SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 02-08-2013 22:25:10 ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:06 schreef Syntix het volgende:
GVD Tyron ik had een bazen TT
Kampioenen [Sky/Froome & Xabi Alonso _0_, omdat het kan]
Zin inquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Serero, Andersen, Veltman, Denswil, Hoesen, Cillessen lijken mij zekerheidjes voor maandag.
Wordt genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Serero, Andersen, Veltman, Denswil, Hoesen, Cillessen lijken mij zekerheidjes voor maandag.
Absoluut!!quote:
Ik dat 3-0 daar te weinig voor isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat er geen enkele club de 3-0 van ons verbetert morgen/zondag, dan staan we 34 speelrondes op plek 1
Honer kan toch ook op de vleugels? Speelde hij toen tegen de Graafschap.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
90 minuten ook voor Hoesen zegt ie. Heb je Hendriks, Honer, Bitter, Vermeij en Castillion ook nog als spitsen.![]()
Je kan zo 8 namen noemen die gewoon niks meer bij Ajax te zoeken hebben, ik hoop dat Overmars nog wat spelers de deur uit doet deze maand.
Was Castillion nog bijna weg..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
90 minuten ook voor Hoesen zegt ie. Heb je Hendriks, Honer, Bitter, Vermeij en Castillion ook nog als spitsen.![]()
Je kan zo 8 namen noemen die gewoon niks meer bij Ajax te zoeken hebben, ik hoop dat Overmars nog wat spelers de deur uit doet deze maand.
Welke clubs kunnen dat overtreffen, denk je?quote:
Nee denk het nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef stoeltafel het volgende:
Zou de Boer wissels doorvoeren voor volgende week?
Zwolle.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke clubs kunnen dat overtreffen, denk je?
thanksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef kevin33 het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
of
[ link | afbeelding ]
Enoh is er ook nog. Dat is ook zo'n overvolle positie met Bazoer, Lobotka, de Kamps, Boccara, Enoh en Sporkslede.quote:
Ik geloof dat Frank al voor de voorbereiding heeft gekozen voor Goalbeinn. De goals ontbreken nog wel een beetje. Die tegen AZ telde niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
We weten van De Boer dat hij zijn basisspelers veel vertrouwen geeft en niet zomaar op de bank zet. Pas als Sigthorsson een stuk of vijf wedstrijden achter elkaar slecht speelt, zal Hoesen basisspeler worden, denk ik. Frank heeft na de voorbereiding gekozen voor Goalbeinn.
Ja is echt slecht. Hoesen graag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:05 schreef Tyron het volgende:
Die ene aanname van Siggy
Bal sprong gvd 4 meter van hem weg
PSVquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke clubs kunnen dat overtreffen, denk je?
Natuurlijk, in februari kwam hij er ook gelijk weer in. Sigthorsson leert niet ineens hoe die een bal kan aannemen, die zorgt er op deze manier zelf wel voor dat hij zijn plaats kwijtraakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof dat Frank al voor de voorbereiding heeft gekozen voor Goalbeinn. De goals ontbreken nog wel een beetje. Die tegen AZ telde niet.
Siggy speelde vandaag echt niet slechtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk, in februari kwam hij er ook gelijk weer in. Sigthorsson leert niet ineens hoe die een bal kan aannemen, die zorgt er op deze manier zelf wel voor dat hij zijn plaats kwijtraakt.
Wat viel jou in het positief op?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Siggy speelde vandaag echt niet slecht
Balvast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat viel jou in het positief op?
quote:
2 jaar geleden was castillion nog twee klasses beter dan v Persiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Wees daar maar niet zo zeker van. Als hij deze vorm blijft neerzetten, zie ik het nog wel gebeuren dat Hoesen rond oktober wel in de basis staat.quote:
Jij leeft wel in een bijzondere wereld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
2 jaar geleden was castillion nog twee klasses beter dan v Persie
Nee man. Siggy is echtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees daar maar niet zo zeker van. Als hij deze vorm blijft neerzetten, zie ik het nog wel gebeuren dat Hoesen rond oktober wel in de basis staat.
Wat is dan het positieve wat jij hebt gezien? Hij heeft op geen enkele wijze iets positiefs bij kunnen dragen imo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man. Siggy is echt. Frank houdt hem gwn hele seizoen in basis.
Laatste bericht van onze publiekslievelingquote:Derk Boerrigter is met gemengde gevoelens vertrokken bij Ajax. De kersverse Celtic-aanwinst stoort zich met name aan de opstelling van trainer Frank de Boer rond zijn overgang naar Schotland.
"De Boer heeft totaal niet met me gesproken, toen ik Ajax verliet", zegt de linksbuiten tegen The Scotsman. "Hij heeft me geen succes gewenst, ofzo."
De 26-jarige Tukker had überhaupt geen goede band met de Ajax-trainer stelt hij verder. "In het begin had ik veel krediet, maar het lijkt alsof ik het allemaal verspeeld heb. Ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan en ik vind het teleurstellend hoe het geëindigd is."
Over zijn periode in Amsterdam zegt hij in de Schotse krant. "In het begin maakte ik veel doelpunten voor Ajax en haalde ik het nationale elftal. De blessure heeft me echter teruggeworpen."
Brengt fysiek mee, maakt ruimte, goede pass altijd, balvast, topspits man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dan het positieve wat jij hebt gezien? Hij heeft op geen enkele wijze iets positiefs bij kunnen dragen imo.
Hij kan beter in een inrichting worden opgenomen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Laatste bericht van onze publiekslieveling
Dat heb ik niet gezien vandaag, al vond ik het zielig dat Bojan zich vastliep waardoor Siggy niet kon scoren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brengt fysiek mee, maakt ruimte, goede pass altijd, balvast, topspits man.
Siggy miste een kopbal op één haar na. Bojan had een pass moeten geven, en toch houdt hij de bal wel redelijk goed vast rond de 16.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien vandaag, al vond ik het zielig dat Bojan zich vastliep waardoor Siggy niet kon scoren.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brengt fysiek mee, maakt ruimte, goede pass altijd, balvast, topspits man.
Weet ik. Ik snap dan ook niet waarom men mij hier zo haat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt altijd iets nuttigs te melden.
Die onterechte negativiteit en gefap op Hoesen is wel leuk wil je zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Kut troll, niet leuk gewoon. Stop daarmee man.
Zoals dit bedoel ik dusquote:
Spelers zijn bang in het donker, gaan ze niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
psv kan naar de hel lopen trouwens
Willems ga je niet zien in het donker .quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spelers zijn bang in het donker, gaan ze niet doen denk ik.
ZIjn ogen wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willems ga je niet zien in het donker .
Jij verwacht iemand anders? Vorig jaar kwam hij er in speelronde 12 pas bij en kwam hij 2 doelpuntjes tekort.quote:
Is dat gewoon te koop daar ja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:24 schreef Devv het volgende:
De bitterballen waren spannender dan de wedstrijd. Maar ja, de punten zijn weer binnen. Daar gaat het uiteindelijk om.
Dven, bedoel je die?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gozert woont toch in Bulgarije? Of is dat iemand anders?
Oh zo, dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gozert woont toch in Bulgarije? Of is dat iemand anders?
Oh die ja, laat maar dan.quote:
Het is dat ik in de war ben met iemand anders, anders was ik je even komen opzoeken.quote:
Maar serieus, waarom ga je zo weinig naar Ajaxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is dat ik in de war ben met iemand anders, anders was ik je even komen opzoeken.
Tal van redenen. Maak er geen geld voor vrij, mijn vrienden zijn niet zo heel veel van het voetbal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom ga je zo weinig naar Ajax?
Maak je nieuwe vrienden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tal van redenen. Maak er geen geld voor vrij, mijn vrienden zijn niet zo heel veel van het voetbal.
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Kan je ergens een samenvatting bekijken?
NOS Studio Sport Eredivisie 2 augustus 2013quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Kan je ergens een samenvatting bekijken?
Thxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
NOS Studio Sport Eredivisie 2 augustus 2013
Hij lijkt nog steeds elke wedstrijd erg op zoek naar een gol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet hij niet doen.
Hij was gewoon blij met zijn goal omdat het de hele wedstrijd niet lekker ging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet hij niet doen.
Suarez 2.0quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij lijkt nog steeds elke wedstrijd erg op zoek naar een gol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |