abonnement Unibet Coolblue
pi_129562811
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
Facts don't care about your feelings
pi_129562848
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Knap... als je in 3 maanden al de investering eruit haalt. Of je hebt heel veel verbeterd, of de verkoper heeft veel te weinig gevraagd.
Facts don't care about your feelings
pi_129562973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja als je een beetje zoekt zijn dr best wel wat MMA site builders die goedkoop wat maken, je kan het ook zelf doen door artikelen te laten schrijven. Van die 5 is er 1 gedeindexed en nog een staat op pagina 8 dus die kan ik afschrijven als het domein verloopt. 3 staan echter op pos 1, 1 en 5 en betalen zichzelf ruimschoots terug. Ik heb dr niet veel meer aan gedaan dan wat content aanpassen en een klein beetje linkbuilding.
pi_129570032
Ik ga ook maar eens wat sites kopen in plaats van zelf bouwen, kost me veel te veel tijd. En denk dat ik nu wel weet hoe ik het maximale uit een site kan halen.
pi_129575743
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 08:36 schreef JDx het volgende:
Ik ga ook maar eens wat sites kopen in plaats van zelf bouwen, kost me veel te veel tijd. En denk dat ik nu wel weet hoe ik het maximale uit een site kan halen.
Net als razer of hoe hete die kerel? :D
hoor je ook niets meer van. Die had toch een nieuw blog gestart iets met geldmetinternet ofzoiets?
pi_129577270
Ik mis LeeHarveyOswald ook :)

Ander iets, wanneer je een project van een ander koopt kijken jullie dan ook welke software is gebruikt en bij welke host het is ondergebracht? Ik zou het namelijk lastig vinden als je zelf een project bij host A hebt, een gekocht project bij host B en een gekocht project bij host C, of maakt dat voor jullie niks uit?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:37:19 #7
340341 Blester
Membre très utile
pi_129577664
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:23 schreef WebBeestje het volgende:

Ander iets, wanneer je een project van een ander koopt kijken jullie dan ook welke software is gebruikt en bij welke host het is ondergebracht? Ik zou het namelijk lastig vinden als je zelf een project bij host A hebt, een gekocht project bij host B en een gekocht project bij host C, of maakt dat voor jullie niks uit?


Wat is nou je concrete vraag? Als je een project van iemand anders koopt verhuis je deze toch gewoon naar je eigen hosting? Wat boeit het nou bij welke maatschappij de andere partij zat?

Welke software er is gebruikt? Ik neem aan dat je de broncode van een website even kunt bekijken en zelf kunt concluderen om welk systeem het gaat? En een beetje verkoper zegt natuurlijk op wat voor script het draait.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129581908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:37 schreef Blester het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat is nou je concrete vraag? Als je een project van iemand anders koopt verhuis je deze toch gewoon naar je eigen hosting? Wat boeit het nou bij welke maatschappij de andere partij zat?

Welke software er is gebruikt? Ik neem aan dat je de broncode van een website even kunt bekijken en zelf kunt concluderen om welk systeem het gaat? En een beetje verkoper zegt natuurlijk op wat voor script het draait.
Dit dus
pi_129581922
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:23 schreef WebBeestje het volgende:
Ik mis LeeHarveyOswald ook :)

Ander iets, wanneer je een project van een ander koopt kijken jullie dan ook welke software is gebruikt en bij welke host het is ondergebracht? Ik zou het namelijk lastig vinden als je zelf een project bij host A hebt, een gekocht project bij host B en een gekocht project bij host C, of maakt dat voor jullie niks uit?
Dat is hem niet. Die jij bedoeld is die gast met die helm op die brommer toch :D
  donderdag 1 augustus 2013 @ 18:10:13 #10
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129585538
LHO is van de helmcam idd en is aanwezig.

Hier de maand toch netjes afgesloten, YT er nog bij en dan wellicht een persoonlijk record.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:23:34 #11
340341 Blester
Membre très utile
pi_129589178
Pfff.. begin toch wel een beetje genoeg te krijgen van Tradetracker. Zojuist even het overzicht van een van mijn affiliate websites bekeken die nog als enige bij Tradetracker loopt, volgens Tradetracker 0 impressies en 0 kliks en 0 sales, dat lijkt me toch erg sterk als ik in mijn analytics voor die maand 20.000 unieke bezoekers zie staan :') Ga hem morgen wegverhuizen daar.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129590351
Goed bezig dan Blester, een kwalitatief goede website én content maken in 1 dag :)
pi_129590357
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef Blester het volgende:
Pfff.. begin toch wel een beetje genoeg te krijgen van Tradetracker. Zojuist even het overzicht van een van mijn affiliate websites bekeken die nog als enige bij Tradetracker loopt, volgens Tradetracker 0 impressies en 0 kliks en 0 sales, dat lijkt me toch erg sterk als ik in mijn analytics voor die maand 20.000 unieke bezoekers zie staan :') Ga hem morgen wegverhuizen daar.
Ben blij dat ik daar niks mee te maken heb :) Heb zelf op 1 site 30k bezoekers, 943 kliks en 56 sales over Juli via Amazon. Leuke van Amazon is ook dat als die bezoekers over een paar dagen terugkomen en iets anders kopen dat je daar ook gewoon een percentage van krijgt.
pi_129590624
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:58 schreef MeloD het volgende:
Goed bezig dan Blester, een kwalitatief goede website én content maken in 1 dag :)
Wordpress en een standaard theme en het moet makkelijk lukken :) Kwam gisteren een niche tegen met 1000 zoekopdrachten per maand (gemiddeld over 12 maanden wel, is een winterniche dus zal dan hard lopen), een CPC van 2,05 en weinig concurrentie. Vandaag PMD gekocht, wordpress er op, theme er bij gezocht en 5 pagina's aan content gemaakt. Naar verwachting gaat het me adsense clicks opleveren en amazon verkopen vanaf oktober.
pi_129592857
Blergh ik doe niks en morgen ook niet :P fijn weekend!
Facts don't care about your feelings
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:24:38 #16
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129596085
Vandaag tekstje afgemaakt, fotootjes geplaatst... morgen video monteren en dan kan er van het weekend weer een tekstje online. Ondanks al dat warme weer.
pi_129602819
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Blergh ik doe niks en morgen ook niet :P fijn weekend!
Haha, echt he, werk vandaag thuis, maar het is nu alweer 23 graden en binnen 26,5.

Vanavond komt de verkoeling!
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:20:49 #18
42184 crew  DaMart
pi_129603631
Ik zal me ook weer eens even melden hier 8-).

In april heb ik mijn Engelstalige site omgezet naar php en sindsdien zijn elke maand de bezoekersaantallen gestegen. Zat ik voor april gemiddeld op 100 tot 150 bezoekers per dag, daarna zit ik toch wel rond de 200 tot 400 (het schommelt :P). Misschien dat ook meehelpt dat ik nu Sharethis erop heb gezet en wat meer mensen via sociale media op die site komen.

Daardoor zijn de inkomsten ook licht gestegen, maar niet spectaculair of zo. Ik heb nog steeds 2 maanden nodig om de betalingsdrempel te halen :P.

Wat me de laatste paar maanden wel opvalt zijn dat er meer kliks van boven de 1 euro zijn dan voorheen.

Die Engelse site zorgt alleen ook voor iets van 90 tot 95% van de inkomsten. De andere 6 (hobby)sites krijgen te weinig bezoekers om echt inkomsten te genereren. Overigens heb ik daarvoor al meerdere berichten verstuurd om links uit te wisselen, maar nog zonder resultaat. Hebben jullie nog tips om wat meer backlinks te krijgen?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_129607194
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:20 schreef DaMart het volgende:
Ik zal me ook weer eens even melden hier 8-).

In april heb ik mijn Engelstalige site omgezet naar php en sindsdien zijn elke maand de bezoekersaantallen gestegen. Zat ik voor april gemiddeld op 100 tot 150 bezoekers per dag, daarna zit ik toch wel rond de 200 tot 400 (het schommelt :P). Misschien dat ook meehelpt dat ik nu Sharethis erop heb gezet en wat meer mensen via sociale media op die site komen.

Daardoor zijn de inkomsten ook licht gestegen, maar niet spectaculair of zo. Ik heb nog steeds 2 maanden nodig om de betalingsdrempel te halen :P.

Wat me de laatste paar maanden wel opvalt zijn dat er meer kliks van boven de 1 euro zijn dan voorheen.

Die Engelse site zorgt alleen ook voor iets van 90 tot 95% van de inkomsten. De andere 6 (hobby)sites krijgen te weinig bezoekers om echt inkomsten te genereren. Overigens heb ik daarvoor al meerdere berichten verstuurd om links uit te wisselen, maar nog zonder resultaat. Hebben jullie nog tips om wat meer backlinks te krijgen?
Sitedeals.nl een berichtje plaatsen, helpt meestal wel met wat backlinks. Anders vragen aan bloggers, eventueel voor een kleine vergoeding. En artikelen plaatsen op artikelwebsites.
pi_129623622
Valt me vandaag niet tegen ondanks dat vele bezoekers mobiel zijn geweest.
Keer die layout optimaliseren voor Ads
pi_129624736
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:20 schreef DaMart het volgende:
In april heb ik mijn Engelstalige site omgezet naar php en sindsdien zijn elke maand de bezoekersaantallen gestegen. Zat ik voor april gemiddeld op 100 tot 150 bezoekers per dag, daarna zit ik toch wel rond de 200 tot 400 (het schommelt :P). Misschien dat ook meehelpt dat ik nu Sharethis erop heb gezet en wat meer mensen via sociale media op die site komen.
Mooie stijging!! In hoeverre social media verantwoordelijk is voor de stijging zou je zo moeten checken m.b.v. Analytics, ik ben wel benieuwd. Ik doe nog helemaal niets met social media.

Waarschijnlijk zal je dan ook pieken hebben op het moment dat je iets post.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:42:20 #22
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129626192
Zo weer een filmpje encoden en uploaden.. denk dat ik er creative commons muziek onder zet die vrij is voor commercieel gebruik. Echt balen dat ik die vorige video er af moest gooien.. het blijft nu een beetje hangen bij 400 views per dag op dat ene filmpje ipv 1500. Maar de inkomsten blijven gelukkig wel redelijk gelijk over het algemeen.

Alleen even opletten dat het geen artiest is die aangesloten is hier in NL bij de Buma Stemra... al heeft Buma Stemra wat betreft voor Nederlandse artiesten alleen non-commerciele creative commons licenties.. en dat loopt tot 22 aug. Omdat je daarna nog steeds die muziek verspreid via Youtube heb ik het idee dat je dan nog gezeik kan krijgen ook.. maargoed dat is allemaal non-commercieel... ik zit commercieel en nu dus op een internationale site te kijken als dig.ccmixter.org
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:59:18 #23
42184 crew  DaMart
pi_129626977
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:42 schreef JK het volgende:
Zo weer een filmpje encoden en uploaden.. denk dat ik er creative commons muziek onder zet die vrij is voor commercieel gebruik. Echt balen dat ik die vorige video er af moest gooien.. het blijft nu een beetje hangen bij 400 views per dag op dat ene filmpje ipv 1500. Maar de inkomsten blijven gelukkig wel redelijk gelijk over het algemeen.
Dat heb ik eind vorig jaar gedaan. Verzoek om inkomsten te genereren werd afgewezen. Ik moest eerst bewijs leveren dat ik de rechten op de muziek had. Dus ik link naar website gestuurd en verklaring die van die site te downloaden was... en daarna is er door Youtube nooit meer naar dat verzoek gekeken :{.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:01:02 #24
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129627055
Maar jij had waarschijnlijk standaard al geen inkomsten op je videos?
Maar bij cc muziek zet je dit gewoon in het about-veld... titel + artiest + cc-licentie en eventueel link naar de creative commons site met verwijzing naar die licentie.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:01:14 #25
42184 crew  DaMart
pi_129627063
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:31 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Sitedeals.nl een berichtje plaatsen, helpt meestal wel met wat backlinks. Anders vragen aan bloggers, eventueel voor een kleine vergoeding. En artikelen plaatsen op artikelwebsites.
Mijn sites lenen zich alleen niet echt voor artikelen. Het zijn vooral hobbywebsites met verhalen, grappige taalfouten, foto's en zo.

Voor die site met grappige taalfouten zou ik nog wel een Facebookpagina kunnen maken, al is die markt al grotendeels in handen van Taalvoutjes. Al was mijn website er eerder dan hun initiatief :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:02:27 #26
42184 crew  DaMart
pi_129627127
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef JK het volgende:
Maar jij had waarschijnlijk standaard al geen inkomsten op je videos?
Maar bij cc muziek zet je dit gewoon in het about-veld... titel + artiest + cc-licentie en eventueel link naar de creative commons site met verwijzing naar die licentie.
Jawel. Ik had al een stuk of 15 video's met adsense toen :).

Op zich wel jammer dat de filmpjes van een tv-serie geen inkomsten voor mij mogen genereren. Die hebben gezamenlijk een paar duizend views per dag inmiddels.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:05:31 #27
42184 crew  DaMart
pi_129627282
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:02 schreef jeronald het volgende:

[..]

Mooie stijging!! In hoeverre social media verantwoordelijk is voor de stijging zou je zo moeten checken m.b.v. Analytics, ik ben wel benieuwd. Ik doe nog helemaal niets met social media.

Waarschijnlijk zal je dan ook pieken hebben op het moment dat je iets post.
Daar is het mobiele bezoek via Facebook wel toegenomen. Van rond de 5 per maand naar rond de 40 per maand. Normale Facebook, Pinterest, Google Plus en Twitter zullen ook wel iets gestegen zijn, maar dat is bij elkaar maar een deel van de stijging schat ik :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:43:43 #28
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129629047
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

Jawel. Ik had al een stuk of 15 video's met adsense toen :).

Op zich wel jammer dat de filmpjes van een tv-serie geen inkomsten voor mij mogen genereren. Die hebben gezamenlijk een paar duizend views per dag inmiddels.
Ok, dus ze zijn niet eens meer ingegaan op je request.. vaag. Ik had snel reactie terug.
Maar van die tv-series snap ik wel... dat is gewoon niet je eigen materiaal. Alles wat ik upload is mijn bloedeigen beeld en eigen montage.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:45:19 #29
42184 crew  DaMart
pi_129629116
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef JK het volgende:

[..]

Ok, dus ze zijn niet eens meer ingegaan op je request.. vaag. Ik had snel reactie terug.
Maar van die tv-series snap ik wel... dat is gewoon niet je eigen materiaal. Alles wat ik upload is mijn bloedeigen beeld en eigen montage.
Ja, ik snap het ook wel hoor van die tv-serie, maar dat had dus best een leuke inkomstenbron kunnen zijn. Verder plaats ik ook alleen zelfgemaakte filmpjes, maar die krijgen lang zo veel verkeer niet. Wel mensen naar de website via de link die ik altijd in de beschrijving zet ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:52:11 #30
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129629413
Bij mij is het ene filmpje populair, de andere wat minder... ik vond 1500 views per dag niet verkeerd voor één filmpje. Afgelopen dagen iets van 17k views voor 27 filmpjes. Veel daarvan stellen weinig voor. :+
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:54:48 #31
42184 crew  DaMart
pi_129629538
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef JK het volgende:
Bij mij is het ene filmpje populair, de andere wat minder... ik vond 1500 views per dag niet verkeerd voor één filmpje. Afgelopen dagen iets van 17k views voor 27 filmpjes. Veel daarvan stellen weinig voor. :+
Lijken me ook mooie cijfers hoor :Y.

Ik red met de filmpjes waarbij Adsense aanstaat niet eens de 15 per dag in totaal :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:01:35 #32
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129629836
Afgelopen maand ruim 500 kliks alleen al op Youtube gehad. CTR van iets van richting 4%.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:05:43 #33
42184 crew  DaMart
pi_129630031
Afgelopen maand had ik op Youtube 9 kliks en ctr van zo'n 2%. In totaal heeft dat iets van 35 cent of zo opgeleverd :D.

Daarom focus ik me eerst even op de websites. Wil nog een hobbysite ontwikkelen, waar ik een deel van de Youtubefilmpjes voor op een apart account zet. Wel jammer dat je je filmpjes niet gemakkelijk kunt overzetten naar ander account, want hele historie is dan ook weg. Maar ik hoop dat door een kanaal te maken dat bij een website hoort en waarmee ik me op één onderwerp richt, ik daar wat meer views en kliks ga krijgen :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:18:43 #34
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129630573
35 cent hehe.. alleen vandaag zit ik daar al ruim overheen (en dan moet Amerika dus nog langskomen).

Vond het wel knap dat MaGNeT hier iets van 1500 euro per maand maakte aan Youtube filmpjes. Dat zijn echt behoorlijk wat views en kliks.
pi_129633449
Zit nu alleen nog maar met z'n geld in de bitcoins ofzo....
Facts don't care about your feelings
pi_129635032
Matige maand gehad afgelopen maand met de sites met Adsense. Eerste site is helemaal ingezakt (mede door zomervakantie). Nieuwe eerste site nu dus :'). Deze had weer een recordmaand; nu hopen dat deze stijgende lijn nog door te zetten is. Met deze site heb ik ook wat sales gehad via affiliates, dus dat komt er ook nog eens bij. Ik zag overigens dat Google sitelinks heeft geplaatst bij de zoekresultaten van die site (sta nu vrijwel vast op plaats nummer 2 op de belangrijkste zoekwoorden). Ben benieuwd of dat meer bezoekers gaat opleveren. Heb nog nooit eerder sitelinks bij sites in Google gehad (ondanks dat ik ook andere sites op plaats 1 of 2 heb staan).

YouTube deed het wel goed vorige maand; vrijwel zeker een record. Alleen een beetje jammer dat ik al een paar weken niets nieuws kan uploaden door langzaam en zeer onstabiel internet hier..
Get stoned
pi_129635754
Lekker, dit wil ik wel meer zien, klik van EUR 2,49.
pi_129640927
Na veel lezen in dit topic ben ik ook begonnen met het opzetten van een niche website. Alleen wanneer plaatsen jullie je site online? Ik heb er nu nog vrij weinig content opstaan dus weet niet of het slim is om hem al online te plaatsen. Moet ik wachten tot er meer content opstaat of maakt dit niks uit? Heb hem btw met de registered users only plugin "opslot" gezet.
pi_129641120
Maand begonnen met een dag van 11 en 12 euro, niet slecht voor 35 graden en zomervakantie.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:03:04 #40
340341 Blester
Membre très utile
pi_129641194
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:41 schreef Peterrtt het volgende:
Na veel lezen in dit topic ben ik ook begonnen met het opzetten van een niche website. Alleen wanneer plaatsen jullie je site online? Ik heb er nu nog vrij weinig content opstaan dus weet niet of het slim is om hem al online te plaatsen. Moet ik wachten tot er meer content opstaat of maakt dit niks uit? Heb hem btw met de registered users only plugin "opslot" gezet.
Waarom zou je gebruikers willen laten registreren? Het is toch jouw bedoeling om bezoekers na het lezen van een artikel meteen naar de affiliate door te sturen, zoals ik in ieder geval via PB heb begrepen. Als je hem lockt voor normale bezoekers ga je flink wat inkomsten mislopen.

En gewoon altijd meteen online zetten. Nieuwe domeinnamen komen toch eerst in de sandbox, het is juist ook het best op gespreid content te plaatsen (dit doe ik dan weer nooit, kost me teveel tijd om steeds weer een artikel toe te moeten voegen).
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129641393
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:03 schreef Blester het volgende:

[..]

Waarom zou je gebruikers willen laten registreren? Het is toch jouw bedoeling om bezoekers na het lezen van een artikel meteen naar de affiliate door te sturen, zoals ik in ieder geval via PB heb begrepen. Als je hem lockt voor normale bezoekers ga je flink wat inkomsten mislopen.

En gewoon altijd meteen online zetten. Nieuwe domeinnamen komen toch eerst in de sandbox, het is juist ook het best op gespreid content te plaatsen (dit doe ik dan weer nooit, kost me teveel tijd om steeds weer een artikel toe te moeten voegen).
Haha nee ik bedoelde dat ik de site even gelocked had door die plugin, zodat niemand er nog op kan behalve ik. Als ik hem "online" zet haal ik die plugin er natuurlijk af.

Waarom ik tijfel om hem meteen online te zetten is dat gebruikers dan denken van: zo weinig content op deze website en dan niet meer terug komen. Of heb ik dat mis?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:20:13 #42
340341 Blester
Membre très utile
pi_129641453
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:16 schreef Peterrtt het volgende:

[..]

Haha nee ik bedoelde dat ik de site even gelocked had door die plugin, zodat niemand er nog op kan behalve ik. Als ik hem "online" zet haal ik die plugin er natuurlijk af.

Waarom ik tijfel om hem meteen online te zetten is dat gebruikers dan denken van: zo weinig content op deze website en dan niet meer terug komen. Of heb ik dat mis?
Eerste maand heb je sowieso vrijwel geen bezoekers, daar de website vrijwel altijd in de sandbox komt en dus nog geen positie heeft binnen Google. Heb je dus rustig de tijd om extra content toe te voegen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129641504
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:20 schreef Blester het volgende:

[..]

Eerste maand heb je sowieso vrijwel geen bezoekers, daar de website vrijwel altijd in de sandbox komt en dus nog geen positie heeft binnen Google. Heb je dus rustig de tijd om extra content toe te voegen.
Oke top! Dan binnenkort maar even online zetten. Had wel wat gelezen over Google Sandbox, maar wist niet dat je daar sowieso inkomt. Kan ik inderdaad mooi content toevoegen aankomende maand.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:27:28 #44
340341 Blester
Membre très utile
pi_129641557
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:24 schreef Peterrtt het volgende:

[..]

Oke top! Dan binnenkort maar even online zetten. Had wel wat gelezen over Google Sandbox, maar wist niet dat je daar sowieso inkomt. Kan ik inderdaad mooi content toevoegen aankomende maand.
Nouja 'sowieso' is een groot woord, maar de kans is wel héél groot inderdaad. Kun je voorkomen door wat oudere domeinnamen te gebruiken (die bijvoorbeeld al een geschiedenis hebben), maar echt pure nieuwe domeinnamen komen bijna altijd in de sandbox.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129642909
Ik zou hem ook meteen online gooien, dan kan je ook direct starten met het verzamelen van data via Google Analytics om te kijken wat er verbeterd kan worden, waar bezoekers geïnteresseerd zijn etc. etc.

T.b.v. gebruiksvriendelijkheid zou ik wel de (links naar) pagina's met de tekst "Binnenkort beschikbaar/Wordt aan gewerkt" voorkomen.

Persoonlijk heb ik niet de indruk dat mensen die in 15 seconden ontevreden een website verlaten de url een maand later nog weten ;) .
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:32:13 #46
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129645101
Gister video geupload, muziek (creative commons dus) erbij... aanvinken dat je centjes wilt verdienen.. en nu afwachten hoe lang het gaat duren. Bij LeeHarveyOswald duurde het ook lang, dus ik wacht af.... het is wel langzamer geworden sinds een maand ofzo.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:20:08 #47
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129656143
En monitized. Duurde ongeveer 20 uur denk ik.... nu jij weer LeeHarveyOswald!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:27:48 #48
340341 Blester
Membre très utile
pi_129656476
Lekker lui dagje vandaag, ben niet de enige heb ik zo het idee na het lezen van het beperkte aantal posts van vandaag
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:30:32 #49
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129656613
Iedereen is z'n Adsense inkomsten aan het verbrassen.
Ik heb alleen een tekstje minimaal aangepast vandaag, meer niet.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:34:47 #50
340341 Blester
Membre très utile
pi_129656816
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef JK het volgende:
Iedereen is z'n Adsense inkomsten aan het verbrassen.
Ik heb alleen een tekstje minimaal aangepast vandaag, meer niet.
Ik ben volgens mij vandaag +- 2 minuten bezig geweest met echt werk, morgen wel weer even wat meer doen, zo'n stapel lege domeinen is niet echt relaxt.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:36:37 #51
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129656890
Ik moet nog steeds verder met die site #4... ik kan me er niet toe zetten.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:41:14 #52
340341 Blester
Membre très utile
pi_129657117
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef JK het volgende:
Ik moet nog steeds verder met die site #4... ik kan me er niet toe zetten.
Ach, in de winter weer werken voor twee :P Had sowieso vandaag vrijgehouden van werk, gister ook nauwelijks wat gedaan. Vind het ook wel even goed voor deze week, inkomsten staan allemaal heel goed op dit moment.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:43:29 #53
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129657222
Ja maar ik wilde het eigenlijk in de zomer gaan doen. ;)
Ach zal van het weekend er wel 1 extra pagina opzetten...
pi_129657451
Hoe lang duurt zo'n sandbox periode eigenlijk? En komt de eene site er beter uit dan de ander?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:57:52 #55
340341 Blester
Membre très utile
pi_129657772
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef Apekoek het volgende:
Hoe lang duurt zo'n sandbox periode eigenlijk? En komt de eene site er beter uit dan de ander?
Sandbox kun je wel een maandje de tijd voor nemen, natuurlijk is dit niet precies te zeggen. Sandbox heeft gewoon met nieuwe websites te maken, een kwalitatief goede website zal er natuurtlijk (net als altijd) beter uitkomen dan prutwebsites. Tijdens de sandbox periode krijgt de website namelijk een beoordeling van Google. Je kunt het ook wel vergelijken met dat Google een nieuwe tabel aanmaakt in het bestandje met alle websites op het internet, op het moment dat Google een website niet kan vinden zal deze een nieuwe 'tabel' aanmaken met alle gegevens van de website, de beoordeling (en dus de ranking) komt hier dus ook in te staan

Oftewel, Google sandbox in een notendop.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129658952
Hoe kan je ook alweer zien of je site een penalty heeft gehad? Had een site op #1 op een keyword en is gewoon compleet verdwenen sinds een paar dagen. Bezoekers ook naar 0.
Facts don't care about your feelings
pi_129662116
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef Blester het volgende:

[..]

Sandbox kun je wel een maandje de tijd voor nemen, natuurlijk is dit niet precies te zeggen. Sandbox heeft gewoon met nieuwe websites te maken, een kwalitatief goede website zal er natuurtlijk (net als altijd) beter uitkomen dan prutwebsites. Tijdens de sandbox periode krijgt de website namelijk een beoordeling van Google. Je kunt het ook wel vergelijken met dat Google een nieuwe tabel aanmaakt in het bestandje met alle websites op het internet, op het moment dat Google een website niet kan vinden zal deze een nieuwe 'tabel' aanmaken met alle gegevens van de website, de beoordeling (en dus de ranking) komt hier dus ook in te staan

Oftewel, Google sandbox in een notendop.
Top, heldere uitleg! Misschien nog een domme vraag, maar elke website wordt beoordeeld door een computer, daar gaat nooit een menselijke oog/beoordeling overheen?
pi_129662147
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe kan je ook alweer zien of je site een penalty heeft gehad? Had een site op #1 op een keyword en is gewoon compleet verdwenen sinds een paar dagen. Bezoekers ook naar 0.
Volgens mij gewoon "site:jouwwebsite.com" in typen bij google.

Jammer trouwens, dat is dan van een koude kermis terug komen.
pi_129662450
Oh ja staat er wel gewoon in, zie nu dat ik terug ben gekomen op pagina 2. Vreemd hoor... site staat toch al een aantal maanden online dus geen idee waardoor dat zomaar komt.
Facts don't care about your feelings
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:13:59 #60
340341 Blester
Membre très utile
pi_129672236
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja staat er wel gewoon in, zie nu dat ik terug ben gekomen op pagina 2. Vreemd hoor... site staat toch al een aantal maanden online dus geen idee waardoor dat zomaar komt.
Google doet om de zoveel tijd een hergroepering waarbij de resultaten voor een aantal dagen gigantisch anders kan zijn, kan soms wel een week duren. Daarna komt de website weer op de oude positie of dicht bij de oude positie.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:14:59 #61
340341 Blester
Membre très utile
pi_129672241
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:09 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Top, heldere uitleg! Misschien nog een domme vraag, maar elke website wordt beoordeeld door een computer, daar gaat nooit een menselijke oog/beoordeling overheen?
Sandbox is gewoon computerwerk heb ik het idee. Het uitdelen van een penalty kan zowel door een computer als door een ijverige Google medewerker gedaan worden.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:29:08 #62
340341 Blester
Membre très utile
pi_129672331
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:09 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Top, heldere uitleg! Misschien nog een domme vraag, maar elke website wordt beoordeeld door een computer, daar gaat nooit een menselijke oog/beoordeling overheen?
Om even een praktijkvoorbeeldje te geven van de duur, een website die ik 8 dagen geleden heb gemaakt heeft tot vandaag in de sandbox gestaan, vandaag op pagina 2 in Google gekomen,
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129673956
Ik heb gister even lopen klooien met een sharebuttons-tool, maar heb hem direct offline gehaald (zocht wat anders). Maar wat schetste mijn verbazing, een van mijn pagina's kreeg ineens bezoekers via Facebook. Verder niet echt bezoekers waar je iets aan hebt; bleven gem. 10 sec. en 1,1 pag/bez. Maar ik was toch een beetje getriggerd en probeerde de verwijzingsurl te achterhalen, maar ik kom via Analytics en verwijzingsurl niet verder dan (m.)facebook.com/(l.php). Is het mogelijk de volledige post waarin mijn url is gedeeld te achterhalen?
pi_129673968


[ Bericht 100% gewijzigd door jeronald op 04-08-2013 11:25:49 (Mag weg, dubbel geplaatst) ]
pi_129674563
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:24 schreef jeronald het volgende:
Ik heb gister even lopen klooien met een sharebuttons-tool, maar heb hem direct offline gehaald (zocht wat anders). Maar wat schetste mijn verbazing, een van mijn pagina's kreeg ineens bezoekers via Facebook. Verder niet echt bezoekers waar je iets aan hebt; bleven gem. 10 sec. en 1,1 pag/bez. Maar ik was toch een beetje getriggerd en probeerde de verwijzingsurl te achterhalen, maar ik kom via Analytics en verwijzingsurl niet verder dan (m.)facebook.com/(l.php). Is het mogelijk de volledige post waarin mijn url is gedeeld te achterhalen?
Nope, ben soms ook flink aan het zoeken waar iets vandaan komt. Erg jammer dat dat niet te vinden is.
pi_129674894
Het ergste kan ik me irriteren aan die (not provided) in analytics. Soms is dat wel zo'n 40 tot 50% van de bezoekers.
Facts don't care about your feelings
pi_129675828
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Het ergste kan ik me irriteren aan die (not provided) in analytics. Soms is dat wel zo'n 40 tot 50% van de bezoekers.
Jaaa, daar moeten ze echt mee kappen, verschrikkelijk irritant.
pi_129676099
Is het af te raden om een nieuwe website met Google Webmaster in te dienen bij de index? Lees hier namelijk verschillende verhalen over. Of gewoon lekker afwachten?
pi_129677671
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:57 schreef Peterrtt het volgende:
Is het af te raden om een nieuwe website met Google Webmaster in te dienen bij de index? Lees hier namelijk verschillende verhalen over. Of gewoon lekker afwachten?
Sitemap indienen bij webmaster tools kan het indexerings-proces wat versnellen en zorgt er voor dat je eventuele fouten kunt herkennen. Is echter geen noodzaak en Google zal je site zonder het indienen van een sitemap ook wel gaan vinden.
Is het weer om te lachen?
pi_129677823
Not provided vind ik idd ook irritant, zeker als ik bij een nieuwe pagina met nog weinig instappunten ff wil checken via welke zoekwoorden mensen die pagina bereiken :-(.

@Peterrtt, ik zou je sitemap gewoon indienen, maar het gaat bij mijn weten het snelste als iemand (ook) een linkje naar je site plaatst.
pi_129680635
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:24 schreef jeronald het volgende:
Ik heb gister even lopen klooien met een sharebuttons-tool, maar heb hem direct offline gehaald (zocht wat anders). Maar wat schetste mijn verbazing, een van mijn pagina's kreeg ineens bezoekers via Facebook. Verder niet echt bezoekers waar je iets aan hebt; bleven gem. 10 sec. en 1,1 pag/bez. Maar ik was toch een beetje getriggerd en probeerde de verwijzingsurl te achterhalen, maar ik kom via Analytics en verwijzingsurl niet verder dan (m.)facebook.com/(l.php). Is het mogelijk de volledige post waarin mijn url is gedeeld te achterhalen?
Dat kun je volgens mij wel dan weer terugzien wanneer je Statcounter gebruikt maar Statcounter heeft ook weer tekortkomingen.

@Blester, ik dacht meer aan dat het zonde is als bijvoorbeeld een pakket nog een lange tijd betaald is en dat je het dan gaat overplaatsen.

Er is een advertentieplek in mijn project met een CTR van rond de 15% en de RPM is ¤75. Helaas niet duizenden vertoningen maar toch is het handig om te weten welke banners uitblinken.

Ik heb nog een algemene vraag, stel je hebt een project dat gaat over bijvoorbeeld reizen, kun je dan producten die je aanschaft om reviews over te schrijven als aftrekpost gebruiken?
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:50:31 #72
340341 Blester
Membre très utile
pi_129682415
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:50 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dat kun je volgens mij wel dan weer terugzien wanneer je Statcounter gebruikt maar Statcounter heeft ook weer tekortkomingen.

@Blester, ik dacht meer aan dat het zonde is als bijvoorbeeld een pakket nog een lange tijd betaald is en dat je het dan gaat overplaatsen.

Er is een advertentieplek in mijn project met een CTR van rond de 15% en de RPM is ¤75. Helaas niet duizenden vertoningen maar toch is het handig om te weten welke banners uitblinken.

Ik heb nog een algemene vraag, stel je hebt een project dat gaat over bijvoorbeeld reizen, kun je dan producten die je aanschaft om reviews over te schrijven als aftrekpost gebruiken?
Kosten die je maakt voor je onderneming mag je aftrekken, dus die kosten ook ja. Ter controle even wachten op Yoshi, die kan het bevestigen neem ik aan.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129683174
Maar echt geen hele vakantie hoor :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:15:45 #74
340341 Blester
Membre très utile
pi_129683285
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:12 schreef JDx het volgende:
Maar echt geen hele vakantie hoor :P
Een vakantie boek je toch niet voor je onderneming? Dus kun je het ook niet opvoeren als kosten van de onderneming.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129685998
Tja als jij een onderneming hebt waarbij het aannemelijk is dat je moet reizen en je ook kan tonen dat je daar zakelijke dingen doet (dus niet 1 foto zakelijk en daarna 2 weken relaxen met het gezin)...

Producten die je aanschaft om reviews over te schrijven... zoals? Het zal iets te ver gaan als je zegt ik schrijf reviews over iphones dus ik heb er 5 stuks zakelijk nodig. :D
Facts don't care about your feelings
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:04:03 #76
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129687023
Als je producten moet aanschaffen om er reviews over te schrijven, doe je iets helemaal fout.
pi_129687410
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja als jij een onderneming hebt waarbij het aannemelijk is dat je moet reizen en je ook kan tonen dat je daar zakelijke dingen doet (dus niet 1 foto zakelijk en daarna 2 weken relaxen met het gezin)...

Producten die je aanschaft om reviews over te schrijven... zoals? Het zal iets te ver gaan als je zegt ik schrijf reviews over iphones dus ik heb er 5 stuks zakelijk nodig. :D
Nouja, op m'n werk maken/gebruiken we apps, die getest moeten worden. We hebben echt 10 tallen verschillende telefoons daar, gewoon om te testen op elk model.
pi_129687978
Natuurlijk maar dan heb je een bedrijf waar grote bedragen omzet gegenereerd wordt, dan zijn die paar telefoontjes om te testen kleingeld. Als jij als simpele ondernemer 5 telefoons gebruikt om te testen en daar 1000,- omzet mee verdient, dan is dat niet logisch.
Facts don't care about your feelings
pi_129688164
Vandaag een behoorlijke dag gehad :D
Vorige week 1 ad vervangen door een wat groter blok, en dat heeft zeker wel e.e.a. geholpen :D
pi_129690582
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja als jij een onderneming hebt waarbij het aannemelijk is dat je moet reizen en je ook kan tonen dat je daar zakelijke dingen doet (dus niet 1 foto zakelijk en daarna 2 weken relaxen met het gezin)...

Producten die je aanschaft om reviews over te schrijven... zoals? Het zal iets te ver gaan als je zegt ik schrijf reviews over iphones dus ik heb er 5 stuks zakelijk nodig. :D
Luxeproducten vind ik zelf ook te ver gaan maar bijvoorbeeld voedingssupplementen, geen enorme bedragen maar eventueel wel handig om zelf te testen. Fabrikanten aanschrijven en bedelen om een paar producten te krijgen kan natuurlijk ook maar met reviews zou ik toch objectief willen blijven.
pi_129691445
Dat je neem ik aan in je eigen boekhouding bijhouden, maar moet je dat ook uploaden bij je belastingaangifte o.i.d.?
pi_129691882
Wat bedoel je???
Facts don't care about your feelings
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:00:50 #83
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_129697717
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef JK het volgende:
Als je producten moet aanschaffen om er reviews over te schrijven, doe je iets helemaal fout.
Als je een tijdje bezig bent wel ja, maar voor ons is het ook nog lastig om alle producten te krijgen van fabrikanten hoor..
Al gaat het wat dat betreft wel steeds soepeler.

Misschien ligt het ook aan de niche waarin we zitten, zijn vaak geen producten van een tientje oid, en je moet wel serieus genomen worden wil je iets voor mekaar krijgen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_129699856
@Yoshi; het was idd niet echt duidelijk. De kosten die je voor je onderneming maakt mag je dus aftrekken. Dus het is logisch dat je al je kosten in een bestandje bijhoudt, moet dat ook nog (in een bepaald format) bij de belastingdienst worden upgeload of hoef je alleen maar 'inkomsten - uitgaven = belastbare inkomsten' in te vullen?
pi_129700041
Dat hangt af van of je een onderneming hebt of niet. Heb je geen onderneming, dan geef je het op in de particuliere aangifte inkomstenbelasting als resultaat uit overige werkzaamheden. Dat is inderdaad gewoon een kwestie van inkomsten - uitgaven = resultaat. Heb je een onderneming dan moet je de ondernemersaangifte invullen, dat betekent een balans en winst- en verliesrekening (wat gedetailleerder dus).
Facts don't care about your feelings
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:00:24 #86
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129700475
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:00 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Als je een tijdje bezig bent wel ja, maar voor ons is het ook nog lastig om alle producten te krijgen van fabrikanten hoor..
Al gaat het wat dat betreft wel steeds soepeler.

Misschien ligt het ook aan de niche waarin we zitten, zijn vaak geen producten van een tientje oid, en je moet wel serieus genomen worden wil je iets voor mekaar krijgen.
Vaak zijn er exemplaren voor vakbladen etc. om te testen en daarna terug te geven. Ze geven echt niet alles weg. In mijn niche krijg je niets, maar mag je wel lenen. De artikelen zijn te duur om weg te geven en ik zou dat niet eens willen. Je moet idd wel serieus genomen worden, al kijk ik soms raar op als een beginnende site in dezelfde niche soms dingen voor elkaar krijgt die mij na 6 jaar nog niet zijn gelukt. Al doe ik dan ook geen moeite voor die bepaalde dingen, zet ik door dan heb ik beet. Alleen dit jaar geen tijd voor, volgend jaar op de to-do lijst.
pi_129703592
Weet iemand een goede plugin voor Wordpress om je sitemap voor Google Webmaster steeds te laten updaten en uploaden?
pi_129705724
http://wordpress.org/plugins/ps-auto-sitemap/ ?

Maar doet de Yoast SEO plugin dat ook niet standaard (werk zelden met wordpress)?

http://yoast.com/wordpress/seo/
Facts don't care about your feelings
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 08:39:05 #89
42184 crew  DaMart
pi_129705755
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:36 schreef YoshiBignose het volgende:
http://wordpress.org/plugins/ps-auto-sitemap/ ?

Maar doet de Yoast SEO plugin dat ook niet standaard (werk zelden met wordpress)?

http://yoast.com/wordpress/seo/
Volgens mij wel. Is een van de instellingen van de Yoast-plugin :),
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:19:01 #90
340341 Blester
Membre très utile
pi_129706260
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:49 schreef Peterrtt het volgende:
Weet iemand een goede plugin voor Wordpress om je sitemap voor Google Webmaster steeds te laten updaten en uploaden?
Uploaden van de Sitemap in de webmasters tool doe je eenmaal, verder gewoon de Yoast plugin gebruiken, deze update constant de sitemap.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129707175
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:34 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Luxeproducten vind ik zelf ook te ver gaan maar bijvoorbeeld voedingssupplementen, geen enorme bedragen maar eventueel wel handig om zelf te testen. Fabrikanten aanschrijven en bedelen om een paar producten te krijgen kan natuurlijk ook maar met reviews zou ik toch objectief willen blijven.
Ik ken wel een blogger die een site heeft en aardig wat likes op Facebook (iets van 100.000 ofzo) en die was in een hotel ergens in Griekenland ofzo en mocht voor 1 nacht in de duurste kamer/penthouse als ie er mooie foto's van maakte en op zijn blog zette en postte op FB.
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 10:14:08 #92
42184 crew  DaMart
pi_129707340
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Producten die je aanschaft om reviews over te schrijven... zoals? Het zal iets te ver gaan als je zegt ik schrijf reviews over iphones dus ik heb er 5 stuks zakelijk nodig. :D
Ik heb geen onderneming en doe Adsense dus particulier. Nu heb ik sinds kort ook een website waarop ik recensies zet van boeken die ik heb gelezen. Zou ik de aanschafkosten van die boeken dan ook in mindering kunnen brengen op de Adsense-inkomsten die ik in box 3 opgeef?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_129707446
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb geen onderneming en doe Adsense dus particulier. Nu heb ik sinds kort ook een website waarop ik recensies zet van boeken die ik heb gelezen. Zou ik de aanschafkosten van die boeken dan ook in mindering kunnen brengen op de Adsense-inkomsten die ik in box 3 opgeef?
Ik denk dat dat een beetje hetzelfde gaat als je internetkosten aftrekken, deels is prive, deels is voor je onderneming, dus kan je maar 40% ofzo aftrekken, Yoshi weet hoeveel dat is.
pi_129707451
DaMart, volgens mij wel want het zijn toch uitgaven die je maakt om de inkomsten te kunnen realiseren.
pi_129707460
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb geen onderneming en doe Adsense dus particulier. Nu heb ik sinds kort ook een website waarop ik recensies zet van boeken die ik heb gelezen. Zou ik de aanschafkosten van die boeken dan ook in mindering kunnen brengen op de Adsense-inkomsten die ik in box 3 opgeef?
Ten eerste geef je de inkomsten niet op onder box 3, maar resultaat uit overige werkzaamheden (box 1). Die boeken lees je waarschijnlijk ook privé. Kijk, als jij met die website veel verdient en recensies belangrijk zijn voor de content dan kun je heus wel de kosten daarvan opgeven. Ga je die boeken nooit terugverdienen met de omzet, dan komt het erg onlogisch over. Een % zou ook kunnen, maar daar geef je wel weer mee aan dat het dus ook privé is...

In principe kun je ook een negatief inkomen opgeven (een verlies dus), maar net als bij ondernemers moet er wel een doel zijn om winst te maken. Natuurlijk kun je het erop gooien dat het een investering is voor de toekomst blablabla, maar als de Belastingdienst ook ziet dat er totaal geen perspectief in zit en je het meer doet om wat goedkoper je boeken in te kopen ;) zullen ze ook zeggen dat dit niet telt als resultaat (en je dus niets mag opgeven).
Facts don't care about your feelings
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 10:29:15 #96
42184 crew  DaMart
pi_129707674
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:19 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ten eerste geef je de inkomsten niet op onder box 3, maar resultaat uit overige werkzaamheden (box 1). Die boeken lees je waarschijnlijk ook privé. Kijk, als jij met die website veel verdient en recensies belangrijk zijn voor de content dan kun je heus wel de kosten daarvan opgeven. Ga je die boeken nooit terugverdienen met de omzet, dan komt het erg onlogisch over. Een % zou ook kunnen, maar daar geef je wel weer mee aan dat het dus ook privé is...

In principe kun je ook een negatief inkomen opgeven (een verlies dus), maar net als bij ondernemers moet er wel een doel zijn om winst te maken. Natuurlijk kun je het erop gooien dat het een investering is voor de toekomst blablabla, maar als de Belastingdienst ook ziet dat er totaal geen perspectief in zit en je het meer doet om wat goedkoper je boeken in te kopen ;) zullen ze ook zeggen dat dit niet telt als resultaat (en je dus niets mag opgeven).
Ik haal die boxen altijd door elkaar :@.

En inderdaad, ik lees de boeken privé en daarna schrijf ik er wel eens wat over, het was ook vooral een idee dat ik ineens kreeg, maar dat dus niet echt zal werken :P. Heel veel inkomsten genereert die site momenteel nog niet (helemaal niks geloof ik zelfs :D). Opgeven van die boeken wordt dan toch wat lastig, begrijp ik uit je verhaal. Wat ik uiteraard wel doe, is alle hostingkosten volledig van de inkomsten afhalen. Toen bleef er vorig jaar in ieder geval weinig over ;).

Nog even een andere vraag trouwens. Hoe doen jullie dat met advertentieblokken? Gebruiken jullie hetzelfde blok op meerdere websites (zodat je mogelijk eerder de kosten per x aantal kliks haalt), of maken jullie voor elke site eigen advertentieblokken?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_129707913
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik haal die boxen altijd door elkaar :@.

En inderdaad, ik lees de boeken privé en daarna schrijf ik er wel eens wat over, het was ook vooral een idee dat ik ineens kreeg, maar dat dus niet echt zal werken :P. Heel veel inkomsten genereert die site momenteel nog niet (helemaal niks geloof ik zelfs :D). Opgeven van die boeken wordt dan toch wat lastig, begrijp ik uit je verhaal. Wat ik uiteraard wel doe, is alle hostingkosten volledig van de inkomsten afhalen. Toen bleef er vorig jaar in ieder geval weinig over ;).
Haha ja in dat geval zou ik gewoon niets opgeven, totdat het wat begint op te leveren.

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nog even een andere vraag trouwens. Hoe doen jullie dat met advertentieblokken? Gebruiken jullie hetzelfde blok op meerdere websites (zodat je mogelijk eerder de kosten per x aantal kliks haalt), of maken jullie voor elke site eigen advertentieblokken?
Elke site andere blokken natuurlijk, handiger voor de statistieken en als je andere kleuren wilt gebruiken. Heeft toch verder niets te maken met je inkomsten?

[ Bericht 22% gewijzigd door YoshiBignose op 05-08-2013 11:29:04 ]
Facts don't care about your feelings
pi_129709372
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:36 schreef YoshiBignose het volgende:
http://wordpress.org/plugins/ps-auto-sitemap/ ?

Maar doet de Yoast SEO plugin dat ook niet standaard (werk zelden met wordpress)?

http://yoast.com/wordpress/seo/
O,ja niet eens gezien! Dank!
pi_129721381
@Damart Ik raad zelfs aan meerdere advertentieblokken per plek aan te maken en telkens te testen welke meer oplevert. Dat heeft mij de grootste stijging in inkomsten opgeleverd.
pi_129725143
Mijn website ligt er al uren uit, de server bij Antagonist is doel geweest en meerdere domeinen liggen plat. Maak ik zoiets ook eens mee ;) Hoe kwalijk is zoiets eigenlijk voor bijvoorbeeld ranking? Weet iemand hoevaak een host een backup maakt?
pi_129725367
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef WebBeestje het volgende:
Mijn website ligt er al uren uit, de server bij Antagonist is doel geweest en meerdere domeinen liggen plat. Maak ik zoiets ook eens mee ;) Hoe kwalijk is zoiets eigenlijk voor bijvoorbeeld ranking? Weet iemand hoevaak een host een backup maakt?
Als t niet meer dan een paar dagen is maakt het niet uit voor je ranking en ook na langere tijd heb je vrij snel je positie terug. Backups verschillen per hosting partij, ik stel ze zelf altijd in.
pi_129725830
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef WebBeestje het volgende:
Mijn website ligt er al uren uit, de server bij Antagonist is doel geweest en meerdere domeinen liggen plat. Maak ik zoiets ook eens mee ;) Hoe kwalijk is zoiets eigenlijk voor bijvoorbeeld ranking? Weet iemand hoevaak een host een backup maakt?
Antagonist maakt elke nacht een backup. Maar maak je die zelf niet dan?
pi_129725848
Ik maakte regelmatig backups...op de server van de host dus daar heb ik niks meer aan. Ik hoorde al verschillende geluiden van dagelijkse backups tot soms elk uur.
pi_129725884
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:31 schreef WebBeestje het volgende:
Ik maakte regelmatig backups...op de server van de host dus daar heb ik niks meer aan. Ik hoorde al verschillende geluiden van dagelijkse backups tot soms elk uur.
Voor zover ik weet alleen in de nacht. Maar die backups haal ik via de ftp binnen direct in een dropbox map :D
De database gaat ook nog eens automatisch naar een gmail account :)
pi_129725907
Trouwens, wat duurt dat verifieer bedrag lang zeg.
Hebben ze vorige week donderdag verstuurd. Of is dat altijd zo, dat dat 2 of 3 dagen duurt?
pi_129725966
quote:
4s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef fotostarter het volgende:
Trouwens, wat duurt dat verifieer bedrag lang zeg.
Hebben ze vorige week donderdag verstuurd. Of is dat altijd zo, dat dat 2 of 3 dagen duurt?
Van adsense? de eerste keer kreeg ik het helemaal niet, toen opnieuw een verzoek gedaan en had t met een paar dagen.
pi_129726013
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:35 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Van adsense? de eerste keer kreeg ik het helemaal niet, toen opnieuw een verzoek gedaan en had t met een paar dagen.
Ok.
Donderdag is die gedaan, en het weekend zit ertussen. Dus ik wacht nog ff.
Is maar 230 euro wat er nog te wachten staat :')
pi_129727058
Ik heb dat meerdere malen gehad. Doet in principe niets voor je ranking, zelfs bij 2 weken tot een maand. Alhoewel je natuurlijk heel veel bezoekers misloopt, is het bij mij altijd terug gegaan naar vanouds. Tja backuppen hangt van iedere host af denk ik, de meeste backuppen wel veel maar bij mijn host was laatst dus de database server wel een aantal dagen achteruit gezet... niet leuk.
Facts don't care about your feelings
pi_129727193
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb dat meerdere malen gehad. Doet in principe niets voor je ranking, zelfs bij 2 weken tot een maand. Alhoewel je natuurlijk heel veel bezoekers misloopt, is het bij mij altijd terug gegaan naar vanouds. Tja backuppen hangt van iedere host af denk ik, de meeste backuppen wel veel maar bij mijn host was laatst dus de database server wel een aantal dagen achteruit gezet... niet leuk.
dat is idd klote. Als je nu een statische site hebt wat weinig veranderd is dat geen ramp. Maar een site waar dagelijks nieuwe content in gestopt is is natuurlijk vervelend. Daarom heeft mijn oplossing me nog nooit in de steek gelaten.
pi_129727599
Fotostarter dat is wel handig met het backuppen. Ik heb een community die op dat onderwerp het grootste is in België dus ook behoorlijk wat bezoekers en berichten. Hopelijk valt de schade mee, vanavond waarschijnlijk alles weer online en ik denk dat van vandaag alles weg zal zijn.
pi_129734115
Zit op 20% van afgelopen maand *O*

Wordt dit een nieuw record? Wordt dit de 3e achter elkaar :D
pi_129734240
*)
Facts don't care about your feelings
pi_129734262
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef xaban06 het volgende:
Zit op 20% van afgelopen maand *O*

Wordt dit een nieuw record? Wordt dit de 3e achter elkaar :D
We hebben augustus voor 20% achter ons gelaten over een paar uur :P
pi_129734588
Met de 'razendsnelle' service zijn ze bij Antagonist al 7 uur bezig om websites weer online te krijgen. Zoveelste slechte ervaring dit jaar dus ik zal overstappen naar Neostrada.
pi_129734688
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

We hebben augustus voor 20% achter ons gelaten over een paar uur :P
Hadi lan. Vandaag is 5 augustus. Augustus telt 31 dagen. 5x 5 (20%) = 25 dagen (100%).
pi_129734812
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hadi lan. Vandaag is 5 augustus. Augustus telt 31 dagen. 5x 5 (20%) = 25 dagen (100%).
Over een paar uur is het 6e. :')
Maar goed je hebt nog tot 9 uur sochtends, hopen dat het zo doorgaat.
pi_129734847
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over een paar uur is het 6e. :')
Maar goed je hebt nog tot 9 uur sochtends, hopen dat het zo doorgaat.
pas als de 6e voorbij is hebben we 20% achter ons gelaten.
pi_129734897
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef xaban06 het volgende:

[..]

pas als de 6e voorbij is hebben we 20% achter ons gelaten.
19,20% om precies te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2013 22:44:39 ]
pi_129734941
:')
Facts don't care about your feelings
pi_129735029
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

19,20% om precies te zijn.
Dus, ik heb vandaag + morgen nog, dan pas is het 20%. En niet eerder. Rekenwonder :P
pi_129735073
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dus, ik heb vandaag + morgen nog, dan pas is het 20%. En niet eerder. Rekenwonder :P
Krijg je op dit moment wel maandelijks uitbetaald, over betalingsdrempel maandelijks dus? :9
pi_129735179
Dat slappe geouwehoer kan hier ook: GC / Turken op FOK! #952 Shwallow
Facts don't care about your feelings
pi_129735200
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Krijg je op dit moment wel maandelijks uitbetaald, over betalingsdrempel maandelijks dus? :9
Je kan je betalingsdrempel voortaan zelf instellen he.
pi_129735231
Mooi begin van de maand voor een aantal zo te lezen ^O^.

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef WebBeestje het volgende:
Met de 'razendsnelle' service zijn ze bij Antagonist al 7 uur bezig om websites weer online te krijgen. Zoveelste slechte ervaring dit jaar dus ik zal overstappen naar Neostrada.
Oei, zeker als je een community runt zou ik idd overstappen. Ik zit zelf ook bij Neostrada, ben er erg tevreden over. Volgens Webbuddy (checkt elke 30 min) heb ik bijna elke week 100% uptime, verder goede support.
pi_129735254
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je kan je betalingsdrempel voortaan zelf instellen he.
Inhouden tot een gewenst bedrag, maar je moet wel minimaal 70 euro halen nog steeds dacht ik?
pi_129735756
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat slappe geouwehoer kan hier ook: GC / Turken op FOK! #952 Shwallow
Donder even op, wil je. Slappe geouwehoer? Gaat gewoon over adsense.
pi_129736174
Oke snotneus. Maar je zit woensdagochtend om 4:48 pas op 20%.
Facts don't care about your feelings
pi_129736216
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:50 schreef jeronald het volgende:
Mooi begin van de maand voor een aantal zo te lezen ^O^.

[..]

Oei, zeker als je een community runt zou ik idd overstappen. Ik zit zelf ook bij Neostrada, ben er erg tevreden over. Volgens Webbuddy (checkt elke 30 min) heb ik bijna elke week 100% uptime, verder goede support.
Uit ervaring kan ik inmiddels zeggen dat Antagonist leuk is voor kleine websites maar wil je het iets serieuzer gaan en heb je redelijk wat dagelijkse bezoekers dan zou ik er niet aan beginnen. Sowieso het niet telefonisch kunnen bereiken is al een minpunt.
pi_129736239
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke snotneus. Maar je zit woensdagochtend om 4:48 pas op 20%.
Houd jij je boekhoudkundige onnozel dan ook buiten dit topic, kind.
pi_129736274
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke snotneus. Maar je zit woensdagochtend om 4:48 pas op 20%.
Hou je dan ook rekening met de Amerikaanse servertijd voor Adsense? ;)
pi_129736315
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Houd jij je boekhoudkundige onnozel dan ook buiten dit topic, kind.
Die zin klopt niet :)
pi_129736356
Voor een allochtoon is het toch best een goede zin...
Facts don't care about your feelings
pi_129736668
Als er in plaats van onnozel geneuzel had gestaan wel ja.
pi_129736840
Ja..... maar het is geen geneuzel. Alles draait uiteindelijk om geld dus is het ook handig om te weten hoe je dit aan de Belastingdienst opgeeft. Bovendien beantwoord ik gewoon als mensen er een vraag over hebben. Het is in ieder geval een stuk interessanter dan of je op 19%, 20% of 21% van de maand zit met je adsense inkomsten :')

Adsense geeft bij mij een melding dat ik die Google +1 knoppen moet toevoegen, is dit echt zo nuttig? Volgens mij gebruikt niemand die shit toch... of helpt het ook SEO technisch?
Facts don't care about your feelings
pi_129737045
Volgens mij gebruikt niemand dat, bij wijze van spreke. Dat ze willen dat je die knop plaatst is meer om het project Google+ te helpen.
pi_129737147
Misschien een beetje naast die facebook en twitter buttons plakken dan maar...
Facts don't care about your feelings
pi_129737259
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja..... maar het is geen geneuzel. Alles draait uiteindelijk om geld dus is het ook handig om te weten hoe je dit aan de Belastingdienst opgeeft. Bovendien beantwoord ik gewoon als mensen er een vraag over hebben. Het is in ieder geval een stuk interessanter dan of je op 19%, 20% of 21% van de maand zit met je adsense inkomsten :')

Adsense geeft bij mij een melding dat ik die Google +1 knoppen moet toevoegen, is dit echt zo nuttig? Volgens mij gebruikt niemand die shit toch... of helpt het ook SEO technisch?
Je kunt daarmee volgens mij wel de resultaten van je eigen kring mee beïnvloeden. Als die mensen zich bevinden in jouw 'kringen' dan.
pi_129737452
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat Google+ überhaupt is, je moet een profiel aanmaken ofzo... is het dan gewoon een soort facebook?
Facts don't care about your feelings
pi_129737652
Zie dat google + echt niet zitten, het gaat niemand een snars aan welke sites allemaal van mij zijn. Mijn neus hoeft niet op internet zeg maar.
pi_129737662
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat Google+ überhaupt is, je moet een profiel aanmaken ofzo... is het dan gewoon een soort facebook?
Ook, maar Google gebruikt het ook om jou, als gebruiker beter in kaart te brengen, data verzamelen.
Als jij op mijn site komt, een 'g+' doet en je zoekt vervolgens op 'bevat Turkse knoflooksaus echt sperma', komt mijn site ook bovenaan bij jouw zoekresultaten ( mocht ik daar iets over hebben op mijn site :') ) terwijl bij een andere user de resultaten geheel anders kunnen zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2013 23:38:02 ]
pi_129737723
Wtf hoe wist je dat ik daar vanochtend op heb gezocht :')

Naja ik lees dat 500 miljoen mensen G+ gebruiken dus zo'n knop kan toch geen kwaad? Ondanks dat ik het zelf niet gebruik. Mensen delen de website dan dus met vrienden in hun G+, dat is goed toch?
Facts don't care about your feelings
pi_129737762
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Wtf hoe wist je dat ik daar vanochtend op heb gezocht :')
True story :') ?
pi_129737821
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Wtf hoe wist je dat ik daar vanochtend op heb gezocht :')

Naja ik lees dat 500 miljoen mensen G+ gebruiken dus zo'n knop kan toch geen kwaad? Ondanks dat ik het zelf niet gebruik. Mensen delen de website dan dus met vrienden in hun G+, dat is goed toch?
Ja, meerdere mensen die je knop gebruiken ( binnen jouw kringen of niet ) schijnt de ranking ook een boost te geven.
pi_129737917
Ja je weet wel als je een döner kip besteld en dan krijg je die ranzige normale zooi en dan worden ze boos als je wilt ruilen en dan smaakt de saus op dat nieuwe broodje opeens anders ;(
Facts don't care about your feelings
pi_129738009
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja je weet wel als je een döner kip besteld en dan krijg je die ranzige normale zooi en dan worden ze boos als je wilt ruilen en dan smaakt de saus op dat nieuwe broodje opeens anders ;(
CUL / [CUL Slow Chat] We gaan sporten...
pi_129738082
Als je ingelogd bent bij bv. Gmail en je zoekt op je domein op Google kun je achter de resultaten een aanbeveling doen. Van alle buttons heeft deze de minste respons dus niet belangrijk voor mij.
pi_129739170
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:50 schreef jeronald het volgende:
Mooi begin van de maand voor een aantal zo te lezen ^O^.

[..]

Oei, zeker als je een community runt zou ik idd overstappen. Ik zit zelf ook bij Neostrada, ben er erg tevreden over. Volgens Webbuddy (checkt elke 30 min) heb ik bijna elke week 100% uptime, verder goede support.
Zit zelf nu bij Antagonist, maar Neostrada is een stuk goedkoper zie ik, voor ¤5,- per maand kan je maximaal 100 domeinen beheren en onbeperkt dataverkeer, niet verkeerd. Misschien maar eens overstappen?

Edit: Of misschien Versio?

[ Bericht 1% gewijzigd door Peterrtt op 06-08-2013 00:17:02 ]
pi_129743188
Antagonist heeft de websites inmiddels online gekregen en de webmasters een mail gestuurd. Probleem is dat mail niet binnen gehaald kan worden en ook het directadmin menu kan men niet in. Volgens mij omdat alles nu op een andere server staat, wat een gepruts en ook zeer professioneel (ahum).
pi_129745257
Er is eindelijk een fatsoenlijke AdSense app voor de iPhone!
http://www.iphoneclub.nl/(...)ense-iphone-app-uit/
pi_129745899
Wanneer is jouw software af? :)
Facts don't care about your feelings
pi_129745998
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Wanneer is jouw software af? :)
Niet, ik durf het niet aan. Ik kan gewoon niet goed controleren op fake kliks. Ik kan niet uitvinden hoe Google dat doet.

Enige optie die ik nog wil proberen is dat klikken altijd naar _top gaan, dus in je fullscreen en als je binnen zoveel seconden terugkomt het een fake klik is ofzo. Maar dat is zo moeilijk te controleren en alles moet wel snel blijven uiteraard.

Op IP adres heb ik er nu in zitten, maar het kan best zijn dat 1 iemand wel degelijk, bewust op 2 ads klikt en ook echt interesse heeft. Welke klik keur je dan goed, de eerste, de laatste of het gemiddelde of beide?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:45:07 #152
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_129746261
Fake clicks detecteren lijkt me inderdaad het lastigste van alles.

Google heeft natuurlijk als voordeel dat iedereen en hun moeder analytics gebruikt, kan me voorstellen dat die data gecombineerd wordt.

Ik weet niet hoe dit legaal zit, maar zou je geen cookie kunnen meegeven waarmee je het gedrag op zowel de pagina met de ad en de landingspage meet? Lijkt me vrij makkelijk om daarmee clickspam te filteren..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_129751823
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Wtf hoe wist je dat ik daar vanochtend op heb gezocht :')

Naja ik lees dat 500 miljoen mensen G+ gebruiken dus zo'n knop kan toch geen kwaad? Ondanks dat ik het zelf niet gebruik. Mensen delen de website dan dus met vrienden in hun G+, dat is goed toch?
Zou het niet zo zijn dat bij een Google-account (en dat heb je al met een Gmail-adresje) je automatisch Google+ al hebt? :P Dan zit je zo aan de 500 miljoen of meer. :+
pi_129751883
Hmm geen idee, er staat dat ik me moet registreren, heb gewoon een gmail account maar nooit daar ingelogd ofzo.
Facts don't care about your feelings
pi_129755492
Ik heb wel Google+ maar nooit wat mee gedaan. :P Het slaat ook totaal nergens op. :X
pi_129757007
Iedereen komt er opeens achter dat hij/zij G+ heeft, maar nooit aangemeld, afmelden kan wel, heb ik dus ook gedaan.
pi_129757301
Video's die ik op YouTube zet, worden ook meteen op mijn Google+ gezet. Zag laatst dat een Duitser één van mijn nieuwe video's naar aanleiding van dat automatische bericht gedeeld had met zijn kringen. Leverde toch weer wat extra views op :P.
Get stoned
pi_129759917
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik inmiddels zeggen dat Antagonist leuk is voor kleine websites maar wil je het iets serieuzer gaan en heb je redelijk wat dagelijkse bezoekers dan zou ik er niet aan beginnen. Sowieso het niet telefonisch kunnen bereiken is al een minpunt.
zit bij antagonist Heb genoeg bezoekers en nooit geen gekloot. In tegenstelling tot versio en webreus, daar had ik elke week wel wat.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:43:13 #159
340341 Blester
Membre très utile
pi_129771826
Ik heb gewoon een halve rel in dit topic niet meegemaakt :'(

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor een allochtoon is het toch best een goede zin...
Niet bepaald je sterkste opmerking in dit topic, nationaliteit erbij betrekken slaat nergens op, vind ik in ieder geval.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129771886
Ik sta ook niet echt bekend om m'n sterke opmerkingen toch ;)
Facts don't care about your feelings
pi_129771889
T valt me op dat google z'n text ads heeft aangepast, icoontjes erbij ect. Is volgens mij al 2 dagen zo maar merk geen verschil in ctr.

Verder loopt t wel lekker, deze week 9 nieuwe sites online en belachelijk veel sales via amazon.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:45:49 #162
340341 Blester
Membre très utile
pi_129771945
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik sta ook niet echt bekend om m'n sterke opmerkingen toch ;)
Daar heb je een punt.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129772020
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef Stokkie_ het volgende:
T valt me op dat google z'n text ads heeft aangepast, icoontjes erbij ect. Is volgens mij al 2 dagen zo maar merk geen verschil in ctr.
Dat icoontje viel me inderdaad ook op... apart.
Facts don't care about your feelings
pi_129782163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat icoontje viel me inderdaad ook op... apart.
Vind het maar lelijk, maar de links vallen wel meer op volgens mij.
pi_129785686
Voor iedereen is zon tekst-ad gewoon een blinde vlek geworden, dan is het logisch dat ze het om de zoveel tijd veranderen. Als ons het opvalt, dan valt het voor een n00b zeker op en dus meer kans op clicks. :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:45:23 #166
340341 Blester
Membre très utile
pi_129791323
http://wordpress.org/themes/twentythirteen

Nieuwe standaard theme voor Wordpress websites, wat een grap... :')

Twenty Twelve was nog een redelijk goede poging van Wordpress, maar met Twenty Thirteen hebben ze de plank flink misgeslagen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129791351
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:45 schreef Blester het volgende:
http://wordpress.org/themes/twentythirteen

Nieuwe standaard theme voor Wordpress websites, wat een grap... :')

Twenty Twelve was nog een redelijk goede poging van Wordpress, maar met Twenty Thirteen hebben ze de plank flink misgeslagen.
Want?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:49:25 #168
340341 Blester
Membre très utile
pi_129791484
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Want?
Omdat het een zeldzaam lelijke template is ;)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129791620
Maar je mag nog gewoon 2011 of 2012 gebruiken hoor.
pi_129791716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:49 schreef Blester het volgende:

[..]

Omdat het een zeldzaam lelijke template is ;)
Dat is jouw mening. Ik vind hem vrij mooi, modern ook.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:01:13 #171
340341 Blester
Membre très utile
pi_129791901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:53 schreef JDx het volgende:
Maar je mag nog gewoon 2011 of 2012 gebruiken hoor.
Dat snap ik, al gebruik ik die ook verder nooit.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik vind hem vrij mooi, modern ook.
Inderdaad mijn mening, een kleuter kan nog op een dergelijke layout komen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129791923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Blester het volgende:

[..]

Dat snap ik, al gebruik ik die ook verder nooit.

[..]

Inderdaad mijn mening, een kleuter kan nog op een dergelijke layout komen.
Nou, wat let je. Wordpress kan vast nog wel een topdesigner als jij gebruiken.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:05:12 #173
340341 Blester
Membre très utile
pi_129792073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou, wat let je. Wordpress kan vast nog wel een topdesigner als jij gebruiken.
Oh, kun je niet met mijn mening omgaan? Die template stelt toch gewoon niets voor joh.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129792101
Hi, ik volg Fok al een aardig tijdje waaronder dit topic, maar nu ook maar eens mee posten. Op het moment heb ik een aantal Nederlandse websites met Adsense waar ik een maandelijks een bedrag mee binnen haal. (Al heb ik de websites nu al bijna een jaar niet meer ge-update)

Hoop dat dit topic me weer motiveert om het op te pakken, zodat ik mijn maandelijkse inkomsten zie stijgen. Heb al redelijke ervaring met Adsense / affiliate / SEO / YouTube o.a. door eigen projectjes, stage en bij baantjes. Bij mijn laatste stage heb ik me vooral gefocust op de Amerikaanse markt wat ik ook wel interessant vind.

Daarom wil ik me nu gaan richten op de Engelstalige markt, mijn Engels is niet perfect, maar dit is dan ook een mooie oefening. Hebben jullie nog wat goede tips voor me, hosting in Amerika aan te raden? Ik twijfel nog een beetje of ik de website in Wordpress wil maken of gewoon in Dreamweaver. Wordpress heeft wel wat handige plug-ins die wellicht van pas kunnen komen. Heb met beide ervaring, maar Dreamweaver wat meer. Nahja, heb in ieder geval een leuk idee, niet te groot, dus ga maar eens wat key words analyseren.
pi_129792402
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef Blester het volgende:

[..]

Oh, kun je niet met mijn mening omgaan? Die template stelt toch gewoon niets voor joh.
Ja hoor, ik kan gerust met je mening omgaan. Als je hem ook nog 's onderbouwd met argumenten, want je brengt je mening als een feit. Zo irritant is dat. "Stelt niets voor" "kleuter ontwerp". Joh, gebruik het niet, vind er van wat je wil vinden, maar ga geen onzin verkondigen.
pi_129792420
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef Ohzo het volgende:
Hi, ik volg Fok al een aardig tijdje waaronder dit topic, maar nu ook maar eens mee posten. Op het moment heb ik een aantal Nederlandse websites met Adsense waar ik een maandelijks een bedrag mee binnen haal. (Al heb ik de websites nu al bijna een jaar niet meer ge-update)

Hoop dat dit topic me weer motiveert om het op te pakken, zodat ik mijn maandelijkse inkomsten zie stijgen. Heb al redelijke ervaring met Adsense / affiliate / SEO / YouTube o.a. door eigen projectjes, stage en bij baantjes. Bij mijn laatste stage heb ik me vooral gefocust op de Amerikaanse markt wat ik ook wel interessant vind.

Daarom wil ik me nu gaan richten op de Engelstalige markt, mijn Engels is niet perfect, maar dit is dan ook een mooie oefening. Hebben jullie nog wat goede tips voor me, hosting in Amerika aan te raden? Ik twijfel nog een beetje of ik de website in Wordpress wil maken of gewoon in Dreamweaver. Wordpress heeft wel wat handige plug-ins die wellicht van pas kunnen komen. Heb met beide ervaring, maar Dreamweaver wat meer. Nahja, heb in ieder geval een leuk idee, niet te groot, dus ga maar eens wat key words analyseren.
Sowieso rankt een site beter in google als deze dichtbij gehost is en ik doe alles gewoon in wordpress, scheelt erg veel tijd.

Ik zit zelf een weekje bij stablehosting, bevalt goed al kan ik nog niet veel over betrouwbaarheid zeggen. Ik heb wel lang gezocht naar ervaringen en specificaties voordat ik de keuze heb gemaakt. Betaal daar 3.89 per maand voor 7GB disk, 300GB bandbreedte en een ongelimiteerd aantal sites.

Verder vind ik de US markt een stuk beter met affiliates als Amazon en clickbank die alles gewoon goed op orde hebben, ook ligt de CPC bij adsense gemiddeld hoger en is de markt gewoon veel groter.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stokkie_ op 07-08-2013 15:23:05 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:18:49 #177
340341 Blester
Membre très utile
pi_129792627
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja hoor, ik kan gerust met je mening omgaan. Als je hem ook nog 's onderbouwd met argumenten, want je brengt je mening als een feit. Zo irritant is dat. "Stelt niets voor" "kleuter ontwerp". Joh, gebruik het niet, vind er van wat je wil vinden, maar ga geen onzin verkondigen.
Jij leest mijn mening als een feit, ik geef nog altijd gewoon mijn mening. Onderbouwen? Kleuren passen niet bij elkaar (ja, dat kun je aanpassen, echter doen veel mensen dit niet), header te groot, komt als een oud ontwerp over, het lijkt wel een circus met al die kleuren: http://twentythirteendemo.wordpress.com/ , zoekbar pas zichtbaar na klikken.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129793039
quote:
Sowieso rankt een site beter in google als deze dichtbij gehost is en ik doe alles gewoon in wordpress, scheelt erg veel tijd.

Ik zit zelf een weekje bij stablehosting, bevalt goed al kan ik nog niet veel over betrouwbaarheid zeggen. Ik heb wel lang gezocht naar ervaringen en specificaties voordat ik de keuze heb gemaakt. Betaal daar 3.89 per maand voor 7GB disk, 300GB bandbreedte en een ongelimiteerd aantal sites.

Verder vind ik de US markt een stuk beter met affiliates als Amazon en clickbank die alles gewoon goed op orde hebben, ook ligt de CPC bij adsense gemiddeld hoger en is de markt gewoon veel groter.
Ah dank je voor de tip, daarom zat ik ook aan een Amerikaanse host te denken. Wordpress, scheelt inderdaad tijd, wil mijn sites vaak ook iets te perfect hebben. Maar heb ook gemerkt dat soms die flut sites meer opleveren, mede door dat bezoekers minder geïnteresseerd zijn en daarom sneller door klikken.

Wat is jouw ervaring met de concurrentie in vergelijking met Nederland?
pi_129793332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Jij leest mijn mening als een feit, ik geef nog altijd gewoon mijn mening. Onderbouwen? Kleuren passen niet bij elkaar (ja, dat kun je aanpassen, echter doen veel mensen dit niet), header te groot, komt als een oud ontwerp over, het lijkt wel een circus met al die kleuren: http://twentythirteendemo.wordpress.com/ , zoekbar pas zichtbaar na klikken.
Ben sowieso geen fan van wordpress. Deze template is wel meer stylish dan de voorgaande poep, maar je ziet nog steeds in een oogopslag dat het wordpress is.
Facts don't care about your feelings
pi_129793425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:31 schreef Ohzo het volgende:

[..]

Ah dank je voor de tip, daarom zat ik ook aan een Amerikaanse host te denken. Wordpress, scheelt inderdaad tijd, wil mijn sites vaak ook iets te perfect hebben. Maar heb ook gemerkt dat soms die flut sites meer opleveren, mede door dat bezoekers minder geïnteresseerd zijn en daarom sneller door klikken.

Wat is jouw ervaring met de concurrentie in vergelijking met Nederland?
Om geld te verdienen hoeft je site niet perfect te zijn, als het maar netjes is en goed lees/navigeerbaar. Maar goed ik maak ook veel sites op kleine niches dus wil daar ook niet teveel tijd aan besteden.

Op de grotere keywords is er veel meer maar op de (in nederland) kleine wordt veel meer gezocht en die zijn wel goed te doen. Ik rank een hoop op 1e pagina zonder backlinks. Je moet natuurlijk wel goed kijken wat je concurrentie is in de niches voordat je begint, dit kan je vrij makkelijk zien door de sites op de eerste pagina van google goed te analyseren.
pi_129796215
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Om geld te verdienen hoeft je site niet perfect te zijn, als het maar netjes is en goed lees/navigeerbaar. Maar goed ik maak ook veel sites op kleine niches dus wil daar ook niet teveel tijd aan besteden.

Op de grotere keywords is er veel meer maar op de (in nederland) kleine wordt veel meer gezocht en die zijn wel goed te doen. Ik rank een hoop op 1e pagina zonder backlinks. Je moet natuurlijk wel goed kijken wat je concurrentie is in de niches voordat je begint, dit kan je vrij makkelijk zien door de sites op de eerste pagina van google goed te analyseren.
Ja inderdaad, log jij toevallig ook in via een ip changer zodat je vanuit Chicago ofzo surft en vanaf daar de resultaten in Google ziet? Of hoe pak je dit aan.
pi_129797766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef Ohzo het volgende:

[..]

Ja inderdaad, log jij toevallig ook in via een ip changer zodat je vanuit Chicago ofzo surft en vanaf daar de resultaten in Google ziet? Of hoe pak je dit aan.
Nee ik gebruik o.a. rankcheckerace.com en whatsmyserp.com, die eerste is wel prettig, die mailt elke dag een overzicht.
pi_129801958
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:20 schreef DaMart het volgende:
Ik zal me ook weer eens even melden hier 8-).

In april heb ik mijn Engelstalige site omgezet naar php en sindsdien zijn elke maand de bezoekersaantallen gestegen. Zat ik voor april gemiddeld op 100 tot 150 bezoekers per dag, daarna zit ik toch wel rond de 200 tot 400 (het schommelt :P). Misschien dat ook meehelpt dat ik nu Sharethis erop heb gezet en wat meer mensen via sociale media op die site komen.

Daardoor zijn de inkomsten ook licht gestegen, maar niet spectaculair of zo. Ik heb nog steeds 2 maanden nodig om de betalingsdrempel te halen :P.

Wat me de laatste paar maanden wel opvalt zijn dat er meer kliks van boven de 1 euro zijn dan voorheen.

Die Engelse site zorgt alleen ook voor iets van 90 tot 95% van de inkomsten. De andere 6 (hobby)sites krijgen te weinig bezoekers om echt inkomsten te genereren.
Kijk jij hebt voor mij vrij relevante informatie... Dank. :) (zonder dat je er erg in hebt gehad)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 19:36:24 ]
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 19:50:57 #184
42184 crew  DaMart
pi_129802581
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Kijk jij hebt voor mij vrij relevante informatie... Dank. :) (zonder dat je er erg in hebt gehad)
Geen dank :D.

Laat me raden: Sharethis? ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_129803423
Wie kan er eens kijken naar https://www.google.com/dfp dit zou dus beter moeten zijn dan Adsense omdat bijvoorbeeld ook advertentiecampagnes gestart kunnen worden door simpel in te voegen voor een positie. Ik kom er voorlopig nog niet uit maar ben wel geïnteresseerd. Inloggen kan trouwens met hetzelfde account als die van Adsense.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:14:39 #186
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129803690
Haha die scorecard van Google. Recommended ad formats... eerst stond daar een uitroepteken bij, dus ik gebruik een ander formaat erbij. Prima.. in het groen, alles goed! Na een week of 2 a 3 nu ineens een rode pijl naar beneden en weer dat uitroepteken. Het is goed met ze, ik vind het wel prima zo. :)

Ohja, doet die link van 'View performance in Google Analytics' in Adsense het ook niet meer bij jullie? Is al een week stuk ofzo. Kom op een blanke pagina terecht (met IE9). Analytics doet het wel via een andere weg, maar de link vanaf Adsense werkt niet voor mij.

Adultsite begint ook steeds meer bezoekers te krijgen trouwens.... en ze zeggen maar dat het libido met dit warmere weer (excl. vandaag dan) omlaag gaat. Niets van te merken... alleen jammer dat ze op één onderwerp afkomen en ze verder niet betalen voor webcams enzo hahaha.
pi_129804303
Weet iemand hoe je in php een banner kunt plaatsen (bijvoorbeeld 336x280) met daarnaast 2 bij 2 afbeeldingen die dus uitgelijnd staan ten opzichte van de banner? Moet ik dan met een tabel werken?
pi_129804671
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef WebBeestje het volgende:
Weet iemand hoe je in php een banner kunt plaatsen (bijvoorbeeld 336x280) met daarnaast 2 bij 2 afbeeldingen die dus uitgelijnd staan ten opzichte van de banner? Moet ik dan met een tabel werken?
In PHP: niet. Dat doe je met HTML en CSS. Nee, ook niet met tabellen. Zoek maar eens op Google naar divs en floats.
pi_129807003
Scrummie ik ben er uiteindelijk uitgekomen door een beetje verstand te gebruiken en nu heb ik als code:

[ADSENSE BANNER]
<div style="float: right;margin-top:5px;margin-right:5px;height:5px;">
Plaatje 1
Plaatje 2
<br>
Plaatje 3
Plaatje 4
</div>

Er zal waarschijnlijk nog wel iets beter kunnen maar het werkt nu :)
pi_129807789
Ja, zoiets kan zeker, niet het netste maar dat leer je nog wel ;).
pi_129821643
Wat nu? Heb momenteel een website met 5 paginas content. Nu wil ik dat de front page gaat ranken, in plaats daarvan gaat de 5e pagina van deze website ranken op het desbetreffende woord. Echter is dat een pagina met weinig content en niet degene die ik gerankt wil hebben.

Hoe krijg ik nu de frontpage hoger?
  Moderator donderdag 8 augustus 2013 @ 09:17:39 #192
42184 crew  DaMart
pi_129821680
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:14 schreef JK het volgende:
Haha die scorecard van Google.
Die negeer ik. Krijg nu steeds de melding dat de sitesnelheid geoptimaliseerd kan worden door css en javascriptbestand te elimineren... dat doen we dus maar niet, dan moet ik de hele site gaan omgooien _O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_129821977
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:15 schreef Apekoek het volgende:
Wat nu? Heb momenteel een website met 5 paginas content. Nu wil ik dat de front page gaat ranken, in plaats daarvan gaat de 5e pagina van deze website ranken op het desbetreffende woord. Echter is dat een pagina met weinig content en niet degene die ik gerankt wil hebben.

Hoe krijg ik nu de frontpage hoger?
Haha, komt vanzelf wel. Heb ik ook eens gehad... bijvoorbeeld www.poep.nl/info-poepen ranked dan beter op "poep" dan www.poep.nl zelf. Op zich niet zo erg, als ze maar op je site komen. Loste bij mij na een tijdje op.
Facts don't care about your feelings
pi_129822450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:34 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Haha, komt vanzelf wel. Heb ik ook eens gehad... bijvoorbeeld www.poep.nl/info-poepen ranked dan beter op "poep" dan www.poep.nl zelf. Op zich niet zo erg, als ze maar op je site komen. Loste bij mij na een tijdje op.
Hahaha klinkt goed! Bedankt voor jouw inzicht, we zullen zien!
pi_129823333
Ik erger me aan het volgende in de ranking, voorbeeld, ik zoek op aap:

1. aap.nl/
2. aap.nl/aap
3. aapsite.nl
4. mijnsite...

Die eerste 2 zijn exact dezelfde site, arghhh, hoe krijgen ze dat voor elkaar.
pi_129823374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef JK het volgende:
En monitized. Duurde ongeveer 20 uur denk ik.... nu jij weer LeeHarveyOswald!
Wow. Duurde hier -in stream ads- recent steeds pakweg een dag (15 a 20 uur).
pi_129823593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef JDx het volgende:
Ik erger me aan het volgende in de ranking, voorbeeld, ik zoek op aap:

1. aap.nl/
2. aap.nl/aap
3. aapsite.nl
4. mijnsite...

Die eerste 2 zijn exact dezelfde site, arghhh, hoe krijgen ze dat voor elkaar.
Ik heb op een keyword de eerste 4 resultaten haha :P
Facts don't care about your feelings
pi_129825172
Ik krijg net een mailtje van iemand (prive adres):

quote:
Als je niet stopt met het misbruiken van AdSense in jouw portfolio ben je
binnenkort al je tegoeden kwijt.

http://***.***.nl/index.html

Gegroet.
:')
pi_129825339
Lol :') en in welke zin denkt hij dan dat jij adsense misbruikt?
Facts don't care about your feelings
pi_129825372
Geen idee:

quote:
Onderwerp: Adsense misbruik
Van: "erik kelxxx" <xxxldererik@gmail.com>
Datum: Do, 8 augustus, 2013 9:31 am
Iemand die zijn naam niet met hoofdletters schrijft neem ik niet serieus. Waarschijnlijk gewoon jaloers ofzo, hij zal me wel gaan melden bij Google dat ik het misbruik ofzo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door JDx op 08-08-2013 12:31:07 ]
pi_129825474
Lijkt me een nerd, als ik zie dat ie op tweakers rondhangt, veel pc onderdelen koopt/verkoopt en op moviemeter en joost.com zit :P https://www.google.nl/#ba(...)ldererik%40gmail.com

Hij heeft ook heel wat youtube filmpjes.
Facts don't care about your feelings
pi_129825542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Lijkt me een nerd, als ik zie dat ie op tweakers rondhangt, veel pc onderdelen koopt/verkoopt en op moviemeter en joost.com zit :P https://www.google.nl/#ba(...)ldererik%40gmail.com

Hij heeft ook heel wat youtube filmpjes.
Wat gaat ie mij bangmaken dan, pffft :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:57:02 #203
340341 Blester
Membre très utile
pi_129825688
Met affiliate valt tegenwoordig ook niets meer te verdienen; verkoop je een product van ¤300, krijg je ¤6 commissie :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129830893
WTF??? Er is er echt eentje jaloers ofzo. Wat een sneu figuur zeg, jezus.

Dit heb ik terug gestuurd:

Wat een onzin ik gebruik al AdSense sinds 2004 en heb nog nooit problemen
gehad, Google heeft me zelfs aangeraden grotere ads te gebruiken op
desbetreffende site.

En wat gaat jou dit aan? Ga je met je eigen zaken bemoeien.

Adios.

> Je weet best wat ik bedoel. Jouw portfolio is geen portfolio, je gebruikt
> het om clicks te krijgen met websites die puur op advertisements draaien.
> Iedereen die op jouw website komt met zijn AdWords campaign heeft daar dus
> niks aan.
>
> Enkele policies die je overtreedt;
>
> - Format ads so that they become indistinguishable from other content
> on
> that page.
> - Format site content so that it is difficult to distinguish it from
> ads.
> - Place misleading labels above Google ad units. For instance, ads may
> be labelled "Sponsored Links" or "Advertisements", but not "Favourite
> Sites" or "Today's Top Offers".
>
> https://support.google.com/adsense/answer/48182
>
> gr. erik
pi_129831239
Antwoord van hem:

Via het bedrijf waar ik werk werden er Ads op jouw zogenaamde sites getoond.
Ik heb contact met Google opgenomen en een report ingediend. Tevens werd
mij geadviseerd jouw website uit mijn display netwerk te halen, ik ben dus
van je oplichterij af. Het is nu aan Google om te beslissen of je berispt
wordt of niet. Succes ermee J**

:')
pi_129832099
Ik dacht dat je ook niet eens labels mocht plaatsen bij advertenties, wel dus. Verder heeft hij wel een punt dat websites er niet mogen zijn om op Adsense te richten, of dit bij jou het geval is weet ik niet. Ik had er nooit zoveel woorden aan vuil gemaakt als ik hem was en je kunt als Adword adverteerder dacht ik ook gericht adverteren op bepaalde sites dus dan hadden ze beter hun werk moeten doen.
pi_129832372
Dat zei ik dus ook haha. Nu gaat ie me nog dom noemen ook :D

> Je bent net zo dom als je eruit ziet dus. Professioneel hoor.
>
>> Ok man, ik wacht met spanning af op de Google politie hahaha :')
>>
>> > Nee, dat zal Google wel doen door je tegoeden af te pakken. Zoals ik
>> al
>> > zei. Succes ermee :)

Haha, wat een idioot ik kap met reageren :')

Blij dat ik iets heb kunnen verdienen aan zijn bedrijfje.
pi_129832583
Ah hij adverteert dus en vindt dat ie flut kliks krijgt via jouw site :D tja zit wat in, maar als dat van jou al tegen de regels is dan kunnen er heel wat sites gebanned worden.
Facts don't care about your feelings
pi_129832650
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Ah hij adverteert dus en vindt dat ie flut kliks krijgt via jouw site :D tja zit wat in, maar als dat van jou al tegen de regels is dan kunnen er heel wat sites gebanned worden.
Hahaha, ja hij voelt zich genaait ofzo, ik vind het wel mooi dat ik geld heb verdient aan zo'n kneus :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:49:24 #210
131603 Afwazig
Serious business
pi_129833532
Haha wat een gast. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt fan ben van hoe je sites in elkaar steken JDx maar het lijkt mij gewoon binnen de regels.
pi_129834739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:49 schreef Afwazig het volgende:
Haha wat een gast. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt fan ben van hoe je sites in elkaar steken JDx maar het lijkt mij gewoon binnen de regels.
Haha, maar het leukste is dat de sites waar het over gaat nooit gemaakt zijn voor ads, jaren geleden (voor 2004) vond ik het gewoon leuk om sites te maken en dan bezoekers te volgen, kijken hoeveel bezoekers ik kon krijgen per dag.

Heb ooit een XXX site gehad met 80.000 bezoekers op piekdagen, nooit iets aan verdient, was 15 ofzo :D
pi_129836461
Wrijf hem er nog even in dat hij zijn gratis ¤75 advertentietegoed beter had moeten besteden ;)
pi_129836898
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:18 schreef WebBeestje het volgende:
Wrijf hem er nog even in dat hij zijn gratis ¤75 advertentietegoed beter had moeten besteden ;)
Heb gezegd dat ik nog wel even aan hem zal denken als ik over een maand een biertje drink van hun geld en toen z'n adres geblocked, anders blijf ik reageren :P
pi_129838152
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:49 schreef Afwazig het volgende:
Haha wat een gast. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt fan ben van hoe je sites in elkaar steken JDx maar het lijkt mij gewoon binnen de regels.
Wat is je grootste issue met zijn sites als ik mag vragen? ik ken alleen die twee in zijn signature en zie er niet zoveel mis mee
&lt;hr&gt;
pi_129840824
Dat zijn ze twee mooiste sites :P
Facts don't care about your feelings
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:13:14 #216
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129841619
Hoe is het met de Pagerank update?

Zit een beetje te zoeken naar een soort van marktplaats script, maar dan héél eenvoudig, dat bezoekers dus wat te koop kunnen zetten. Stel ik heb een site over bijv. Daihatsu auto's, dat bezoekers dan hun Daihatsu op mijn site te koop kunnen zetten, eenvoudige advertentie in een database, stukje tekst, fotootje erbij en klaar. Bestaat zoiets gratis? Anders moet ik wat gaan bouwen, al heb ik daarbij nog wel wat hulp nodig van mijn broer, die zit helemaal in de PHP en databases. Zit wat te Googlen, maar dan kom je meteen bij complete marktplaatscripts uit en dat is nou net niet de bedoeling.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:18:35 #217
340341 Blester
Membre très utile
pi_129841775
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:13 schreef JK het volgende:
Hoe is het met de Pagerank update?
Die komt niet meer ;)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129845650
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Die komt niet meer ;)
Natuurlijk wel maar niet op het moment dat iedereen het had verwacht.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:59:59 #219
340341 Blester
Membre très utile
pi_129845840
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Natuurlijk wel maar niet op het moment dat iedereen het had verwacht.
Dat bedoel ik dus ook..
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129845886
zijn nofollow links nu wel van (kleine) waarde of helemaal niets?
&lt;hr&gt;
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:01:49 #221
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_129845938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef JDx het volgende:
Ik krijg net een mailtje van iemand (prive adres):

[..]

:')
Hoe verstuur je een email vanuit een privé adres?
ik
hou
van
...
pi_129846049
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef klaas_th het volgende:

[..]

Hoe verstuur je een email vanuit een privé adres?
Je privemail dus niet werkmail ;)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:22:56 #223
340341 Blester
Membre très utile
pi_129847072
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
zijn nofollow links nu wel van (kleine) waarde of helemaal niets?
Zonder nofollow backlinks heb je veelal een verneukt linkbuildingsprofiel, heeft zeker wel waarde. Je moet sowieso een goede verhouding tussen nofollow en dofollow hebben.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129848280
Heeft iemand al gezien dat in het Adsense Dashboard nu ook bij 'advertenties toestaan en blokkeren' een kopje met 'advertentieweergave' staat? Volgens mij is dit nieuw en ik zie ook dat er dan uitvouwbare banners mogelijk zijn. Voorlopig staat alles bij mij aangevinkt en bij jullie?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 23:08:49 #225
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129848999
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Die komt niet meer ;)
Zal wel oktober worden ofzo. Normaal maakt het me niet zoveel uit, maar ik ben nu gewoon na mijn flinke aanpassingen begin maart gewoon benieuwd of dat nog op heeft geschoten... we wachten rustig af.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 07:54:37 #226
42184 crew  DaMart
pi_129854602
Voor wie dit nog niet had gezien: Ik keek net even in de zoekwoordhulptool van Adwords om te kijken of een idee dat ik heb iets kan opleveren, maar die tool verdwijnt binnenkort voor mensen die geen Adwordsaccount hebben, melden ze nu.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:32:57 #227
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129854928
Dan maak je een account aan. Je bent niet verplicht geld in te leggen om te kunnen checken. Ik heb een account, maar leg geen geld in. Mijn site vinden ze wel, ik ga niet betalen omdat ik ook niets op de sites verkoop.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:38:07 #228
340341 Blester
Membre très utile
pi_129855867
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 07:54 schreef DaMart het volgende:
Voor wie dit nog niet had gezien: Ik keek net even in de zoekwoordhulptool van Adwords om te kijken of een idee dat ik heb iets kan opleveren, maar die tool verdwijnt binnenkort voor mensen die geen Adwordsaccount hebben, melden ze nu.
Wist ik inderdaad, erg jammer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:32 schreef JK het volgende:
Dan maak je een account aan. Je bent niet verplicht geld in te leggen om te kunnen checken. Ik heb een account, maar leg geen geld in. Mijn site vinden ze wel, ik ga niet betalen omdat ik ook niets op de sites verkoop.
Heb die vervangende tool al getest, is niet veel helaas. De zoekvolumes kloppen helemaal niet, sommige keywords geven in die tool tot wel 20.000 meer aan maandelijks.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129856095
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Blester het volgende:

[..]

Wist ik inderdaad, erg jammer.

[..]

Heb die vervangende tool al getest, is niet veel helaas. De zoekvolumes kloppen helemaal niet, sommige keywords geven in die tool tot wel 20.000 meer aan maandelijks.
Hoe kun jij nou weer weten dat de zoekvolumes niet kloppen?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:49:59 #230
340341 Blester
Membre très utile
pi_129856138
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:48 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Hoe kun jij nou weer weten dat de zoekvolumes niet kloppen?
Wat dacht je van simpelweg vergelijken met de oude tool?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129856972
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:49 schreef Blester het volgende:

[..]

Wat dacht je van simpelweg vergelijken met de oude tool?
Het is me wel een keer gelukt om gelijke volumes er uit te krijgen echter ging dat niet makkelijk. Krijg het nu ook niet voor elkaar.
pi_129857120
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:49 schreef Blester het volgende:

[..]

Wat dacht je van simpelweg vergelijken met de oude tool?
alsof de oude tool altijd zo betrouwbaar was...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:38:05 #233
340341 Blester
Membre très utile
pi_129857215
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:33 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

alsof de oude tool altijd zo betrouwbaar was...
Ja, die was betrouwbaar :) Ging al jaren mee en had het vaak genoeg goed.

Maargoed, nu komt er toch weer een reactie dat het allemaal niet waar is, je moet het natuurlijk ook allemaal zelf weten :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129858813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:46 schreef JDx het volgende:
Antwoord van hem:

Via het bedrijf waar ik werk werden er Ads op jouw zogenaamde sites getoond.
Ik heb contact met Google opgenomen en een report ingediend. Tevens werd
mij geadviseerd jouw website uit mijn display netwerk te halen, ik ben dus
van je oplichterij af. Het is nu aan Google om te beslissen of je berispt
wordt of niet. Succes ermee J**

:')
Kom Plot Hosting & Webdesign is dat bedrijf :P En ik vraag mij af of die er blij mee zijn dat een van hun medewerkers op een dergelijke manier mails gaat rondsturen.
pi_129858859
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Kom Plot Hosting & Webdesign is dat bedrijf :P
Lol, hoe weet je dat? Zit idd in Gouda of in de buurt daarvan, ze hebben iets van GoudaNieuws in hun twitterfeed.
pi_129858870
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:41 schreef JDx het volgende:

[..]

Lol, hoe weet je dat? Zit idd in Gouda.
Als je bij Facebook een emailadres er in knalt, en die gene zit op Facebook, krijg je hoe dan ook het profiel te zien (ook indien afgeschermd).
pi_129858893
Komplot ook echt :')

En ze doen zelf ook aan SEO/SEA, wie is nou de oplichter, elke vorm van SEO is in principe oplichterij dan :P
pi_129859262
http://www.komplot.com/komplot/ons-team

Klantvriendelijkheid en dan gebruikers van Google AdSense uitschelden voor dom.
pi_129859737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:54 schreef JDx het volgende:
http://www.komplot.com/komplot/ons-team

Klantvriendelijkheid en dan gebruikers van Google AdSense uitschelden voor dom.
Ons team staat er, ik had gehoopt op een aantal foto's van het team lol.
pi_129860382
Ook leuk, ik had ooit met een eigen e-mailadres (info@mijnsite.nl) een youtube account aangemaakt, toen ik ingelogd was met dat account heb ik een keer een test gmail aangemaakt. Die zijn toen automatisch gekoppeld, was niet meer terug te draaien.

Nu dat test email adres verwijderd en kan opeens ook niet meer met mijn eigen e-mailadres inloggen op Youtube. Mailtje gestuurd, zeggen ze we kunnen helaas alleen die info sturen naar het gekoppelde gmail account.

Ik kan dus nu niet meer in mijn YouTube komen en ze willen me ook niet helpen. Al die hoerenkoppelingen. Ik heb vroeger YouTube gewoon aangemaakt met een gebruikersnaam en wachtwoord, nooit met een Google Account oid.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:03:06 #241
131603 Afwazig
Serious business
pi_129863810
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:13 schreef JK het volgende:
Hoe is het met de Pagerank update?

Zit een beetje te zoeken naar een soort van marktplaats script, maar dan héél eenvoudig, dat bezoekers dus wat te koop kunnen zetten. Stel ik heb een site over bijv. Daihatsu auto's, dat bezoekers dan hun Daihatsu op mijn site te koop kunnen zetten, eenvoudige advertentie in een database, stukje tekst, fotootje erbij en klaar. Bestaat zoiets gratis? Anders moet ik wat gaan bouwen, al heb ik daarbij nog wel wat hulp nodig van mijn broer, die zit helemaal in de PHP en databases. Zit wat te Googlen, maar dan kom je meteen bij complete marktplaatscripts uit en dat is nou net niet de bedoeling.
Toevallig heb ik pas ook zoiets simpels gemaakt door de plugin CM answers Pro te kopen (25$) en deze aan te passen.
pi_129870761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef JDx het volgende:
Ook leuk, ik had ooit met een eigen e-mailadres (info@mijnsite.nl) een youtube account aangemaakt, toen ik ingelogd was met dat account heb ik een keer een test gmail aangemaakt. Die zijn toen automatisch gekoppeld, was niet meer terug te draaien.

Nu dat test email adres verwijderd en kan opeens ook niet meer met mijn eigen e-mailadres inloggen op Youtube. Mailtje gestuurd, zeggen ze we kunnen helaas alleen die info sturen naar het gekoppelde gmail account.

Ik kan dus nu niet meer in mijn YouTube komen en ze willen me ook niet helpen. Al die hoerenkoppelingen. Ik heb vroeger YouTube gewoon aangemaakt met een gebruikersnaam en wachtwoord, nooit met een Google Account oid.
Snap al die BS ook niet. Bij mij lopen ze ook steeds te janken om m'n echte naam te koppelen aan m'n youtube gebruikersnaam ofzo. Jezus, waarom in godsnaam...
Facts don't care about your feelings
pi_129870952
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:38 schreef Blester het volgende:

[..]

Wist ik inderdaad, erg jammer.

[..]

Heb die vervangende tool al getest, is niet veel helaas. De zoekvolumes kloppen helemaal niet, sommige keywords geven in die tool tot wel 20.000 meer aan maandelijks.
Viel mij ook op. Verder geeft hij ook veel minder zoekwoordideeën :(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:03:09 #244
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129880320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Toevallig heb ik pas ook zoiets simpels gemaakt door de plugin CM answers Pro te kopen (25$) en deze aan te passen.
Ik ga zelf wat bouwen met een beetje hulp van m'n broer, met maatwerk kan het niet perfecter.
Daarnaast gebruik ik geen Wordpress, ook geen Joomla. Gewoon uit de losse pols HTML en wat PHP.
pi_129892023
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:54 schreef JDx het volgende:
http://www.komplot.com/komplot/ons-team

Klantvriendelijkheid en dan gebruikers van Google AdSense uitschelden voor dom.
Wat een lelijke grafsite :')
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:38:33 #246
340341 Blester
Membre très utile
pi_129892426
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:54 schreef JDx het volgende:
http://www.komplot.com/komplot/ons-team

Klantvriendelijkheid en dan gebruikers van Google AdSense uitschelden voor dom.
Wie zijn bedrijf 'Komplot' noemt zou ik sowieso al niet serieus nemen. Elke kleuter weet dat je zo een bedrijf niet moet noemen :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129898066
Ik vraag me nog steeds af welk kleurthema het meest effectief is bij tekstbanners, contrast ten opzichte van de rest of juist gelijk. Als het gelijk is krijg je misschien wat onbedoelde klikjes en bij contrast valt het beter op, heeft iemand dit eens voor een langere periode getest?
pi_129899666
Je moet je tekstbanners gewoon aanpassen aan de kleuren van je site. Toen ik een lichtbeige achtergrond had, had ik de tekstbanners ook diezelfde kleur achtergrond gegeven. Links moet je wel altijd blauw laten, want als je dat anders doet klikken mensen er minder op (uitgetest en met 30k unieke bezoekers per maand heb je in 30 dagen echt wel gezien of dat klopt of niet). Mensen zijn blauwe links gewend, dus die moet je gewoon blauw laten. Voor de rest zou ik zeggen: stem het zoveel mogelijk op de achtergrondkleur/ontwerp van je site af. :)
pi_129900194
Bij mij werkte het ook het beste om het aan de lay-out van m'n site aan te passen. Gewoon standaard-google-kleuren, geen randje, maar wel lekker groot :). Maar het is natuurlijk altijd aan te bevelen zelf te testen wat er bij jou het beste werkt.

Hoeveel blokkken houden jullie aan?
pi_129906436
Bedankt voor de reacties, ik hou vrijwel overal 3 blokken aan en als het mogelijk is ook drie linkbanners.
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:22:58 #251
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_129920805
Ik ben op dit moment aan het testen met de nieuwe asynchronous code voor Adsense.
Ik heb op elke pagina een 120x600 banner en een 468x60 banner. De 120x600 pakt hij meteen goed op maar de 468x60 blijft een vierkant wit vak weergeven met pagina kan niet worden gevonden (http error 400).

Waar kan dit aan liggen??
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:32:32 #252
340341 Blester
Membre très utile
pi_129921236
Weekje met een zomerdip, ideaal om flink wat werk te verzetten :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:37:44 #253
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129921474
Welke Youtube stats moet ik geloven qua inkomsten? Die van YouTube zelf of die in Adsense? Als ik in Adsense kijk heb ik bijna 2x de inkomsten die ik op Youtube in de analytics zie. Hopelijk loopt YouTube achter... ach morgen of overmorgen weet ik denk ik het antwoord wel, dan vergelijk ik wat ik vorige maand had in beide overzichten.
pi_129924881
Ik heb ontdekt dat, als je een jaar helemaal niks meer aan je sites doet, de inkomsten wel langzaamaan dalen ;)
pi_129924946
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:18 schreef Nielssje het volgende:
Ik heb ontdekt dat, als je een jaar helemaal niks meer aan je sites doet, de inkomsten wel langzaamaan dalen ;)
nou, ik ben weer begonnen omdat ik 1,5 jaar niets aan mijn site had gedaan en het mij opviel dat mijn inkomsten flink waren gestegen.
&lt;hr&gt;
pi_129925085
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:21 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

nou, ik ben weer begonnen omdat ik 1,5 jaar niets aan mijn site had gedaan en het mij opviel dat mijn inkomsten flink waren gestegen.
En over wat voor bedragen praten we dan? ongeveer
pi_129925172
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:27 schreef Nielssje het volgende:

[..]

En over wat voor bedragen praten we dan? ongeveer
van een pilsje per week naar een kratje jupiler per week
&lt;hr&gt;
pi_129925429
Ik was eigenlijk wel benieuwd, in welk niche hebben sommigen van jullie sites, en hoeveel leveren deze dan ongeveer op?
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:43:37 #259
340341 Blester
Membre très utile
pi_129928177
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:41 schreef Nielssje het volgende:
Ik was eigenlijk wel benieuwd, in welk niche hebben sommigen van jullie sites, en hoeveel leveren deze dan ongeveer op?
Weinig kans dat iemand hier de niche zegt :) (Op JDx na dan)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129928320
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:41 schreef Nielssje het volgende:
Ik was eigenlijk wel benieuwd, in welk niche hebben sommigen van jullie sites, en hoeveel leveren deze dan ongeveer op?
Wat maakt het uit dan? In elke niche valt geld te verdienen. Bezoekers = geld :P
Facts don't care about your feelings
pi_129928855
Nou, hij heeft het voor elkaar hoor, ik heb 3 dagen de tijd om mijn site aan te passen :')

quote:
Hallo,

Met deze e-mailwaarschuwing willen we u erop wijzen dat actie is vereist om
ervoor te zorgen dat uw AdSense-account voldoet aan ons
AdSense-programmabeleid. Hieronder vindt u meer informatie, alsook de
acties die u moet uitvoeren.

*Betreffende website: ***.nl

*Voorbeeldpagina waar de schending is
opgetreden:*http://***.***.nl/

*Vereiste actie:* binnen 72 uur wijzigingen aanbrengen op uw site.

*Huidige accountstatus:* actief

*Beschrijving van de schending *


Uitgevers mogen Google-advertenties niet in onherkenbare vorm
implementeren. Met het oog op een goede gebruikerservaring moeten uitgevers
ervoor zorgen dat Google-advertenties goed te onderscheiden zijn van
site-inhoud. Dit omvat, maar is niet beperkt tot: site-indelingen die
inhoud onder de vouw duwen, waardoor gebruikers moeilijk onderscheid kunnen
maken tussen inhoud en Google-advertenties.

Uitgevers moeten ook rekening houden met hoe de implementatie eruitziet op
sites die zijn geoptimaliseerd voor mobiele apparaten. Meer informatie over
dit beleid is te vinden in ons
Helpcentrum<https://www.google.nl/ads(...)h_ads_and_content>;
.


INDELING NABOOTSEN: Uitgevers mogen Google-advertenties niet in
onherkenbare vorm implementeren. Zo mogen uitgevers aangrenzende inhoud
niet zodanig opmaken dat die lijkt op de advertenties of zodanig dat
advertenties het uiterlijk krijgen van een spel of forumbericht. U vindt
meer informatie over dit beleid in ons Helpcentrum
(http://support.google.com(...)content_to_mimic_ads).

*Oplossing*

Als u een melding heeft ontvangen over pagina-inhoud, verwijdert u de
inhoud van uw site of verwijdert u advertenties van de pagina's die het
beleid schenden. Als u een melding heeft ontvangen over de wijze waarop
advertenties op uw site zijn geïmplementeerd, brengt u de nodige
wijzigingen aan in uw implementatie. We controleren de site opnieuw na 72
uur. U hoeft geen contact met ons op te nemen als u de wijzigingen
aanbrengt. Als de wijzigingen echter niet zijn aangebracht binnen de
opgegeven termijn, wordt de weergave van advertenties uitgeschakeld voor de
hierboven vermelde website.

Houd er ook rekening mee dat bovenstaande URL slechts als voorbeeld is
gegeven en dat dezelfde schendingen dus ook kunnen optreden op andere
pagina's van deze website of andere websites waarvan u de eigenaar bent.
Als u wilt vermijden dat u in de toekomst nog waarschuwingen van ons
ontvangt, raden we u aan te controleren of al uw sites voldoen aan ons
beleid. Voor meer informatie over onze beleidswaarschuwingen kunt u terecht
in ons Helpcentrum:
https://support.google.co(...)er=1378153&ctx=topic.
Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Het Google
AdSense-team
3 jaar lang was er niks aan de hand. Het stomme is dat de ads makkelijk te onderscheiden waren van de content, maar juist door de wijzigingen van Google het nu meer lijkt op een NEXT -> knop.
pi_129928885
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:33 schreef JDx het volgende:
Nou, hij heeft het voor elkaar hoor, ik heb 3 dagen de tijd om mijn site aan te passen :')
Hoezo dan? volgens mij heb ik iets gemist :D
pi_129928915
quote:
4s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:34 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hoezo dan? volgens mij heb ik iets gemist :D
Kreeg een mailtje van iemand dat ik mijn site moest aanpassen anders zou hij mij melden bij Google.

Gelukkig gaat het om de site die eerst mijn goudmijntje was, maar nu niet meer goed loopt :P
pi_129928926
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:36 schreef JDx het volgende:

[..]

Kreeg een mailtje van iemand dat ik mijn site moest aanpassen anders zou hij mij melden bij Google.

Gelukkig gaat het om de site die eerst mijn goudmijntje was, maar nu niet meer goed loopt :P
Hoezo melden dan? stond er illegale kneut op dan?
pi_129928930
Wtf wel raar man en triest van die gast maar ja :')
Facts don't care about your feelings
pi_129928996
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Wtf wel raar man en triest van die gast maar ja :')
Ja, jaloerse mensen heb je overal.

Wat ik ga doen is de kleur van de advertentie aanpassen en zie wel wat Google ervan zegt dan.
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:37:55 #267
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129930064
Sneu van die gast, duidelijk zwaar gefrustreerde tweaker.
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:02:04 #268
396299 Tshot
Dwazerik.
pi_129930621
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:37 schreef JK het volgende:
Sneu van die gast, duidelijk zwaar gefrustreerde tweaker.
Hoewel ik die actie niet goed ga praten valt er natuurlijk wel wat te zeggen vanuit zijn oogpunt. Hij betaald geld om te adverteren op andere websites en verwacht daar goeie kliks/bezoekers uit. Als een website zijn ads dan zo gepositioneerd heeft dat de helft van de bezoekers er per ongeluk op klikt dan is het logisch dat adverteerders daar niet blij mee zijn. Google heeft natuurlijk niet voor niets richtlijnen opgesteld waar aan voldaan dient te worden.
Is het weer om te lachen?
pi_129930674
Ik begrijp alleen niet wat er mis mee is, het komt vooral door die enorme pijl die Google toe heeft gevoegd aan de ads, sindsdien klikten gigantisch veel mensen erop.

Verder stond er een kleine banner, maar na een mail van Google zelf heb ik die veranderd in een rechthoek. Ook ziet die site er al hetzelfde uit sinds 2004, was nooit iets mis mee volgens Google.

Maar goed, boeit me verder ook niet, kwamen toch amper nog bezoekers op.

Ook is het best netjes van ze dat ik 72 uur krijg om het aan te passen en geen gezeik met een opeens gesloten account ofzo.



Vroeger waren het gewoon 3 kleine ads onder elkaar. Zag je duidelijk dat het advertenties waren. Toen heeft Google het veranderd in 1 grote ad met een dikke pijl.

Heb het maar veranderd:
http://verkeersborden.jdx.nl

Mochten ze het alsnog niet goedkeuren, dan blocken ze het maar hoor.

[ Bericht 11% gewijzigd door JDx op 11-08-2013 12:10:45 ]
pi_129930783
Ik zou er ook bijna op klikken... :P
Facts don't care about your feelings
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:11:24 #271
396299 Tshot
Dwazerik.
pi_129930811
Onderscheid tussen ads en gewone content is echt nauwelijks te zien voor de gemiddelde internetter hoor. Vind het niet meer dan logisch dat dit niet toegestaan wordt.
Is het weer om te lachen?
pi_129930877
quote:
2s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Tshot het volgende:
Onderscheid tussen ads en gewone content is echt nauwelijks te zien voor de gemiddelde internetter hoor. Vind het niet meer dan logisch dat dit niet toegestaan wordt.
Maar zoals ik zei, voordat Google haar ads wijzigde zag je duidelijk dat het om ads ging, nu lijkt het idd een NEXT knop, ligt toch echt aan hun.

Ook is het gewoon toegestaan om de achtergrond van je ads dezelfde kleur te geven als je achtegrond van je site toch?

Als ik op de site van Yoshi kijk, zit er ook een ad tussen de tekst, met dezelfde achtegrondkleur. De regels zijn niet helemaal duidelijk.

PS. had een jaar geleden al gezegd trouwens dat ik het opvallend vond dat mijn site goedgekeurd is door Google op deze manier en het goed ging zolang het goed ging, waarschijnlijk dachten ze ach zolang geen advertisers gaan zeuren verdienen wij er ook lekker aan :P
pi_129930992
Ja oke het is logisch dat je die kleuren aanpast, waarom zouden ze anders die optie aanbieden? Maar bij mij is duidelijk te zien dat het om een ad gaat. Bij jou moet je de website nog inkomen en door die grote pijl lijkt het inderdaad alsof dat de knop is. Regels zijn altijd wazig, het feit dat je nu pas na een klacht van iemand zo'n bericht krijgt zegt genoeg, maar met jouw onmogelijke CTR's toen is het wel duidelijk dat het waarschijnlijk niet goed kon gaan.
Facts don't care about your feelings
pi_129931189
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja oke het is logisch dat je die kleuren aanpast, waarom zouden ze anders die optie aanbieden? Maar bij mij is duidelijk te zien dat het om een ad gaat. Bij jou moet je de website nog inkomen en door die grote pijl lijkt het inderdaad alsof dat de knop is. Regels zijn altijd wazig, het feit dat je nu pas na een klacht van iemand zo'n bericht krijgt zegt genoeg, maar met jouw onmogelijke CTR's toen is het wel duidelijk dat het waarschijnlijk niet goed kon gaan.
CTR was de laatste 7 dagen 10% dus niet meer zo extreem haha.

Vandaag nog geen enkele klik. Zal wel erg laag worden de komende tijd.

Iig een auto uit die site gehaald de afgelopen 12 maanden :P
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 12:30:23 #275
42184 crew  DaMart
pi_129931268
10%? Ik ben al blij als de CTR boven de 1% uitkomt :D.

Een auto heb ik ook nog niet bij elkaar gespaard, ik begin gewoon kleiner, met een smartphone :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_129931314
Wel netjes dat je gewoon even de tijd krijgt om het aan te passen in plaats van dat je account direct wordt geblokkeerd. Ik heb dat de laatste tijd vaker gehoord.

Hoopgevender dan de topics die ik op andere fora weleens voorbij zie komen van mensen die plotseling geblokkeerd zijn terwijl ze zelf beweren niets fout te hebben gedaan, met de vermelding dat Adsense dus erg onbetrouwbaar is.

@nielssje ik zit ergens in de dierenhoek, jij?
pi_129931411
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:27 schreef JDx het volgende:

[..]

CTR was de laatste 7 dagen 10% dus niet meer zo extreem haha.

Vandaag nog geen enkele klik. Zal wel erg laag worden de komende tijd.

Iig een auto uit die site gehaald de afgelopen 12 maanden :P
10% is niet extreem? :') ik haal 0,90% met mijn ads, met zo'n CTR zou ik niet meer hoeven werken.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef jeronald het volgende:
Wel netjes dat je gewoon even de tijd krijgt om het aan te passen in plaats van dat je account direct wordt geblokkeerd. Ik heb dat de laatste tijd vaker gehoord.

Hoopgevender dan de topics die ik op andere fora weleens voorbij zie komen van mensen die plotseling geblokkeerd zijn terwijl ze zelf beweren niets fout te hebben gedaan, met de vermelding dat Adsense dus erg onbetrouwbaar is.

Dat zijn ook vaak mensen die net hun account hebben aangemaakt en dan al lopen te kloten. Ze gaan echt niet zomaar een adsense account dat al bijna 10 jaar bestaat, en geld genereert, sluiten.
Facts don't care about your feelings
pi_129931689
Idd, van die mensen die zeggen ja zonder reden ben ik geblokkeerd bla bla, dat is onzin.
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:50:57 #279
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129931859
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:02 schreef Tshot het volgende:

[..]

Hoewel ik die actie niet goed ga praten valt er natuurlijk wel wat te zeggen vanuit zijn oogpunt. Hij betaald geld om te adverteren op andere websites en verwacht daar goeie kliks/bezoekers uit. Als een website zijn ads dan zo gepositioneerd heeft dat de helft van de bezoekers er per ongeluk op klikt dan is het logisch dat adverteerders daar niet blij mee zijn. Google heeft natuurlijk niet voor niets richtlijnen opgesteld waar aan voldaan dient te worden.
Tuurlijk, maar wat deze kerel gewoon had moeten doen, was het domein van jdx blokkeren, zodat zijn ads daar niet meer op zichtbaar waren, ipv zielig gaan lopen janken. Komt heel kinderachtig over. 'Papaaaaaaa???? Pietje heeft getuft op het plein!!!!'. Er zijn genoeg sites waarbij het nog veel moeilijker te onderscheiden is wat nu de juiste knop is.. denk bijv. aan software-downloads. Soms erg moeilijk te zien wat een ad is en wat de echte knop is.

Daarnaast is het maar net de vraag uit hoeveel kliks een bedrijf nu daadwerkelijk iets kan verkopen, dat is echt niet zo hoog. Dat er een duidelijk verschil moet zijn tussen advertentie en content, ben ik het over eens, maar Google geeft je zelf ook tools om het een beetje gelijk aan je look & feel te kunnen maken.
pi_129931963
godverdomme bij een bepaald Nederlands bedrijf heeft iemand zijn SEO huiswerk gedaan, dit bedrijf maakt een bepaald product en zo goed als alle verwante domeinnamen, hoe vaag ook, redirecten naar hun homepage...

damn smart brilliant bastards!
&lt;hr&gt;
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:58:43 #281
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129932124
Dan hebben ze toch al die domeinnamen opgekocht?
pi_129932157
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef JK het volgende:
Dan hebben ze toch al die domeinnamen opgekocht?
ja, en ik wilde een site voor een van de domeinnamen maken, maar gewoon alle varianten die ik kan bedenken zijn opgekocht
&lt;hr&gt;
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:20:38 #283
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129932948
Kost niet veel en alles wijst naar jouw site. :)
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:51:36 #284
396299 Tshot
Dwazerik.
pi_129934236
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:50 schreef JK het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar wat deze kerel gewoon had moeten doen, was het domein van jdx blokkeren, zodat zijn ads daar niet meer op zichtbaar waren, ipv zielig gaan lopen janken. Komt heel kinderachtig over. 'Papaaaaaaa???? Pietje heeft getuft op het plein!!!!'. Er zijn genoeg sites waarbij het nog veel moeilijker te onderscheiden is wat nu de juiste knop is.. denk bijv. aan software-downloads. Soms erg moeilijk te zien wat een ad is en wat de echte knop is.

Daarnaast is het maar net de vraag uit hoeveel kliks een bedrijf nu daadwerkelijk iets kan verkopen, dat is echt niet zo hoog. Dat er een duidelijk verschil moet zijn tussen advertentie en content, ben ik het over eens, maar Google geeft je zelf ook tools om het een beetje gelijk aan je look & feel te kunnen maken.
Vind het ook wel een beetje kinderachtig hoor, maar sites zoals die van JDX dragen natuurlijk ook niet veel bij aan het web. Ik stoor me daar niet zo aan en klik zo'n website gewoon weer weg, maar moraalridders die t dan gaan melden bij Google houd je altijd.

Jdx, misschien had je beter tegen 'm kunnen zeggen dat je de ads ging aanpassen, dit ook een maandje zo laten staan om vervolgens gewoon weer de ouwe versie terug te plaatsen, waarschijnlijk was ie je dan allang weer vergeten. :).
Is het weer om te lachen?
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:57:05 #285
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129934601
Dat klopt, die sites van JDx zijn een aanfluiting voor het web (verkeersborden, kledingmerken, merkschoenen. parfummerken etc.), maar blijkbaar kan hij er wel een auto van kopen. Van mijn site, waar ik veel werk aan heb en veel voor doe, maar met een kleine markt, kan ik nog lang geen auto kopen. :+
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:00:32 #286
340341 Blester
Membre très utile
pi_129934836
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef JK het volgende:
Dat klopt, die sites van JDx zijn een aanfluiting voor het web (verkeersborden, kledingmerken, merkschoenen. parfummerken etc.), maar blijkbaar kan hij er wel een auto van kopen. Van mijn site, waar ik veel werk aan heb en veel voor doe, maar met een kleine markt, kan ik nog lang geen auto kopen. :+
Een auto heb je al voor een paar tientjes, moet je alleen nog even een motorblok en de rest van de onderdelen vinden :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:05:10 #287
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129935059
Nouja ik ga er vanuit dat hij wel een pussy magnet heeft gekocht met een goed motorblok en een geldige APK. :)
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:09:08 #288
340341 Blester
Membre très utile
pi_129935304
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:05 schreef JK het volgende:
Nouja ik ga er vanuit dat hij wel een pussy magnet heeft gekocht met een goed motorblok en een geldige APK. :)
Sites als die van JDx zijn leuk als je geen concurrentie hebt, op het moment dat er concurrentie komt kun je de posities afstaan.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129935996
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef Blester het volgende:

[..]

Een auto heb je al voor een paar tientjes, moet je alleen nog even een motorblok en de rest van de onderdelen vinden :)
:')
Facts don't care about your feelings
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:26:26 #290
340341 Blester
Membre très utile
pi_129936157
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

:')
Ik weet het, kon het niet laten om die opmerking te maken :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129937475
heeft het zin om een site te maken als er geen goede domeinnaam te vinden is?

een voorbeeld ter verduidelijking

website zal gaan over zwarte badpakken, maar alle emd's en ook alle domeinen die maar een beetje gerelateerd zijn, zijn al in gebruik.

Heeft het dan zin om bijvoorbeeld een domein als de-beste-zwarte-badpakken.nl te nemen, ook al is alle verkeer gericht op zwarte badpakken en zijn die al in gebruik?

Ik snap dat je natuurlijk nooit zeker kunt weten hoe een website het gaat doen, maar misschien moet ik mijn aandacht ergens anders op richten, aangezien er al zoveel is "weggekaapt". Van de andere kant: de weggekaapte zijn van een bedrijf die maar een bepaald merk badpak aanbiedt, dus er is wel de mogelijkheid...
&lt;hr&gt;
pi_129937780
Je kunt in principe met elke denkbare domeinnaam hoog ranken. Het ligt er alleen aan hoeveel tijd/geld je erin steekt. EMD's zouden je het enkel wat makkelijker kunnen maken. Voor de rest blijft het gewoon SEO.
Get stoned
pi_129938268
Als ik de CTR van JDX zou hebben (de 10%) dan zou ik maandelijks een bedrag van 4 cijfers voor de komma ontvangen :D Ik zou wel even serieus aanpakken want anders ben je straks niet alleen die site kwijt voor je Adsense-inkomsten maar ook de rest.
pi_129938374
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef WebBeestje het volgende:
Als ik de CTR van JDX zou hebben (de 10%) dan zou ik maandelijks een bedrag van 4 cijfers voor de komma ontvangen :D Ik zou wel even serieus aanpakken want anders ben je straks niet alleen die site kwijt voor je Adsense-inkomsten maar ook de rest.
Maar dat is precies wat nooit zal gebeuren, want een CTR van 10% krijg je alleen als je iets doet wat verwarrend is voor de bezoeker, dus zoiets als jdx deed met die pijl. Als je je aan de regels houdt zul je never nooit zo'n ctr krijgen
&lt;hr&gt;
pi_129945217
Eindelijk weekend en mooi even de tijd om verder te werken aan alle nieuwe websites. Heerlijk een middagje nieuwe content schrijven.
pi_129949802
CTR van al mijn sites zit boven de 10% hoor, niet alleen van die site die Google heeft aangemerkt als foutief.

Wat ik zei 10% valt wel mee, het was iets van 25% op die foutgekeurde site.

Zal 1 voorbeeldje geven: http://parfummerken.jdx.nl/ heeft een CTR van 17% over de laatste 30 dagen.
pi_129951858
@JDx: werkelijk, jij vraagt om een ban of om problemen met merken ivm gebruik beeldmateriaal. Ik vraag me af je zomaar het logo van merk x mag verbouwen en op je site mag knallen, denk het eerlijk gezegd niet. Ik gun je alle goeds, begrijp me goed maar ik kan me er best iets bij voorstellen dat dit mis gaat lopen (zet er ook even een privacy policy bij)
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:50:55 #298
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129951954
Snel zullen ze denk ik niet klagen hoor... ik hoor van fabrikanten of importeurs daarvan ook geen gezeur als de logo's niet kloppen of niet up to date zijn. Heb het van eentje gehoord en dat heb ik aangepast. En dat in 6 jaar tijd.
pi_129952654
Kan me niet voorstellen dat er een merk problemen heeft met het verspreiden van zijn logo. :X
pi_129959978
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef JDx het volgende:
CTR van al mijn sites zit boven de 10% hoor, niet alleen van die site die Google heeft aangemerkt als foutief.

Wat ik zei 10% valt wel mee, het was iets van 25% op die foutgekeurde site.

Zal 1 voorbeeldje geven: http://parfummerken.jdx.nl/ heeft een CTR van 17% over de laatste 30 dagen.
Banners mogen toch niet de content onder de fold/vouw duwen?
pi_129960737
vol
&lt;hr&gt;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')