![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
quote:
Ik werk toch mongool
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
3:40
quote:
datis je voorhoofd temperatuur, that bad man..
quote:
Holy shit

Net naar huis gefietst 14km met een lange broek aan in een windstille polder
quote:
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Wat zeg je? Sorry, ik hoor je niet zo goed over het geluid van de vredig voortkabbelende beekjes, de weidse groene omgeving, stralende luchten zonder grauwe wolkenkrabbers in de ooghoeken en de opgewekte mensen die veilig over straat kunnen zonder om de haverklap aangevallen te worden.
aldie heeft gelijk BTW
Wat een hete mannen in dit topic zeg
dit topic is zo dood als JF Kennedy
vind het maar smerig weer
I'm that black guy you've been hearing about. I make YouTube videos about your mom. Go watch them
Curlbrah
dun dun dun
quote:
ik wil een giga koelkast hebben hier aub
quote:
Vooral leuk als je daar een container uit moet rijden.. Dan voel je je handen daarna niet meer
Morgen
Serieus hé, dit is echt niks in de zomer
Ik bedoelde het topic eigenlijk
Curlbrah
dun dun dun
quote:
haha same hier, altijd onder werktijd ff posten
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Airco op 23 maar elke keer dat ik de ruimte uit loop is echt een klap in het gezicht zo warm
vogelkooi
De Patricius
quote:
Nog geen 40 graden.
Fear is the grease of society.
Mender
Gekke Henkie
Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
https://i.chzbgr.com/maxW500/7704708608/h798F58F4/Jij had toch iets van ADHD?
kun jij dit dan spelen?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Mender
Gekke Henkie
Kutwebshops die traag zijn met het terugboeken van PayPal-betalingen.

Duurt Godverdomme al een week, tijd om misbruik te maken van de consumentenbescherming van PayPal. Fuck jullie allemaal.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2013 21:22 schreef TJV het volgende:Kutwebshops die traag zijn met het terugboeken van PayPal-betalingen.

Duurt Godverdomme al een week, tijd om misbruik te maken van de consumentenbescherming van PayPal. Fuck jullie allemaal.
Klopt, had ik ook laatst, duurt 1/2 weken
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Pathé boekt het dezelfde dag nog terug. Deze webshop '' ja meneer we doen tweewekelijks de betalingen''. Sterf en neem je webshop mee.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Alsof jullie op de zaak niet met batches werken
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Check ff deze link jongs is van die van random generating platform game ziet er shizzle moeilijk uit!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:
PayPal is op 1 linkje klikken en dan is het gebeurd, heeft geen fuck met batches te maken.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
heb ooit 1 ep gekeken, concept is leuk.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Maar als bedrijven in het batch-stramien vastzitten blijven ze er ook in hangen.
Goedemorgen
Nou leuk zeg.
Kom er achter dat wij voor 40 Mbit internet betalen maar dat je maar max. 17/18 haalt. Ik weet dat er altijd wat af gaat maar 20 Mbit eraf lijkt mij wel een beetje veel niet?
Download snelheid is Max. 2.1 MB/s via usenet.
quote:
Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef MineraalWater het volgende:Nou leuk zeg.
Kom er achter dat wij voor 40 Mbit internet betalen maar dat je maar max. 17/18 haalt. Ik weet dat er altijd wat af gaat maar 20 Mbit eraf lijkt mij wel een beetje veel niet?
Download snelheid is Max. 2.1 MB/s via usenet.
vdsl neem ik aan dan?
quote:
Volgensmij niet.
Er ligt bij ons voor wel een glasvezel kabel maar ze leggen geen glasvezel aan buiten de bebouwde kom...
Ik weet nog wel dat wij geen 80Mbit konden omdat dat niet ging maar 40 wel
quote:
JONGE IK LIG IN DE ZON NU JA
STRAKS
Bob je kan mij ook adden grgr
Eerst ook nog ff naar de kapper
Curlbrah
dun dun dun
quote:
wel lachen om sommige strategieën te zien, die met die 20 wolven
die lava tower was ook wel kek, was er gewoon gebleven als ik die gast was.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Op zaterdag 3 augustus 2013 12:52 schreef Curlbrah het volgende:[..]
wel lachen om sommige strategieën te zien, die met die 20 wolven
die lava tower was ook wel kek, was er gewoon gebleven als ik die gast was.

En die o zo herkenbare epic fails. Lopen lopen lopen plons lava.
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Mender
Gekke Henkie
Het is je boy AlDie live uit Lelykstad. Nothing interesting yet
Timwonnacott
Te kritisch
Curlbrah
dun dun dun
mensen, koop payday 2.
srs, dit ga ik spelen totdat rome 2 uitkomt
speel nog steeds wel eve maar dat doe ik terwijl ik payday speel.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Op zaterdag 3 augustus 2013 14:37 schreef Curlbrah het volgende:mensen, koop payday 2.
srs, dit ga ik spelen totdat rome 2 uitkomt
speel nog steeds wel eve maar dat doe ik terwijl ik payday speel.
veel geld voor iets wat ik niet ken..
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
kijk uit voor dit soort gasten..
quote:
Na dat ik het poste ff gegoogled hoe alles zat.. ik werd niet blij van somige reviews
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2013 17:45:00 ]