kloptquote:
Heerlenquote:
Daarom Maastricht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De enige smet in het verder perfecte Zuid-Limburg
Iets met kogelvrije glazen en paupervolk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef appelen het volgende:
[..]Volgend jaar Serious Request daar
Landgraafquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
ParkstadDe tumor van Limburg, vooral Landgraaf
Ouw hoer keal. Ouw hoer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Iets met kogelvrije glazen en paupervolk.
[..]
Landgraaf
Menu Bquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef zovty het volgende:
In mijn lange carrière als volleerd (en begenadigd) frieteter heb ik mijzelf twee complete menus aangemeten.
Menu A;
Frietspeciaal, berenklauw met satesaus en kroket.
Menu B:
Friet sate/mayo, frikadelspeciaal, en kroket.
Dus daarom hoef ik alleen nog maar te kiezen tussen Menu A, en Menu B.
Iets met vergrijzing. 250 bejaarden als publiekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Iets met kogelvrije glazen en paupervolk.
[..]
Landgraaf
En uiteraard weet de patatfrituurman precies wat jij bedoelt met Menu A of Menu B, dat heb je hem immers uit z'n hoofd laten leren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef zovty het volgende:
In mijn lange carrière als volleerd (en begenadigd) frieteter heb ik mijzelf twee complete menus aangemeten.
Menu A;
Menu B:
Autistje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef zovty het volgende:
Menu A;
Menu B:
Zal wel meevallen, op z'n momenten komen alle mocros hun holletjes uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef appelen het volgende:
[..]
Iets met vergrijzing. 250 bejaarden als publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |