Toegegeven, ik heb het ook gebruikt ja. Maar ben er sinds een tijd mee gestopt, waarom? Ik begon mij er aan te irriteren, en begon het enorm respectloos te vinden, en inderdaad. dat ik er in the first place mee heb gescholden is al een enormequote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:20 schreef Voszje het volgende:
Het onderschrift van Rectum:
Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER. Ga alsjeblieft DOOD.
wat zou je nu dan gebruiken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:19 schreef BorusBulldog het volgende:
Ah topic nr 3000 over dit onderwerp, er is een reden waarom kanker een krachtterm is in de Nederlandse taal en elke keer als er een topic als dit wordt geopend wordt dit weer bevestigd.
Het is al een ruime maand geleden, klasse. Van fouten kun je leren, ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toegegeven, ik heb het ook gebruikt ja. Maar ben er sinds een tijd mee gestopt, waarom? Ik begon mij er aan te irriteren, en begon het enorm respectloos te vinden, en inderdaad. dat ik er in the first place mee heb gescholden is al een enormewaard, geef ik toe.
Maar men leert van fouten, toch?
Ja, van fouten kun je leren. heb ik hier van geleerd? Ja. Precies.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:24 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het is al een ruime maand geleden, klasse. Van fouten kun je leren, ja.
Sorry, ik snap je vraagstelling niet..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
wat zou je nu dan gebruiken?
Goed van je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, van fouten kun je leren. heb ik hier van geleerd? Ja. Precies.
Wat heb je precies geleerd, dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, van fouten kun je leren. heb ik hier van geleerd? Ja. Precies.
Ipv kanker als krachttermquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:25 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Sorry, ik snap je vraagstelling niet..
Dat hij niet meer met kanker moet schelden natuurlijk, omdat dat respectloos is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat heb je precies geleerd, dan?
Oh dacht dat je Braddie wasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:25 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Sorry, ik snap je vraagstelling niet..
Maar waarom is dat respectloos?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat hij niet meer met kanker moet schelden natuurlijk, omdat dat respectloos is.
Nou ik zeg niet dat ik kanker niet zou gebruiken, ik geef juist aan dat er een goede reden is waarom wij in het Nederlands juist kanker als krachtterm gebruiken.quote:
Niet meer met kanker schelden, lijkt me vrij logisch toch.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat heb je precies geleerd, dan?
Ja verkeerde quotequote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nou ik zeg niet dat ik kanker niet zou gebruiken, ik geef juist aan dat er een goede reden is waarom wij in het Nederlands juist kanker als krachtterm gebruiken.
Daarom snapte ik je vraag dus ook niet
Waarom wel met andere ziektes en niet met kanker dan? Wat maakt kanker zo speciaal?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet meer met kanker schelden, lijkt me vrij logisch toch.
Het is gewoon enorm kansloos om met zo`n ziekte te gaan schelden, als krachtterm te gebruiken, of whatever..
Respectloos tegenover de mensen die kanker hebben of ermee te maken hebben gehad. Althans, ik denk dat Braddie dat bedoelt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar waarom is dat respectloos?
Andere ziektes wel? Oke dan, nieuw niveau hypocriet zijn hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet meer met kanker schelden, lijkt me vrij logisch toch.
Het is gewoon enorm kansloos om met zo`n ziekte te gaan schelden, als krachtterm te gebruiken, of whatever..
Iddquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:28 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Andere ziektes wel? Oke dan, nieuw niveau hypocriet zijn hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |