Jezelf censureren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:16 schreef NandoNijhuis het volgende:
Ik snap het zelf eigenlijk ook niet waarom mensen het doen, zeg dan zoiets als f*cking lekker
Hoe spreek je dit uit? Fuaskteriskcking?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:16 schreef NandoNijhuis het volgende:
Ik snap het zelf eigenlijk ook niet waarom mensen het doen, zeg dan zoiets als f*cking lekker
Het is zo stront vervelend, waarom zou je die ernstige ziekte gebruiken om jezelf uit te drukken? Ben je dan te dom om met een fatsoenlijk synoniem daarvoor te komen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:16 schreef Aberkullie het volgende:
Terechte klacht, wordt vaak door de lagere klasse en bontkraagjes gebruikt.
Inb4: kk goed topic.
Waarom reageer je alleen op de mensen die het met je eens zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is zo stront vervelend, waarom zou je die ernstige ziekte gebruiken om jezelf uit te drukken? Ben je dan te dom om met een fatsoenlijk synoniem daarvoor te komen?
90% van de KLBers is laag opgeleid?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:18 schreef Aberkullie het volgende:
Het niveau van KLB is ook zo voorspelbaar
Nee, jij hebt het gemaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
90% van de KLBers is laag opgeleid?
Nou, kijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:19 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Waarom reageer je alleen op de mensen die het met je eens zijn?
Waarom zou kanker niet mogen en woorden als tyvus en tering niet?
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit soort KANKER onzin bedoel ik nou.
DIe hond is godverdomme gewoon ingeslapen. Loop niet zo kanker glashard te liegen, en dingen te verdraaien over iemand die je godver de kanker niet kent.
Wat een tyfus gekanker zeg, ik ken mezelf toch beter dan jij, je kent met niet eens.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
Sluit dit waardeloze KANKER topic maar, en geef me maar een permban, ben er godverdomme klaar mee.
Terechte klacht, bradster.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
Haha weer een backfire topicquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:20 schreef Voszje het volgende:
Het onderschrift van Rectum:
Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER. Ga alsjeblieft DOOD.
Oh ja, dit was ik even vergeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:20 schreef Voszje het volgende:
Het onderschrift van Rectum:
Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER. Ga alsjeblieft DOOD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |