Dat, en wat de neuk is een spoetnik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Viandel met knoflooksausquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef De_Dorstige het volgende:
Vanaf nu: wat is jullie favoriete snack?
Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke plek in het zuiden een "frietenboet" een normaal woord is.
kloptquote:
Heerlenquote:
Daarom Maastricht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De enige smet in het verder perfecte Zuid-Limburg
Iets met kogelvrije glazen en paupervolk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef appelen het volgende:
[..]Volgend jaar Serious Request daar
Landgraafquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
ParkstadDe tumor van Limburg, vooral Landgraaf
Ouw hoer keal. Ouw hoer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Iets met kogelvrije glazen en paupervolk.
[..]
Landgraaf
Menu Bquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef zovty het volgende:
In mijn lange carrière als volleerd (en begenadigd) frieteter heb ik mijzelf twee complete menus aangemeten.
Menu A;
Frietspeciaal, berenklauw met satesaus en kroket.
Menu B:
Friet sate/mayo, frikadelspeciaal, en kroket.
Dus daarom hoef ik alleen nog maar te kiezen tussen Menu A, en Menu B.
Iets met vergrijzing. 250 bejaarden als publiekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Iets met kogelvrije glazen en paupervolk.
[..]
Landgraaf
En uiteraard weet de patatfrituurman precies wat jij bedoelt met Menu A of Menu B, dat heb je hem immers uit z'n hoofd laten leren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef zovty het volgende:
In mijn lange carrière als volleerd (en begenadigd) frieteter heb ik mijzelf twee complete menus aangemeten.
Menu A;
Menu B:
Autistje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef zovty het volgende:
Menu A;
Menu B:
Zal wel meevallen, op z'n momenten komen alle mocros hun holletjes uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef appelen het volgende:
[..]
Iets met vergrijzing. 250 bejaarden als publiek
Die ziet het bij binnenkomst al aan de blik in mijn ogen en legt zonder een woord te wisselen de juiste snacks met zorg en liefde in het hete vet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En uiteraard weet de patatfrituurman precies wat jij bedoelt met Menu A of Menu B, dat heb je hem immers uit z'n hoofd laten leren.
eierbalquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:21 schreef budvar het volgende:
Frietenboet is geen typefout?![]()
En verder altijd een eierbal bij de patat
quote:
Je weet niet wat je mist.quote:
Gadverdamme wtf is dat.quote:
Eitje koken en wat paneermeel erinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat echt lekker?Hoe maak je het zelf ?
Croquette is de ouderwetse spelling voor kroket. Kroket is de benaming die normaliter word gehandhaafd, dit uit gemakzucht en consistentie. Van Dobben voert wel de juiste benaming aan; croquette.quote:
De lange is deud.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
In sommige Belgisch-Limburgse streken wordt een frikandel in de volkstaal ook wel een lange hamburger of simpelweg een "lange" genoemd.
Doe me 2 kleine friet en 3 lange
Heb geen ideequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
That's it? Klinkt niet heel bijzonder noch lekker eigenlijk.
Zucht! http://en.wikipedia.org/wiki/Croquettequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Croquette is de ouderwetse spelling voor kroket. Kroket is de benaming die normaliter word gehandhaafd, dit uit gemakzucht en consistentie. Van Dobben voert wel de juiste benaming aan; croquette.
Dat is zeker lekker, eigenlijk is het gewoon een grote ronde kroket zonder vlees maar met een ei. Hier staat het met vlees maar officieel is het zonder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat echt lekker?Hoe maak je het zelf ?
*neuskriebeltje*quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:39 schreef eP2e het volgende:
[..]
Zucht! http://en.wikipedia.org/wiki/Croquette
Ga jij lekker schoentjes poetsenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat voor aids zit hier in verwerkt?
Ja, eierballen, groningse droge worst en Knol's koek beledig je nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oh, heb ik nu een streekproduct beledigd? Wat is dit?
Hij heeft wel gelijk, het ziet er echt ongelofelijk nasty uit.quote:
Als je een kroket en een gekookt ei nasty vindt misschien wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, het ziet er echt ongelofelijk nasty uit.
Het is meer de combinatie die me echt tering ranzig lijkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:58 schreef budvar het volgende:
[..]
Als je een kroket en een gekookt ei nasty vindt misschien wel ja
Nee boet, zo worden bijv in mijn city alle winkels etc genoemd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik denk dat je de '' friet boer '' bedoeld. Althans, zo noemen wij dat hier!
je bent een fries?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nee boet, zo worden bijv in mijn city alle winkels etc genoemd.
Je spreekt het iig anders uit dan je schrijft.... boe-et zwaar overdrevenquote:
Het is echt wel lekker hoor, eet er elke maand wel 1 Ã 2.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is meer de combinatie die me echt tering ranzig lijkt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef budvar het volgende:
[..]
Ja, eierballen, groningse droge worst en Knol's koek beledig je niet
"HALLO WENFER! JE BENT ER GLOEIEND BIJ, HOMO"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Verder digg ik meer de Friese worsten.
Ik verheug mij al op de vele topics die dit festijn ieder jaar weer oplevert.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef appelen het volgende:
[..]Volgend jaar Serious Request daar
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Inb4: wenfer is hommo
[ afbeelding ]
Inb4: wenfer is hommoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
"HALLO WENFER! JE BENT ER GLOEIEND BIJ, HOMO"
Van de bank af gaan als je patat wilt gaan eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:11 schreef Catkiller het volgende:
Altijd belachelijk irritant zulke mensen. Weten dat je patatfriet gaat halen maar als een klein kind niet kunnen kiezen tussen de snacks. Verzin lekker wat je neemt wanneer je nog thuis op je plak reet zit. Met je spoetnik, verrekte buitenlander.
SR Heerlen, meer kosten aan politieinzet dan opbrengstquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik verheug mij al op de vele topics die dit festijn ieder jaar weer oplevert.
"LUL JE ER NOU NIET UIT! HAHA, JE VAT HEM HE? JIJ HOMO"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Inb4: wenfer is hommo
vergeten....
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |