Moest wel, want ik moest nog de OP editten.quote:
Ik zal jou es edittenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moest wel, want ik moest nog de OP editten.
quote:
Niet naar Bubbles?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:25 schreef zquing het volgende:
als jullie daarna doorgaan naar Encore ben ik erbij
Gezellig tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:25 schreef zquing het volgende:
niet dat ik regelmatig hier post ofzo
Niet dat er veel nuttigs voorbij is gekomenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:19 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Wow, ineens drie topics verder, lekker bezig
Lekker gek doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk zomaar dat Bubbles niet echt mijn ding is
Gewoon boos tegen de portier zeggen dat je je slettende dochter komt ophalenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk vol met 16jarigen, daar zie ik mezelf echt niet tussen zitten hoor.
De portier is waarschijnlijk nog jonger dan ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon boos tegen de portier zeggen dat je je slettende dochter komt ophalen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Oh nu weet ik zeker dat het niet mijn ding is
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:07 schreef Pienata het volgende:
Nog los van het feit dat het eindigde met een gruwelijk bloedbad.
Hoezo? Toch veel chiller om te slapen tijdens het reizen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wat mij betreft prima hoorMoet de volgende dag 1300 km afleggen, kan ik beter slapen.
Ja daaromquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoezo? Toch veel chiller om te slapen tijdens het reizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |