abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129615501

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 03-08-2013 14:34:50 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129615522
Heb ik net je vol verpest :P
pi_129615534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb ik net je vol verpest :P
o|O
pi_129615603
Ik ga mijn kantoor verlaten, het is hier binnen nu 32 graden (platdak en veel ramen) en het denken gaat steeds moeizamer. Ik ga me verplaatsen naar de tuin zonder computer, met boek. Wel in de schaduw, waar het inmiddels 37 graden is (Noord-Limburg).
pi_129615647
Groot gelijk ^O^
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:24:20 #6
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129615786
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga mijn kantoor verlaten, het is hier binnen nu 32 graden (platdak en veel ramen) en het denken gaat steeds moeizamer. Ik ga me verplaatsen naar de tuin zonder computer, met boek. Wel in de schaduw, waar het inmiddels 37 graden is (Noord-Limburg).
35.5 volgens knmi 8-)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_129615852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:15 schreef Guard het volgende:
oh en je moet trouwens een sticker (cq vergunning) hebben om daar te crossen, en ik denk dat de kans best aanwezig is dat ze in de vakantie daarop controleren. Die dingen kun je in de horeca rondom de LDD kopen (Bosch & Duin, Rustende Jager etc).
I know, zit bij de huur van de MTB bij :)
pi_129615883
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef CRX_master het volgende:

[..]

I know, zit bij de huur van de MTB bij :)
Oh dat is wel netjes
pi_129615939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

35.5 volgens knmi 8-)
Oh dat valt weer mee dan. Dan kan ik net zo goed een stukje gaan hardlopen.
pi_129616080
Briljant idee, we hebben nog een opblaaszwembadje, daar ga ik in! Doorsnede 1.30, ben zelf 1.80. Maar met een beetje vouwen moet het lukken.
pi_129616263
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Briljant idee, we hebben nog een opblaaszwembadje, daar ga ik in! Doorsnede 1.30, ben zelf 1.80. Maar met een beetje vouwen moet het lukken.
I can fitz in!

vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:38:15 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129616328
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh dat valt weer mee dan. Dan kan ik net zo goed een stukje gaan hardlopen.
Makkie
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:40:49 #13
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129616408

grooovy (UV protection)

en

besteld.
pi_129616550
wat is het?!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:44:24 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129616565
pi_129616696
O+ regen O+

zou bijna gaan rennen. :@

Bijna.
Ja doei.
pi_129616762
quote:
Ach so,

ik heb zo'n één met skieën
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:49:33 #18
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129616778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:49 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ach so,

ik heb zo'n één met skieën
[ afbeelding ]
Juist.
pi_129616862
Bekertje?

:P
pi_129617028

4.08 (en 4.54 voor Wolve) :P
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:58:37 #21
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129617178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:

Oei daar ging je bijna :D
pi_129617188
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:58 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Oei daar ging je bijna :D
Yup :+
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:00:03 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129617239
quote:
Ik vind het er nog steeds niet uit zien en ik ben ook nog steeds niet overtuigd van het nut :)
F means you're fucked
pi_129617303
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik vind het er nog steeds niet uit zien en ik ben ook nog steeds niet overtuigd van het nut :)
Op de motor is 't wel fijn :Y
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:02:24 #25
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129617333
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:00 schreef YUR het volgende:

[..]

UV werend in de zomer lijkt me wel fijn op mijn hoofd.
En die ander om de pols om het zweet weg te vegen ofzo. Nu heb ik soms gel enzo in de ogen en dat prikt.
pi_129617770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

En die ander om de pols om het zweet weg te vegen ofzo. Nu heb ik soms gel enzo in de ogen en dat prikt.
Volgens mij is het in de zomer alleen maar snikheet!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129617802
quote:

[..]

Voor de zon (en regen) gebruik ik een petje.
Maar idd, één om de pols om je zweet af te vegen en in de winter als sjaal.
En wat ik gemerkt heb afgelopen zondag, als je een stukje met je handen en voeten moet klimmen heb je nog een "schoon" iets om je hoofd me af te vegen.

Edit:sinds ik er 1 heb, loop ik eigenlijk niet meer zonder.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:17:29 #28
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129617897
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens mij is het in de zomer alleen maar snikheet!
Dan doe ik hem eerst in water ;)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:18:25 #29
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129617934
Nouja, ik mis hem in ieder geval niet :)
F means you're fucked
pi_129617935
Ik heb een vraag, vandaag de Garmin 410 binnen gekregen.
Overal staat dat verbinden moet met de USB ANT+ (of zoiets), maar die zit niet in de doos. Moet deze erbij gekocht worden, of moet ik bellen :)

50¤ is toch een aardig bedrag namelijk
All management is Strategic Management.
pi_129618126
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:18 schreef GodsSon het volgende:
Overal staat dat verbinden moet met de USB ANT+ (of zoiets), maar die zit niet in de doos. Moet deze erbij gekocht worden, of moet ik bellen :)

Is een heel klein plat dingetje.. goed zoeken? Anders zou ik bellen ja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129618235
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:18 schreef GodsSon het volgende:

Wat LT hierboven zegt. Tegenwoordig is het een heel klein iets. Hij steekt straks minder dan 1cm uit je pc.
Anders bellen want ik lees op bijna elke site dat dat wel in de doos hoort te zitten.
pi_129618252
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:27 schreef streamnl het volgende:

[..]

Wat LT hierboven zegt. Tegenwoordig is het een heel klein iets. Hij steekt straks minder dan 1cm uit je pc.
Anders bellen want ik lees op bijna elke site dat dat wel in de doos hoort te zitten.
Lees ik idd ook, thanks!
Ik ga nog een vierde keer op onderzoek uit :)
pi_129618521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:28 schreef GodsSon het volgende:

Lees ik idd ook, thanks!
Ik ga nog een vierde keer op onderzoek uit :)
Jij had die toch via groupon? Zelf daar lees ik dat ie erbij moet zitten.
http://www.groupon.nl/deals/limburg/Dealco-/24728624
pi_129619069
Zo mijn middag is weer helemaal goed.
Gratis strandbal gekregen bij de Appie, mijn shirts uit de US zijn binnen (en goodguy transporteur heeft er een waarde van $14,91 aan toegekend, zodat ik geen BTW hoefde te betalen _O_ ), en ik trek dadelijk een lekkere Paulaner open.

Life is good 8-)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:53:25 #36
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129619094
7 minutes till freedom!
pi_129619196
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:36 schreef streamnl het volgende:

[..]

Jij had die toch via groupon? Zelf daar lees ik dat ie erbij moet zitten.
http://www.groupon.nl/deals/limburg/Dealco-/24728624
Jups die idd... mu aan de telefoon. Thanks voor meekijken
Groupon kan weer een stuk omlaag qua klantenservice :-(
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:57:11 #38
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129619239
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:56 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Jups die idd... mu aan de telefoon. Thanks voor meekijken
Groupon kan weer een stuk omlaag qua klantenservice :-(
Als ze het gewoon goed oplossen is er toch niets aan de hand?
pi_129619261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Als ze het gewoon goed oplossen is er toch niets aan de hand?
Eerste drie gesprekken vallen tegen, dat deel service :-)
Goede oplossing lost t idd op, uileg volgt zo. Typt nogal lastig met een hand :D
pi_129619495
To hot to walk! Morgen echter weer vol aan de bak om die milkshake van zojuist weer weg te lopen. :9
pi_129619752
My Groupon story.

Vandaag viel, twee weken eerder dan verwacht (top service) mijn Garmin op de deurmat. Althans, de bezorger belde aan en mijn vriendin heeft het pakje in ontvangst genomen.
Blij, vrolijk en enthousiast geopend, begonnen met pielen (na 3 uur opladen) en ontdekken. Uiteindelijk gevonden hoe de basis werkte, hartslag kunnen meten en gaan zoeken wat er nog meer in het pakket zat, helaas er ontbrak een onderdeel.

Helaas precies het onderdeel om met de pc te verbinden. Na alles 3x extra gecontroleerd te hebben bleek het er toch echt niet bij te zitten.

Zoals bij meer online bedrijven tegenwoordig schuiven ze de garantie, het contact en de vragen af op de leverancier. Prima, dat had ik al wel verwacht en opzich geen probleem mee. Alleen hier werken ze ineens met een @gmail.com adres (niet heel professioneel).
Ik heb gelijk een mail gestuurd maar ook besloten om toch even met Groupon te bellen om te kijken wat ik kan doen.

Gesprek 1:
Slecht pratende mevrouw aan de lijn, die mij ook direct door verwees naar de leverancier. Althans, na het grondig checken van mijn gegevens in het computersysteem en na 4-5 minuten navraag te doen naar de contactgegevens van de leverende partij.

Ik ontving het emailadres dat mij al bekend was en een telefoonnummer, interessant. Een telefoonnummer in Frankrijk, minder interessant, maar toch.
Na het wensen van een fijne dag toch afgesloten.

Gesprek 2:
Ik besluit het Franse nummer direct te bellen, mijn Frans is niet echt goed (kuch, redelijk dramatisch), maar ik kan het maar proberen.
Automatisch bericht, dit nummer is niet in gebruik... zal wel een typfout zijn dacht ik nog. Maar nee, het nummer is echt niet in gebruik blijkt bij een tweede poging :(

Dan maar weer terug naar Groupon

Gesprek 3:
Aardige dame, duidelijk in de uitleg, gaat kijken of ze voor mij iets meer kan doen (althans, dat doet ze voorkomen). Ze komt in ieder geval na een minuut of 9 terug met de informatie dat de partij niet telefonisch bereikbaar is, alleen via email. Maar ze heeft wel een ander, persoonlijk, emailadres van de externe partij.... wederom een @gmail adres, maar dat zal daar normaal zijn vrees ik.

Net een tweede mail gestuurd, nu hopen dat er "snel" reactie volgt. Zou toch fijn zijn om alles compleet te hebben :-)
pi_129620033
Das balen... hopen dat ze snel dat usb-dingetje opsturen.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:29:45 #43
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129620222
Groupon, dat is toch dat ene bedrijf wat continue bij Kassa ed op TV is omdat ze deals maken met dodgy bedrijven en slechte garantievoorwaarden hebben, alles afschuiven ed?

http://kassa.vara.nl/actu(...)betere-voorlichting/
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129620256
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:29 schreef slacker_nl het volgende:
Groupon, dat is toch dat ene bedrijf wat continue bij Kassa ed op TV is omdat ze deals maken en slechte garantievoorwaarden hebben, alles afschuiven ed?

http://kassa.vara.nl/actu(...)betere-voorlichting/
Jups, fijn bedrijf is het als het goed gaat. Anders kan t wel eens lastig zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:23 schreef Guard het volgende:
Das balen... hopen dat ze snel dat usb-dingetje opsturen.
Dat hoop ik ook, heb ik ook zo in de mail gezet :)
pi_129620896
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Waar woon jij ergens, als ik vragen mag? Ik woon ook in Noord-Limburg, vandaar.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:57:37 #46
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129621059
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef GodsSon het volgende:
My Groupon story.

Vandaag viel, twee weken eerder dan verwacht (top service) mijn Garmin op de deurmat. Althans, de bezorger belde aan en mijn vriendin heeft het pakje in ontvangst genomen.
Blij, vrolijk en enthousiast geopend, begonnen met pielen (na 3 uur opladen) en ontdekken. Uiteindelijk gevonden hoe de basis werkte, hartslag kunnen meten en gaan zoeken wat er nog meer in het pakket zat, helaas er ontbrak een onderdeel.

Helaas precies het onderdeel om met de pc te verbinden. Na alles 3x extra gecontroleerd te hebben bleek het er toch echt niet bij te zitten.

Zoals bij meer online bedrijven tegenwoordig schuiven ze de garantie, het contact en de vragen af op de leverancier. Prima, dat had ik al wel verwacht en opzich geen probleem mee. Alleen hier werken ze ineens met een @gmail.com adres (niet heel professioneel).
Ik heb gelijk een mail gestuurd maar ook besloten om toch even met Groupon te bellen om te kijken wat ik kan doen.

Gesprek 1:
Slecht pratende mevrouw aan de lijn, die mij ook direct door verwees naar de leverancier. Althans, na het grondig checken van mijn gegevens in het computersysteem en na 4-5 minuten navraag te doen naar de contactgegevens van de leverende partij.

Ik ontving het emailadres dat mij al bekend was en een telefoonnummer, interessant. Een telefoonnummer in Frankrijk, minder interessant, maar toch.

Gesprek 2:
Ik besluit het Franse nummer direct te bellen, mijn Frans is niet echt goed (kuch, redelijk dramatisch), maar ik kan het maar proberen.
Automatisch bericht, dit nummer is niet in gebruik... zal wel een typfout zijn dacht ik nog. Maar nee, het nummer is echt niet in gebruik blijkt bij een tweede poging :(

Gesprek 3:
Aardige dame, duidelijk in de uitleg, gaat kijken of ze voor mij iets meer kan doen (althans, dat doet ze voorkomen). Ze komt in ieder geval na een minuut of 9 terug met de informatie dat de partij niet telefonisch bereikbaar is, alleen via email. Maar ze heeft wel een ander, persoonlijk, emailadres van de externe partij.... wederom een @gmail adres, maar dat zal daar normaal zijn vrees ik.

Net een tweede mail gestuurd, nu hopen dat er "snel" reactie volgt. Zou toch fijn zijn om alles compleet te hebben :-)
ok that sux
pi_129621147
http://www.tilburgtenmile(...)oor-wereldrecord.htm

Dat zou gaaf zijn, mocht het lukken.
pi_129623024
Ik snap ook echt niet dat je bij Groupon bestelt, afgezien van die twee tientjes korting. Maar goed. Dat zei slacker ook al. Ik ben zelf zo iemand die eigenlijk alleen bij keurmerk-shops koopt.

Hier koelt het momenteel echt lekker af. Ik had al gehoord van een lokaal buitje hier in de buurt. Ik begin wel moed te krijgen voor morgenochtend. Tenminste, ik denk dat ik morgenochtend ga lopen. Ligt ook een beetje aan wat Gogo wil, denk ik. Als die zondag wil lopen, ga ik misschien ook wel zondag. Maar dan is het vast ook al lekker 's ochtends.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:11:07 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_129623112
Ik koop het meeste bij bol.com, omdat ze zo'n handig afhaalpunt hebben bij de AH :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_129624006
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef mosselmossel het volgende:
Ik snap ook echt niet dat je bij Groupon bestelt, afgezien van die twee tientjes korting. Maar goed. Dat zei slacker ook al. Ik ben zelf zo iemand die eigenlijk alleen bij keurmerk-shops koopt.

Hier koelt het momenteel echt lekker af. Ik had al gehoord van een lokaal buitje hier in de buurt. Ik begin wel moed te krijgen voor morgenochtend. Tenminste, ik denk dat ik morgenochtend ga lopen. Ligt ook een beetje aan wat Gogo wil, denk ik. Als die zondag wil lopen, ga ik misschien ook wel zondag. Maar dan is het vast ook al lekker 's ochtends.
70 ¤ verschil met laagste online prijs was toch interessant. Normaal ook geen groot voorstander van Groupon en aanverwanten. Mocht het maandag niet opgelost zijn stuur ik het retour en zoek ik een bluetooth hartslagmeter voor mn telefoon :-)
pi_129628864
Twijfels of k nog zal gaan lopen, morgen komt het er niet van dus eigenlijk moet het vanavond nog ff gebeuren...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:59:11 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129629732
quote:
My Groupon story.

Gesprek 1:

Gesprek 2:

Gesprek 3:

Je bent gestoord dat je zoveel moeite doet. Je hebt een overeenkomst met Groupon, niet met een of andere leverancier. Claim bij Groupon neerleggen en binnen past dagen geen oplossing retour volgens wet verkoop op afstand.
pi_129631114
Toch gegaan. 5 km gelopen. 4 bekertjes. Tevreden!

http://www.endomondo.com/workouts/225018086/11529244

Wel warm nog steeds!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:34:20 #54
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129631210
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:

Nog een paar keer trainen en storm ik daar ook door het beeld zoals de eersten in het filmpje! 8-)

SPOILER
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is sowieso beter om ook wat limonade of isotoon te drinken als je ook gaat sporten, anders word je alleen maar slap van zoveel water. Een andere mogelijkheid is om een zakje ORS door een liter water te mixen, dat helpt heel goed bij deze temperaturen. Ik weet niet hoeveel een pint is maar kan best dat je teveel water hebt gedronken.

Ik doe het zelf trouwens ook te weinig hoor :o
Het is hier een stuk koeler dan daar. Was vandaag een graad of 23.

Waar Mo het over regen had, heb ik er weinig van gezien. Hele dag af en toe een wolk, en veel zon. En toen na de werkdag een stuk gelopen met een collega. Ben zelf al niet de dunste (zie bewegende beelden eerder...), maar hij is nog eens anderhalf keer zo zwaar. Dus lekker laag tempo (tegen de 8 min/km). En zo'n laag tempo is best lekker vol te houden. Sowieso verstandig, een lager tempo, want de zon bleef schijnen en volgens mij was het ook nog wat extra opgewarmd. Omdat we langs een kanaal liepen, was het ook nog eens vrijwel vlak. Ook niet erg om voor de verandering eens niet voortdurend bultop en -af te gaan. :Y

Daarna naar huis, ben je bijna thuis, gaat het regenen, onweren en koelt het ineens lekker af... :+
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129631358
Zo vandaag met mijn nieuwe schema begonnen ( hm binnen 2 uur). Ik heb een schema bij mijn trainer afgenomen.
voor vandaag 2km in en 2km uitlopen, daartussen 5x 5min op d1 en 5x3 op d3.

Het resultaat:

http://www.endomondo.com/workouts/225028526/5408182

Ging wel lekker, wel warm pfff . Gelukkig voldoende water mee. Nu even afkoelen :D
pi_129631524
Dit postte knnth net op een ander forum en wou hem hier ook wel even delen, een beetje in de lijn van de loopster die viel en won. Alleen dan zonder het vallen ;).
Enorm gaaf filmpje wel en wat een baas! ^O^
pi_129631667
Respect voor iedereen die vandaag gelopen heeft ^O^
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:51:00 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129631817
Morgen lekker met Swets door de bossen banjeren O+
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:03:31 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129632326
Het schijnt er morgen goed weer voor te worden. Nu een nacht planken nadat ik heel dedg met planken in de weer ben geweest en m'n rug aanvoelt als een plank.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:04:19 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_129632364
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:51 schreef YUR het volgende:
Eerst ga ik morgenochtend in m'n eentje door die bossen banjeren...
(Ok, wel iets minder ver en minder snel... Kniesoor die daar op let :P )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_129632483
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:08:41 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_129632515
RD is in Nederland :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_129632682
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:08 schreef Guppyfriend het volgende:
RD is in Nederland :)
:D Leuk ik zwaai even :W
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_129632714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:51 schreef YUR het volgende:
Veel plezier morgen allebei en E.T. natuurlijk ook! ^O^
Ik ga morgen ook die bossen (nou ja iets verderop) onveilig maken. Wel al heel vroeg, denk dat ik mijn wekker maar zet rond een uur of 6/7 en dan een uurtje of 2 er op uit ga. Lekker een rustig duurloopje doen. :)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:43:12 #65
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129634199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef Grutsk het volgende:
Respect voor iedereen die vandaag gelopen heeft ^O^
Dank, maar het was goed te doen hoor. Samen met mams gewinkeld.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129634764
Vind het knap dat sommigen vandaag met die hitte er nog op uit gaan om te gaan hardlopen. Misschien dat het hier vanochtend vroeg nog beetje goede temperatuur voor was, maar het is nu nog steeds boven de 28 graden. Hopelijk is het morgen overdag stuk beter te doen. Lekker zo'n (voetbal)training plannen om 1 uur 's middags.
pi_129635024
Met dit weer is het meer wandelen wat ik doe.

Misschien eens in de skihal of schaatsbaan gaan hardlopen ~:)
pi_129635695
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Met dit weer is het meer wandelen wat ik doe.

Misschien eens in de skihal of schaatsbaan gaan hardlopen ~:)
Haha, goed idee. Sneeuw lijkt me fijner lopen dan ijs, dus doe maar de skihal.
pi_129636178
Morgen weer naar Sweatshop! Hopelijk kom ik dit keer terug met een paar nieuwe wegsloffen :)
Ja doei.
pi_129637938
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:52 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Waar woon jij ergens, als ik vragen mag? Ik woon ook in Noord-Limburg, vandaar.
In het pittoreske Ospeldijk, bij de Groote Peel. En jij?
pi_129638530
quote:
My Groupon story.

Gesprek 1:

Gesprek 2:

Gesprek 3:

Vervelend! Maar dan weet ik nu wel wat er bij de buren ligt. Benieuwd of ie er bij mij wel in zit.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129638630
Beetje laat om nu nog bij de buren aan te bellen zeker....? :P
pi_129638713
quote:

[..]

Dat doe ik altijd met m`n shirt :P Het ziet er wel geinig uit, de manier waarop je van alles kunt maken, maar echt essentieel is het niet. Maar once again, bij hardlopen is vrijwel niks essentieel behalve schoenen en daadwerkelijk lopen..

Mijn God, ik lees en hoor de afgelopen dagen alleen maar mensen over dat het zo gigantisch warm is in Nederland. Ik = een klein beetje jaloers! ;) Hoewel 37 graden nou niet bepaald beste weer is om te gaan hardlopen
Toch jammer dat ik de zomer in Nederland heb gemist, maar met een gemiddelde van zo`n 20 graden mag ik niet klagen, het is immers winter. Overigens wel de warmste winter OOIT, volgens de laatste nieuwsberichten.

M`n leven is hier.. Druk eigenlijk :P Heb vrij weinig tijd om actief te FOK!'en omdat ik op werk niet continu niet werk-gerelateerde dingen kan doen (baas heeft direct zicht op mijn schermen), zeker doordeweeks is het lastig om op dingen te reageren, maar bijhouden doe ik nog wel hoor! :)
Als ik thuis kom van een lange dag werken (ik vertrek om 6:45 kom thuis om 19:00) vind ik het eigenlijk bijna zonde om m`n laptop te pakken, ik zit immers al de hele dag op de computer!
Ik begin zowaar te wennen aan de wegen, hoogteverschillen en andere omstandigheden die van invloed waren op het hardlopen. Het voelt een stuk comfortabeler om te lopen, ook als het pikdonker is.

Ik vond de eerste paar keer hardlopen echt niet leuk. Heb zelfs even gedacht "Ik kap ermee. Dit is niet leuk". Maar dat zou achterlijk zijn, en dat zou m`n doel op een HM te lopen meteen de prullenbak in helpen. Dus.. Toch doorgezet en even m`n eigen plan getrokken voor een paar dagen (lees: niet aan m`n schema gehouden). Daardoor en door het leren kennen van de wegen etc. is de zin om te lopen weer terug gekomen, gelukkig :) Het is heerlijk om na een drukke dag stage even de ontspannen tijdens het lopen

Nu loop ik nog steeds 3 keer per week, probeer ik weer m`n schema aan te houden, maar dat lukt niet altijd voor de volle 100%. Ik ben nu in de laatste "voorbereidingen" voor de City2Surf, volgende week zondag. M`n laatste snelheidswerk (interval) ging echt lekker en morgen ga ik voor een lekker rustige LDL van 14,5km; dezelfde afstand als de City2Surf. Ik aim op een tijd rond de 1:20:00 (5:30 min/km gemiddeld), maar dat gaat heel erg afhangen van de 'giga klim' (althans, zo spreken de locals erover) die op km 7 en 8 zit.

Voor mij is de City2Surf de graadmeter voor de HM. Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik mijn doel op de City2Surf haal, ik ook een HM moet kunnen lopen en er dan ook écht voor ga.

Voor de rest, met mij gaat het heel goed. Ik vind het heerlijk om weer hier te zijn! Geweldig om de familie weer te zien, de vrienden en gewoon de omgeving. Ik heb zelfs nog geen tijd gehad om erop uit te gaan met mijn camera, maar de foto's houden jullie nog van me tegoed!!
Oh en trouwens.. Ik DENK dat ik mijn telefoon 'op zak' ga nemen tijdens de City2Surf, dus ik ben wss live te tracken ;) (M`n tussentijden komen automatisch op Facebook, voor diegenen die mij op FB hebben/ willen :P)
pi_129638768
Voor de geïnteresseerden in een trainingsplan: Endomondo heeft vanaf nu een beta op de website!

http://www.endomondo.com/training/plan/
pi_129640503
Mogguh, ff lekker rennen :*
pi_129640523
Druk programma vandaag, dus ik ben maar vroeg opgestaan om m'n 100 LDL te kunnen doen.

Lekker afgekoeld en een miezer regen, heb er zin in :)
pi_129640578
13.5K in 1:20 :D
pi_129640629
Je dacht laat ik eens gaan vliegen onderweg? Max speed 2:42/min/KM?? :P
pi_129640634
Heerlijk weer inderdaad deze morgen. 6.5 km in 40 minuten gelopen.

Voelde af en toe wat zwaar, maar tevreden over de afstand en tijd :-)

Verval was, denk ik, ook prima in orde:
5.50/5.57/6.08/6.14/6.16/6.20
pi_129640638
Heerlijk weer inderdaad deze morgen. 6.5 km in 40 minuten gelopen.

Voelde af en toe wat zwaar, maar tevreden over de afstand en tijd :-)

Verval was, denk ik, ook prima in orde:
5.57/5.50/6.08/6.14/6.16/6.20
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 08:39:36 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129640644
ondanks een stijf lichaam van de reis en niet al te veel slaap toch vanmorgen de eerste kilometers maar even gemaakt, parkoersverkenning voor volgende week.
Lekker gelopen!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 08:55:17 #83
155227 crew  Guppy
dus
pi_129640663
Klinkt goed RD :Y

Ik hoef vandaag niet te lopen, want morgen Color Run :D Maar Mr. Guppy heeft bedacht dat we naar de woningboulevard gaan lopen (5km), en dan naar het centrum (6km) en dan weer naar huis (5km). Dus met de beweging gaat t wel goedkomen
pi_129640672
Dit forum is bijna niet meer te doen in Chrome, het CSS komt niet meer door sinds vanochtend. Ik denk dat het aan Chrome zelf ligt, want de laatste tijd komen wel vaker websites niet meer goed door in deze browser.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 09:03:26 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_129640674
In Safari werkt het ook niet goed... Er schijnen heel veel mensen last van te hebben, zie ook BUG
pi_129640691
En nu is het weer goed...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 09:17:19 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129640721
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:

:Y
was het ook, ik vond het nog wel wat benauwd hier vanmorgen maar verder niet ontevreden ondanks de jet lag
pi_129640775
:s) *O* Ik mocht ook weer.
Heerlijk was het, even een "shakedown" van een half uurtje om te zien hoe het voelde na een anderhalve week bankzitten. Knie nog wel een beetje stijfjes maar dat was te verwachten.
http://www.endomondo.com/workouts/225145983/10790965
pi_129640891
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

was het ook, ik vond het nog wel wat benauwd hier vanmorgen maar verder niet ontevreden ondanks de jet lag
Welkom in NL *O*

Hoe is de omschakeling? Al dat Nederlands getetter? Het is gelukkig vandaag niet zo warm als gisteren.
pi_129640920
Ik heb mijn LDL van 50 minuten gelopen deze ochtend, ging heerlijk. Redelijk vlak tempo. Nu snel weg om de mountainbike op te halen!

SPOILER
pi_129640928
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:

Ik hoef vandaag niet te lopen, want morgen Color Run :D Maar Mr. Guppy heeft bedacht dat we naar de woningboulevard gaan lopen (5km), en dan naar het centrum (6km) en dan weer naar huis (5km). Dus met de beweging gaat t wel goedkomen
Toch wil ik zo'n run van een afstandje een keer bekijken. Ik heb absoluut geen behoefte om mee te lopen maar het lijkt me wel een grappig evenement om te zien.
pi_129640929
Zo, ik post maar weer eens in het topic. De afgelopen weken nauwelijks kunnen lopen vanwege hoestaanvallen die ik moest onderdrukken met codeïne, bleh. In zo'n periode negeer ik dit topic, want het is niet leuk im anderen te zien lopen wanneer je dat zelf niet kan. :(

De Damloop heb ik inmiddels van mijn lijst geschrapt, dat red ik helaas niet meer. ;(

Dan maar The Color Run, Bridge2Bridge en Istanbul Marathon! Vanmiddag maar eens de spullen voor The Color Run ophalen... :s)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 09:42:10 #93
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129640936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit forum is bijna niet meer te doen in Chrome, het CSS komt niet meer door sinds vanochtend. Ik denk dat het aan Chrome zelf ligt, want de laatste tijd komen wel vaker websites niet meer goed door in deze browser.
Welke chrome draai je? Ik heb er zelf heel veel last van gehad met de unstable versie en inmiddels niet meer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 augustus 2013 @ 09:43:46 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129640953
quote:

[..]

Stoer! Als ik (economy class) terug kwam uit Azie was ik een paar dagen gebroken.
pi_129640967
quote:

[..]

Goedemorgen dan. ;)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_129640980
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:42 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Welke chrome draai je? Ik heb er zelf heel veel last van gehad met de unstable versie en inmiddels niet meer.
Ik heb Versie 29.0.1547.32 beta-m
En heb eigenlijk nergens last van.
pi_129641048
Weet je wat ik nou zo jammer vind? Met al die schemas en hartslag zones en zo haal je nooit meer bekertjes/records behalve op wedstrijden. Waarschijnlijk is dat ook de beste manier maar ik heb echt zin om binnenkort 5k of een uur voluit te doen om te zien hoe snel dat lukt :p
pi_129641058
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Weet je wat ik nou zo jammer vind? Met al die schemas en hartslag zones en zo haal je nooit meer bekertjes/records behalve op wedstrijden. Waarschijnlijk is dat ook de beste manier maar ik heb echt zin om binnenkort 5k of een uur voluit te doen om te zien hoe snel dat lukt :p
Niemand houd je tegen :)
pi_129641070
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon vaker een wedstrijd lopen dan ;)
pi_129641125
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:42 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Versie 28.0.1500.95 m
Wordt volgens mij op de achtergrond automatisch bijgewerkt.

De laatste weken is zelfs twitter niet helemaal correct meer.
pi_129641219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:53 schreef Guard het volgende:

[..]

Gewoon vaker een wedstrijd lopen dan ;)
Ja ook een leuk idee, maar ze zijn vaak zo ver weg! Chille van hardlopen is juist dat het weinig tijd en gedoe kost :o
pi_129641306
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja ook een leuk idee, maar ze zijn vaak zo ver weg! Chille van hardlopen is juist dat het weinig tijd en gedoe kost :o
Het is maar een schema. Als jij vandaag keihard wil, doe je dat toch gewoon.

En sowieso haal je na verloop van tijd minder bekers, omdat je tijden steeds scherper komen te staan.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:21:09 #103
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129641464
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Versie 28.0.1500.95 m
Wordt volgens mij op de achtergrond automatisch bijgewerkt.

De laatste weken is zelfs twitter niet helemaal correct meer.
Dat is stable volgens mij, maar ik heb even geen toegang tot m'n eigen machine om te kijken hoe en wat.

http://www.chromium.org/getting-involved/dev-channel
pi_129641605
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 01:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

In het pittoreske Ospeldijk, bij de Groote Peel. En jij?
In het historische Gennep, iets verder naar boven. ;)

Hier zit de 7e training met Renate er weer op. Bedoeling was 4x 6 minuten in zone 3, en als ik naar de hartslagzones kijk die ik gelopen heb, dan is dat zowaar gelukt. *O*
http://www.endomondo.com/workouts/225175023/9947984
pi_129641682
quote:

[..]

^O^ Yeah, he has arrived!
Welkom terug! Al een beetje zin in volgende week en over 2 weken? :P Even snel wennen aan de temperatuur enzo, of valt dat wel mee?

Vanochtend ging de wekken al om 6 uur, op mijn vrije zaterdagochtend, ik dacht dat ik gek werd :P . Maar toch er maar uitgegaan en even wat gegeten en gedronken, bakje koffie erbij om wat wakker te worden en daarna de spulletjes gepakt. 10 voor 7 stond ik al buiten om even rustig te warming-uppen.
Rond 7 uur lekker begonnen met lopen, wou eigenlijk langs het veluwemeer richting harderwijk, maar bedacht me toch nog. Wou liever een stuk bos erbij hebben enzo, dus maar richting het mountainbikepad gelopen tussen ermelo en harderwijk. Daar een beetje rondgelopen en toen maar weer eens richting huis gegaan. Klein rondje over de hei gelopen om een mooi totaal te krijgen en toen vond ik het wel weer goed voor vandaag :) .
Een nieuw afstandsrecord op de VFF Bikila's van 25km, in een tijd van 2.05. Ging erg lekker en pas vanaf km 20 kreeg ik wat last van vermoeide en gevoelige benen/kuiten. Blij mee in ieder geval! :D
De vooroeverloop ga ik trouwens wel op mijn Kinvara's lopen, mijn kuiten iets ontzien omdat het anders wel erg veel wordt. Volgende week waarschijnlijk ook alleen dinsdag verder nog een kleine training en dan rust tot de Fantomes.

http://www.endomondo.com/workouts/225173303/2368823

Toen ik klaar was en een beetje aan het uitrusten was en rekken stopte er een auto bij de parkeerplaats waar 4 shelties uitkwamen met een baasje uiteraard. Maar 3 van die shelties waren gewoon maar 8.5 week oud.. O+ O+ O+ Daar meteen ook maar even mee geknuffeld, wat een schatjes!!! O+
pi_129641688
Wie woont er ook weer in Middelaar? Daar ren ik nu doorheen. :P Witteweg en dan langs het water terug naar Malden.
pi_129641728
Nou, het ging hier weer voor geen meter. Ik ben er aardig klaar mee ook zo.

Negatieve spiraal ja ja bla bla.
pi_129641744
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

^O^ Yeah, he has arrived!
Welkom terug! Al een beetje zin in volgende week en over 2 weken? :P Even snel wennen aan de temperatuur enzo, of valt dat wel mee?

Vanochtend ging de wekken al om 6 uur, op mijn vrije zaterdagochtend, ik dacht dat ik gek werd :P . Maar toch er maar uitgegaan en even wat gegeten en gedronken, bakje koffie erbij om wat wakker te worden en daarna de spulletjes gepakt. 10 voor 7 stond ik al buiten om even rustig te warming-uppen.
Rond 7 uur lekker begonnen met lopen, wou eigenlijk langs het veluwemeer richting harderwijk, maar bedacht me toch nog. Wou liever een stuk bos erbij hebben enzo, dus maar richting het mountainbikepad gelopen tussen ermelo en harderwijk. Daar een beetje rondgelopen en toen maar weer eens richting huis gegaan. Klein rondje over de hei gelopen om een mooi totaal te krijgen en toen vond ik het wel weer goed voor vandaag :) .
Een nieuw afstandsrecord op de VFF Bikila's van 25km, in een tijd van 2.05. Ging erg lekker en pas vanaf km 20 kreeg ik wat last van vermoeide en gevoelige benen/kuiten. Blij mee in ieder geval! :D
De vooroeverloop ga ik trouwens wel op mijn Kinvara's lopen, mijn kuiten iets ontzien omdat het anders wel erg veel wordt. Volgende week waarschijnlijk ook alleen dinsdag verder nog een kleine training en dan rust tot de Fantomes.

http://www.endomondo.com/workouts/225173303/2368823

Toen ik klaar was en een beetje aan het uitrusten was en rekken stopte er een auto bij de parkeerplaats waar 4 shelties uitkwamen met een baasje uiteraard. Maar 3 van die shelties waren gewoon maar 8.5 week oud.. O+ O+ O+ Daar meteen ook maar even mee geknuffeld, wat een schatjes!!! O+
Goed bezig!

En Shelties? Ik las 'Shetlies' en dacht dat het een afkorting was voor Shetland Ponies :')
Ja doei.
pi_129641764
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed bezig!

En Shelties? Ik las 'Shetlies' en dacht dat het een afkorting was voor Shetland Ponies :')
Shelties O+ , ongeveer zo:
SPOILER
pi_129641789
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:37 schreef hatsaflats het volgende:

-O-
Komt echt wel goed hats :* . Anders pak je even wat extra rust voor de vooroeverloop, slepen wij je er wel doorheen. Die warmte van de laatste dagen helpt ook niet echt mee om lekker te lopen natuurlijk. Komt allemaal vanzelf weer, vooral als het straks weer herfst wordt. Dan ga je gewoon lekker trainen voor een 5k in 20 minuten en ga je dat helemaal ownen!
pi_129641806
Voor de Colorrunners onder ons:
Op zondag rijden er pendelbussen heen en weer van station Terwijde en winkelcentrum The Wall naar de Haarrijnseplas.

Kosten ¤ 2.50 p.p. voor een dagkaartje. Dagkaartje is hele dag geldig. Op beide locaties staan 2 kaartverkopers.
---
Ik woon vlakbij station Terwijde, ik denk dat ik gewoon lekker op de fiets naar de Haarrijnseplas ga. :s)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:46:32 #112
3011 E.T.
pi_129641855
*O*
Gelopen!
Pijnvrij!
*O*

Na een dikke 3,5 km dacht ik 'voel ik nu wat in m'n been?' En ben toen voor de zekerheid gestopt en naar huis gaan wandelen (had 4k in gedachten)
Vond het in het bos nog warm zat ;) maar ja, ik heb al snel dat het zweet instralen van me af loopt ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_129641868
Wat fijn E.T.!
Ja doei.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:47:44 #114
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129641881
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:46 schreef E.T. het volgende:
*O*
Gelopen!
Pijnvrij!
*O*

Na een dikke 3,5 km dacht ik 'voel ik nu wat in m'n been?' En ben toen voor de zekerheid gestopt en naar huis gaan wandelen (had 4k in gedachten)
Vond het in het bos nog warm zat ;) maar ja, ik heb al snel dat het zweet instralen van me af loopt ;)
^O^
pi_129641882
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de Colorrunners onder ons:
Op zondag rijden er pendelbussen heen en weer van station Terwijde en winkelcentrum The Wall naar de Haarrijnseplas.

Kosten ¤ 2.50 p.p. voor een dagkaartje. Dagkaartje is hele dag geldig. Op beide locaties staan 2 kaartverkopers.
---
Ik woon vlakbij station Terwijde, ik denk dat ik gewoon lekker op de fiets naar de Haarrijnseplas ga. :s)
O+ hardloopturk O+

Je gaat weer terug naar Nimma toch? O+
Ja doei.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:48:54 #116
3011 E.T.
pi_129641903
-O- hats.. Anders idd niet meer lopen tot de vooroeverloop zodat je daar weer positieve energie uit kunt halen?
Wel heel vervelend zo'n negatieve spiraal :{

Wat een knuffelbeestjes trouwens, die hondjes! O+
pi_129641917
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:37 schreef hatsaflats het volgende:

:* anders een mooie wandeling maken in plaats van rennen? Wel bewegen en eruit maar niet de ren-druk?
Ja doei.
pi_129641941
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ hardloopturk O+

Je gaat weer terug naar Nimma toch? O+
Ja!!! *O*
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:52:44 #119
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129641985
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 01:56 schreef Levitas het volgende:
Ik aim op een tijd rond de 1:20:00 (5:30 min/km gemiddeld), maar dat gaat heel erg afhangen van de 'giga klim' (althans, zo spreken de locals erover) die op km 7 en 8 zit.
Bij een flinke klim is overigens een stukje wandelen niet erg. Sommige mensen zien het als "opgeven", maar als je je op een bult opblaast en de rest van de loop niet meer fijn rent, is dat ook niet handig.

Zit tevens ook een stukje persoonlijke voorkeur in. De een is meer een locomotief en zal liever met hele kleine pasjes door willen rennen, de ander kan prima met intervallen overweg en kiest voor een stevige wandelpas. Hoewel beide uiteindelijk misschien wel even snel zijn, is het maar net wat je voorkeur heeft.
pi_129642263
Thanks all :* Ik ga woensdag nog een klein rondje intervallen om m'n lijf wakker te schudden, en dat is het enige dat ik tot de Vooroeverloop nog doe. Misschien nog een rondje fietsen, maar misschien ook niet. Wandelen vind ik echt heel erg stom. De Vooroeverloop loop ik desnoods op handen en voeten uit, en daarna zie ik wel weer. Iig weer tempo's knallen. Maar nu ben ik er gewoon even helemaal klaar mee. Maand na maand gaat het kut en dan weer even iets beter om weer 300 stappen terug te zetten. Terwijl ik eerst superveel zin had in volgende week, zie ik er nu juist alleen maar tegenop. Blegh.

Gelukkig ligt er nu een kat op schoot me heel kwaad aan te kijken omdat ik 'm geen aaitjes geef, dat is altijd wel fijn.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:22:09 #121
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129642532
@sylvester klopt het dat het gratis parkeren is bij terwijde?
pi_129642612
Vanmorgen mijn eerste "serieuze" HM gelopen. Ik wilde proberen om onder de 1:45 te blijven en dat is gelukt! Bij mijn volgende HM maar wel gewoon met een wedstrijd meedoen want dit is mentaal wel zwaar zo in m'n eentje 8)7
pi_129642658
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:22 schreef slacker_nl het volgende:
@sylvester klopt het dat het gratis parkeren is bij terwijde?
Bij het station is er een gratis P&R-terrein, dat klopt. Tegenover het station is er ook een AH met gratis parkeergelegenheid.

Desnoods mag je 'm ook in de parkeerkelder bij mij parkeren, mijn parkeerplaats is toch vrij (geen auto). :D Naast het appartementencomplex is doorgaans ook wel wat parkeerruimte te vinden by the way.
pi_129642710
By the way, voor de mensen die niet in de omgeving van Utrecht wonen: ik kan het startpakket eventueel vandaag voor je ophalen... Dan hoef je morgen niet in de rij te staan. ;)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:54:44 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129643164
Ten eerste:
@RD: welkom in de lage landen!
@Hats: :{ Misschien idd maar lekker taperen tot 11 aug. Totdat je benen zó graag willen, dat het een super-HM wordt! En ja, een poezel op schoot helpt.
@E.T.: heeeeel fijn dat je weer terug bent :)

Dan mijn loopje:
Hij mag in de top 10 van beste loopjes ever. Niet vanwege de prestatie, maar vanwege het geniet-gehalte. Ik ging dus trainen met een groepje mee vanmorgen, maar die waren om 9:25 al weg. Ik dus lichtelijk knorrig zelf op pad gegaan. Kwam ik na een km mijn heule eigen mr Q tegen! :D

Toen zijn we saamp een duurloop gaan doen. Allebei eigen tempo, wat in het begin inhield dat ik best snel ben gegaan, toen wat afgezakt (en hij kwam dan af en toe terug). Prachtige route door het Midden Delfland weer, een stukje dat ik nog niet kende. 2x een minuutje wandelen gedaan. In Schipluiden gingen we heel even bij Indigo (huiskamerrestaurant) wat water drinken, kregen we gewoon een kan water en stukjes brood gratisch! ^O^ Achterin de kas is een winkeltje met allerlei streekproducten, en dus hebben we dat overheerlijke cranberrybrood (Bakkerij 't Blauwe Hek - Naaldwijk, voor de Westlanders hier ;) ) gekocht en zijn we de laatste 3 km met broodje onder de arm teruggehobbeld.

Klinkt allemaal erg kneuterig, maar het was een top begin van het weekend O+

Voor de route: http://www.endomondo.com/workouts/225204686/6339459
Ik pauzeer mijn Garmin nooit, desondanks 10k in 1u06, mooi voor een LDL.

en dat broodje......smaakt Goddelijk met een plakje oude kaas
pi_129643174
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:09 schreef hatsaflats het volgende:
Thanks all :* Ik ga woensdag nog een klein rondje intervallen om m'n lijf wakker te schudden, en dat is het enige dat ik tot de Vooroeverloop nog doe. Misschien nog een rondje fietsen, maar misschien ook niet. Wandelen vind ik echt heel erg stom. De Vooroeverloop loop ik desnoods op handen en voeten uit, en daarna zie ik wel weer. Iig weer tempo's knallen. Maar nu ben ik er gewoon even helemaal klaar mee. Maand na maand gaat het kut en dan weer even iets beter om weer 300 stappen terug te zetten. Terwijl ik eerst superveel zin had in volgende week, zie ik er nu juist alleen maar tegenop. Blegh.

Gelukkig ligt er nu een kat op schoot me heel kwaad aan te kijken omdat ik 'm geen aaitjes geef, dat is altijd wel fijn.
Weleens overwogen om op zoek te gaan naar een andere trainingsbenadering? Bijvoorbeeld eentje waarin de elementen die je leuk vindt de boventoon voeren, die minder snel blessures opleveren en meer motiveren. Misschien past dat "tempo's knallen" juist niet/minder in een schema dat bij jou past.
pi_129643212
hele week niet gelopen door achillespees. bleegh! volgende week afspraak staan voor physio.
jaloers op de mensen die wel lopen :( ;) ;)
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_129643215
Leuk Quoi!

BTW: ik mag je routekaartje niet zien op Endo...
pi_129643276
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:09 schreef hatsaflats het volgende:

We trekken je gewoon mee de finish over, komt goed! :Y
En daarna gewoon lekker je eigen ding gaan doen, zal waarschijnlijk gewoon het "moeten" zijn dat nu tegen je werkt.
pi_129643313
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:54 schreef Quoi het volgende:
Ten eerste:
@RD: welkom in de lage landen!
@Hats: :{ Misschien idd maar lekker taperen tot 11 aug. Totdat je benen zó graag willen, dat het een super-HM wordt! En ja, een poezel op schoot helpt.
@E.T.: heeeeel fijn dat je weer terug bent :)

Dan mijn loopje:
Hij mag in de top 10 van beste loopjes ever. Niet vanwege de prestatie, maar vanwege het geniet-gehalte. Ik ging dus trainen met een groepje mee vanmorgen, maar die waren om 9:25 al weg. Ik dus lichtelijk knorrig zelf op pad gegaan. Kwam ik na een km mijn heule eigen mr Q tegen! :D

Toen zijn we saamp een duurloop gaan doen. Allebei eigen tempo, wat in het begin inhield dat ik best snel ben gegaan, toen wat afgezakt (en hij kwam dan af en toe terug). Prachtige route door het Midden Delfland weer, een stukje dat ik nog niet kende. 2x een minuutje wandelen gedaan. In Schipluiden gingen we heel even bij Indigo (huiskamerrestaurant) wat water drinken, kregen we gewoon een kan water en stukjes brood gratisch! ^O^ Achterin de kas is een winkeltje met allerlei streekproducten, en dus hebben we dat overheerlijke cranberrybrood (Bakkerij 't Blauwe Hek - Naaldwijk, voor de Westlanders hier ;) ) gekocht en zijn we de laatste 3 km met broodje onder de arm teruggehobbeld.

Klinkt allemaal erg kneuterig, maar het was een top begin van het weekend O+

Voor de route: http://www.endomondo.com/workouts/225204686/6339459
Ik pauzeer mijn Garmin nooit, desondanks 10k in 1u06, mooi voor een LDL.

en dat broodje......smaakt Goddelijk met een plakje oude kaas
Klinkt goed!

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Weleens overwogen om op zoek te gaan naar een andere trainingsbenadering? Bijvoorbeeld eentje waarin de elementen die je leuk vindt de boventoon voeren, die minder snel blessures opleveren en meer motiveren. Misschien past dat "tempo's knallen" juist niet/minder in een schema dat bij jou past.
Doordat ik de hele tijd liep te klooien met m'n kuiten ben ik juist minder tempo's gaan knallen, en rustig aan gaan doen tot de Vooroeverloop. Ik vind over het algemeen tempo's knallen juist leuk, en duurloopjes weer wat minder. Tot ik last kreeg van m'n kuiten ging ik altijd met plezier op de baan trainen, en ging ik ook nog wel met plezier op pad voor m'n duurloopjes. Nu het maanden zeuren is, en met het oog op de Vooroeverloop uit kunnen lopen ook geen intervalletjes meer - hooguit relatief langzame fartlekjes, is m'n plezier in lopen gewoon eigenlijk minimaal. Dus daarom straks weer tempo's knallen. Dan komt het vast wel allemaal weer goed.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 12:03:20 #131
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129643334
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:57 schreef Guard het volgende:
Leuk Quoi!

BTW: ik mag je routekaartje niet zien op Endo...
:o Stuur ff een request!
pi_129643371
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:25 schreef Saysem het volgende:
Vanmorgen mijn eerste "serieuze" HM gelopen. Ik wilde proberen om onder de 1:45 te blijven en dat is gelukt! Bij mijn volgende HM maar wel gewoon met een wedstrijd meedoen want dit is mentaal wel zwaar zo in m'n eentje 8)7
Knap zeg!
  FOK!fotograaf zaterdag 3 augustus 2013 @ 12:06:26 #133
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_129643396
Goedenmiddag!

Ik ben ook weer terug in Nederland en dit topic. de laatste weken voor mijn vakantie niet in het topic geweest omdat dat voor mij nogal demotiverend werkte in combinatie met mijn scheenbeen blessure.

Na 8 weken niet gelopen te hebben wegens mediaal tibiaal stress syndroom (shin splint) ga ik vandaag weer voorzichtig beginnen op mijn nieuwe in de tussentijd aangeschafte Saucony ProGrid Echelon 3.

Ik kan niet wachten om weer een stukje te lopen straks. Al zal het maar een klein voorzichtig rondje worden na 8 weken stilzitten door blessureleed.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_129643577
Het rondje was mooi, de darmkrampen die na 17km tot wandelen dwongen waren minder. Na 10 minuten wandelen de laatst 2km nog kunnen rennen. Nu voelt stipstreep zich brak.
pi_129643610
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

:o Stuur ff een request!
Dat zit in je privacy options van de workout, daar kun je aangeven wie je kaartje mag zien, staat waarschijnlijk op "only me", want we zijn al Endo vriendjes :)
pi_129643716
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:06 schreef Mascleta het volgende:
Goedenmiddag!

Ik ben ook weer terug in Nederland en dit topic. de laatste weken voor mijn vakantie niet in het topic geweest omdat dat voor mij nogal demotiverend werkte in combinatie met mijn scheenbeen blessure.

Na 8 weken niet gelopen te hebben wegens mediaal tibiaal stress syndroom (shin splint) ga ik vandaag weer voorzichtig beginnen op mijn nieuwe in de tussentijd aangeschafte Saucony ProGrid Echelon 3.

Ik kan niet wachten om weer een stukje te lopen straks. Al zal het maar een klein voorzichtig rondje worden na 8 weken stilzitten door blessureleed.
Mooi dat het weer beter gaat, hou het lekker voorzichtig in het begin inderdaad. Het is echt een vervelende blessure en kan ook redelijk snel weer terugkomen. Ik heb er ervaring mee }:| . Succes met het opbouwen weer! :)
Als het weer redelijk snel terugkomt zou je ook (herzog)compressiekousen kunnen proberen, die hebben mij geholpen om het goed onder controle te houden en heb er nu al een hele tijd geen last meer van.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:25 schreef Saysem het volgende:
Goed bezig! ^O^ Mooie tijd! Belooft nog wat voor de Hoge Veluwetrail straks! *O*
pi_129643763
Dat was lekker! Ik had een rondje uitgekozen wat mossel wel eens loopt.. De eerste twee kilometer liep ik te miepen, ik vond acht kilometer veel te ver en zat al te bedenken hoe ik het rondje kon inkorten. Iets na twee kilometer kreeg ik goeie zin, vloog een viaductje op en ben, op een voor mij, lekker vlot tempo doorgelopen. Na vier km even ingekakt, liep wat te klooien met mijn waterbelt, toen tot 7 km heerlijk gelopen. Tot kilometer zes had ik de hoop de acht binnen het uur te lopen. Dat is net niet gelukt maar desalniettemin was het een heerlijk rondje!

SPOILER
pi_129643829
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:02 schreef hatsaflats het volgende:
Doordat ik de hele tijd liep te klooien met m'n kuiten ben ik juist minder tempo's gaan knallen, en rustig aan gaan doen tot de Vooroeverloop. Ik vind over het algemeen tempo's knallen juist leuk, en duurloopjes weer wat minder. Tot ik last kreeg van m'n kuiten ging ik altijd met plezier op de baan trainen, en ging ik ook nog wel met plezier op pad voor m'n duurloopjes. Nu het maanden zeuren is, en met het oog op de Vooroeverloop uit kunnen lopen ook geen intervalletjes meer - hooguit relatief langzame fartlekjes, is m'n plezier in lopen gewoon eigenlijk minimaal. Dus daarom straks weer tempo's knallen. Dan komt het vast wel allemaal weer goed.
Aha, ik snap het helemaal. Duurloopjes of überhaupt trainingen in een vlak tempo zijn erg saai. Ik begin die dingen steeds meer te schrappen. Hopelijk werken de kuitjes snel weer mee voor je!

@Quoi: dat is een soort vakantiegevoel!
pi_129643850
Zonde Hats, komt vast goed! Even lekker rusten maar.
ET! ^O^
Lekker Mascleta, dat je weer begint!

Zelf net een heerlijk rondje gelopen van 13 kilometer naar de Oosterschelde en via de Kattendijksedijk met tegenwind terug. Ging super!

SPOILER
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 12:42:21 #140
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129644089
Zo, ffkes 165 euro aan hardloopkleding uitgegeven. Drie korte broeken en een driekwart. En speciaal wasmiddel.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 12:42:38 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129644093
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zit in je privacy options van de workout, daar kun je aangeven wie je kaartje mag zien, staat waarschijnlijk op "only me", want we zijn al Endo vriendjes :)
Ah ik zie het. Dacht dat dat open stond. Nu kan het wel!

Mossel en Gogo ^O^
pi_129644108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:42 schreef slacker_nl het volgende:
Zo, ffkes 165 euro aan hardloopkleding uitgegeven. Drie korte broeken en een driekwart. En speciaal wasmiddel.
Wie ben jij en wat heb je met slacker gedaan?
pi_129644211
_O-
pi_129644450
En anders ga je even met 4 paar schoenen naar huis...

Voor Wolve: Brooks Cascadia 8 en Brooks Adrenaline.

Voor moi: Brooks Pure Flow 2

Voor YUR: Brooks Pure Flow 2

:o

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 03-08-2013 13:23:30 ]
Ja doei.
pi_129644621
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
En anders ga je even met 4 paar schoenen naar huis...

Voor Wolve: Brooks Cascadia 8 en Brooks Adrenaline.

Voor moi: Nike Pure Flow 2

Voor YUR: Mike Pure Flow 2

:o
Brooks Pure Flow mag ik hopen dan? :P
  FOK!fotograaf zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:15:16 #146
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_129644679
Pfoe, mijn eerste rondje zit er op. De eerste 500 meter dacht ik de hele wereld aan te kunnen. Daarna begon ik mijn benen te voelen. Uiteindelijk 2 kilometers gelopen met een gemiddelde van 6:14 min/km.

Lijkt me een mooi voorzichtig begin.

http://www.endomondo.com/workouts/225230227/9191691
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_129644728
Ik ga 'm dit jaar toch ook maar weer lopen denk ik, de Geuzenloop te Zoetermeer:

1
2
[b]29 september 2013 - [url=http://www.geuzendag.nl/geuzenloop.htm]Geuzenloop (Zoetermeer)[/url][/b]
[*] Zwabberhark - 10k

Voor de liefhebbers zijn er ook nog de 5k en de HM bij deze loop. Redelijk kleinschalig, circa 900 deelnemers. Inclusief de Balijbrug, die voor echte mannen is.
pi_129644761
Oh, ja... :')
Ja doei.
pi_129644915
Kut/niet geslapen vannacht :@
Ja doei.
pi_129645062
Ik haat pakjesboeren die te laat zijn. M'n Mirage's heb ik niet per se hard nodig, maar een boek dat ie komt brengen wel :( En ik moet zo weg :( Boek zou gisteren al komen, en toen opeens vandaag.
pi_129645154
Wie is Remco bij Endomondo? Al 15 en 18 km gelopen vanochtend, wow!
pi_129645213
Vanmorgen les 10 van Evy gelopen bij mn ouders. Helaas duurde het even voordat de GPS een signaal opving dus zijn de eerste paar minuten niet goed geregistreerd :(. Wel een verademing trouwens om eens op het platteland te lopen ipv in de stad. Nergens op hoeven wachten en geen stoeprandjes om op en af te springen ^O^ .

SPOILER
pi_129645294
Welk boek? O+ boeken O+
Ja doei.
pi_129645304
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:37 schreef baggerbaas het volgende:
Vanmorgen les 10 van Evy gelopen bij mn ouders. Helaas duurde het even voordat de GPS een signaal opving dus zijn de eerste paar minuten niet goed geregistreerd :(. Wel een verademing trouwens om eens op het platteland te lopen ipv in de stad. Nergens op hoeven wachten en geen stoeprandjes om op en af te springen ^O^ .

SPOILER
Goed gedaan! *O*
Ja doei.
pi_129645305
Mijn cadeau voor mijn vriend is net bezorgd, een prachtige sportfoto van hem, op 50x75 cm!
Nu alleen nog een goede lijst vinden.
pi_129645319
:W
pi_129645320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Welk boek? O+ boeken O+
Nodig boek:
http://www.amazon.co.uk/d(...)1_31005151_M3T1_dp_1

:P
pi_129645339
Oh, da's wat minder O+ boek O+ :P maar toch, boekenkastvulling O+
Ja doei.
pi_129645341
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed gedaan! *O*
Senk joe ;)
pi_129645373
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, da's wat minder O+ boek O+ :P maar toch, boekenkastvulling O+
Steekt mooi af bij m'n oude grammatica's en beschrijvingen over oude grammatica's :P
pi_129645518
Wat een heerlijk weertje vandaag. *O* :)

Ook in heb (in navolging van Quoi) grotendeels door Midden-Delfland gelopen, toch weer 13.5 km, maar redelijk rustig aan (nog spierpijn van een keer zaalvoetballen van afgelopen week :')). Het waaide op zich best hard, maar dat werkte vooral lekker verkoelend!

En ik ben wel blij om te zien dat m'n tempo in bepaalde hartslagzones erg omhoog is gegaan, begin dit jaar toen ik voor Rotterdam veel duurlopen deed was m'n pace bij ~ 167 BPM zo'n 5:30 en nu is die zo 5:10, dus dat gaat toch wel vooruit. ^O^
Jack does it in real time...
pi_129645526
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:43 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Senk joe ;)
Buiten de stad lopen is een stuk fijner hè? Mooier ook! :P
Bevalt het tot nu toe, 't lopen? :)
Ja doei.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:54:58 #163
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129645591
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 12:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wie ben jij en wat heb je met slacker gedaan?
Ik ga lopen op Aruba en met het huidige weer is kort/kort ook wel kek.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:55:14 #164
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129645596
Yay! *O*

Nieuwe trailschoenen en nieuwe wegschoenen.

En ook maar op maat gemaakte inlegzolen, liep toch ook wel fijn en stabiel.

Dag geld! :W
pi_129645617
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:52 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Bij een flinke klim is overigens een stukje wandelen niet erg. Sommige mensen zien het als "opgeven", maar als je je op een bult opblaast en de rest van de loop niet meer fijn rent, is dat ook niet handig.

Zit tevens ook een stukje persoonlijke voorkeur in. De een is meer een locomotief en zal liever met hele kleine pasjes door willen rennen, de ander kan prima met intervallen overweg en kiest voor een stevige wandelpas. Hoewel beide uiteindelijk misschien wel even snel zijn, is het maar net wat je voorkeur heeft.
Ach, gewoon wat langzamer starten dan normaal om te zorgen dat er genoeg energie in zit om de klim met een redelijk tempo te kunnen doen; Na de klim maar kijken hoe en wat en ter plekke bepalen wat er nog in zit.

Ik denk overigens dat het wel mee gaat vallen. Ja, de heuvel kan best steil en lang zijn (2km), maar er zal ongetwijfeld genoeg publiek staan dat je oppept + het uitzicht op Bondi Beach + het meegezogen worden door de andere lopers = giga adrenaline kick. Voor je het weet ben je die berg op :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:55 schreef Wolve000 het volgende:
Yay! *O*

[ afbeelding ]

Nieuwe trailschoenen en nieuwe wegschoenen.

En ook maar op maat gemaakte inlegzolen, liep toch ook wel fijn en stabiel.

Dag geld! :W
Hallo nieuwe schoenen! Dat linker paar :9~ :9~
pi_129645665

O+ :9~
Ja doei.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:59:04 #167
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129645668
*vind ik leuk*
pi_129645720
cool!!!
pi_129645787
scheelt dat qua prijs zoveel met nederland?
pi_129645795
Al die schoenen.... :9~
pi_129646053
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn cadeau voor mijn vriend is net bezorgd, een prachtige sportfoto van hem, op 50x75 cm!
Nu alleen nog een goede lijst vinden.
Hornbach heeft wel mooie lijsten en inlijsten kunnen ze ook.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:19:43 #172
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129646116
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:05 schreef winterstorm666 het volgende:
scheelt dat qua prijs zoveel met nederland?
Er was sale, dus dus ongeveer 25% korting per paar. Alleen m'n adrenalines hadden geen korting. Maar omdat we zoveel kochten, ook daar 10% korting op gehad.

Zonder korting liggen de prijzen dicht bij elkaar tussen hier en daar.
pi_129646242
Zo, ik heb het startbewijs voor The Color Run opgehaald. Ik wilde nog een pet kopen, totdat ik de prijs zag... ¤ 16,50 !!! :')

zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:26:44 #174
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129646294
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Kamananayipiyipiyee
pi_129646382
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ga 'm dit jaar toch ook maar weer lopen denk ik, de Geuzenloop te Zoetermeer:
[ code verwijderd ]

Voor de liefhebbers zijn er ook nog de 5k en de HM bij deze loop. Redelijk kleinschalig, circa 900 deelnemers. Inclusief de Balijbrug, die voor echte mannen is.
Hij staat erbij :)
pi_129646466
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Hij staat erbij :)
Als je dan toch bezig bent, zou je mijn naam van de lijst voor de Damloop kunnen schrappen? :)
pi_129646512
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als je dan toch bezig bent, zou je mijn naam van de lijst voor de Damloop kunnen schrappen? :)
U vraagt, wij draaien :s)
pi_129646649
Nice shoes, forum.fok.co.uk!

Vandaag erachter gekomen dat er een barefoot-running winkeltje is in Tilburg.
Maar eens een kijkje gaan nemen.
De winkelinrichting is geheel in stijl: minimalistisch :P

Ze hadden het een beetje druk, dus heb even rondgekeken, en ben toen weer gegaan. Misschien maar beter ook, anders was ik vast met VFF's naar buiten gelopen. Niet erg natuurlijk, maar misschien beter om die in the US te kopen, zal toch wat centjes schelen :)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:44:28 #179
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129646729
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef Guard het volgende:

Ze hadden het een beetje druk, dus heb even rondgekeken, en ben toen weer gegaan. Misschien maar beter ook, anders was ik vast met VFF's naar buiten gelopen. Niet erg natuurlijk, maar misschien beter om die in the US te kopen, zal toch wat centjes schelen :)
Waar loop je nu op? En London is denk niet goedkoper, US wel.
pi_129646826
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:44 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Waar loop je nu op? En London is denk niet goedkoper, US wel.
Ik loop nu op Brooks Glycerine 10. Was al van plan om in de US op zoek te gaan naar een pair trailschoenen, maar kunnen dus ook VFF's worden (of allebei :9 )
London is misschien alleen goedkoper door een sale zoals Wolve terecht opmerkte (vandaar ook de Ninja edit :P ). Ga wel even kijken als in London ben.
pi_129646874
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik loop nu op Brooks Glycerine 10. Was al van plan om in de US op zoek te gaan naar een pair trailschoenen, maar kunnen dus ook VFF's worden (of allebei :9 )
London is misschien alleen goedkoper door een sale zoals Wolve terecht opmerkte (vandaar ook de Ninja edit :P ). Ga wel even kijken als in London ben.
Tip... Ga naar Valkenswaard en dan naar Scarabee.

@Moblo & Wolve.
Goed geslaagd zie ik ;) Veel plezier ermee
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:53:52 #182
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129646976
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is een beste overgang van 12 naar 0mm.
pi_129647130
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:53 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat is een beste overgang van 12 naar 0mm.
Het is ook niet dat ik van de ene dag op de andere overga. Ook daar zijn schema's voor, alles met beleid.
pi_129647240
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef Guard het volgende:

Anyonesrunshop, heb daar mijn VFF's allebei besteld via internet. Goede service! Leuk winkeltje? Wil daar nog wel eens naartoe, lijkt me leuk!
Scarabee moet ik trouwens ook een keer langs, als ik weer geld heb :P.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 15:03:42 #185
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129647275
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Het is ook niet dat ik van de ene dag op de andere overga. Ook daar zijn schema's voor, alles met beleid.
Dat snap ik. Je voeten groeien toch niet meer, en de demping kan er niet uit want die zit er niet in (toch?). Dus ja je heb alle tijd voor een transitie.
pi_129647327
Pure Flow's waren 70gbp (80 euro) en de Cascadias 75 (86 euro) :P Scheelt nogal. En ach, daar lopen we dan weer zowat een jaar op. Fijn. Kan niet wachten om de pure flows uit te testen O+
Ja doei.
pi_129647374
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:02 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Anyonesrunshop, heb daar mijn VFF's allebei besteld via internet. Goede service! Leuk winkeltje? Wil daar nog wel eens naartoe, lijkt me leuk!
Ja zover ik kon zien wel een leuk shopje. en net zoals bij iedere goede hardloopwinkel alle tijd nemen voor de klanten.
Assortiment was niet super uitgebreid, maar best een bezoekje waard, denk dat je met de eigenaren / personeel ook wel aardig kunt bomen over barefoot running.
Als je ooit in de buurt bent zeker even binnen stappen (en mij laten weten, kunnen we meteen een minimeet doen :P )
pi_129647429
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat snap ik. Je voeten groeien toch niet meer, en de demping kan er niet uit want die zit er niet in (toch?). Dus ja je heb alle tijd voor een transitie.
Daarom, gewoon een keer goed laten voorlichten, keertje passen, door de winkel rennen. Als ik dan denk, nah dat wordt het niet, ook goed. Maar het trekt me toch wel op een of andere manier
pi_129647455
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Thanks voor de tip!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 15:15:55 #190
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129647515
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Daarom, gewoon een keer goed laten voorlichten, keertje passen, door de winkel rennen. Als ik dan denk, nah dat wordt het niet, ook goed. Maar het trekt me toch wel op een of andere manier
Mij ook wel hoor. Vooral in bet bos lijkt me dat heerlijk.
pi_129647632
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja zover ik kon zien wel een leuk shopje. en net zoals bij iedere goede hardloopwinkel alle tijd nemen voor de klanten.
Assortiment was niet super uitgebreid, maar best een bezoekje waard, denk dat je met de eigenaren / personeel ook wel aardig kunt bomen over barefoot running.
Als je ooit in de buurt bent zeker even binnen stappen (en mij laten weten, kunnen we meteen een minimeet doen :P )
Goed idee! Kan wel even duren hoor, paar maanden ofzo :P
pi_129647757
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:02 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Kan je daarna meteen hier in de bossen je aanwinst testen ;)
pi_129648023
Mijn eerste Endomondo loopje. Ik heb niet helemaal rond gelopen, want ik wou 6,4km doen, omdat ik dinsdag een wedstrijd van 6,4km heb. En gelukkig valt er nog wel wat meer uit te halen. *O*

http://www.endomondo.com/workouts/225291863/11720640
pi_129648356
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Buiten de stad lopen is een stuk fijner hè? Mooier ook! :P
Bevalt het tot nu toe, 't lopen? :)
Zeker. Helemaal nu t weer allemaal vanzelf lijkt te gaan. Eens zien of ik ooit weer een halve marathon kan lopen (6 jaar geleden voor t laatst en toen kwamen de kilos ;))

Voor nu eerst maar eens trainen voor de plaatselijke 5km eind augustus. Dat moet net lukken met evy's schema.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:07:58 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_129648497
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik heb het startbewijs voor The Color Run opgehaald. Ik wilde nog een pet kopen, totdat ik de prijs zag... ¤ 16,50 !!! :')

[ link | afbeelding ]
Startpakketje!! *O* ik haal het morgen wel op, komt vast wel goed. En ik neem m'n eigen witte petje mee, kan die ook een kleurtje krijgen. Of misschien ga ik wel zonder petje, voor gekleurde haren *)

Is dat shirtje trouwens functioneel, of gewoon katoen?
pi_129648603
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:43 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Mijn eerste Endomondo loopje. Ik heb niet helemaal rond gelopen, want ik wou 6,4km doen, omdat ik dinsdag een wedstrijd van 6,4km heb. En gelukkig valt er nog wel wat meer uit te halen. *O*

Hoi! :D
Lekker tempootje hoor! Ben je al lang aan het lopen en heb je nog andere doelen dan dat wedstrijdje? :P
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:24:06 #197
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129648811
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:43 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:

Pfffff, die snelheid houd ik nog geen 100m vol. :o
pi_129648820
Top winkel die Anyonesrunning in Tilburg. Heb er al twee paar VFF gehaald. Hele aardige gast is die Paul, kan je uren mee ouwehoeren. Twee keer geweest, beide keren minstens twee uur binnen geweest. :) Heeft me echt into het barefootgebeuren gekregen, eigenlijk heeft t m'n complete levensstijl veranderd

Laatst in Amerika ook een paar VFF gekocht, kost de helft van hier...

Vanmorgen bij scarabee in Valkenswaard geweest. Mooi spul daar! Gekeken voor een Salomon backpack camelbak ding. Super mooie gezien, wel EUR 140... :{ Als ik de marathon tot een goed eind breng, mag ik m van mezelf kopen. M'n hardloopmaatje heeft m wel gekocht, ben benieuwd naar zijn ervaringen ermee.
pi_129648873
*staart naar nieuwe schoenen*

*must resist*

;(
Ja doei.
pi_129648885
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:14 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoi! :D
Lekker tempootje hoor! Ben je al lang aan het lopen en heb je nog andere doelen dan dat wedstrijdje? :P
3 jaar ofzo nu. Maar dit is mijn eerste serieuze jaar. het was eerder voornamelijk hardlopen naast de voetbaltrainingen, maar sinds ik daarmee ben gestopt is dit het geworden. waarschijnlijk singelloop in Utrecht en misschien de Zevenheuvelenloop, maar dat is nog wel ver weg. :o
pi_129648956
Ff een vraagje: ik heb een schuurplekje van m'n hartslagband (zachte Garmin) op m'n borst opgelopen. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ben dan, uiteraard, het meest benieuwd naar een oplossing voor dit probleem(pje) :)
pi_129649015
Ik heb het toevallig nu ook, nog nooit eerder gehad in de jaren dat ik al met hartslagband train. Door de warmte misschien?

En heb er geen oplossing voor, behalve gewoon over laten gaan en een tijdje geen band dragen?
pi_129649053
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
*staart naar nieuwe schoenen*

*must resist*

;(
Schoenen in de kast zetten en jezelf bezig houden :P
pi_129649103
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:32 schreef Guard het volgende:

[..]

Schoenen in de kast zetten en jezelf bezig houden :P
We gaan zo aan de tuin werken :Y :')_!
Ja doei.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:37:00 #205
155227 crew  Guppy
dus
pi_129649192
En omdat planken ook belangrijk is, hebben wij een nieuw bed gekocht O+ alleen moeten we nu 12 weken wachten (maatwerk, boeoeoe).

Nu met de voetjes omhoog, ruim 15km lopen op m'n teenslippers was misschien niet het beste idee ever :')
pi_129649236
Pics van het bed!
Ja doei.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:42:01 #207
155227 crew  Guppy
dus
pi_129649336
SPOILER
pi_129649347
Stijlvol! Mooi! O+
Ja doei.
pi_129649414
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb het toevallig nu ook, nog nooit eerder gehad in de jaren dat ik al met hartslagband train. Door de warmte misschien?

En heb er geen oplossing voor, behalve gewoon over laten gaan en een tijdje geen band dragen?
Voor alsnog weegt het ongemak nog wel op tegen de informatie die m'n hartslagband me verschaft. Fascinerend om te zien dat ik van de week bij 30 graden, vol in de zon 6:30min/km loop en vanmorgen 5:40min/km op dezelfde hartslag(~150).
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:47:02 #210
155227 crew  Guppy
dus
pi_129649471
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Stijlvol! Mooi! O+
Wij zijn ook erg blij O+ we moeten alleen nog 12 weken wachten nu dus :') en hoewel ik het eigenlijk eerst niet nodig vond, omdat ik vond dat onze matrassen nog wel konden, kan ik niet niet meer wachten en vind ik ons huidige bed opeens ook ruk :+

Wat dat betreft kun je beter hardloopschoenen kopen. Kekke stappers hebben jullie gescoord hoor ^O^
pi_129649767
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

We gaan zo aan de tuin werken :Y :')_!
Ik heb vandaag ook in de "tuin" gewerkt (plaatsje achter het huis, beetje onkruid trekken enzo) :Y
pi_129649810
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:27 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:

[..]

3 jaar ofzo nu. Maar dit is mijn eerste serieuze jaar. het was eerder voornamelijk hardlopen naast de voetbaltrainingen, maar sinds ik daarmee ben gestopt is dit het geworden. waarschijnlijk singelloop in Utrecht en misschien de Zevenheuvelenloop, maar dat is nog wel ver weg. :o
Goed bezig! Zevenheuvelenloop doen er best veel mee van hier, waaronder ik :). Is een leuke maar erg drukke loop. Misschien tot daar en succes met trainen!
pi_129650102
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:59 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Goed bezig! Zevenheuvelenloop doen er best veel mee van hier, waaronder ik :). Is een leuke maar erg drukke loop. Misschien tot daar en succes met trainen!
Dat houd ik in mijn achterhoofd, ik zie eerst wel hoe de singelloop gaat. Ik houd liever van kortere wedstrijden.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:13:08 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_129650139
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:11 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:

[..]

Dat houd ik in mijn achterhoofd, ik zie eerst wel hoe de singelloop gaat. Ik houd liever van kortere wedstrijden.
Dit jaar bestaat de 7heuvelenloop 30 jaar, en daarom is er speciaal dit jaar ook een 5km en een 10km. Eenmalig. Daar heb ik me dus voor opgegeven. De 'grote' 15km komt nog wel een keer :+
pi_129650173
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dit jaar bestaat de 7heuvelenloop 30 jaar, en daarom is er speciaal dit jaar ook een 5km en een 10km. Eenmalig. Daar heb ik me dus voor opgegeven. De 'grote' 15km komt nog wel een keer :+
Als de 10km goed gaat in september, ga ik dus wel echt voor de 15 in november, heb ik ook weer een goede doelstelling! En dan doel ik voornamelijk op een redelijke tijd, het uitlopen gaat wel.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:15:39 #216
155227 crew  Guppy
dus
pi_129650211
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:

[..]

Als de 10km goed gaat in september, ga ik dus wel echt voor de 15 in november, heb ik ook weer een goede doelstelling!
Is natuurlijk ook een optie :Y ik had meer zoiets van, die 10km is eenmalig, en die 15km is er volgend jaar ook nog. En ik heb eigenlijk nog helemaal niet zo'n zin in 15km :@ ik vind 10km ook al heel mooi
pi_129650319
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook een optie :Y ik had meer zoiets van, die 10km is eenmalig, en die 15km is er volgend jaar ook nog. En ik heb eigenlijk nog helemaal niet zo'n zin in 15km :@ ik vind 10km ook al heel mooi
dat kan natuurlijk ook! :Y
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:21:35 #218
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_129650349
Ik ben ook aan het trainen voor de 7 heuvelenloop. De reden dat ik nu strak een schema volg voor 10 EM :)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:22:51 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129650371
Ok, 2 dagen bij 30+ graden palen in de grond graven voor een vlonderterras is geen goede voorbereiding op een ldl.

Vandaag 8KM naar de camping gefietst waar Yur op bezoek was bij zijn ouders. Daarna hardlopend samen terug naar mijn hut, dat ging goed. Toen weer de 8KM terug... dat was een tikkie teveel deze week. Na een kilometer of 2 op de terug weg was de koek redelijk op. Maar al wandelend en joggend hebben we het gehaald. En daarna weer terug gefietst...

Aardige laatste training voor de vooroeverloop :')

-edit- Wél ruim over de 700KM heen dit jaar *O* .

[ Bericht 5% gewijzigd door Swetsenegger op 03-08-2013 17:28:52 ]
pi_129650966
5,82 km in 27,49 min (4,47 min/km) bij 28 graden en nu 7,46 km in 36,46 min (4,56 min/km) bij 21 graden. De temperatuur lijkt op zich niet zo'n invloed, alhoewel 28 graden bij die grotere afstand uiteindelijk wellicht zorgt voor een minder (lees negatiever) gemiddelde.

Hoewel ik niet echt het idee heb dat het nou zoveel scheelde tijdens het lopen zelf. Wat water mee, gedachten op 0 en gaan.

Wel is het duidelijk te merken dat bij een temperatuur van zeg 15 graden ik na het lopen heel even warm ben en dan snel weer koel. Nu moet ik wel even een kwartier stilzitten voor ik ook maar iets merk van wat afkoeling.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:05:08 #221
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_129651506
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hopelijk is de 5 en 10 km zo'n succes dat ze die in het vervolg ook elk jaar organiseren. Dan is het op de 15 km ten minste iets minder druk met lopers die de afstand nog niet goed aankunnen.
pi_129651736
Vandaag ook even naar Runnersworld geweest voor nieuwe schoenen. Het zijn de Adidas Boost schoenen geworden :) Liepen in de winkel erg lekker. Nu de aankomende tijd testen en hopen dat ze bevallen. Verkoper vroeg of ik na een maand of 2 wil komen vertellen wat ik er van vind omdat Adidas gebruik maakt van nieuw materiaal voor de zool. Ze lopen erg zacht/verend. Ben benieuwd! Alleen qua kleurstelling zijn ze wat saai, geen kekke kleurtjes.

Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:17:47 #223
155227 crew  Guppy
dus
pi_129651856
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:05 schreef Ach3r0n het volgende:

[..]

Hopelijk is de 5 en 10 km zo'n succes dat ze die in het vervolg ook elk jaar organiseren. Dan is het op de 15 km ten minste iets minder druk met lopers die de afstand nog niet goed aankunnen.
Ik ben benieuwd of ze dat gaan doen. Het is natuurlijk organisatorisch wel een dingetje, een evenement van twee dagen. Maar het zou wel cool zijn :Y
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:24:33 #224
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_129652042
De nightrun is sowieso erg leuk om te doen. Als ze vorig jaar dit hadden georganiseerd had ik denk ik voor de 10 KM gekozen.
pi_129652175
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:12 schreef Tazzy24 het volgende:
Vandaag ook even naar Runnersworld geweest voor nieuwe schoenen. Het zijn de Adidas Boost schoenen geworden :) Liepen in de winkel erg lekker. Nu de aankomende tijd testen en hopen dat ze bevallen. Verkoper vroeg of ik na een maand of 2 wil komen vertellen wat ik er van vind omdat Adidas gebruik maakt van nieuw materiaal voor de zool. Ze lopen erg zacht/verend. Ben benieuwd! Alleen qua kleurstelling zijn ze wat saai, geen kekke kleurtjes.

[ afbeelding ]
Hier ook even vertellen uiteraard. Ben ook wel benieuwd of dat TPU nou zoveel scheelt tov EVA. Had al wel wat reviews gelezen dat de mensen ongemerkt een sneller tempo liepen. Het is dat ik zonder demping loop, anders had ik ze ook wel geprobeerd ;).
Misschien als er ooit soort van virrata's komen met dat spul..
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:33:45 #226
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129652311
Zit toch ook de zevenheuvelenloop te overwegen... :o

Is nog best een eind weg, en Mo doet ook al mee...

Eerst maar eens bijkomen van het in de tuin werken. Even lekker naar buiten met een biertje! :9
pi_129652629
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Startpakketje!! *O* ik haal het morgen wel op, komt vast wel goed. En ik neem m'n eigen witte petje mee, kan die ook een kleurtje krijgen. Of misschien ga ik wel zonder petje, voor gekleurde haren *)

Is dat shirtje trouwens functioneel, of gewoon katoen?
Ik heb geen petje... :')

Dat shirtje bestaat voor 50% uit katoen en 40% polyester. Of het een functioneel shirt is weet ik nog niet, nog niet maar gekeken. Ik hoop van wel, voor dat geld... :')
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:52:35 #228
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_129652878
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef Wolve000 het volgende:

Eerst maar eens bijkomen van het in de tuin werken. Even lekker naar buiten met een biertje! :9
Nog genoeg tijd om over na te denken. Er is een ruime deelnemerslimiet. Meestal begint de inschrijving eind september / begin oktober pas vol te raken.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:37:39 #229
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129654607
Na het hardlopen nergens last van, maar na een half middagje in de tuin, loop ik rond als een bejaarde... :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:52 schreef Ach3r0n het volgende:

[..]

Nog genoeg tijd om over na te denken. Er is een ruime deelnemerslimiet. Meestal begint de inschrijving eind september / begin oktober pas vol te raken.
Is alleen de vraag of de speciale 30e editie sneller vol zit omdat het een jubileum is, of juist minder snel omdat ze ook de andere afstanden aanbieden.
pi_129657602
@ Jero Ik zal m'n best doen om jullie op de hoogte te houden *)
Had jij nou een tijd geleden een trailrun clinic gedaan? Of was dat barefoot? Ik zag namelijk dat er op 1-9 een trailrun clinic wordt gegeven in de Kennemerduinen. En ook al heb ik nog niet getrailed, ik ben er eigenlijk best nieuwsgierig naar :)

Ben nu dus benieuwd of de clinic wat zou zijn. Het is 3 uurtjes, waarvan 75 min lopen. Kosten zijn 23 euro.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:19:25 #231
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_129658495
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef Wolve000 het volgende:
Na het hardlopen nergens last van, maar na een half middagje in de tuin, loop ik rond als een bejaarde... :')

[..]

Is alleen de vraag of de speciale 30e editie sneller vol zit omdat het een jubileum is, of juist minder snel omdat ze ook de andere afstanden aanbieden.
Ik denk niet dat veel hardlopers de beslissing om een bepaalde wedstrijd te lopen bepalen aan de hand van of een wedstrijd een lustrum viert of niet. Er zijn meer factoren van invloed wat bepaalt of een wedstrijd snel vol zit of niet.

Maar goed, ik ben zelf een late inschrijver. Meestal schrijf ik pas kort voor het sluiten van de voorinschrijving in.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:54:39 #232
3011 E.T.
pi_129659625
Ik zie dat de Bruggenloop vorig jaar pas begin oktober vol zat.. Ik heb dus nog even om aan te kijken hoe m'n voorbereiding naar de 10km gaat nu.
Als dat nou gewoon weer goed gaat, dan moet die bruggenloop ook maar op m'n lijstje :)
pi_129660231
Vanavond was het echt heerlijk loopweer. Ik heb net als eergisteren een duurloopje gedaan waarbij ik iedere km 30 sec wat sneller liep en verder een vlot tempo aanhield. Ik ben gekapt met het echt langzame werk, dat was saai en deed alleen maar zeer en ik ging er zo verkrampt van lopen.

Dat gezegd hebbende, ik heb een beetje mot met mijn rechterkuit. Die doet zeer. Vandaar dat ik na 9 km gestopt ben, al had ik graag nog langer genoten. Nu twee dagen rust, hopelijk is de kuit dan weer ok (al vrees ik van niet, het voelt niet als een simpel pijntje, het is net iets meer).

SPOILER
(Niet dat ik bijgelovig ben, maar ik hoop dat het kwam door de curry met kip en mango dat het lopen op zich heel lekker ging, want die curry smaakte hemels).
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:44:27 #234
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129661261
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:19 schreef Ach3r0n het volgende:

[..]

Ik denk niet dat veel hardlopers de beslissing om een bepaalde wedstrijd te lopen bepalen aan de hand van of een wedstrijd een lustrum viert of niet. Er zijn meer factoren van invloed wat bepaalt of een wedstrijd snel vol zit of niet.

Maar goed, ik ben zelf een late inschrijver. Meestal schrijf ik pas kort voor het sluiten van de voorinschrijving in.
Ja, je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

Ik wacht sowieso nog even. Eerst maar eens rustig aanzien hoe m'n conditie zich ontwikkelt de komende weken.

Normaal schrijf ik me ook pas liever in op de dag zelf (want zonde als er iets tussen komt, of wat dan ook). Alleen dan zijn we dus in Nederland en Mo heeft zich ook al ingeschreven. Dus als ik dan had kunnen lopen, maar niet mag omdat het vol zit, zou dat wel een beetje zuur zijn...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:05:22 #235
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129661981
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb geen petje... :')

Dat shirtje bestaat voor 50% uit katoen en 40% polyester. Of het een functioneel shirt is weet ik nog niet, nog niet maar gekeken. Ik hoop van wel, voor dat geld... :')
Die van Damsco was gewoon functioneel.
pi_129662585
Zelfs mn vrienden vinden me nu blijkbaar kut. Mooi is dat.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:27:03 #237
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129662782
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:22 schreef hatsaflats het volgende:
Zelfs mn vrienden vinden me nu blijkbaar kut. Mooi is dat.
awwwww. Maar jij bent helemaal niet kut!
pi_129662933
Was vandaag op hoog catharijne was redelijk druk bij de color run stand. In de trein terug naar huis zaten er al een paar zichzelf onder te smeren met dat poeder.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:33:13 #239
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129663037
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Was vandaag op hoog catharijne was redelijk druk bij de color run stand. In de trein terug naar huis zaten er al een paar zichzelf onder te smeren met dat poeder.
wait, moet je dat ophalen op hoog catharijne?! GUP!!!!
pi_129663066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik zou er zeker eerst nog een ander paar schoenen tussen doen met iets wat er tussenin zit.
pi_129663130
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Geen idee ik zag daar een standje staan. Met t-shirts en dat soort meuk en mensen die hun start nummer ophaalden. Zal morgen gewoon wel bij die plas zijn.
pi_129663353
Hmm, moet nog maar kijken of de vooroeverloop wat wordt volgende week :(
Vanmiddag in het ziekenhuis gezeten met 1e en 2e graads brandwonden. M'n arm, zij en gezicht een beetje. Gastankje schoot los uit de houder van onkruidbrander waardoor een gigantische steekvlam ontstond. Gelukkig zat mijn jongste dochter ff verder op. Die had ik net daarvoor weg gestuurd omdat ze te dichtbij stond. Zou met weekje of 2 genezen zijn zei de arts. Hoop echt dat het wel lukt om te lopen. Kijk er nu al maanden naar uit ;(
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:42:34 #243
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_129663374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:44 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ja, je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

Ik wacht sowieso nog even. Eerst maar eens rustig aanzien hoe m'n conditie zich ontwikkelt de komende weken.

Normaal schrijf ik me ook pas liever in op de dag zelf (want zonde als er iets tussen komt, of wat dan ook). Alleen dan zijn we dus in Nederland en Mo heeft zich ook al ingeschreven. Dus als ik dan had kunnen lopen, maar niet mag omdat het vol zit, zou dat wel een beetje zuur zijn...
Ik denk dat ik zelf halverwege september ga inschrijven. Mocht de inschrijving dan al vol zitten kies ik wel een ander evenement uit in dezelfde periode die wat minder populair is.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:55:50 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129663921
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef Arquero het volgende:
Vanmiddag in het ziekenhuis gezeten met 1e en 2e graads brandwonden. M'n arm, zij en gezicht een beetje. Gastankje schoot los uit de houder van onkruidbrander waardoor een gigantische steekvlam ontstond. Gelukkig zat mijn jongste dochter ff verder op. Die had ik net daarvoor weg gestuurd omdat ze te dichtbij stond. Zou met weekje of 2 genezen zijn zei de arts. Hoop echt dat het wel lukt om te lopen. Kijk er nu al maanden naar uit ;(
:{ Jeetje! Het is ongeveer 2 weken, dus... Veel last van?

Veluwe mannen (Yur & Swets): 2x moeizame 8k maar toch ^O^

Ik heb de rest vd dag gewoonboulevard. Ook vermoeiend. Resultaat: een heeeeerlijke lounge fauteuil. Kwam er bijna niet uit net... :P
Morgen 12 u ri Utrecht met de trein voor de kleurtjes :)
pi_129664311
quote:
Ah gets! Fijn wel dat 't relatief goed afgelopen is, maar sterkte met 't herstel! Hoop dat de Vooroever nog gewoon haalbaar is voor je! :* *duim*
Ja doei.
pi_129664317
Ik kreeg 20 minuten nadat ik ze al 300 keer had gebeld en berichtjes had gestuurd en bijna thuis was een "stel je niet aan, we staan daar en daar". Toen was ik dus al ongeveer thuis en kon ik dat even zo erg niet hebben. Wat een supertoffe avond had moeten worden eindigde in een hoop stront. Tof man.
pi_129664600
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kreeg 20 minuten nadat ik ze al 300 keer had gebeld en berichtjes had gestuurd en bijna thuis was een "stel je niet aan, we staan daar en daar". Toen was ik dus al ongeveer thuis en kon ik dat even zo erg niet hebben. Wat een supertoffe avond had moeten worden eindigde in een hoop stront. Tof man.
Get, dat zuigt. :* -O- Ook wel eens gehad. Biertje nemen, proberen te slapen en hopen dat morgen alles wat beter is! :*
Ja doei.
pi_129664632
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:05 schreef hatsaflats het volgende:
Waar de heck gaat dit ineens over?
pi_129664655
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef Wolve000 het volgende:

Gewoon meedoen joh :) Heb je ook gelijk weer een doel om voor te trainen :)
pi_129664720
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:12 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Waar de heck gaat dit ineens over?
Over dat m'n vrienden me dus blijkbaar ook kut vinden.
pi_129664854
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Over dat m'n vrienden me dus blijkbaar ook kut vinden.
Ik mis de context een beetje geloof ik :D Of had je dat hier al eerder gepost?
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:19:02 #252
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129664887
quote:
Auw... :(
Hopelijk herstelt het een beetje vlot. Lijkt me erg pijnlijk...

quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gewoon meedoen joh :) Heb je ook gelijk weer een doel om voor te trainen :)
Moet zeggen dat ik niet direct het idee heb op dit moment een doel nodig te hebben. En er zijn zoveel lokale events, dan zou ik om de week een ander doel hebben. :P

Maar als meer langetermijndoel zou het wel kunnen wellicht.
pi_129665604
auw arquero beterschap! heb je ook zalf meegekregen? anders werkt honingzalf heel goed. haalt de brand er wat uit.
pi_129667428
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:53 schreef Tazzy24 het volgende:
@ Jero Ik zal m'n best doen om jullie op de hoogte te houden *)
Had jij nou een tijd geleden een trailrun clinic gedaan? Of was dat barefoot? Ik zag namelijk dat er op 1-9 een trailrun clinic wordt gegeven in de Kennemerduinen. En ook al heb ik nog niet getrailed, ik ben er eigenlijk best nieuwsgierig naar :)

Ben nu dus benieuwd of de clinic wat zou zijn. Het is 3 uurtjes, waarvan 75 min lopen. Kosten zijn 23 euro.
Ik heb verschillende dingen gedaan, trailrunclinics op de Veluwezoom en bij de bever trailrundag en de barefootclinic bij de kennemerduinen.
Waren allemaal informatief en erg leuk/gezellig, maar ook redelijk wat overlap gehad. Weet je wie de trainer is tijdens die clinic? Ik had Wouter Buist, dat schijnt wel een goede te zijn. Vond hem wel goede tips hebben in ieder geval.

Arquero, dat klinkt niet goed.. :( Hoop dat het snel weer beter wordt. Blij dat er niets ernstigers gebeurd is.. Vooroeverloop moet je natuurlijk ook wel bij zijn!

En Hats, dat zullen ze heus niet zo bedoelt hebben.. Hoop dat je snel weer lekker in je vel zit! Iedereen hier vind je in ieder geval een ontzettend toffe meid!
pi_129667460
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:36 schreef winterstorm666 het volgende:
auw arquero beterschap! heb je ook zalf meegekregen? anders werkt honingzalf heel goed. haalt de brand er wat uit.
Of aloë vera zalf, volgens mijn moeder werkt dat ook erg goed.. :P Maar dat gebruikt ze dan ook voor alles..
pi_129667803
@Hats.. Wij vinden jou wel tof en aardig. *;

quote:
-O- Heel veel beterschap. En wat een geluk dat je dochter niet in de buurt stond.
pi_129668673
Aww Hatsie! O+ Ik denk niet dat je vrienden het zo bedoeld hebben. Ze hebben vast niet in de gaten dat je er écht even doorheen zit en daarom zulke rare SMS'jes sturen.
Ik stuur ook zo vaak naar vrienden "Ach, stel je niet aan" of "Toughen up!", terwijl ik daar eigenlijk niets mee bedoel en er altijd vanuit ga dat er niet zo veel aan de hand is
pi_129671235
Arquero wat vervelend en schrikken zeg! Hopelijk gaat herstel voorspoedig!

Hatsie knuffel van mij!

Slapeloze nachten hier de laatste weken en dan lees ik lekker hier. Ik ga het één dezer dagen weer proberen. Een week geleden ging het redelijk maar woensdag kwam ik niet verder dan twee keer twee minuten. Kuit werd toen erg stijf en ik ben gelijk gestopt. Stijve gevoel blijft een beetje hangen al heb ik er in het dagelijks leven geen last van. Volgende keer niet langer dan minuutjes hardlopen en dan wandelen. Wil nou wel weer eens gewoon zonder problemen gaan opbouwen. Schiet niet op zo

En dan nu maar weer eens kijken of de slaap wil komen. Kan me niet heugen wanneer ik mijn laatste goede nacht had grrr
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_129671717
Oh, damn Arquero! Dat is niet goed! Gelukkig valt het nog relatief mee, het had echt heel veel slechter af kunnen lopen inderdaad :o
Ik hoop dat het herstel een beetje op wilt schieten, en dat je er weinig last van hebt. Brandwonden zijn gemeen :(

Vandaag weer een LDL gedaan, ruim 14km in iets meer dan 1,5 uur. Ik vind het zwaar om tegenwoordig overdag te lopen, 's avonds lijkt me veel gemakkelijker af te gaan. Zodra de zon hier een beetje doorkomt is het echt meteen warm, maar tegelijkertijd staat er overdag ook een stevige wind. Maar toch de 14km uitgelopen.
Nu tijd voor een weekje rustig aan doen. Zaterdag na lunchtijd naar Sydney om in te checken in het hostel, m`n startnummer op te halen om vervolgens even over de Expo te lopen. Kijken of ze heel toevallig speciale anti-blaren sokken hebben. Begin er nu wel een beetje moe van te worden :P

http://www.endomondo.com/workouts/225493065/8850231

[ Bericht 49% gewijzigd door Levitas op 04-08-2013 06:39:54 ]
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 06:21:44 #260
155227 crew  Guppy
dus
pi_129671723
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Whoa!! No panic!! Kon gisteren ook daar, maar kan vandaag ook gewoon bij de start :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 06:33:41 #261
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129671732
zo direct even volop gebruik maken van mijn jet leg (klaar wakker om 3 uur *O*) en zo meteen maar even een ldl doen.
ik heb gehoord dat het rondje wat ik van plan ben te lopen geteisterd wordt door zondag-morgen joggers dus de tijd tikt
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 06:37:53 #262
155227 crew  Guppy
dus
pi_129671734
Als je om 03:00 uur wakker was, had je eerder moeten gaan! Zonsopgang en alles!
pi_129671796
Goed, dronkenschap en vrienden die opeens onvindbaar en onbereikbaar waren nadat ik naar de wc was geweest (de missende clue van het verhaal) gingen niet echt goed samen geloof ik.

Aan m'n kater te voelen was het waarschijnlijk beter dat ik zo vroeg naar huis ging, maar gisteren voelde het echt heel erg kut.
pi_129671840
Arquero: :o Beterschap!!

Hatsaflats: Wat Stream zegt. Komt goed!

Trebweb, Sylvesterrr, Quoi, Slacker en Gup: Veel plezier bij de Colorrun, dat jullie maar zoveel mogelijk poeder over jullie heen krijgen! ;) *O*
  zondag 4 augustus 2013 @ 07:59:31 #265
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129671877
Tarahumara, ik heb daar ook veel last van. Bodyglide Anti-chafe wil weleens werken, maar voor mij is de beste oplossing toch gewoon tape op mijn borst plakken.

Swets, het was gezellig! En als we dat hadden geweten van die 700km, hadden we ff juichend door het bos gerend natuurlijk :P

Moblo: Slofjes O+ *O*

Arquero: Watdoejenou? -O-

Colorrunners: Veel plezier vandaag! ^O^
F means you're fucked
pi_129671956
Jezus, ik zie net de onderkant van m'n schoenen met het opbergen.. In de afgelopen 2 weken is er meer slijtage dan in de 2 maanden in Nederland dat ik m'n schoenen heb. Voornamelijk het gedeelte van de hak, terwijl ik naar mijn idee veel minder op m'n hak land als voorheen..
Ik vermoed dat het door de hoogteverschillen komt, en daardoor m'n voet anders op de grond terecht komt.

Één ding is zeker,. Als het zo doorgaat moet ik zeker weten nieuwe schoenen als ik weer in Nederland ben, als ze dat al halen :P
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 08:23:19 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_129671958
quote:
Nee!! :o wat schrikken! Gelukkig stond je dochter een eindje verderop. Maar wel klote van je eigen brandwonden... Hopelijk is de prognose van de dokter gunstig en kun je over 2 weken toch lekker hobbelen!
pi_129672157
Arquero, beterschap!

quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 06:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Whoa!! No panic!! Kon gisteren ook daar, maar kan vandaag ook gewoon bij de start :D
Dat klopt helemaal!

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:05 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Die van Damsco was gewoon functioneel.
Ik merk het vanmiddag wel. ;)
pi_129672170
quote:
Hopelijk herstel je snel en kun je volgende week lopen! Zou erg balen zijn als je dat nu zou moeten laten schieten idd. Gaat het een beetje met de pijn?
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:16:44 #270
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129672249
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hopelijk herstel je snel en kun je volgende week lopen! Zou erg balen zijn als je dat nu zou moeten laten schieten idd. Gaat het een beetje met de pijn?
en anders hobbelt hij gewoon lekker met mij in de achterhoede mee

hier net lekker gelopen, maarvond het toch al aardig warm worden dus blij dat ik vroeg vertrokken was.
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:17:42 #271
3011 E.T.
pi_129672260
quote:
Oi! :{
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 augustus 2013 @ 09:17:45 #272
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129672263
quote:
Jezus! Veel pijn? Wel even goed uitkijken inderdaad. Zweet in half genezen brandwonden lijkt me niet fijn :{
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 augustus 2013 @ 09:21:25 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129672280
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 07:59 schreef YUR het volgende:

Swets, het was gezellig! En als we dat hadden geweten van die 700km, hadden we ff juichend door het bos gerend natuurlijk :P

Achteraf gezien zat ik zo dicht bij de 700KM dat dat ongeveer bij de wc hokjes had geweest :P
pi_129672289
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en anders hobbelt hij gewoon lekker met mij in de achterhoede mee

hier net lekker gelopen, maarvond het toch al aardig warm worden dus blij dat ik vroeg vertrokken was.
Ik geloof dat dat sowieso het plan al was :P Ik loop daar ook!
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:24:27 #275
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129672300
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat sowieso het plan al was :P Ik loop daar ook!
net wederom even stukje parkoers verkent, maar kan nog een warm loopje worden wat er is geen schaduw.....
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:31:16 #276
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129672346
alle colour run lopers veel plezier vandaag!!
pi_129672363
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
alle colour run lopers veel plezier vandaag!!
Komt goed, thanks!
pi_129672397

Blijft jammer, die Omni's. De gele gaan vandaag naar m'n mams als wandelschoenen. Ze heeft de wandelversie van de Adrenaline's al, en deze zijn iets minder warm. Ik loop er toch niet meer op.
pi_129672457
Alle colour runners heel veel plezier vandaag.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:38 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft jammer, die Omni's. De gele gaan vandaag naar m'n mams als wandelschoenen. Ze heeft de wandelversie van de Adrenaline's al, en deze zijn iets minder warm. Ik loop er toch niet meer op.
:9~ :9~
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:46:22 #280
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129672469
quote:
Auw... Sterkte met het herstel!
pi_129672505
quote:
Au :{
Hopen maar dat het snel herstelt.
pi_129672550
Even iets anders, endomondo haalt geen tijd eraf bij stukken dat je stil gestaan hebt hé? Wel jammer. Gisteren op de fiets zowel strava als endomondo aangezet, en bij Strava deed ik er 1,5 minuut minder over dan bij Endomondo, en dus ook 1 km/uur sneller :o
Voor lopen is het niet zo erg want dan sta ik bijna nooit stil, maar toch gemiste kans! Elke keer op pauze drukken is ook niks..
pi_129672555
Maar daar staat dan weer tegenover dat jullie al mijn trainingen leuk vinden :D
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 09:57:31 #284
155227 crew  Guppy
dus
pi_129672564
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:38 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]

Schoenenfetish much? :P

Stiekem ben ik gewoon jaloers, dat snap je natuurlijk
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:57:59 #285
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129672567
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Even iets anders, endomondo haalt geen tijd eraf bij stukken dat je stil gestaan hebt hé? Wel jammer. Gisteren op de fiets zowel strava als endomondo aangezet, en bij Strava deed ik er 1,5 minuut minder over dan bij Endomondo, en dus ook 1 km/uur sneller :o
Voor lopen is het niet zo erg want dan sta ik bijna nooit stil, maar toch gemiste kans! Elke keer op pauze drukken is ook niks..
Dat kan je instellen, heet auto-pauze.
pi_129672585
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat kan je instellen, heet auto-pauze.
Ah! Bedankt!
pi_129672627
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Schoenenfetish much? :P

Stiekem ben ik gewoon jaloers, dat snap je natuurlijk
Dit dus. Eerste wat ik denk van hoe zou ik dat kunnen betalen en tweede wat ik denk wat voor zooi zal ze nog meer hebben qua Garmins, kleding en andere stuff :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:05:12 #288
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129672634
Mogge c_/ Ik eet gezellig een eitje en yoghurt met mijn vriend Gregory Porter. Geen beter begin denkbaar ;)

Hats :*

Ok wat trek ik in godsnaam aan naar de kleurtjesloop :o
pi_129672640
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:05 schreef Quoi het volgende:
Het t-shirt dat je hebt opgehaald of gaat ophalen plus nog een broek. :+
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:09:19 #290
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129672666
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het t-shirt dat je hebt opgehaald of gaat ophalen plus nog een broek. :+
Ah, dus wachten op dat tshirt en in de tussentijd met mijn sportbh in de trein gaan zitten. Thanks.

Jij bent een man? ;)
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 10:10:13 #291
155227 crew  Guppy
dus
pi_129672674
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:05 schreef Quoi het volgende:
Mogge c_/ Ik eet gezellig een eitje en yoghurt met mijn vriend Gregory Porter. Geen beter begin denkbaar ;)

Hats :*

Je krijgt een t-shirt, dus das makkelijk :) verder zou ik iets van schoenen en een broek doen :P

Oh en in de trein doe ik gewoon een rokje en een topje aan. Broekje zit er al onder en shirtje wissel ik daar wel
pi_129672675
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ah, dus wachten op dat tshirt en in de tussentijd met mijn sportbh in de trein gaan zitten. Thanks.

Jij bent een man? ;)
Klinkt verleidelijk. ;)

Ja, ik ben een man. :+
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:26:36 #293
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129672840
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dit dus. Eerste wat ik denk van hoe zou ik dat kunnen betalen en tweede wat ik denk wat voor zooi zal ze nog meer hebben qua Garmins, kleding en andere stuff :D
Je hebt nooit teveel hardloopspullen.
pi_129672868
quote:

[..]

Ach, als hardlopen je enige hobby is :o
Van al het geld wat ik aan roeien, wielrennen, coachen, schaatsen en muziek heb uitgegeven kun je ook wel 20 paar hardloopschoenen kopen, als het niet meer is :p
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:31:06 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129672906
quote:

[..]

O-)
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:34:49 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129672965
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je hebt nooit teveel hardloopspullen.
diep in mijn hart koester ik die zeldzame momenten dat we het met elkaar eens zijn Slacker ;)
pi_129672974
Het zal wel aan het weer liggen maar de afgelopen 2 weken niet echt lekker meer kunnen lopen..
Nu met moeite de 5 km doorgelopen, zweten als een otter met die zon. Nog een klein beetje uitgehobbeld maar ging uiteindelijk over mijn nek (letterlijk) van de inspanning.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_129673025
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het zal wel aan het weer liggen maar de afgelopen 2 weken niet echt lekker meer kunnen lopen..
Nu met moeite de 5 km doorgelopen, zweten als een otter met die zon. Nog een klein beetje uitgehobbeld maar ging uiteindelijk over mijn nek (letterlijk) van de inspanning.
Heb gisteravond gelopen en dat was wel gewoon heel fijn :D

Niet overmatig zweten en goed tempo kunnen houden.

Ik weet niet om hoe laat jij liep.
pi_129673045
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ach, als hardlopen je enige hobby is :o
Van al het geld wat ik aan roeien, wielrennen, coachen, schaatsen en muziek heb uitgegeven kun je ook wel 20 paar hardloopschoenen kopen, als het niet meer is :p
Wielrennen is ook zo prijzig ja :D Ook omdat alles altijd stuk gaat :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:41:07 #300
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129673082
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:39 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wielrennen is ook zo prijzig ja :D Ook omdat alles altijd stuk gaat :')
hardlopen..ik denk dat ik toch zo'n 1500 euro (omgerekend) uitgeef....en ik heb echt alles nodig!!
was bijv. vanmorgen blij dat ik mijn zonnebril op had
pi_129673087
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hardlopen..ik denk dat ik toch zo'n 1500 euro (omgerekend) uitgeef....en ik heb echt alles nodig!!
was bijv. vanmorgen blij dat ik mijn zonnebril op had
Per jaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')