Ja, eierballen, groningse droge worst en Knol's koek beledig je nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oh, heb ik nu een streekproduct beledigd? Wat is dit?
Hij heeft wel gelijk, het ziet er echt ongelofelijk nasty uit.quote:
Als je een kroket en een gekookt ei nasty vindt misschien wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, het ziet er echt ongelofelijk nasty uit.
Het is meer de combinatie die me echt tering ranzig lijkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:58 schreef budvar het volgende:
[..]
Als je een kroket en een gekookt ei nasty vindt misschien wel ja
Nee boet, zo worden bijv in mijn city alle winkels etc genoemd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik denk dat je de '' friet boer '' bedoeld. Althans, zo noemen wij dat hier!
je bent een fries?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nee boet, zo worden bijv in mijn city alle winkels etc genoemd.
Je spreekt het iig anders uit dan je schrijft.... boe-et zwaar overdrevenquote:
Het is echt wel lekker hoor, eet er elke maand wel 1 Ã 2.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is meer de combinatie die me echt tering ranzig lijkt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef budvar het volgende:
[..]
Ja, eierballen, groningse droge worst en Knol's koek beledig je niet
"HALLO WENFER! JE BENT ER GLOEIEND BIJ, HOMO"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Verder digg ik meer de Friese worsten.
Ik verheug mij al op de vele topics die dit festijn ieder jaar weer oplevert.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef appelen het volgende:
[..]Volgend jaar Serious Request daar
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Inb4: wenfer is hommo
[ afbeelding ]
Inb4: wenfer is hommoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
"HALLO WENFER! JE BENT ER GLOEIEND BIJ, HOMO"
Van de bank af gaan als je patat wilt gaan eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:11 schreef Catkiller het volgende:
Altijd belachelijk irritant zulke mensen. Weten dat je patatfriet gaat halen maar als een klein kind niet kunnen kiezen tussen de snacks. Verzin lekker wat je neemt wanneer je nog thuis op je plak reet zit. Met je spoetnik, verrekte buitenlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |