scuba ofzo. Dat is relatief onschuldig. Alles wat met huren te maken heeft vermijden, tenzij onder begeleiding van een onafhankelijke gids.quote:
kijk dit maar eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
veel geld voor iets wat ik niet ken..
Mag je wss alleen dan maar bij die louche verhuurders (omdat je geen rijbewijs hebt) en die proberen je sws te naaien.quote:
wss een fun dive o.i.d.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
scuba ofzo. Dat is relatief onschuldig. Alles wat met huren te maken heeft vermijden, tenzij onder begeleiding van een onafhankelijke gids.
Heb m aan plex gegeven en die heeft maarliefst al een keer gespeeldquote:
Mooi topic.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand?
V&A / [TK] Nike Air Force 1 High Foamposite QS White (maatje 45) nieuwstaat
gewoon gillen voor de balie bij het bronovo. Wedden dat je geholpen wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:38 schreef bobbernaut het volgende:
mn rug doet kk veel pijn, beter ben ik verzekerd bij het ziekenhuis ofzo dat ik daar gewoon heen ga, kk huisarts, zn kk moeder
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gewoon gillen voor de balie bij het bronovo. Wedden dat je geholpen wordt.
Die kk toko is dicht op zondag..quote:
True, maar uiteindelijk word je hier toch zo agressief van..quote:
gewoon een andere huisarts nemenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
True, maar uiteindelijk word je hier toch zo agressief van..
Leuk he, mensen die voor alles naar de huisarts gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:36 schreef bobbernaut het volgende:
Normaal ga ik nooit naar de huisarts, heb ik 1 keer iets wat ik al 2 weken laat liggen, IS DIE KK HUISARTS VOL (zoals gewoonlijk)
laatste keer dat ik naar de huisarst ben geweest voor iets waar ik last van had? ergens begin 2000 toen ik de slinger van de caravan (om die poten naar boven en naar beneden te draaien) op mn fikkes liet vallenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk he, mensen die voor alles naar de huisarts gaan.
Is het niet gewoon een groeispurtquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:38 schreef bobbernaut het volgende:
mn rug doet kk veel pijn, beter ben ik verzekerd bij het ziekenhuis ofzo dat ik daar gewoon heen ga, kk huisarts, zn kk moeder
Wij zijn 7 jaar geleden van huisarts gewisseld, geen flauw idee hoe die man eruit ziet of wie het überhaupt is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar de huisarst ben geweest voor iets waar ik last van had? ergens begin 2000 toen ik de slinger van de caravan (om die poten naar boven en naar beneden te draaien) op mn fikkes liet vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik heb ook regelmatig groeispurten, in mijn piemelquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een groeispurt![]()
![]()
Ik ook, leidt meteen tot rugpijn. Vandaar de associatie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig groeispurten, in mijn piemel
Kan ik helaas niet kiezenquote:
Ja allemaal van die 40+ dames met zo'n pittig kort kapselquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk he, mensen die voor alles naar de huisarts gaan.
Ik weet niet hoe jou groeispurten waren, maar dit is zeker geen groeispurt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een groeispurt![]()
![]()
JNGquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef d4v1d het volgende:
Hele fucking rel/discussie om JNG van meer dan 2 topics lang
link?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef d4v1d het volgende:
Hele fucking rel/discussie om JNG van meer dan 2 topics lang
DAT IS DE KRACHT VAN DE POSTBANKquote:
maar zou je dat over een jaartje of 10 dan voor veel kunnen verkopen? Denk t niet?quote:
over 20 jaar gewoon aanbieden, Windows 98 mint in seal ¤1000 ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar zou je dat over een jaartje of 10 dan voor veel kunnen verkopen? Denk t niet?
obesitas op een schaaltje.quote:
vaaag..quote:
w t fquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
IK!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Wie wil met mij een base gaan maken op deze server?
YESquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
IK!
wacht wat, je speelt op een server?
die heb je een keertje van mij gekregen toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Mender het volgende:
[..]
YES
Jep. Al een tijdje op deze server... 2b2t.org.
jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
die heb je een keertje van mij gekregen toch?
Yupquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef bobbernaut het volgende:
Join zsm!
Btw, youtube heeft nu een play icoontje als je video afspeelt?
Ik kon vanacht niet eens fatsoenlijk naar de wc, ik moest overal tegen aan leunen, en toen ik wilde bukken om te zitten deed t toch fucking veel pijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kapotte poot, echt helemaal naar de tering bah
mensen die voor elk wissewasje naar de huisarts gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kut is dat ja, straks even naar de huisarts
Mja, zonder reden een onbruikbare voet is gewoon kut. Kan ik meteen de moedervlekken die ik daar sinds een jaar ofzo ineens heb laten checken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die voor elk wissewasje naar de huisarts gaan
Vogel doet niet aan canon, of nu welquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogel, niks voor jou?
V&A / [TK] Canon EF 50mm f/1.4 USM *In nieuwstaat*
V&A / [TK] Canon 7D body met 1.537 clicks *In nieuwstaat*
Gozer zit in Wijchen
Nee dat is Richard Moll.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:39 schreef bobbernaut het volgende:
is die man nou geanimeerd of lijkt t zo?
canon:')quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogel, niks voor jou?
V&A / [TK] Canon EF 50mm f/1.4 USM *In nieuwstaat*
V&A / [TK] Canon 7D body met 1.537 clicks *In nieuwstaat*
Gozer zit in Wijchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |