Hoef ze beide niet te zienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niet, daar raak ik gewoon verzeild, heb ze al vaker gezien
Ik baal van HAIM/XXYYXX. Maar dat overleef ik wel.
Ik iets minder nuquote:
perfect, zelfde zeikkut gehalte.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vinden jullie het oké als ik bulbjes voortaan nrg.next noem?
Ik ga bij London Calling, met mijn ochtendhoofd, natuurlijk heel hard roepen "FRIEKIN AMAAAAAAAAAAAZIN!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
perfect, zelfde zeikkut gehalte.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:11:17UPDATE: Slayer heeft helaas hun show toch afgezegd. Er wordt gezocht naar een vervangende act. We houden jullie op de hoogte! #LL13 reageer retweet
Waarom heeft Rapid_Razor_Bob dat bij mij niet gepostquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef Neraice het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:11:17UPDATE: Slayer heeft helaas hun show toch afgezegd. Er wordt gezocht naar een vervangende act. We houden jullie op de hoogte! #LL13 reageer retweet
Ssst.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waarom heeft Rapid_Razor_Bob dat bij mij niet gepost?
Ik ben zo vreselijk goedgelovig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef Neraice het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik ben zo vreselijk goedgelovig.![]()
twitter:
Geloof je 't zelluf?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo weer terug naar het oude tel systeem, gewoon deeltje 33.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vinden jullie het oké als ik bulbjes voortaan nrg.next noem?
Top, en dan gaan we een bakske doen want eindhovenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga bij London Calling, met mijn ochtendhoofd, natuurlijk heel hard roepen "FRIEKIN AMAAAAAAAAAAAZIN!
"
http://oor.nl/#news/12113/quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoop niet dat mijn nieuwe festival-outfit voor niets is aangeschaft..
[ afbeelding ]
Nee, dat is een buitenpodium. In de krant staat dat groovetube nu een hacienda is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef AMDB het volgende:
Met dit weer Lowlands déja vu's. en GrooveTube staat toch gewoon op het kaartje?
Die Hacienda is toch gewoon dat ronde ding gemaakt van pallets enzo (meest ongezellige plek op het hele terrein)?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, dat is een buitenpodium. In de krant staat dat groovetube nu een hacienda is.Op de oude plek van de xray
Volgens krantje niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die Hacienda is toch gewoon dat ronde ding gemaakt van pallets enzo (meest ongezellige plek op het hele terrein)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |