Want? Het past niet in jouw straatje?quote:
Ik zit hier met een grote glimlach.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want? Het past niet in jouw straatje?
Eerst nam je het zo fanatiek op voor de rechtspraak en nu deugt het niet meer?
Die paar tokkies zijn niet de algemene opinie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En dat zal de algemene opinie zijn. Deal with it.
Of zonder ballen. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
Zo, een dikke middelvinger en FUCK YOU tegen de OvJ en al die andere droeftoeters die de strafeis verdedigde. Eindelijk een rechter met ballen
Of andersom, blijkbaar he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die paar tokkies zijn niet de algemene opinie.
Hoppatee, is die mythe ook weer de wereld uit.quote:De rechtbank acht bewezen dat Y. veel te hard heeft gereden en daarmee een grove snelheidsovertreding heeft begaan. "Hij heeft zeer onvoorzichtig en onoplettend gehandeld." Het gedrag van de man is 'zeer laakbaar'.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Vreemde uitspraak hoor. Zou de rechter gezwicht zijn voor de druk van het tokkie volk? In denk dat hier een aardige kans op hoger beroep is.
Daar heb je je antwoord.quote:De rechter hekelde het optreden van de nabestaanden. Het oordelen over de straf die moet worden opgelegd is uitsluitend aan de rechter, zei hij. Hij noemde het optreden niet-aanvaardbaar. Bij het opstellen van het vonnis heeft hij het optreden van de nabestaanden op geen enkele wijze laten meewegen, zei hij.
Precies hetzelfde wat ik denk. Een fikse straf voor een (nadelig) uit de hand gelopen verkeersongeluk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Vreemde uitspraak hoor. Zou de rechter gezwicht zijn voor de druk van het tokkie volk? In denk dat hier een aardige kans op hoger beroep is.
Wat ik zo begrepen heb van alle pro-rechtspraak mensen (DS4, DonJames, Xa1pt en anderen) nemen rechters altijd weloverwogen besluiten waarbij het Plebs ten allen tijde het domme voetvolk is dat niets inhoudelijks weet over deze zaak. Daarom is het ook wel weer errug frappant dat diezelfde mensen nu opeens de uitspraak vreemd vinden en de rechter in kwestie afvallen, immers, de rechter weet oneindig veel meer van deze zaak dan wie dan ook. Snap jij het nog?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of zonder ballen. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Nee, die kerel gaat lekker hardop zeggen dat de publieke opinie een rol heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoppatee, is die mythe ook weer de wereld uit.
[..]
[..]
Daar heb je je antwoord.
Ook voor jou, de letterlijke woorden van de rechter in kwestie, nogmaals geciteerd. Gewoon, omdat het kan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies hetzelfde wat ik denk. Een fikse straf voor een (nadelig) uit de hand gelopen verkeersongeluk.
http://www.nu.nl/binnenla(...)jden-donnie-rog.htmlquote:Bij het opstellen van het vonnis heeft hij het optreden van de nabestaanden op geen enkele wijze laten meewegen, zei hij.
Zeker weer zo'n tokkie rechter?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies hetzelfde wat ik denk. Een fikse straf voor een (nadelig) uit de hand gelopen verkeersongeluk.
De uitspraak is vreemd omdat de onderzoeken niet uit leken te wijzen dat de verdachte veel te hard reed en de rechter zegt nu toch dat dit zo was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want? Het past niet in jouw straatje?
Hij meldde zich nadat zijn auto was gevonden, het enige wat hij wilde repareren was de strafmaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
Daarnaast heeft de verdachte zich binnen 12 uur gemeld na het doorrijden waarmee hij het doorrijden heeft gerepareerd. Niet het hulpeloos laten liggen overigens, maar dat maakt de straf wel behoorlijk zwaar.
De rechtbank acht het bewezen ja, dus is het een feit. Dat was toch wat jij in de voorgaande topics aan ons uitlegde?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De uitspraak is vreemd omdat de onderzoeken niet uit leken te wijzen dat de verdachte veel te hard reed en de rechter zegt nu toch dat dit zo was.
Daarnaast heeft de verdachte zich binnen 12 uur gemeld na het doorrijden waarmee hij het doorrijden heeft gerepareerd. Niet het hulpeloos laten liggen overigens, maar dat maakt de straf wel behoorlijk zwaar.
Wat iemand anders ook al beweerde: net alsof de rechter dit ook zou gaan toegeven. Doh!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook voor jou, de letterlijke woorden van de rechter in kwestie, nogmaals geciteerd. Gewoon, omdat het kan!
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)jden-donnie-rog.html
Nee. Dat staat er niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:55 schreef Montagui het volgende:
Verrassende uitspraak! Maar kan er wel mee leven dat de rechter het asociale rijgedrag van de bestuurder heeft laten meewegen.
Het is gewoon heel bizar dat de rechter een straf oplegt die zoveel hoger is dan de eis van het OvJ. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat één van de twee dan het schuldbewijs volledig verkeerd heeft geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee ik was er niet bij. Maar rechters zijn niet heilig weet je en ook niet altijd onpartijdig ook al beweren ze van wel.quote:
Ook echt élke vorm van nuance is jou vreemd, niet? Doorgaans kan ik uitspraken prima begrijpen. Wil dat zeggen dat ik het er per sé altijd mee eens moet zijn? Volgens jou wel, maar dat kan ik je niet kwalijk nemen (i.v.m. vermoedelijke gebrekkige ontwikkeling van geestvermogens).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ik zo begrepen heb van alle pro-rechtspraak mensen (DS4, DonJames, Xa1pt en anderen) nemen rechters altijd weloverwogen besluiten waarbij het Plebs ten allen tijde het domme voetvolk is dat niets inhoudelijks weet over deze zaak. Daarom is het ook wel weer errug frappant dat diezelfde mensen nu opeens de uitspraak vreemd vinden en de rechter in kwestie afvallen, immers, de rechter weet oneindig veel meer van deze zaak dan wie dan ook. Snap jij het nog?
Ik gok dan ook dat de OvJ degene is die het niet helemaal snapte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het is gewoon heel bizar dat de rechter een straf oplegt die zoveel hoger is dan de eis van het OvJ. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat één van de twee dan het schuldbewijs volledig verkeerd heeft geïnterpreteerd.
Mij niet bekend dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hij meldde zich nadat zijn auto was gevonden
Ook jij twijfelt dus aan de integriteit van ons rechtssysteem? Mooi, dan heb ik al 2 medestanders in mijn betoog waarin ik aangeef dat ons rechtssysteem dramatisch is. Welkom bij de club.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat iemand anders ook al beweerde: net alsof de rechter dit ook zou gaan toegeven. Doh!!
Kennelijk reed de verdachte toch wel te hard.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het is gewoon heel bizar dat de rechter een straf oplegt die zoveel hoger is dan de eis van het OvJ. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat één van de twee dan het schuldbewijs volledig verkeerd heeft geïnterpreteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |