Wie is hier nou de newbie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sjonge jonge kutnewbies.
Zorg dan ook voor een nuttige bijdrage in de al lopende SC topics
Ik heb jouw nog nooit gezien in de NWS-sc. Met je fipoquote:
Klopt, dit is mijn 3e post hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb jouw nog nooit gezien in de NWS-sc
Dus je bent wel van plan om hier een nuttige bijdrage te gaan leveren?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, dit is mijn 3e post hier.
Lekker, lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:42 schreef sp3c het volgende:
ben nog niet aan mijn biertje begonnen
zit nog te twijfelen over mijn eten, ik denk Tjap Tjoy met rijst
Zekers, moest alleen wel even een binnenkomer hebben! Dus, wat was het onderwerp ongeveer?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus je bent wel van plan om hier een nuttige bijdrage te gaan leveren?
Bierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zekers, moest alleen wel even een binnenkomer hebben! Dus, wat was het onderwerp ongeveer?
Mag jij verzinnen. Eten en de dodelijke hitte tot nog toe.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zekers, moest alleen wel even een binnenkomer hebben! Dus, wat was het onderwerp ongeveer?
ik eet mijn popcorn altijd zout, daar vind ik het echt geen weer voorquote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik eet mijn popcorn altijd zout, daar vind ik het echt geen weer voor
Ik zal straks eens kijken of ik nog een lekker Texels Skuumkoppe in de koeling heb liggenquote:
Ik heb wijvenbier gehaaldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal straks eens kijken of ik nog een lekker Texels Skuumkoppe in de koeling heb liggen
Ja, die miste ik nog. En dan doel ik niet op Karinaquote:
tjap tjoy is goed denk ik, lekker veel groente en niet al te pittigquote:
rosebier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |