Dat, en wat de neuk is een spoetnik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Viandel met knoflooksausquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef De_Dorstige het volgende:
Vanaf nu: wat is jullie favoriete snack?
Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke plek in het zuiden een "frietenboet" een normaal woord is.
kloptquote:
Heerlenquote:
Daarom Maastricht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De enige smet in het verder perfecte Zuid-Limburg
Iets met kogelvrije glazen en paupervolk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef appelen het volgende:
[..]Volgend jaar Serious Request daar
Landgraafquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
ParkstadDe tumor van Limburg, vooral Landgraaf
Ouw hoer keal. Ouw hoer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Iets met kogelvrije glazen en paupervolk.
[..]
Landgraaf
Menu Bquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef zovty het volgende:
In mijn lange carrière als volleerd (en begenadigd) frieteter heb ik mijzelf twee complete menus aangemeten.
Menu A;
Frietspeciaal, berenklauw met satesaus en kroket.
Menu B:
Friet sate/mayo, frikadelspeciaal, en kroket.
Dus daarom hoef ik alleen nog maar te kiezen tussen Menu A, en Menu B.
Iets met vergrijzing. 250 bejaarden als publiekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Iets met kogelvrije glazen en paupervolk.
[..]
Landgraaf
En uiteraard weet de patatfrituurman precies wat jij bedoelt met Menu A of Menu B, dat heb je hem immers uit z'n hoofd laten leren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef zovty het volgende:
In mijn lange carrière als volleerd (en begenadigd) frieteter heb ik mijzelf twee complete menus aangemeten.
Menu A;
Menu B:
Autistje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef zovty het volgende:
Menu A;
Menu B:
Zal wel meevallen, op z'n momenten komen alle mocros hun holletjes uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef appelen het volgende:
[..]
Iets met vergrijzing. 250 bejaarden als publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |