quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef indochina het volgende:graag een bod hier op het forum om transparantie en duidelijkheid te geven. Wat is nu het hoogste bod en wanneer houdt deze ' veiling' (tenzij je de advertentie oneindig wil laten staan) op?
Er is geen veiling, aangezien dat hier geloof ik niet mag. Als je daarom met een interessant bod komt dan zal ik het overwegen.
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef Iwanius het volgende:Is dit alles wat je te zien krijgt bij de camera? (OP) Misschien wel zo aardig om ook de rest wat erbij hoort/zit mee te geven zodat er een totaalplaatje onstaat.
Ik doe graag mee en zal mijn bod laten gelden totdat je totale verkoopplaatje compleet is.
Vergeet TS dat je camera al ongeveer een 1/2 jaar oud is en je oorspronkelijk vraagprijs van
1000,- euro wel wat aan de hoge kant is..zeker als het alleen de camera zoals gepresenteerd
in de OP is.(geen extra batterij//flitser en andere toebehoren)
Nogmaals het is een geweldige camera,begrijp mij niet verkeerd,maar je inschatting is niet de juiste,zeker niet als je snel tot zaken wilt komen.
Alles wat er standaard bij zit krijg je erbij. Ik heb het allemaal nooit gebruikt, kabeltjes, zo'n band van Canon voor om je nek etc ik vind het persoonlijk niet interessant om te vermelden aangezien je op elke website wel kunt vinden wat er standaard zit. 90% van deze accessoires gebruik je toch niet, ik in ieder geval niet, op de accu na

In mijn advertentie staat dat het alleen de camera is met standaard accessoires dus geen extra batterij of flitser, anders had ik dat natuurlijk wel vermeld. Flitser zit er overigens standaard in.