abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129545859
Ik heb weliswaar geen katten, maar dat konijn hier kan ook wel een lesje geduld-met-eten gebruiken... :D

En een grote jompel voor de reserving! *O* Woei!
pi_129549449
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:46 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een heel verhaal aan het typen, maar moet even tussendoor iets kwijt:

Belle en Zipper zijn gereserveerd *O* *O* Zo leuk! O+ Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen :')
Joh had hier helemaal overheen gelezen!! Wat goed!!!
pi_129549670
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 17:15 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Joh had hier helemaal overheen gelezen!! Wat goed!!!
Ik lees 'm ook nu pas! Goed nieuws! *O*
pi_129585329
Deze meneer ligt nu naast me uit te buiken en zich te wassen. Voorlopig geen eten meer voor meneertje. Hij moet vanaf nu wachten tot na de operatie. Arm schaapje :{
pi_129586334
Hij is wel echt mooi getekend O+
pi_129586373
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij is wel echt mooi getekend O+
Ja he? Ik vind hem echt heel mooi O+ Zijn oogjes hebben ook zo'n mooie groene kleur O+
pi_129603108
Zo, Zipper is bij de dierenarts Om half 1 kan ik hem al ophalen :)

Even jompelen voor Gijs:

De laatste antibioticapil zit er in *O* Vandaag moet hij nog 3x oogzalf en morgen 2 en dan is hij daar ook vanaf *O* Alleen heeft ie vandaag al 4x gekotst binnen een uur -O- hij lijkt zich verder gewoon prima te voelen, speelt en eet gewoon dus even aankijken maar.
pi_129611116
Sammy (Zipper en Belle wordt Coco) is weer thuis. De operatie is goed gegaan. Hij heeft nu wat hechtingen in zijn buikje waar hij af moet blijven. Deze hechtingen moeten over 10 dagen er uit. Ook moet Sammy 10 dagen rust houden, dat krijgen we natuurlijk nooit voor elkaar. Ik heb hem net een kapje om gedaan zodat hij van zijn hechtingen afblijft maar dit accepteert hij niet. Nu maar hopen dat hij er af blijft.
pi_129611408
Ik maak me wel zorgen om vannacht -O- Wat nou als hij dan even lekker de boel opentrekt? Dan lig ik lekker te slapen :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Oognip op 02-08-2013 13:41:06 ]
pi_129611817
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Oognip het volgende:
Ik maak me wel zorgen om vannacht -O- Wat nou als hij dan even lekker de boel opentrekt? Dan ligt ik lekker te slapen :X
Plankje, 4 spijkers.
:D

Neeeeee, bestaat er niet een soort pakje dat buikje afschermt. Bij volwassen dieren volgens mij wel
pi_129611913
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Plankje, 4 spijkers.
:D

Neeeeee, bestaat er niet een soort pakje dat buikje afschermt. Bij volwassen dieren volgens mij wel
Klopt, maar de kleinste maat is 29 cm lang en het kleintje is maar 19 cm dus das geen optie.
pi_129611972
en een sok (zonder de tenen dan he.. ;) )
pi_129611975
Waarom doe je er niet gewoon een mensenverbandje omheen? Toen Sophie gesteriliseerd werd was ze ook te klein voor de kleinste maat en toen hebben we dat ook als oplossing genomen. Omdat ze de kap ook niet kon verdragen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_129612125
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Nanuke het volgende:
Waarom doe je er niet gewoon een mensenverbandje omheen? Toen Sophie gesteriliseerd werd was ze ook te klein voor de kleinste maat en toen hebben we dat ook als oplossing genomen. Omdat ze de kap ook niet kon verdragen.
Omdat ik daar niet aan gedacht heb :P
Bleef het bij Sophie goed zitten? Kan me niet voorstellen dat het bij deze druktemaker goed blijft zitten...
pi_129612190
Even wat foto's.
Gijs O+

Coco

Dit ligt echt fantastisch :7

En het patientje O+
Bij thuiskomst was hij helemaal aan het hijgen, zo warm had hij het ;( nu ligt hij lekker op de koelmat

Klein stukje van het kale buikje want ik wilde hem niet wakker maken:
pi_129612386
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:45 schreef Oognip het volgende:

[..]

Omdat ik daar niet aan gedacht heb :P
Bleef het bij Sophie goed zitten? Kan me niet voorstellen dat het bij deze druktemaker goed blijft zitten...
Ik heb het gewoon wat ruimer verbonden dan alleen de wond was, waardoor als ze ermee aan het klieren was, de wond in elk geval beschermt bleef. En na een tijdje kreeg ze door dat het toch niet zoveel zin had dus liet ze het gewoon met rust. Sowieso het proberen waard, denk ik. :)
pi_129612535
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:53 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon wat ruimer verbonden dan alleen de wond was, waardoor als ze ermee aan het klieren was, de wond in elk geval beschermt bleef. En na een tijdje kreeg ze door dat het toch niet zoveel zin had dus liet ze het gewoon met rust. Sowieso het proberen waard, denk ik. :)
Zeker weten :)
Ik ga zo nog even het asiel bellen om te vragen of zij een rompertje geval hebben, zo niet ga ik even naar de winkel om verband te kopen :) Misschien dat dat nog wel handiger is dan zo'n rompertje, want daarmee schijnt hij niet normaal te kunnen plassen. Moet elke keer die romper uit...
pi_129612588
Ik ga nu wel meteen verband halen, veel beter dan een romper en meneer is nu toch even rustig :)
Thx voor de tip, Nanuke :*
pi_129613417
Fijn dat Zipper( oeps Sammy :P) weer thuis is O+
Hier hebben ze gelukkig nooit naar de hechtingen omgekeken.
En wat zijn het toch een mooie beestjes O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_129613913
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:59 schreef Oognip het volgende:
Ik ga nu wel meteen verband halen, veel beter dan een romper en meneer is nu toch even rustig :)
Thx voor de tip, Nanuke :*
Geen probleem! Ik hoop dat het goed gaat met de druktemaker. O+
pi_129626515
Meneertje moet zich rustig houden, niet klimmen en doen.

Fail :')
pi_129626644
Hoefde hij niet in de bench, Nip? Dat moest de Puma toen de eerste week wel.
pi_129627329
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoefde hij niet in de bench, Nip? Dat moest de Puma toen de eerste week wel.
Nee, dat hoefde niet. Maar puma had ook wel een andere operatie he, die mocht haar poot toch ook amper belasten?

Als ik Zipper in de bench doe klimt hij omhoog dus dat heeft weinig zin _O- doerak O+
pi_129627679
zipper/sammy heeft een heel mooie tekening
gemarmerd heet dat volgens mij. Er is een chique naam voor maar die kan ik nog goed onthouden pumpkin ruby weet het vast wel. En goed huisje voor belle en zipper. Wilde ze er geen 3????
  † In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:09:08 #300
137949 Disana
pi_129630179
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
zipper/sammy heeft een heel mooie tekening
gemarmerd heet dat volgens mij. Er is een chique naam voor maar die kan ik nog goed onthouden pumpkin ruby weet het vast wel.
Misschien bedoel je macquerel (makreel). Zo wordt dit patroon ook wel genoemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')