Ahquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:13 schreef Oognip het volgende:
Damn, ik dacht echt dat ik me dit jaar minder aan ze gehecht had, maar toch valt het afscheid erg zwaarlekker janken in de auto
Gelukkig genoeg afleiding vandaag, vier mijn verjaardag. Eens kijken of ik nog wat van m'n gezicht kan maken
Nou en of!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:49 schreef Cindy1988 het volgende:
Wat een goed teken dat hij nu al naast z'n nieuwe baasje in slaap valt
(Her)kenden ze je nog?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:27 schreef Oognip het volgende:
Update![]()
Nee, ik heb geen nieuwe kittens
Ben net op bezoek geweest bij Zipper en Belle (Sammy en Coco), was leuk!![]()
Dat idee had ik niet, maar dat heb ik nooitquote:
leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:27 schreef Oognip het volgende:
Update![]()
Ben net op bezoek geweest bij Zipper en Belle (Sammy en Coco), was leuk! Het gaat onwijs goed met ze, ze zijn gek op hun baasjes en andersom. Sammy ligt graag op schoot en miauwt heel graagEn Coco is wat meer op haar zelf. En ze zijn heeeeeel groot geworden
Als het mooi weer is lopen ze in de tuin los aan een heel lang koord.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(wat hier dan weer op mijn vingers zit)
[ link | afbeelding ]![]()
Ze zijn vandaag precies 4 weken weg en zijn nu dus zo'n 14 weken. Die kleintjes groeien echt zo hardquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef Mishu het volgende:
Wat zien ze er goed uit! Volle vacht enzo. Maar ze zijn toch nog niet zo lang weg, hoe kunnen ze dan zo geëxplodeerd zijn naar jonge volwassenen?
Die van mij is echt niet zo groot over 4 wekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zijn vandaag precies 4 weken weg en zijn nu dus zo'n 14 weken. Die kleintjes groeien echt zo hard
Die van jou is toch ook met 8 weken verhuisd?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die van mij is echt niet zo groot over 4 weken![]()
Ze zijn lief, Nip!
Ook niet over 6 weken, Nipquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die van jou is toch ook met 8 weken verhuisd?dan heb je nog 6 weken.
Liefffff!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:27 schreef Oognip het volgende:
Update![]()
Ben net op bezoek geweest bij Zipper en Belle (Sammy en Coco), was leuk! Het gaat onwijs goed met ze, ze zijn gek op hun baasjes en andersom. Sammy ligt graag op schoot en miauwt heel graagEn Coco is wat meer op haar zelf. En ze zijn heeeeeel groot geworden
Als het mooi weer is lopen ze in de tuin los aan een heel lang koord.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(wat hier dan weer op mijn vingers zit)
[ link | afbeelding ]![]()
Knappe jongenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:06 schreef Pagan het volgende:
Schopje, even een nieuwe foto van Daimoon.
[ link | afbeelding ]
Knappe kerelquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:06 schreef Pagan het volgende:
Schopje, even een nieuwe foto van Daimoon.
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |