waarom niet danquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dat is gewoon niet waar nikon fanboi
Mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Beter, werk weer
Prima, met jou?quote:
CK2?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er iemand interesse in een gratis kopie van CK2?
Ik dus nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar geef hem sowieso alleen aan iemand waarvan ik denk dat die hem ook echt gaat spelen
Hebt een speelkameraad nodig? Zag dat Mor paar dagen terug alle DLC ervoor had gekocht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar geef hem sowieso alleen aan iemand waarvan ik denk dat die hem ook echt gaat spelen
gheueheuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb CK2 ook maar kan er niet inkomen
Issie toch minder dom dan ik dachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hebt een speelkameraad nodig? Zag dat Mor paar dagen terug alle DLC ervoor had gekocht.
dit. Ruil hem anders in het steam topique. Krijg je er nog wat voor terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Issie toch minder dom dan ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |