SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 02-08-2013 22:25:10 ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:06 schreef Syntix het volgende:
GVD Tyron ik had een bazen TT
Kampioenen [Sky/Froome & Xabi Alonso _0_, omdat het kan]
Zin inquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Serero, Andersen, Veltman, Denswil, Hoesen, Cillessen lijken mij zekerheidjes voor maandag.
Wordt genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Serero, Andersen, Veltman, Denswil, Hoesen, Cillessen lijken mij zekerheidjes voor maandag.
Absoluut!!quote:
Ik dat 3-0 daar te weinig voor isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat er geen enkele club de 3-0 van ons verbetert morgen/zondag, dan staan we 34 speelrondes op plek 1
Honer kan toch ook op de vleugels? Speelde hij toen tegen de Graafschap.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
90 minuten ook voor Hoesen zegt ie. Heb je Hendriks, Honer, Bitter, Vermeij en Castillion ook nog als spitsen.![]()
Je kan zo 8 namen noemen die gewoon niks meer bij Ajax te zoeken hebben, ik hoop dat Overmars nog wat spelers de deur uit doet deze maand.
Was Castillion nog bijna weg..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
90 minuten ook voor Hoesen zegt ie. Heb je Hendriks, Honer, Bitter, Vermeij en Castillion ook nog als spitsen.![]()
Je kan zo 8 namen noemen die gewoon niks meer bij Ajax te zoeken hebben, ik hoop dat Overmars nog wat spelers de deur uit doet deze maand.
Welke clubs kunnen dat overtreffen, denk je?quote:
Nee denk het nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef stoeltafel het volgende:
Zou de Boer wissels doorvoeren voor volgende week?
Zwolle.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke clubs kunnen dat overtreffen, denk je?
thanksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef kevin33 het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
of
[ link | afbeelding ]
Enoh is er ook nog. Dat is ook zo'n overvolle positie met Bazoer, Lobotka, de Kamps, Boccara, Enoh en Sporkslede.quote:
Ik geloof dat Frank al voor de voorbereiding heeft gekozen voor Goalbeinn. De goals ontbreken nog wel een beetje. Die tegen AZ telde niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
We weten van De Boer dat hij zijn basisspelers veel vertrouwen geeft en niet zomaar op de bank zet. Pas als Sigthorsson een stuk of vijf wedstrijden achter elkaar slecht speelt, zal Hoesen basisspeler worden, denk ik. Frank heeft na de voorbereiding gekozen voor Goalbeinn.
Ja is echt slecht. Hoesen graag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:05 schreef Tyron het volgende:
Die ene aanname van Siggy
Bal sprong gvd 4 meter van hem weg
PSVquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke clubs kunnen dat overtreffen, denk je?
Natuurlijk, in februari kwam hij er ook gelijk weer in. Sigthorsson leert niet ineens hoe die een bal kan aannemen, die zorgt er op deze manier zelf wel voor dat hij zijn plaats kwijtraakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof dat Frank al voor de voorbereiding heeft gekozen voor Goalbeinn. De goals ontbreken nog wel een beetje. Die tegen AZ telde niet.
Siggy speelde vandaag echt niet slechtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk, in februari kwam hij er ook gelijk weer in. Sigthorsson leert niet ineens hoe die een bal kan aannemen, die zorgt er op deze manier zelf wel voor dat hij zijn plaats kwijtraakt.
Wat viel jou in het positief op?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Siggy speelde vandaag echt niet slecht
Balvast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat viel jou in het positief op?
quote:
2 jaar geleden was castillion nog twee klasses beter dan v Persiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Wees daar maar niet zo zeker van. Als hij deze vorm blijft neerzetten, zie ik het nog wel gebeuren dat Hoesen rond oktober wel in de basis staat.quote:
Jij leeft wel in een bijzondere wereld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
2 jaar geleden was castillion nog twee klasses beter dan v Persie
Nee man. Siggy is echtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees daar maar niet zo zeker van. Als hij deze vorm blijft neerzetten, zie ik het nog wel gebeuren dat Hoesen rond oktober wel in de basis staat.
Wat is dan het positieve wat jij hebt gezien? Hij heeft op geen enkele wijze iets positiefs bij kunnen dragen imo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man. Siggy is echt. Frank houdt hem gwn hele seizoen in basis.
Laatste bericht van onze publiekslievelingquote:Derk Boerrigter is met gemengde gevoelens vertrokken bij Ajax. De kersverse Celtic-aanwinst stoort zich met name aan de opstelling van trainer Frank de Boer rond zijn overgang naar Schotland.
"De Boer heeft totaal niet met me gesproken, toen ik Ajax verliet", zegt de linksbuiten tegen The Scotsman. "Hij heeft me geen succes gewenst, ofzo."
De 26-jarige Tukker had überhaupt geen goede band met de Ajax-trainer stelt hij verder. "In het begin had ik veel krediet, maar het lijkt alsof ik het allemaal verspeeld heb. Ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan en ik vind het teleurstellend hoe het geëindigd is."
Over zijn periode in Amsterdam zegt hij in de Schotse krant. "In het begin maakte ik veel doelpunten voor Ajax en haalde ik het nationale elftal. De blessure heeft me echter teruggeworpen."
Brengt fysiek mee, maakt ruimte, goede pass altijd, balvast, topspits man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dan het positieve wat jij hebt gezien? Hij heeft op geen enkele wijze iets positiefs bij kunnen dragen imo.
Hij kan beter in een inrichting worden opgenomen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Laatste bericht van onze publiekslieveling
Dat heb ik niet gezien vandaag, al vond ik het zielig dat Bojan zich vastliep waardoor Siggy niet kon scoren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brengt fysiek mee, maakt ruimte, goede pass altijd, balvast, topspits man.
Siggy miste een kopbal op één haar na. Bojan had een pass moeten geven, en toch houdt hij de bal wel redelijk goed vast rond de 16.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien vandaag, al vond ik het zielig dat Bojan zich vastliep waardoor Siggy niet kon scoren.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brengt fysiek mee, maakt ruimte, goede pass altijd, balvast, topspits man.
Weet ik. Ik snap dan ook niet waarom men mij hier zo haat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt altijd iets nuttigs te melden.
Die onterechte negativiteit en gefap op Hoesen is wel leuk wil je zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Kut troll, niet leuk gewoon. Stop daarmee man.
Zoals dit bedoel ik dusquote:
Spelers zijn bang in het donker, gaan ze niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
psv kan naar de hel lopen trouwens
Willems ga je niet zien in het donker .quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spelers zijn bang in het donker, gaan ze niet doen denk ik.
ZIjn ogen wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willems ga je niet zien in het donker .
Jij verwacht iemand anders? Vorig jaar kwam hij er in speelronde 12 pas bij en kwam hij 2 doelpuntjes tekort.quote:
Is dat gewoon te koop daar ja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:24 schreef Devv het volgende:
De bitterballen waren spannender dan de wedstrijd. Maar ja, de punten zijn weer binnen. Daar gaat het uiteindelijk om.
Dven, bedoel je die?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gozert woont toch in Bulgarije? Of is dat iemand anders?
Oh zo, dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gozert woont toch in Bulgarije? Of is dat iemand anders?
Oh die ja, laat maar dan.quote:
Het is dat ik in de war ben met iemand anders, anders was ik je even komen opzoeken.quote:
Maar serieus, waarom ga je zo weinig naar Ajaxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is dat ik in de war ben met iemand anders, anders was ik je even komen opzoeken.
Tal van redenen. Maak er geen geld voor vrij, mijn vrienden zijn niet zo heel veel van het voetbal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom ga je zo weinig naar Ajax?
Maak je nieuwe vrienden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tal van redenen. Maak er geen geld voor vrij, mijn vrienden zijn niet zo heel veel van het voetbal.
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Kan je ergens een samenvatting bekijken?
NOS Studio Sport Eredivisie 2 augustus 2013quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Kan je ergens een samenvatting bekijken?
Thxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
NOS Studio Sport Eredivisie 2 augustus 2013
Hij lijkt nog steeds elke wedstrijd erg op zoek naar een gol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet hij niet doen.
Hij was gewoon blij met zijn goal omdat het de hele wedstrijd niet lekker ging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Suarez 2.0quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij lijkt nog steeds elke wedstrijd erg op zoek naar een gol.
Zo reageren slaat nergens op, vooral omdat het een intikkertje was voor open doel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was gewoon blij met zijn goal omdat het de hele wedstrijd niet lekker ging.
Ja vond het ook echt niet uitzien. Was gewoon een lucky goal en dan gaat hij het zo vieren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Laatste bericht van onze publiekslieveling
Zit in zijn karakter blijkbaar. Beetje showmannetje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo reageren slaat nergens op, vooral omdat het een intikkertje was voor open doel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Siggy speelde vandaag echt niet slecht
twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 23:52:08Sigthorsson leed vandaag 5 keer balverlies door een slechte balbehandeling/aanname - net zoveel als alle andere Ajax-spelers samen. #ajarod reageer retweet
Jongen, kijk eens wat posts later.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 23:52:08Sigthorsson leed vandaag 5 keer balverlies door een slechte balbehandeling/aanname - net zoveel als alle andere Ajax-spelers samen. #ajarod reageer retweet
Ik vond het eigenlijk heel erg meevallen. Het begon pas aan het einde van de avond broeierig te worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
was echt vies warm in de ArenA ... sightorsson echt weer een drama. Onbegrijpelijk dat Hoesen geen kans krijgt.
Ik denk dat Viktor misschien te snel gebracht is door de blessure van Boerrigter toen. Hij wil Amsterdam veroveren, en dat doe je door te scoren. Ik snap dat hij ambitieus is, maar net als Bojan in de tweede helft moet je niet op zoek gaan naar eigen succes. Dan vind je dat juist niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja vond het ook echt niet uitzien. Was gewoon een lucky goal en dan gaat hij het zo vieren.
Zowel Fischer en Bojan moeten ophouden te gaan voor eigen succes door steeds de (moeilijke) actie te willen maken, zelf te schieten vanuit een onmogelijke positie of afstand, of net een stapje te veel te zetten. Het is ook hun taak om voorzetten te geven op Sigthorsson, echt veel goede ballen heeft hij namelijk niet gehad vandaag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik denk dat Viktor misschien te snel gebracht is door de blessure van Boerrigter toen. Hij wil Amsterdam veroveren, en dat doe je door te scoren. Ik snap dat hij ambitieus is, maar net als Bojan in de tweede helft moet je niet op zoek gaan naar eigen succes. Dan vind je dat juist niet.
Wat is het verschil met Matavz?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef Burrito het volgende:
Ik vind de kritiek op Siggy een beetje onterecht. Ja, hij is minder technisch dan Hoesen maar dat kan je hem niet verwijten, De Boer kiest voor hem. Siggy is een spits die 1 goede bal in de 16 nodig heeft en hem er altijd inknalt, die ballen krijgt hij niet. Ondertussen werkt hij wel heel hard en probeert hij zo goed mogelijk mee te voetballen. Dat het niet zo goed lukt als Hoesen dat zou kunnen is gewoon te verwachten. Ik vind Siggy zeker een goede spits maar ik denk dat Hoesen beter zou functioneren, Siggy krijgt gewoon niet de ballen die hij nodig heeft.
Dat kan je niet verwachten met Fischer en Bojan die constant naar binnen trekken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Fischer en Bojan moeten ophouden te gaan voor eigen succes door steeds de (moeilijke) actie te willen maken, zelf te schieten vanuit een onmogelijke positie of afstand, of net een stapje te veel te zetten. Het is ook hun taak om voorzetten te geven op Sigthorsson, echt veel goede ballen heeft hij namelijk niet gehad vandaag.
Dan zal je nooit het optimale rendement halen uit Sigthorsson.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je niet verwachten met Fischer en Bojan die constant naar binnen trekken.
Het zijn wel technisch onderlegde spelers. De actie maken is niet het probleem, maar heb oog voor je medespeler. M.i. is Fischer daar verder in dan Bojan. Die bal van Krkic in de tweede helft had gewoon naar Sightorsson gemoeten, dan was het gegarandeerd 3-0quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Fischer en Bojan moeten ophouden te gaan voor eigen succes door steeds de (moeilijke) actie te willen maken, zelf te schieten vanuit een onmogelijke positie of afstand, of net een stapje te veel te zetten. Het is ook hun taak om voorzetten te geven op Sigthorsson, echt veel goede ballen heeft hij namelijk niet gehad vandaag.
Bojan speelde gewoon als nummer 10. Ik zat soms ook te schreeuwen dat hij eens een keer naar rechts moest. Maarja hij luisterde nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je niet verwachten met Fischer en Bojan die constant naar binnen trekken.
Ajaxspits moet wel mee kunnen voetballen. Met Sigthorsson gaat dat nogal lastig. Zijn balbehandeling is (dat roept iedereen, standaard) om te hui-len. Op fysiek kan hij nog wel eens een duel winnen, alleen is het vaak zo dat hij dan weer om een onverklaarbare wijze de bal weer heeft verspeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan zal je nooit het optimale rendement halen uit Sigthorsson.
En dan? Alles veilig terug tikken omdat hij geen echte rechtsbuiten met een passeer beweging is?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan speelde gewoon als nummer 10. Ik zat soms ook te schreeuwen dat hij eens een keer naar rechts moest. Maarja hij luisterde niet
Blind gaat zijn basisplaats wel verliezen binnen een paar maanden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajaxspits moet wel mee kunnen voetballen. Met Sigthorsson gaat dat nogal lastig. Zijn balbehandeling is (dat roept iedereen, standaard) om te hui-len. Op fysiek kan hij nog wel eens een duel winnen, alleen is het vaak zo dat hij dan weer om een onverklaarbare wijze de bal weer heeft verspeeld.
Al moet je niet vergeten dat Daley en Ricardo veel mee opkomen. Vooral Van Rhijn had vrij spel vandaag. Blind vond ik ook niet eens zo slecht op zijn voorzetten, alleen blijft de rest bij Daley zo matig. Herken totaal niet de Blind van 2012/2013.
Om het veld breed te houden en dat er een afspeelmogelijkheid op de flanken is. Om zo de verdediging wat meer uit elkaar te spelen. Als iedereen in het centrum gaat staan is het voor de tegenstander ook makkelijk te verdedigen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan? Alles veilig terug tikken omdat hij geen echte rechtsbuiten met een passeer beweging is?
Dan kun je hem net zo goed weer terug sturen naar Barcelona.
Dat deed van Rhijn prima ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om het veld breed te houden en dat er een afspeelmogelijkheid op de flanken is. Om zo de verdediging wat meer uit elkaar te spelen. Als iedereen in het centrum gaat staan is het voor de tegenstander ook makkelijk te verdedigen.
Dat was zeker een moment waarop ik wel even gevloekt hebt. Maar hij is ook geil op de goal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:37 schreef GwaiLow het volgende:
Bojan moet wel de ballen goed afspelen. Als je die kans in de 2e helft waar hij toch op Sigtorsson af moet spelen wat een 100% goal zou zijn maar hij gaat dan toch van een lastige hoek op goal schieten.....tja
Toen liep hij zich vast en was er onmogelijk nog kans om hem af te spelen naar Sigthorsson.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:37 schreef GwaiLow het volgende:
Bojan moet wel de ballen goed afspelen. Als je die kans in de 2e helft waar hij toch op Sigtorsson af moet spelen wat een 100% goal zou zijn maar hij gaat dan toch van een lastige hoek op goal schieten.....tja
Dat had hij dan ook eerder al kunnen doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen liep hij zich vast en was er onmogelijk nog kans om hem af te spelen naar Sigthorsson.
Waren echt genoeg mogelijkheden om die bal in die aanval af te spelen op Sigtorsson. Moet je maar eens terug kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen liep hij zich vast en was er onmogelijk nog kans om hem af te spelen naar Sigthorsson.
Zal het eens kijken in de samenvatting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waren echt genoeg mogelijkheden om die bal in die aanval af te spelen op Sigtorsson. Moet je maar eens terug kijken.
Gewoon no-look pass er tussen door. Moet prima kunnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ergens ja. Alleen lijkt het me lastig omdat hij eerst nog naar links moet draaien met zijn voet en er rennen nog verdedigers van Roda op af.
Nee, niet tussen die 2 door. Gewoon heel simpel voor die 2 Roda verdedigers langs. Kijk goed naar die foto, als je hem voor ze langs speelt met de goede snelheid staat Sigtorsson alleen voor de keeper.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon no-look pass er tussen door. Moet prima kunnen.
Ik ga voor het mooiere doelpuntquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, niet tussen die 2 door. Gewoon heel simpel voor die 2 Roda verdedigers langs. Kijk goed naar die foto, als je hem voor ze langs speelt met de goede snelheid staat Sigtorsson alleen voor de keeper.
Dat bedoelde ik eerder al, hij lijkt soms zo met zichzelf bezig dat hij zijn ploeggenoten overschreeuwt en negeert....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij lijkt nog steeds elke wedstrijd erg op zoek naar een gol.
siggy moet eerst zelf maar een keer goed gaan ballen voordat hij dingen kan gaan eisen, wat een drama weer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eerder al, hij lijkt soms zo met zichzelf bezig dat hij zijn ploeggenoten overschreeuwt en negeert....
Het wordt er voor Siggy ook niet makkelijker op als zijn vleugelspitsen alleen maar voor eigen succes gaan
Sigthorsson speelde niet slecht vandaag. Hij kreeg weinig tot geen bruikbare ballen. Verder moet je niet vergeten dat je het als spits altijd lastig hebt tegen clubs als Roda, de ruimtes zijn klein, Roda verdedigt met man en macht als Ajax de bal heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
siggy moet eerst zelf maar een keer goed gaan ballen voordat hij dingen kan gaan eisen, wat een drama weer.
Opvangen door Serero op te stellen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat moeten we eigenlijk doen als 5 voor 12 Eriksen toch nog weg zal gaan?
No way. Dat is leuk en aardig. Maar ik ben er zeker van dat een Eriksen voor Ajax toch echt nog wel een punt of 5/10 specifiek voor Ajax kan pakken in wedstrijd ,een vrije trap of wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Opvangen door Serero op te stellen.
Het eerste plan was om Maher te halen, maar dat is van tafel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat moeten we eigenlijk doen als 5 voor 12 Eriksen toch nog weg zal gaan?
Kun je Fisscher niet op Eriksen zijn positie laten spelen? Daar zie ik nog meer potentie in ivg met Snorero en Klaassen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het eerste plan was om Maher te halen, maar dat is van tafel.
Ik denk dat ze het momenteel plannen op te vangen van binnenuit. Serero en Klaassen die nu een seizoen fit moeten blijven.
Fischer zou daar kunnen spelen, al lijkt het me niet bepaald zijn beste positie. Helemaal nu Boerrigter weg is, lijkt het me dat hij linksbuiten blijft staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kun je Fisscher niet op Eriksen zijn positie laten spelen? Daar zie ik nog meer potentie in ivg met Snorero en Klaassen.
Blind heeft wel iets meer krediet dan 1 mindere wedstrijd. Siggy daarentegen mag echt wel eens ff banken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Blind was verdedigend weer matig gisteren, Siggy ook weer drama. Van mij mogen Hoesen Boilesen er wel vast in.
Heb jij een plaat voor je kop of wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sigthorsson speelde niet slecht vandaag.
Goede eerste helft. Matige tweede helft, veel kansen werden gemist en Roda aantal keren gevaarlijk zoals bij de penalty.quote:
Was ook het enige wat ik aan te merken had op de opstelling. Volgens mij staat Boilesen binnenkort sowieso in de basis. Al 2 invalbeurten achter elkaar voor een verdediger, om een linksback te vervangen waarbij je verdedigend altijd je twijfels houdt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Blind was verdedigend weer matig gisteren, Siggy ook weer drama. Van mij mogen Hoesen Boilesen er wel vast in.
De Boer coacht blind ook de hele wedstrijd, daaraan zie je dat hij gewoon niet tevreden is over zijn presteren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was ook het enige wat ik aan te merken had op de opstelling. Volgens mij staat Boilesen binnenkort sowieso in de basis. Al 2 invalbeurten achter elkaar voor een verdediger, om een linksback te vervangen waarbij je verdedigend altijd je twijfels houdt.
Nee, maar er zijn er dus wel 6 niet in gegaan op rij. Dat is sowieso al vrij sick. Ook als iemand naast/over schiet heeft het vaak met de keeper te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:15 schreef Mavcovic het volgende:
Gisteren stopte Vermeer geen penalty.
4 van de 6 (of 3 van de 5 in Eredivisie) gestopt.. Niet slecht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er dus wel 6 niet in gegaan op rij. Dat is sowieso al vrij sick. Ook als iemand naast/over schiet heeft het vaak met de keeper te maken.
Matig?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef DeLachendeVierde het volgende:
matige wedstrijd van Fischer hoor
Vijfde zou hij gestopt hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vermeer liet wel alle 4 de genomen strafschoppen van Boekarest door.
twitter:BoKrkic twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 12:11:20Goede morgen!! So happy with yesterday's win, great match of the team! Feeling better every day... Keep working and improving!!! 👍 #ajarod reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:BoKrkic twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 12:11:20Goede morgen!! So happy with yesterday's win, great match of the team! Feeling better every day... Keep working and improving!!! 👍 #ajarod reageer retweet
Je wordt toch blij van die jongen, of niet? Kan blijkbaar al een heel klein beetje Nederlands, terwijl Blaise N'Kufo dat na jaren nog steeds niet kon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Lijkt me dat hij niet zelf tweet, hij schijnt ook geen engels te kunnen namelijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je wordt toch blij van die jongen, of niet? Kan blijkbaar al een heel klein beetje Nederlands, terwijl Blaise N'Kufo dat na jaren nog steeds niet kon.
Goede morgen. Kom op zeg. In dat geval kan ik ook 'een heel klein beetje' Mandarijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je wordt toch blij van die jongen, of niet? Kan blijkbaar al een heel klein beetje Nederlands, terwijl Blaise N'Kufo dat na jaren nog steeds niet kon.
Dacht laatst bij een interview met Navas dat hij Engels kon want hij stond zo te luisteren, paar seconden later draait hij maar naar zijn tolk. Kunnen allemaal geen Engels die Spanjaarden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij niet zelf tweet, hij schijnt ook geen engels te kunnen namelijk
Geloof er geen reet van. Maar ik ben dan ook Bojan-fan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij niet zelf tweet, hij schijnt ook geen engels te kunnen namelijk
Ik zag hem gisteren in de wedstrijd even in een close up toch iets van 20sec over het spel praten na een drinkpauze met Siem. Dus dat moet wel in het engels zijn geweestquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat een baas.quote:
dat is vrij algemeen bekend. Ik ben overigens ook fan hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van. Maar ik ben dan ook Bojan-fan.
twitter:NicoBoilesen twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 12:51:14Saying thanks to the fans for a great start ! http://t.co/k0wlpSbJR0
reageer retweet
ok.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:NicoBoilesen twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 12:51:14Saying thanks to the fans for a great start ! http://t.co/k0wlpSbJR0[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer genoeg tegen Heerenveen weer op een vrijdag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:46 schreef Stiggie het volgende:
Best leuke wedstrijdjes op het programma
2 zondag 11 augustus 2013 14:30 AZ Ajax
3 zondag 18 augustus 2013 12:30 Ajax Feyenoord
4 vrijdag 23 augustus 2013 20:00 sc Heerenveen Ajax
Ik ben blij dat je het grappig vindtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zo'n soort grap maak jij zeer vaak valt me op.
Binnenlandse transfer telt opleidingsvergoeding niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er eigenlijk ooit bekend gemaakt hoeveel Ajax kreeg voor de doorverkoop van Ozbiliz?
10 miljoen euro, van 12-22 bij Ajax gespeeld. Dus 4,5%= ongeveer 450 duizend euro?
Dit telt alleen niet als binnenlandse transfer. Binnenlandse transfer is als hij binnen het land van opleiding wordt getransfereerd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenlandse transfer telt opleidingsvergoeding niet.
Feyenoord kreeg ook geen opleidingsvergoeding toen van Persie van Arsenal naar Man Utd trok.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit telt alleen niet als binnenlandse transfer. Binnenlandse transfer is als hij binnen het land van opleiding wordt getransfereerd.
Zo zouden Ajax en Groningen geld overhouden aan een transfer van Suarez, mocht hij naar Arsenal gaan.
Hier staat dat ze daar wel recht op hebben:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg ook geen opleidingsvergoeding toen van Persie van Arsenal naar Man Utd trok.
Robin speelde van zijn 15de tot zijn 20ste bij Feyenoord, dus Feyenoord zou recht hebben op een deel van die transfersom, volgens de regels.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:18 schreef Konijnenjager het volgende:
Omdat Engeland als opleidingsland geldt voor RvP (voor zn 22e verkast).
Hangt dus af van Russische regels.quote:. If the player transfers between two clubs affiliated to the same association, the solidarity contribution is not applicable unless the association concerned has included a clear clause in its own regulations, acknowledging the obligation to pay a solidarity contribution as a consequence of domestic transfers.
twitter:ajax1nl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 14:56:20Nieuw op Ajax1.nl: Boerrigter dankbaar aan supporters en De Boer - http://t.co/e0fbXhkwGQ #Ajax reageer retweet
In het stukje dat jij quote gaat het toch om een binnenlandse transfer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:01 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik zat fout in m'n eerste post, maar Feyenoord had geen recht op vergoeding wegens deze clausule in reglement
[..]
Hangt dus af van Russische regels.
Ozbiliz is op zijn 22e vertrokken, wat Rusland ook een opleidingsland maaktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit telt alleen niet als binnenlandse transfer. Binnenlandse transfer is als hij binnen het land van opleiding wordt getransfereerd.
Zo zouden Ajax en Groningen geld overhouden aan een transfer van Suarez, mocht hij naar Arsenal gaan.
Bonden mogen zelf kiezen of ze de regel overnemen wat betreft binnenlandse transfers. KNVB heeft dit (itt andere landen) wel gedaan. Daarom moest NEC deel v/d transferstom afstaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het stukje dat jij quote gaat het toch om een binnenlandse transfer?
Laten we als voorbeeld Boerrigter nemen die van Zwolle naar Ajax gaat. Dan zouden de clubs waar hij is opgeleid geen vergoeding krijgen.
Als het nou zou gaan om bijvoorbeeld Schone, die zijn opleiding in Denemarken heeft gehad en een transfer maakt van NEC naar Ajax, is de transfer voor ons wel binnenlands, maar zou er nog steeds een vergoeding overgemaakt moeten worden naar Lyngby.
Als je daar winnend doorkomt, maak je al een hele goede start... maar kan ook anders lopen..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:46 schreef Stiggie het volgende:
Best leuke wedstrijdjes op het programma
2 zondag 11 augustus 2013 14:30 AZ Ajax
3 zondag 18 augustus 2013 12:30 Ajax Feyenoord
4 vrijdag 23 augustus 2013 20:00 sc Heerenveen Ajax
9 puntenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Als je daar winnend doorkomt, maak je al een hele goede start... maar kan ook anders lopen..
lekker voor emquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Derk gelijk geblesseerd![]()
?
twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 20:06:09Boerrigter raakt geblesseerd in debuutwedstrijd voor fortuinlijk Celtic #rosscounty http://t.co/1DHhFiSYI1 reageer retweet
quote:Celtic-debuut Boerrigter een fiasco door snelle blessure
03/08/2013 20:07
De eerste wedstrijd van Derk Boerrigter in het shirt van Celtic is uitgelopen op een teleurstelling. Tegen Ross County (2-1) moest hij zich al voor rust laten vervangen.
Boerrigter maakte vorige week de overstap van Ajax naar Celtic en kreeg bij het eerste competitieduel van het seizoen direct een basisplaats toebedeeld van manager Neil Lennon. Tijdens zijn eerste optreden kreeg hij direct een aantal goede kansen, maar kwam niet tot scoren.
In de veertigste minuut ging het mis. De aanvaller bleef haken achter het been van een Ross County-verdediger en liep vervolgens mank. Met een nog onbekende blessure moest Boerrigter (foto) vervolgens het veld verlaten.
Nog voor dat moment was er al twee keer gescoord. Ross County brak al vroeg de ban dankzij een Nederlander: Darren Maatsen. De ex-speler van Excelsior was al na drie minuten trefzeker tijdens zijn debuut voor de club. Naast Maatsen stond ook landgenoot Kevin Luckassen in de basis, terwijl Melvin de Leeuw en Marc Klok op de bank zaten.
Na een klein half uur trok Celtic, dat zonder de geblesseerde Virgil van Dijk aantrad, de stand gelijk toen Anthony Stokes scoorde. In de tweede helft gingen The Bhoys hard op zoek naar de winnende treffer. Ross County hield lang stand, tot drie minuten voor tijd. Stokes zorgde met zijn tweede doelpunt voor de eerste drie punten van het seizoen.
quote:He is a very likeable person and clearly a talented footballer, but if anything is going to hold him back here, it will be fucking injuries.
Less than 40 minutes into his debut and he's got a knock already. Hope he's fit for Wednesday.
quote:Looked fantastic. Real quality. He will be great if he stays fit. If.
quote:Seems very confident and self assured
quote:Few nice touches, couple of good runs and his positioning is excellent.
Promising start hopefully these injury worries are purely coincidental...
Na Heerenveen uit heb je Groningen uit. Als je uit deze 4 wedstrijden 10 punten haalt dan doe je het heel goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Als je daar winnend doorkomt, maak je al een hele goede start... maar kan ook anders lopen..
twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 20:06:09Boerrigter raakt geblesseerd in debuutwedstrijd voor fortuinlijk Celtic #rosscounty http://t.co/1DHhFiSYI1 reageer retweet
Scroll eens omhoog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef Class het volgende:
Prima, dan begint de inhaal race nu altwitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 20:06:09Boerrigter raakt geblesseerd in debuutwedstrijd voor fortuinlijk Celtic #rosscounty http://t.co/1DHhFiSYI1 reageer retweet
![]()
![]()
Aha, oke.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 20:06:09Boerrigter raakt geblesseerd in debuutwedstrijd voor fortuinlijk Celtic #rosscounty http://t.co/1DHhFiSYI1 reageer retweet
alleen schopt fred ze er wel inquote:
Alleen AZ en Heerenveen uit zijn lastig. Feyenoord thuis zijn drie gratis punten die je elk seizoen standaard bij kunt schrijven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Derkie gaat het daar ook niet redden .quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 20:06:09Boerrigter raakt geblesseerd in debuutwedstrijd voor fortuinlijk Celtic #rosscounty http://t.co/1DHhFiSYI1 reageer retweet
Ja domme domme domme overtreding. En dat bij een 3-1 stand volgens mij. Onbegrijpelijk hoe hij er in gingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:30 schreef Reemi het volgende:
Dijks rood bij z'n debuut voor Heerenveen.
Groningen uit is ook lastigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:56 schreef Devv het volgende:
[..]
Alleen AZ en Heerenveen uit zijn lastig. Feyenoord thuis zijn drie gratis punten die je elk seizoen standaard bij kunt schrijven.
Wat een grappenmaker die Derrikquote:Derk Boerrigter verruilde deze zomer Ajax voor Celtic. De 26-jarige aanvaller is zeer dankbaar voor zijn tijd in Amsterdam en hoopt dat zijn voormalige werkgever succesvol blijft.
"Ik wil alle mensen die mij de laatste twee jaar gesteund hebben bedanken", zei de Nederlander tegenover Ajax Showtime. Hij tekende een vierjarig contract bij de club uit Glasgow. De Amsterdamse topclub ontving een transfersom van ongeveer ¤3 miljoen.
De buitenspeler wenst zijn oude werkgever veel succes komende voetbaljaargang. "Ik hoop voor iedereen bij Ajax dat dit weer een seizoen wordt waarin de club veel titels gaat winnen", aldus de linkspoot, die tevens meldt nooit in de Engelse media uitgehaald te hebben naar trainer Frank de Boer.
"Ik heb alleen 'nee' geantwoord op de vraag van een journalist of ik al wat van Frank gehoord had na de transfer. De volgende ochtend stuurde Frank me toevallig een heel leuk berichtje", aldus de rappe vleugelspits.
Zowel Ajax als de Schotse topclub komen uit in de Champions League. Boerrigter hoopt dan ook dat hij zijn oude ploeggenoten snel weer ziet. "Het zou tof zijn om Ajax te loten. Dat zou een leuke terugkeer in de ArenA opleveren."
Aangezien hij geblesseerd is geraakt is het nog maar de vraag of hij dan wel zal spelen tegen Ajax (mocht Celtic Ajax loten in de CL)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een grappenmaker die Derrik
Ehquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zal jong Ajax een beetje vol zitten maandag ?
5 euro? is ook niet duurquote:Op zondag 4 augustus 2013 05:17 schreef Amoeba het volgende:
Als ze die shit gratis maken voor SCC houders.
Vorig jaar ging ik elke wedstrijd gratis. Dit jaar is het dus 20 x 5 euro = 100 euro per jaar als je elke wedstrijd wilt kijken, over uitwedstrijden nog niet gesproken.quote:
OK, maar het blijft betaald voetbal, uiteindelijk kost het Ajax geld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik elke wedstrijd gratis. Dit jaar is het dus 20 x 5 euro = 100 euro per jaar als je elke wedstrijd wilt kijken, over uitwedstrijden nog niet gesproken.
vanaf één dag nadat het nieuwe shirt is aangekondigd kun je meestal het oude shirt voor 30a40% korting krijgen op ajax.nl of Adidas.nl. Dus even 10 maanden wachtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef Amoeba het volgende:
Weet iemand waar je een beetje betaalbaar een thuistenue kunt bestellen?
Deze reactiequote:Op zondag 4 augustus 2013 12:57 schreef Heeinz het volgende:
Cambuur publiek zingt na 26 minuten voor LukokiSchattig.
Hij is wel onvoorspelbaar. Met wat er nu staat bij Cambuur ga je weinig tot geen kansen krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:57 schreef Heeinz het volgende:
Cambuur publiek zingt na 26 minuten voor LukokiSchattig.
dat is al meer dan de rest. Bijelkaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:20 schreef Heeinz het volgende:
Prima voor dit Cambuur ja, want het lijkt nergens op. Maar laat ze dan niet doen alsof ze Ronaldo binnen hebben gehaald. Kan alleen met zijn snelheid en lef iets creëren.
Afgelopen seizoen hadden ze tijdens het seizoen een actie waarin je het uitshirt voor 40,- ofzo kon kopen. Gelijk besteld toenquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:52 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
vanaf één dag nadat het nieuwe shirt is aangekondigd kun je meestal het oude shirt voor 30a40% korting krijgen op ajax.nl of Adidas.nl. Dus even 10 maanden wachten.
Dat zijn ze ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
Jullie doen nu net alsof Cambuur een degradatiekandidaat is.
AZ zal wat meer willen komen dus dat zou best eens kunnenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk kunnen we weer eens een leuke wedstrijd zien volgende week
Ze moeten eens wat vaker schieten ipv die bal de hele tijd de 16 in proberen te wandelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
AZ zal wat meer willen komen dus dat zou best eens kunnen
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting maar toch kansen genoeg gehad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze moeten eens wat vaker schieten ipv die bal de hele tijd de 16 in proberen te wandelen
Tja, de eindpass...quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze moeten eens wat vaker schieten ipv die bal de hele tijd de 16 in proberen te wandelen
Je hebt niets gemist want het was weer niet om aan te glurenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting maar toch kansen genoeg gehad.
Voor de camera lijkt het allemaal zo mooi...quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fischer moet eerst maar eens goed gaan spelen voordat hij van dat achterlijke gedrag gaat vertonen dat lijkt me heel verstandig
Ach de kinderen in het stadion vinden zulk gedrag mooiquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor de camera lijkt het allemaal zo mooi...
Met zo'n prutser in de spits begrijp ik dat je eerst voor je eigen kansen gaat..quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef Heeinz het volgende:
Van wat ik heb gelezen bakte Viergever er helemaal niks van. Wordt leuk tegen Bojan.
Deze reeks moeten we gewoon goed doorkomen, dan ben je in februari al kampioen. Ik maak me ook totaal geen zorgen om volgende week eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef Heeinz het volgende:
Van wat ik heb gelezen bakte Viergever er helemaal niks van. Wordt leuk tegen Bojan.
Op basis van de 1e helft van Ajax hoeft dat ook niet. Op basis van de 2e helft zou ik me wat meer zorgen gaan maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met zo'n prutser in de spits begrijp ik dat je eerst voor je eigen kansen gaat..
[..]
Deze reeks moeten we gewoon goed doorkomen, dan ben je in februari al kampioen. Ik maak me ook totaal geen zorgen om volgende week eigenlijk.
Zolang Siem blijft maak ik me geen zorgenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef Stiggie het volgende:
Met deze selectie worden we fluitend kampioen.
Zelfs al zou Eriksen weg gaan zie ik het ons nog worden, al gaat het wel een stukje spannender worden
Want Ajax speelde zo overtuigend tegen Roda en AZ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Wie zijn eigenlijk onze concurrenten dit jaar?
PSV, maar ook die gaan uiteindelijk op een punt of 9 van Ajax eindigen, denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Doet er niet toe .. Ajax pakt nu al punten die het normaliter niet pakte..quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want Ajax speelde zo overtuigend tegen Roda en AZ?
Juist, vooral alles en iedereen gaan onderschattenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Doet er niet toe .. Ajax pakt nu al punten die het normaliter niet pakte..
Wij worden zo gemakkelijk kampioen dit jaar dat ik me eigenlijk al afvraag waar we ons nu maar eens op zouden richten? Ik wil die knvb beker wel weer eens hebben
Overwinteren CL lijkt een een mooiere optie, zonder Eriksen wordt dat heel moeilijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Doet er niet toe .. Ajax pakt nu al punten die het normaliter niet pakte..
Wij worden zo gemakkelijk kampioen dit jaar dat ik me eigenlijk al afvraag waar we ons nu maar eens op zouden richten? Ik wil die knvb beker wel weer eens hebben
Hebben jullie wel ervaring mee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Juist vooral alles en iedereen gaan onderschattenIets met hoogmoed en val.
Niet echt hoor, Ajax is momenteel veel verder dan iedere andere ploegquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Juist, vooral alles en iedereen gaan onderschattenIets met hoogmoed en val.
Daarom was het lastig tegen Roda en AZ zekerquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt hoor, Ajax is momenteel veel verder dan iedere andere ploeg
Het was enorm lastig tegen Roda jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom was het lastig tegen Roda en AZ zeker
Geflatteerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het was enorm lastig tegen Roda ja
3-0
Neequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
Als als als, als mijn tante een lul had was het mijn oom geweest. Roda had ook gelijk kunnen maken of voor kunnen staan.
62 % balbezit 38quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
Als als als, als mijn tante een lul had was het mijn oom geweest. Roda had ook gelijk kunnen maken of voor kunnen staan.
Ook goed, dan houden we het bij de feiten. 3-0.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
Trololololololtrollquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
Wij verloren daar punten vorig jaar, nu doen we het beter. Slecht voetbal? Who cares..quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom was het lastig tegen Roda en AZ zeker
Probleem bij Feyenoord is dat elke wissel slecht is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind soms al dat Frank slecht wisselt. Toen zag ik hoe Koeman dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |