ik nog wat van m'n gezicht kan maken :+
  † In Memoriam † zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:18:59 #102
43556 miss_dynastie
pi_129894076
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:13 schreef Oognip het volgende:
Damn, ik dacht echt dat ik me dit jaar minder aan ze gehecht had, maar toch valt het afscheid erg zwaar ;( lekker janken in de auto :@
Gelukkig genoeg afleiding vandaag, vier mijn verjaardag. Eens kijken of ik nog wat van m'n gezicht kan maken :+
Ah ;( O+ :*
pi_129897394
Het gaat heel goed met Gijs! Hij ging meteen op onderzoek uit en toen hij daar mee klaar was ging hij lekker naast zijn nieuwe baasje liggen O+ ze zijn ontzettend blij met Gijs. Zo leuk! O+
pi_129897521
Alle 3 een goed huis gekregen O+
pi_129897599
Wat een goed teken dat hij nu al naast z'n nieuwe baasje in slaap valt
pi_129897903
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:49 schreef Cindy1988 het volgende:
Wat een goed teken dat hij nu al naast z'n nieuwe baasje in slaap valt
Nou en of!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:02:53 #107
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129897940
Wauw dat is snel.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:55:00 #108
78666 muts88
goedgemutst
pi_129899391
Dag Gijs!
Komt vast goed op zijn nieuwe plekje.

Fijn verjaardagsfeest Oognip!
pi_129901318
O+ dag lieve Gijs O+

en :* voor jou Nipje :*
♥ scars make us who we are ♥
pi_129903127
Dank jullie wel :*

Ik kom er net achter dat Coco en Sammy naast een vriendin wonen :D
pi_130515024
Update *O* *O*

Nee, ik heb geen nieuwe kittens :P

Ben net op bezoek geweest bij Zipper en Belle (Sammy en Coco), was leuk! Het gaat onwijs goed met ze, ze zijn gek op hun baasjes en andersom. Sammy ligt graag op schoot en miauwt heel graag :') En Coco is wat meer op haar zelf. En ze zijn heeeeeel groot geworden :P
Als het mooi weer is lopen ze in de tuin los aan een heel lang koord.

(wat hier dan weer op mijn vingers zit :?)

O+ O+
pi_130515099
Wat een lieve foto's *;
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:34:44 #113
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_130515257
:D O+ Ze zien er super uit!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:00:14 #114
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_130516125
Lief O+
Ziggy played guitar
pi_130518650
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:27 schreef Oognip het volgende:
Update *O* *O*

Ben net op bezoek geweest bij Zipper en Belle (Sammy en Coco), was leuk!
O+ O+
(Her)kenden ze je nog?
pi_130521296
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

(Her)kenden ze je nog?
Dat idee had ik niet, maar dat heb ik nooit :) Kittens zijn mensen volgens mij al gauw vergeten. Ze waren iig totaal niet bang voor me, maar dat zijn ze blijkbaar voor niemand :P
pi_130521614
quote:
Update *O* *O*

Ben net op bezoek geweest bij Zipper en Belle (Sammy en Coco), was leuk! Het gaat onwijs goed met ze, ze zijn gek op hun baasjes en andersom. Sammy ligt graag op schoot en miauwt heel graag :') En Coco is wat meer op haar zelf. En ze zijn heeeeeel groot geworden :P
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
O+ O+
leuk O+
en fijn dat het nieuwe huis ze bevalt *O*
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:24:19 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_130522993
Aaaaaw O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:27:43 #119
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130523116
Wat zien ze er goed uit! Volle vacht enzo. Maar ze zijn toch nog niet zo lang weg, hoe kunnen ze dan zo geëxplodeerd zijn naar jonge volwassenen?
pi_130523404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef Mishu het volgende:
Wat zien ze er goed uit! Volle vacht enzo. Maar ze zijn toch nog niet zo lang weg, hoe kunnen ze dan zo geëxplodeerd zijn naar jonge volwassenen?
Ze zijn vandaag precies 4 weken weg en zijn nu dus zo'n 14 weken. Die kleintjes groeien echt zo hard :o
pi_130523742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ze zijn vandaag precies 4 weken weg en zijn nu dus zo'n 14 weken. Die kleintjes groeien echt zo hard :o
Die van mij is echt niet zo groot over 4 weken :{w

Ze zijn lief, Nip! O+
pi_130524450
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:42 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Die van mij is echt niet zo groot over 4 weken :{w

Ze zijn lief, Nip! O+
Die van jou is toch ook met 8 weken verhuisd? :P dan heb je nog 6 weken.
pi_130524588
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die van jou is toch ook met 8 weken verhuisd? :P dan heb je nog 6 weken.
Ook niet over 6 weken, Nip }:|
pi_130565446
quote:
Update *O* *O*

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
O+ O+
Liefffff!
Fijn dat je hebt op kunnen zoeken en dat ze het goed doen!
  zaterdag 29 november 2014 @ 17:06:40 #125
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_147120786
Schopje, even een nieuwe foto van Daimoon.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_147158101
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:06 schreef Pagan het volgende:

[ link | afbeelding ]
Knappe jongen O+
pi_147832471
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:06 schreef Pagan het volgende:

[ link | afbeelding ]
Knappe kerel O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')