KUNSTquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.reddit.com/r/Ooer
https://i.chzbgr.com/maxW500/7704708608/h798F58F4/quote:
Klopt, had ik ook laatst, duurt 1/2 wekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:22 schreef TJV het volgende:
Kutwebshops die traag zijn met het terugboeken van PayPal-betalingen.Duurt Godverdomme al een week, tijd om misbruik te maken van de consumentenbescherming van PayPal. Fuck jullie allemaal.
Waar hij werkt werken ze met bitchesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alsof jullie op de zaak niet met batches werken
Check ff deze link jongs is van die van random generating platform game ziet er shizzle moeilijk uit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
https://i.chzbgr.com/maxW500/7704708608/h798F58F4/
Jij had toch iets van ADHD?
kun jij dit dan spelen?
PayPal is op 1 linkje klikken en dan is het gebeurd, heeft geen fuck met batches te maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alsof jullie op de zaak niet met batches werken
heb ooit 1 ep gekeken, concept is leuk.quote:
Maar als bedrijven in het batch-stramien vastzitten blijven ze er ook in hangen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:48 schreef TJV het volgende:
[..]
PayPal is op 1 linkje klikken en dan is het gebeurd, heeft geen fuck met batches te maken.
?quote:
vdsl neem ik aan dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef MineraalWater het volgende:
Nou leuk zeg.
Kom er achter dat wij voor 40 Mbit internet betalen maar dat je maar max. 17/18 haalt. Ik weet dat er altijd wat af gaat maar 20 Mbit eraf lijkt mij wel een beetje veel niet?
Download snelheid is Max. 2.1 MB/s via usenet.
Volgensmij niet.quote:
OPSKEERTJJquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eerst ook nog ff naar de kapper
wel lachen om sommige strategieën te zien, die met die 20 wolvenquote:
En die o zo herkenbare epic fails. Lopen lopen lopen plons lava.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wel lachen om sommige strategieën te zien, die met die 20 wolven![]()
die lava tower was ook wel kek, was er gewoon gebleven als ik die gast was.
of die random skeleton hitsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
En die o zo herkenbare epic fails. Lopen lopen lopen plons lava.
[ afbeelding ]
Tis dat ik lui ben anders was ik op mn fiets gesprongen om je een optater te verkopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is je boy AlDie live uit Lelykstad. Nothing interesting yet
veel geld voor iets wat ik niet ken..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:37 schreef Curlbrah het volgende:
mensen, koop payday 2.![]()
srs, dit ga ik spelen totdat rome 2 uitkomt
speel nog steeds wel eve maar dat doe ik terwijl ik payday speel.
kijk uit voor dit soort gasten..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil zo'n quad huren.. maar je zal wel een rijbewijs nofig hebben.. of 18 moeten zijn
Na dat ik het poste ff gegoogled hoe alles zat.. ik werd niet blij van somige reviewsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kijk uit voor dit soort gasten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |