https://i.chzbgr.com/maxW500/7704708608/h798F58F4/quote:
Klopt, had ik ook laatst, duurt 1/2 wekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:22 schreef TJV het volgende:
Kutwebshops die traag zijn met het terugboeken van PayPal-betalingen.Duurt Godverdomme al een week, tijd om misbruik te maken van de consumentenbescherming van PayPal. Fuck jullie allemaal.
Waar hij werkt werken ze met bitchesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alsof jullie op de zaak niet met batches werken
Check ff deze link jongs is van die van random generating platform game ziet er shizzle moeilijk uit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
https://i.chzbgr.com/maxW500/7704708608/h798F58F4/
Jij had toch iets van ADHD?
kun jij dit dan spelen?
PayPal is op 1 linkje klikken en dan is het gebeurd, heeft geen fuck met batches te maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alsof jullie op de zaak niet met batches werken
heb ooit 1 ep gekeken, concept is leuk.quote:
Maar als bedrijven in het batch-stramien vastzitten blijven ze er ook in hangen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:48 schreef TJV het volgende:
[..]
PayPal is op 1 linkje klikken en dan is het gebeurd, heeft geen fuck met batches te maken.
?quote:
vdsl neem ik aan dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef MineraalWater het volgende:
Nou leuk zeg.
Kom er achter dat wij voor 40 Mbit internet betalen maar dat je maar max. 17/18 haalt. Ik weet dat er altijd wat af gaat maar 20 Mbit eraf lijkt mij wel een beetje veel niet?
Download snelheid is Max. 2.1 MB/s via usenet.
Volgensmij niet.quote:
OPSKEERTJJquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eerst ook nog ff naar de kapper
wel lachen om sommige strategieën te zien, die met die 20 wolvenquote:
En die o zo herkenbare epic fails. Lopen lopen lopen plons lava.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wel lachen om sommige strategieën te zien, die met die 20 wolven![]()
die lava tower was ook wel kek, was er gewoon gebleven als ik die gast was.
of die random skeleton hitsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
En die o zo herkenbare epic fails. Lopen lopen lopen plons lava.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |