SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 03-08-2013 14:34:50 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga mijn kantoor verlaten, het is hier binnen nu 32 graden (platdak en veel ramen) en het denken gaat steeds moeizamer. Ik ga me verplaatsen naar de tuin zonder computer, met boek. Wel in de schaduw, waar het inmiddels 37 graden is (Noord-Limburg).![]()
35.5 volgens knmiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga mijn kantoor verlaten, het is hier binnen nu 32 graden (platdak en veel ramen) en het denken gaat steeds moeizamer. Ik ga me verplaatsen naar de tuin zonder computer, met boek. Wel in de schaduw, waar het inmiddels 37 graden is (Noord-Limburg).
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
I know, zit bij de huur van de MTB bijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:15 schreef Guard het volgende:
oh en je moet trouwens een sticker (cq vergunning) hebben om daar te crossen, en ik denk dat de kans best aanwezig is dat ze in de vakantie daarop controleren. Die dingen kun je in de horeca rondom de LDD kopen (Bosch & Duin, Rustende Jager etc).![]()
![]()
Oh dat is wel netjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef CRX_master het volgende:
[..]
I know, zit bij de huur van de MTB bijMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Briljant idee, we hebben nog een opblaaszwembadje, daar ga ik in! Doorsnede 1.30, ben zelf 1.80. Maar met een beetje vouwen moet het lukken.![]()
I can fitz in!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Briljant idee, we hebben nog een opblaaszwembadje, daar ga ik in! Doorsnede 1.30, ben zelf 1.80. Maar met een beetje vouwen moet het lukken.![]()
![]()
Makkiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat valt weer mee dan. Dan kan ik net zo goed een stukje gaan hardlopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Juist.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ach so,
ik heb zo'n één met skieën
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oei daar ging je bijnaquote:
Ik vind het er nog steeds niet uit zien en ik ben ook nog steeds niet overtuigd van het nutquote:
F means you're fucked![]()
Op de motor is 't wel fijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind het er nog steeds niet uit zien en ik ben ook nog steeds niet overtuigd van het nut
Ja doei.![]()
UV werend in de zomer lijkt me wel fijn op mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind het er nog steeds niet uit zien en ik ben ook nog steeds niet overtuigd van het nut
En die ander om de pols om het zweet weg te vegen ofzo. Nu heb ik soms gel enzo in de ogen en dat prikt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgens mij is het in de zomer alleen maar snikheet!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
UV werend in de zomer lijkt me wel fijn op mijn hoofd.
En die ander om de pols om het zweet weg te vegen ofzo. Nu heb ik soms gel enzo in de ogen en dat prikt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor de zon (en regen) gebruik ik een petje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
UV werend in de zomer lijkt me wel fijn op mijn hoofd.
En die ander om de pols om het zweet weg te vegen ofzo. Nu heb ik soms gel enzo in de ogen en dat prikt.
Maar idd, één om de pols om je zweet af te vegen en in de winter als sjaal.
En wat ik gemerkt heb afgelopen zondag, als je een stukje met je handen en voeten moet klimmen heb je nog een "schoon" iets om je hoofd me af te vegen.
Edit:sinds ik er 1 heb, loop ik eigenlijk niet meer zonder.![]()
Dan doe ik hem eerst in waterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de zomer alleen maar snikheet!
Ik heb een vraag, vandaag de Garmin 410 binnen gekregen.
Overal staat dat verbinden moet met de USB ANT+ (of zoiets), maar die zit niet in de doos. Moet deze erbij gekocht worden, of moet ik bellen
50¤ is toch een aardig bedrag namelijkAll management is Strategic Management.![]()
Is een heel klein plat dingetje.. goed zoeken? Anders zou ik bellen ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:18 schreef GodsSon het volgende:
Overal staat dat verbinden moet met de USB ANT+ (of zoiets), maar die zit niet in de doos. Moet deze erbij gekocht worden, of moet ik bellen
50¤ is toch een aardig bedrag namelijkIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat LT hierboven zegt. Tegenwoordig is het een heel klein iets. Hij steekt straks minder dan 1cm uit je pc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:18 schreef GodsSon het volgende:
50¤ is toch een aardig bedrag namelijk
Anders bellen want ik lees op bijna elke site dat dat wel in de doos hoort te zitten.![]()
Lees ik idd ook, thanks!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:27 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wat LT hierboven zegt. Tegenwoordig is het een heel klein iets. Hij steekt straks minder dan 1cm uit je pc.
Anders bellen want ik lees op bijna elke site dat dat wel in de doos hoort te zitten.
Ik ga nog een vierde keer op onderzoek uit
All management is Strategic Management.![]()
Jij had die toch via groupon? Zelf daar lees ik dat ie erbij moet zitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:28 schreef GodsSon het volgende:
Lees ik idd ook, thanks!
Ik ga nog een vierde keer op onderzoek uit
http://www.groupon.nl/deals/limburg/Dealco-/24728624![]()
Zo mijn middag is weer helemaal goed.
Gratis strandbal gekregen bij de Appie, mijn shirts uit de US zijn binnen (en goodguy transporteur heeft er een waarde van $14,91 aan toegekend, zodat ik geen BTW hoefde te betalen), en ik trek dadelijk een lekkere Paulaner open.
Life is good
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
7 minutes till freedom!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jups die idd... mu aan de telefoon. Thanks voor meekijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij had die toch via groupon? Zelf daar lees ik dat ie erbij moet zitten.
http://www.groupon.nl/deals/limburg/Dealco-/24728624
Groupon kan weer een stuk omlaag qua klantenservice :-(All management is Strategic Management.![]()
Als ze het gewoon goed oplossen is er toch niets aan de hand?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:56 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Jups die idd... mu aan de telefoon. Thanks voor meekijken
Groupon kan weer een stuk omlaag qua klantenservice :-(Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eerste drie gesprekken vallen tegen, dat deel service :-)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ze het gewoon goed oplossen is er toch niets aan de hand?
Goede oplossing lost t idd op, uileg volgt zo. Typt nogal lastig met een hand
My Groupon story.
Vandaag viel, twee weken eerder dan verwacht (top service) mijn Garmin op de deurmat. Althans, de bezorger belde aan en mijn vriendin heeft het pakje in ontvangst genomen.
Blij, vrolijk en enthousiast geopend, begonnen met pielen (na 3 uur opladen) en ontdekken. Uiteindelijk gevonden hoe de basis werkte, hartslag kunnen meten en gaan zoeken wat er nog meer in het pakket zat, helaas er ontbrak een onderdeel.
Helaas precies het onderdeel om met de pc te verbinden. Na alles 3x extra gecontroleerd te hebben bleek het er toch echt niet bij te zitten.
Zoals bij meer online bedrijven tegenwoordig schuiven ze de garantie, het contact en de vragen af op de leverancier. Prima, dat had ik al wel verwacht en opzich geen probleem mee. Alleen hier werken ze ineens met een @gmail.com adres (niet heel professioneel).
Ik heb gelijk een mail gestuurd maar ook besloten om toch even met Groupon te bellen om te kijken wat ik kan doen.
Gesprek 1:
Slecht pratende mevrouw aan de lijn, die mij ook direct door verwees naar de leverancier. Althans, na het grondig checken van mijn gegevens in het computersysteem en na 4-5 minuten navraag te doen naar de contactgegevens van de leverende partij.
Ik ontving het emailadres dat mij al bekend was en een telefoonnummer, interessant. Een telefoonnummer in Frankrijk, minder interessant, maar toch.
Na het wensen van een fijne dag toch afgesloten.
Gesprek 2:
Ik besluit het Franse nummer direct te bellen, mijn Frans is niet echt goed (kuch, redelijk dramatisch), maar ik kan het maar proberen.
Automatisch bericht, dit nummer is niet in gebruik... zal wel een typfout zijn dacht ik nog. Maar nee, het nummer is echt niet in gebruik blijkt bij een tweede poging
Dan maar weer terug naar Groupon
Gesprek 3:
Aardige dame, duidelijk in de uitleg, gaat kijken of ze voor mij iets meer kan doen (althans, dat doet ze voorkomen). Ze komt in ieder geval na een minuut of 9 terug met de informatie dat de partij niet telefonisch bereikbaar is, alleen via email. Maar ze heeft wel een ander, persoonlijk, emailadres van de externe partij.... wederom een @gmail adres, maar dat zal daar normaal zijn vrees ik.
Net een tweede mail gestuurd, nu hopen dat er "snel" reactie volgt. Zou toch fijn zijn om alles compleet te hebben :-)All management is Strategic Management.![]()
Das balen... hopen dat ze snel dat usb-dingetje opsturen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Groupon, dat is toch dat ene bedrijf wat continue bij Kassa ed op TV is omdat ze deals maken met dodgy bedrijven en slechte garantievoorwaarden hebben, alles afschuiven ed?
http://kassa.vara.nl/actu(...)betere-voorlichting/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jups, fijn bedrijf is het als het goed gaat. Anders kan t wel eens lastig zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:29 schreef slacker_nl het volgende:
Groupon, dat is toch dat ene bedrijf wat continue bij Kassa ed op TV is omdat ze deals maken en slechte garantievoorwaarden hebben, alles afschuiven ed?
http://kassa.vara.nl/actu(...)betere-voorlichting/Dat hoop ik ook, heb ik ook zo in de mail gezetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:23 schreef Guard het volgende:
Das balen... hopen dat ze snel dat usb-dingetje opsturen.
Waar woon jij ergens, als ik vragen mag? Ik woon ook in Noord-Limburg, vandaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga mijn kantoor verlaten, het is hier binnen nu 32 graden (platdak en veel ramen) en het denken gaat steeds moeizamer. Ik ga me verplaatsen naar de tuin zonder computer, met boek. Wel in de schaduw, waar het inmiddels 37 graden is (Noord-Limburg).![]()
ok that suxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef GodsSon het volgende:
My Groupon story.
Vandaag viel, twee weken eerder dan verwacht (top service) mijn Garmin op de deurmat. Althans, de bezorger belde aan en mijn vriendin heeft het pakje in ontvangst genomen.
Blij, vrolijk en enthousiast geopend, begonnen met pielen (na 3 uur opladen) en ontdekken. Uiteindelijk gevonden hoe de basis werkte, hartslag kunnen meten en gaan zoeken wat er nog meer in het pakket zat, helaas er ontbrak een onderdeel.
Helaas precies het onderdeel om met de pc te verbinden. Na alles 3x extra gecontroleerd te hebben bleek het er toch echt niet bij te zitten.
Zoals bij meer online bedrijven tegenwoordig schuiven ze de garantie, het contact en de vragen af op de leverancier. Prima, dat had ik al wel verwacht en opzich geen probleem mee. Alleen hier werken ze ineens met een @gmail.com adres (niet heel professioneel).
Ik heb gelijk een mail gestuurd maar ook besloten om toch even met Groupon te bellen om te kijken wat ik kan doen.
Gesprek 1:
Slecht pratende mevrouw aan de lijn, die mij ook direct door verwees naar de leverancier. Althans, na het grondig checken van mijn gegevens in het computersysteem en na 4-5 minuten navraag te doen naar de contactgegevens van de leverende partij.
Ik ontving het emailadres dat mij al bekend was en een telefoonnummer, interessant. Een telefoonnummer in Frankrijk, minder interessant, maar toch.
Na het wensen van een fijne dag toch afgesloten.
Gesprek 2:
Ik besluit het Franse nummer direct te bellen, mijn Frans is niet echt goed (kuch, redelijk dramatisch), maar ik kan het maar proberen.
Automatisch bericht, dit nummer is niet in gebruik... zal wel een typfout zijn dacht ik nog. Maar nee, het nummer is echt niet in gebruik blijkt bij een tweede poging
Dan maar weer terug naar Groupon
Gesprek 3:
Aardige dame, duidelijk in de uitleg, gaat kijken of ze voor mij iets meer kan doen (althans, dat doet ze voorkomen). Ze komt in ieder geval na een minuut of 9 terug met de informatie dat de partij niet telefonisch bereikbaar is, alleen via email. Maar ze heeft wel een ander, persoonlijk, emailadres van de externe partij.... wederom een @gmail adres, maar dat zal daar normaal zijn vrees ik.
Net een tweede mail gestuurd, nu hopen dat er "snel" reactie volgt. Zou toch fijn zijn om alles compleet te hebben :-)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik snap ook echt niet dat je bij Groupon bestelt, afgezien van die twee tientjes korting. Maar goed. Dat zei slacker ook al. Ik ben zelf zo iemand die eigenlijk alleen bij keurmerk-shops koopt.
Hier koelt het momenteel echt lekker af. Ik had al gehoord van een lokaal buitje hier in de buurt. Ik begin wel moed te krijgen voor morgenochtend. Tenminste, ik denk dat ik morgenochtend ga lopen. Ligt ook een beetje aan wat Gogo wil, denk ik. Als die zondag wil lopen, ga ik misschien ook wel zondag. Maar dan is het vast ook al lekker 's ochtends.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik koop het meeste bij bol.com, omdat ze zo'n handig afhaalpunt hebben bij de AH
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
70 ¤ verschil met laagste online prijs was toch interessant. Normaal ook geen groot voorstander van Groupon en aanverwanten. Mocht het maandag niet opgelost zijn stuur ik het retour en zoek ik een bluetooth hartslagmeter voor mn telefoon :-)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef mosselmossel het volgende:
Ik snap ook echt niet dat je bij Groupon bestelt, afgezien van die twee tientjes korting. Maar goed. Dat zei slacker ook al. Ik ben zelf zo iemand die eigenlijk alleen bij keurmerk-shops koopt.
Hier koelt het momenteel echt lekker af. Ik had al gehoord van een lokaal buitje hier in de buurt. Ik begin wel moed te krijgen voor morgenochtend. Tenminste, ik denk dat ik morgenochtend ga lopen. Ligt ook een beetje aan wat Gogo wil, denk ik. Als die zondag wil lopen, ga ik misschien ook wel zondag. Maar dan is het vast ook al lekker 's ochtends.All management is Strategic Management.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: