Joh had hier helemaal overheen gelezen!! Wat goed!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:46 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een heel verhaal aan het typen, maar moet even tussendoor iets kwijt:
Belle en Zipper zijn gereserveerd![]()
Zo leuk!
Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen
Ik lees 'm ook nu pas! Goed nieuws!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:15 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Joh had hier helemaal overheen gelezen!! Wat goed!!!
Plankje, 4 spijkers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Oognip het volgende:
Ik maak me wel zorgen om vannachtWat nou als hij dan even lekker de boel opentrekt? Dan ligt ik lekker te slapen
Klopt, maar de kleinste maat is 29 cm lang en het kleintje is maar 19 cm dus das geen optie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Plankje, 4 spijkers.
![]()
Neeeeee, bestaat er niet een soort pakje dat buikje afschermt. Bij volwassen dieren volgens mij wel
Omdat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Nanuke het volgende:
Waarom doe je er niet gewoon een mensenverbandje omheen? Toen Sophie gesteriliseerd werd was ze ook te klein voor de kleinste maat en toen hebben we dat ook als oplossing genomen. Omdat ze de kap ook niet kon verdragen.
Ik heb het gewoon wat ruimer verbonden dan alleen de wond was, waardoor als ze ermee aan het klieren was, de wond in elk geval beschermt bleef. En na een tijdje kreeg ze door dat het toch niet zoveel zin had dus liet ze het gewoon met rust. Sowieso het proberen waard, denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet aan gedacht heb
Bleef het bij Sophie goed zitten? Kan me niet voorstellen dat het bij deze druktemaker goed blijft zitten...
Zeker wetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:53 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon wat ruimer verbonden dan alleen de wond was, waardoor als ze ermee aan het klieren was, de wond in elk geval beschermt bleef. En na een tijdje kreeg ze door dat het toch niet zoveel zin had dus liet ze het gewoon met rust. Sowieso het proberen waard, denk ik.
Geen probleem! Ik hoop dat het goed gaat met de druktemaker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:59 schreef Oognip het volgende:
Ik ga nu wel meteen verband halen, veel beter dan een romper en meneer is nu toch even rustig
Thx voor de tip, Nanuke
Nee, dat hoefde niet. Maar puma had ook wel een andere operatie he, die mocht haar poot toch ook amper belasten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoefde hij niet in de bench, Nip? Dat moest de Puma toen de eerste week wel.
Misschien bedoel je macquerel (makreel). Zo wordt dit patroon ook wel genoemd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
zipper/sammy heeft een heel mooie tekening
gemarmerd heet dat volgens mij. Er is een chique naam voor maar die kan ik nog goed onthouden pumpkin ruby weet het vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |