Je bent lief!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef BlueEyes het volgende:
Das toch logisch? Jij zit in die situatie (als ik het hier even op betrek) dus hou jij je daar mee bezig in je koppie.
Vind het juist goed dat je je hier 'druk' over maakt. Je denkt in het belang van het beestje!
Ja, neem jij hem maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef muts88 het volgende:
Gijs
Ik neem hem wel.![]()
Je doet het weer geweldig Oognip. Je bent gewoon betrokken bij je oppaskindjes en daar is niets geks aan!
Magquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef MissBliss het volgende:
Ooh wat issie schattig! Ik zou hem ook wel willen![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
Oh jongens ik ben zo blijGijs heeft een baasje
En wat voor een, twee onwijs leuke mensen! Gijs was een beetje op zijn hoede in het begin, de baasjes konden hem ook niet aaien en desondanks zeiden ze dat ze hem heeeeel tof vinden en heel mooi. Ze waren al meteen verkocht
Zaterdag ga ik hem brengen naar zijn nieuwe huisje
Ik ben zoooo blij dat alle kittens zo goed terecht zijn gekomen voordat wij op vakantie gaan
Had ik al '![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
' gezegd?
Het is tot nu toe een beetje mislukt met op bezoek bij de kittens komen hèquote:
Volgende keer beterquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is tot nu toe een beetje mislukt met op bezoek bij de kittens komen hè
Als je trouwens mooie foto's van Koos (JoeOdie) en Fred (Bliksem, OdieJoe) hebt, graag!
Heb jij ze?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:14 schreef muts88 het volgende:
[..]
Volgende keer beter
Niet zulke hele goede foto's maar toch. Er staat trouwens ook heel wat op mijn Instagram![]()
[ afbeelding ]
Koosje was helemaal klaar met dat warme weer
[ afbeelding ]
Fred had een tevreden momentje, mister Dracula
[ afbeelding ]
's Avonds is het jagen op beestjes
Yess, ik ben de trotse mamaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heb jij ze?Datwistikhelemaalniet!
En yay voor de nieuwe blikopener van Gijs!![]()
Goed! Ze zijn altijd nog wel een beetje bang voor vreemden, maar naar ons toe doen ze het prima.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat supertof!Hoe is het met de mannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |