canon maakt prima camera'squote:
mschol weetquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
canon maakt prima camera's
idem voor printers(heb hier een MFP inktjet, en hij weet redelijk binnen de perken qua kosten te blijven..
voor 150 euro extra heb je een nieuwe en voor 800 staan ze op marktplaats dus jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dude 1000 euro voor een 7D is niet verkeerd
wat is er nou weer mis met canon
sjezus wat een druif.quote:
toen ik die zag ben ik meteen naar de un-subscribe knop gegaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
allesquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dude 1000 euro voor een 7D is niet verkeerd
wat is er nou weer mis met canon
In dit topic? natuurlijk niet!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Zouden er mensen in dit topic zijn met zo'n postuur? Ik snap niet dat je dan niet ieder uur aan het sporten bent. Tenzij het een medisch dingetje is. Net als die gast van yogscast. Grappige vent, maar zo zonde van z'n lijf.
spuitelf.quote:
hoiquote:
dat is gewoon niet waar nikon fanboiquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:32 schreef vogelkooi het volgende:
canon heeft kut bediening, en de lenzen zijn middelmatig en overpriced. printers idem, geef mij maar ricoh
waarom niet danquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dat is gewoon niet waar nikon fanboi
Mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Beter, werk weer
Prima, met jou?quote:
CK2?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er iemand interesse in een gratis kopie van CK2?
Ik dus nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar geef hem sowieso alleen aan iemand waarvan ik denk dat die hem ook echt gaat spelen
Hebt een speelkameraad nodig? Zag dat Mor paar dagen terug alle DLC ervoor had gekocht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar geef hem sowieso alleen aan iemand waarvan ik denk dat die hem ook echt gaat spelen
gheueheuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb CK2 ook maar kan er niet inkomen
Issie toch minder dom dan ik dachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hebt een speelkameraad nodig? Zag dat Mor paar dagen terug alle DLC ervoor had gekocht.
dit. Ruil hem anders in het steam topique. Krijg je er nog wat voor terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Issie toch minder dom dan ik dacht
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef MineraalWater het volgende:
hahahaha
In de comments: Are you a redstone torch or just a fake ginger?
Zolang Valve het zelf niet aankondigt verwacht ik niets. Zoveel shit dat in ontwikkeling is/was dat het daglicht niet zietquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef mschol het volgende:
vast oud, maar toch leuk:
[ afbeelding ]
die doen rustig aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zolang Valve het zelf niet aankondigt verwacht ik niets. Zoveel shit dat in ontwikkeling is/was dat het daglicht niet ziet
Leren tas is duur. Ik heb er een gehad maar moest van binnen een stuk los maken zodat mijn laptop er in kon. Die is nu dus helemaal naar de kloten daardoor en ik heb dan liever nu een rugzak denk ik.quote:
Ja ik ga morgen maar eens voor een tas kijken. Zo'n sleeve heb ik niet echt nodig.quote:
Een aflevering gekeken, niet afgekeken. Niet mijn ding I guess.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt een van de beste series van de afgelopen jaren..
Nooit te vroeg voor een goed ontbijt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef MineraalWater het volgende:
Zo Pindakaas boterham met ice tea.
never hurrd of itquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:31 schreef Mender het volgende:
Ben nu adventure time aan het kijken. lol! Wat een serie zeg
Juist!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:27 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Nooit te vroeg voor een goed ontbijt.
Heldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:31 schreef Mender het volgende:
Ben nu adventure time aan het kijken. lol! Wat een serie zeg
JA DAN HEB JE SKYPE VERKEERD STAAN GVDquote:
!!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck you Shaderon ik hoop dat je je lul kneust ofzo
Meestal krijg je die gratis als je boven dat average bedrag zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:12 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.humblebundle.com/
teringlijers, hebben ze nu opeens 3 spellen toegevoegd..
kan ik die nog krijgen? nee zeker?
ik had 4.97 gedoneerdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Meestal krijg je die gratis als je boven dat average bedrag zit.
Tsja dat is dan kut voor jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben net begonnen met minecraft maar ik snap het niet: ik kan geen blokjes kapotmaken
help danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja dat is dan kut voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |