Ken je veel mensen met tyfus en/of tering?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:28 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Andere ziektes wel? Oke dan, nieuw niveau hypocriet zijn hier.
Kanker speciaal? Doe mij dan toch maar 'n frikandel speciaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom wel met andere ziektes en niet met kanker dan? Wat maakt kanker zo speciaal?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:29 schreef SpartaTurken het volgende:
[..]
Kanker speciaal? Doe mij dan toch maar 'n frikandel speciaal.
Bepaalde facetten van het leven moet men maar gewoon accepteren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:28 schreef Voszje het volgende:
[..]
Respectloos tegenover de mensen die kanker hebben of ermee te maken hebben gehad. Althans, ik denk dat Braddie dat bedoelt.
Dit zou op een tegeltje moeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:25 schreef Braddie het volgende:
En ja, ik ben fout. Want ik schold daar ook met kanker, dus ik geef toe.. dat het misschien wat hypocriet is.
Maar wat ik al zei, heb van die fout geleerd, en besides that. Als iemand als Rectum (Die me al sinds 2008) loopt te treiteren en te fucken als anonieme knuppel op een forum mij kwaad maakt, heeft hij me ook echt goed kwaad.. En niet zonder reden.
(Want hij was ook de persoon die in 2010 doodleuk foto`s van mij + famillie online ging gooien)
Ken jij veel mensen met 'n zak vol kloten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ken je veel mensen met tyfus en/of tering?
Hoeveelheid mag niks afdoen hieraan, gelijke behandeling toch of niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ken je veel mensen met tyfus en/of tering?
Neequote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:30 schreef SpartaTurken het volgende:
[..]
Ken jij veel mensen met 'n zak vol kloten?
Als 'ie goed kwaad is, dan mag het.quote:
quote:
Lijkt me niet praktisch, lopen we na 3 maanden collectief bij de plastische chirurgie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Anders voeren we deze smileygewoon IRL in in plaats van schelden, vind ik wel passend.
hipsterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:25 schreef Braddie het volgende:
En ja, ik ben fout. Want ik schold daar ook met kanker, dus ik geef toe.. dat het misschien wat hypocriet is.
Maar wat ik al zei, heb van die fout geleerd, en besides that. Als iemand als Rectum (Die me al sinds 2008) loopt te treiteren en te fucken als anonieme knuppel op een forum mij kwaad maakt, heeft hij me ook echt goed kwaad.. En niet zonder reden.
(Want hij was ook de persoon die in 2010 doodleuk foto`s van mij + famillie online ging gooien)
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:33 schreef TwentyFourr het volgende:
Hier gaan weer contactverboden vallen
Ja, dat! Het is gewoon enorm respectloos...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:28 schreef Voszje het volgende:
[..]
Respectloos tegenover de mensen die kanker hebben of ermee te maken hebben gehad. Althans, ik denk dat Braddie dat bedoelt.
-homoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat! Het is gewoon enorm respectloos...
Je zeurt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:14 schreef Braddie het volgende:
Dat is toch achterlijk? Getuigd in mijn ogen echt van disrespect en van hetzijnde van een tokkie.
Hoor het steeds vaker, jongeren onder elkaar bijvoorbeeld, dat is constant "Kanker skeer" "Kanker stoer" "Kanker lekker" "Kanker vies" "Kanker dit, kanker dat"
Ook op twitter, ik volgde een tijdje een oude vriend van me, had hem al heel lang niet gezien, en hij had geen Facebook, alleen twitter (____!)
Serieus 1/5e van de tweets die hij plaatste stond wel "kk" in, en dan niet zo van "M`n oma is overleden aan kk" of " M`n moeder is van het dak gekkt" maar echt zoals in de voorbeelden "kk dit, kk dat, kk zus, kk zo"
Dan denk ik, wat is er mis met fatsoenlijke woorden te gebruiken als krachtterm? of bij bepaalde zinnen het woord gewoon achterwegen laten?
Alsof het je ook maar 1% stoerder maakt als je kanker voor een woord zet___!
Klacht: Kanker als krachtterm gebruiken.
Eigenlijk niet, komt doordat ik die geweldige middeltjes al heb gebruikt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:37 schreef SpartaTurken het volgende:
Ik ben nu eenmaal 'n goed persoon. Lekker hoor, die neuspleisters.
Heb jij ook last van mee-eters?
hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:38 schreef Aberkullie het volgende:
Ja nee helemaal mee eens hoor, mijn oma is daaraan overleden, 3 maanden geleden van de trap gekankerd.
Heeft niks met zwakzinnigheid te maken, denken dat dit wel zo is kan uiteraard wel weer voortkomen uit zwakzinnigheid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:36 schreef roislecxe het volgende:
Nederland telt blijkbaar uitermate veel zwakzinnigen die met ziektes schelden. In de rest van de wereld doen ze dat niet.
Joh, ga jij is leren zuipen mutsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:38 schreef Aberkullie het volgende:
Ja nee helemaal mee eens hoor, mijn oma is daaraan overleden, 3 maanden geleden van de trap gekankerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |