Welke?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:08 schreef brother52 het volgende:
En de fout staat nog steeds in de OP
Onder 'vorige edities' staat 2 keer 2012.quote:
Thanks, is nu aangepast.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Onder 'vorige edities' staat 2 keer 2012.
Weer geen enkele Alpha act voor jou dit jaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tame Impala in de Alpha vind ik niet gek. Anders had ik ze Grolsch(sub?)headliner geschat.
Maar die plek is nu wel de reden dat ik ze misschien laat schieten voor iets anders.
Oh, jawel hoor, zie me nog wel voor de Jeugd en misschien Balthazar gaan en de zondagavond is ook wel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Weer geen enkele Alpha act voor jou dit jaar?
Ik zeg annuleren die handel en samen met Pukkelpop dan toch nog Vampire Weekend strikkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef Jaytonism het volgende:
Las net dat Slayer afzegt voor Pukkelpop. Hopelijk voor de Slayerfans komt Lowlands niet in 't geding.
Nee dan komt er een Cover van OK Computer in de Grolsch als headliner.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zeg annuleren die handel en samen met Pukkelpop dan toch nog Vampire Weekend strikken.
Maar gaat niet gebeuren:P.
Pure josti metalquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 01-08-2013 om 16:07:07om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Slayer heeft Pukkelpop helaas afgezegd. Er is contact met de band geweest en de Lowlands show gaat gewoon door. #LL13 reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Hoef ze beide niet te zienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niet, daar raak ik gewoon verzeild, heb ze al vaker gezien
Ik baal van HAIM/XXYYXX. Maar dat overleef ik wel.
Ik iets minder nuquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er zin in
perfect, zelfde zeikkut gehalte.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vinden jullie het oké als ik bulbjes voortaan nrg.next noem?
Ik ga bij London Calling, met mijn ochtendhoofd, natuurlijk heel hard roepen "FRIEKIN AMAAAAAAAAAAAZIN!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
perfect, zelfde zeikkut gehalte.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:11:17om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.UPDATE: Slayer heeft helaas hun show toch afgezegd. Er wordt gezocht naar een vervangende act. We houden jullie op de hoogte! #LL13 reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom heeft Rapid_Razor_Bob dat bij mij niet gepostquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef Neraice het volgende:twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:11:17om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.UPDATE: Slayer heeft helaas hun show toch afgezegd. Er wordt gezocht naar een vervangende act. We houden jullie op de hoogte! #LL13 reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ssst.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waarom heeft Rapid_Razor_Bob dat bij mij niet gepost?
Ik ben zo vreselijk goedgelovig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef Neraice het volgende:twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:11:17om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.UPDATE: Slayer heeft helaas hun show toch afgezegd. Er wordt gezocht naar een vervangende act. We houden jullie op de hoogte! #LL13 reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik ben zo vreselijk goedgelovig.![]()
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:21:17om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Sorry.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.reageer retweet
Geloof je 't zelluf?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo weer terug naar het oude tel systeem, gewoon deeltje 33.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vinden jullie het oké als ik bulbjes voortaan nrg.next noem?
Top, en dan gaan we een bakske doen want eindhovenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga bij London Calling, met mijn ochtendhoofd, natuurlijk heel hard roepen "FRIEKIN AMAAAAAAAAAAAZIN!
"
http://oor.nl/#news/12113/quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoop niet dat mijn nieuwe festival-outfit voor niets is aangeschaft..
[ afbeelding ]
Nee, dat is een buitenpodium. In de krant staat dat groovetube nu een hacienda is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef AMDB het volgende:
Met dit weer Lowlands déja vu's. en GrooveTube staat toch gewoon op het kaartje?
Die Hacienda is toch gewoon dat ronde ding gemaakt van pallets enzo (meest ongezellige plek op het hele terrein)?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, dat is een buitenpodium. In de krant staat dat groovetube nu een hacienda is.Op de oude plek van de xray
Volgens krantje niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die Hacienda is toch gewoon dat ronde ding gemaakt van pallets enzo (meest ongezellige plek op het hele terrein)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop