Erg volwassen Happel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
OP kan geupdate worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
OP kan geupdate worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
OP kan geupdate worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doelde op dat sterretje met 'gehuurd tot einde seizoen'.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Beetje kansloos ja. Iedereen weet dat Bas van Noortwijk meer is dan alleen een teammanager. Bas
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doelde op dat sterretje met 'gehuurd tot einde seizoen'.
Zit ik te zoeken, helemaal niemand.
Zet het er dan niet neer.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
OP kan geupdate worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek het even uit voor mij en kom er dan op terug.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:12 schreef Typisch het volgende:
De Vrij heeft nu toch ook een contract tot 2015? En Vilhena ook langer dacht ik.
Dit klinkt als een stuk uit de Bijbel:quote:
En jezus nam twee jodenkoeken, en besprenkelde ze met milkshake.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit klinkt als een stuk uit de Bijbel:
En dan gaan we nu een stuk lezen uit Boëtius boek 2016, vers 12...
En den bal verdween in den kruising en de Heer zag dat het goed was en selecteerde Boëtius voor den nationale team.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En jezus nam twee jodenkoeken, en besprenkelde ze met milkshake.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En den bal verdween in den kruising en de Heer zag dat het goed was en selecteerde Boëtius voor den nationale team.
We helpen alleen maar mee... ik weet niet hoe ik het in de OP krijg maar heb iig het een en ander opgezocht enhier neergezet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef Happel het volgende:
De tyfus, doe het godverdomme maar zelf dan.
Het is geen kritiek Happie. Top dat je het doet veder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef Happel het volgende:
De tyfus, doe het godverdomme maar zelf dan.
Dat dus!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is geen kritiek Happie. Top dat je het doet veder.
Dat is geen topsportmentaliteit. Nu is het nog maar de OP, straks gaat hij z'n prullenbakje niet meer dagelijks legen en dan heb je de poppen pas echt aan het dansen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is geen kritiek Happie. Top dat je het doet veder.
Dat is al te lang geleden voor Hap, die kan zich dat niet meer inbeelden...quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel, je moet het met liefde doen. Of beeld je in dat er na deze liefdadigheden een lekkere vrouw ligt te wachten in je bed.
Ja daar weet onze Stijn alles van.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel, je moet het met liefde doen. Of beeld je in dat er na deze liefdadigheden een lekkere vrouw ligt te wachten in je bed.
Gewoon een plaatje van de kampioensschaal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Nog steeds teammanager. Ik zou toch gaan voor de sleutel tot succes. Of is dat te lang?
Ik vind het goed. Als Vilhena/Schaken/Cissé/Immers gewoon scoort en Fernandez fijn rood paktquote:Als PEC Zwolle in de eerste competitiewedstrijd tegen Feyenoord een goed resultaat wil halen, moet Graziano Pellč een minder goede wedstrijd spelen. De trainer van de Zwollenaren, Ron Jans, heeft zijn hoop daarop gevestigd.
De nieuwe coach van de Zwollenaren denkt dat zijn ploeg een lastige kluif zal krijgen aan de Rotterdammers. Ron Jans: 'Feyenoord zal in ieder geval bij de eerste vijf eindigen en het verbaast mij niet als ze de eerste drie zelfs halen. Ajax is de favoriet voor de landstitel. Het is voor Feyenoord wel belangrijk dat Pellč fit blijft, want hij is de kapstok van het elftal. Hij moet niet verkocht worden, maar hij moet alleen aanstaande zondag om half vijf een minder goede wedstrijd spelen.'
Jans heeft hoge verwachtingen van zijn eigen team. In zijn elftal spelen Guyon Fernandez en Kamohelo Mokotjo. Twee spelers die vorig seizoen nog het shirt van Feyenoord droegen. 'Wij hebben een hele goede voorbereiding gehad en ik kan beschikken over een heel leuk elftal. Feyenoord is een zware tegenstander en zij kunnen zich vast nog wel de 3-2 nederlaag van vorig jaar herinneren. Zij willen het vast beter doen en wij willen het eigenlijk zo laten', besluit Jans.
Wat een dag was datquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:20 schreef Oldie57 het volgende:
Been wil van Geel nooit meer zien. Wat een giller.![]()
Met 10-0 op je klote krijgen en je belachelijk maken voor de hele wereld (zelfs CNN kwam de dag erna op bezoek in de Kuip). En toch geen ontslag nemen. Laf, laf, laf .....
Mario Been heeft Feyenoord helemaal niks gebracht. Iedere keer dat die smurf z'n grote waffel opentrekt, zet hij 'zijn cluppie' in discutabel daglicht. Zijn gekrenkte trots en zijn ego winnen het kennelijk van de clubliefde, waarvan hij altijd heeft geclaimd zoveel te bezitten. Het tekent zijn persoon meer dan hen waarop hij zoveel kritiek heeft. Hij gedraagt zich na twee jaar nog steeds als een hypocriete egoďst zonder zelfkritiek en enig besef van realisme. Het begint zielig te worden, jammer dat hem nog steeds een podium wordt geboden voor zijn misplaatste grieven.
Iig wil ik Been en zijn vriendje Beenstakker nooit meer zien in de Kuip.
En daarna tegen datzelfde Feyenoord je kampioenschap verpestenquote:
Lekker belangrijk. Dat kampioenschap hadden we toch wel verpest dat jaar. Die 10-0 die staat de komende 50 jaar in de hoofden van iedereen die hem heeft meegemaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:08 schreef satecl het volgende:
[..]
En daarna tegen datzeflde Feyenoord je kampioenschap verpesten
Inderdaad, lekker belangrijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dat kampioenschap hadden we toch wel verpest dat jaar. Die 10-0 die staat de komende 50 jaar in de hoofden van iedereen die hem heeft meegemaakt.
Lol een 10-0 belangrijker vinden dan een kampioenschap. Jij bent zeker die gast met die 10-0 tattoo?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dat kampioenschap hadden we toch wel verpest dat jaar. Die 10-0 die staat de komende 50 jaar in de hoofden van iedereen die hem heeft meegemaakt.
Zoals ik al zei, dat jaar waren we zo aan het falen op het einde dat we dat kampioenschap toch niet hadden gehaald, daar heeft die 2-1 niet aan bijgedragen hoor. Maar hey, als dat je destijds een goede nacht heeft bezorgd, dan ben ik blij voor je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:13 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Lol een 10-0 belangrijker vinden dan een kampioenschap. Jij bent zeker die gast met die 10-0 tattoo?![]()
Het was 3-1, kneus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat jaar waren we zo aan het falen op het einde dat we dat kampioenschap toch niet hadden gehaald, daar heeft die 2-1 niet aan bijgedragen hoor. Maar hey, als dat je destijds een goede nacht heeft bezorgd, dan ben ik blij voor je.
Uiteraard heeft met dat een goede nacht bezorgd. Elke nederlaag van pisvee en elke dode boer bezorgt me een goede nacht. Kut volk uit 040 met hun grote smoel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat jaar waren we zo aan het falen op het einde dat we dat kampioenschap toch niet hadden gehaald, daar heeft die 2-1 niet aan bijgedragen hoor. Maar hey, als dat je destijds een goede nacht heeft bezorgd, dan ben ik blij voor je.
quote:
Rauwe taal! Zeker een grote John de Wolf op je rug?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:17 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard heeft met dat een goede nacht bezorgd. Elke nederlaag van pisvee en elke dode boer bezorgt me een goede nacht. Kut volk uit 040 met hun grote smoel.
Daagsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]Zo belangrijk was het voor me dus.
[..]
Rauwe taal! Zeker een grote John de Wolf op je rug?
Goed, het was weer leuk hier. Fijne dag verder!
Maar jullie sukkels werden lekker geen kampioen dat jaar .... dankzij Feyenoord.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is hooguit mede dankzij, maak het niet groter dan het isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:23 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Maar jullie sukkels werden lekker geen kampioen dat jaar .... dankzij Feyenoord.
Nou, leuk man.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:23 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Maar jullie sukkels werden lekker geen kampioen dat jaar .... dankzij Feyenoord.
Kennelijk is Oldie dolgelukkig met het kampioenschap van Ajax dat jaar. Dat mag, dat gun ik hem.quote:
Spelersvrouw onwaardig die ene. Zal dus wel van Immers zijn die rechter. Linker van de Vrij? Die gun ik wel zo'n hottie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:49 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Spelersvrouwen van..???? (2 spelers van Feyenoord)
Die was nog veel dikker dacht ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Spelersvrouw onwaardig. Zal dus wel van Immers zijn die rechter.
Deze is toch niet dik? Het is geen Miss Beckham, maar niet dik. Tamelijk middelmatig qua looks, dus een lelijke voetballer met wat geld is wel haalbaar voor haar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die was nog veel dikker dacht ik.
Dit is typisch een houding voor een vet varken. Vrouwen weten het redelijk te verbergen, maar zo'n pose duidt op overmatig vet in het buikgebied.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Deze is toch niet dik? Het is geen Miss Beckham, maar niet dik. Tamelijk middelmatig qua looks, dus een lelijke voetballer met wat geld is wel haalbaar voor haar.
Eens, maar haar bovenbenen zijn toch redelijk normaal. Ik denk dat we het pas weten als we haar bloot zien. Als we nu weten welke voetballer er bij hoort, dan kunnen we foto's vragen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is typisch een houding voor een vet varken. Vrouwen weten het redelijk te verbergen, maar zo'n pose duidt op overmatig vet in het buikgebied.
Linker de Vrij is goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Spelersvrouw onwaardig die ene. Zal dus wel van Immers zijn die rechter. Linker van de Vrij? Die gun ik wel zo'n hottie.
Ik gok Verhoek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Eens, maar haar bovenbenen zijn toch redelijk normaal. Ik denk dat we het pas weten als we haar bloot zien. Als we nu weten welke voetballer er bij hoort, dan kunnen we foto's vragen.
quote:
Inderdaad. En buiten dat, als Been's opvolger het ook niet goed gedaan zou hebben dan zou ik het nog enigszins begrijpen, maar je kan nou niet bepaald zeggen dat we erop achteruit zijn gegaan...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:20 schreef Oldie57 het volgende:
Been wil van Geel nooit meer zien. Wat een giller.![]()
Met 10-0 op je klote krijgen en je belachelijk maken voor de hele wereld (zelfs CNN kwam de dag erna op bezoek in de Kuip). En toch geen ontslag nemen. Laf, laf, laf .....
Mario Been heeft Feyenoord helemaal niks gebracht. Iedere keer dat die smurf z'n grote waffel opentrekt, zet hij 'zijn cluppie' in discutabel daglicht. Zijn gekrenkte trots en zijn ego winnen het kennelijk van de clubliefde, waarvan hij altijd heeft geclaimd zoveel te bezitten. Het tekent zijn persoon meer dan hen waarop hij zoveel kritiek heeft. Hij gedraagt zich na twee jaar nog steeds als een hypocriete egoďst zonder zelfkritiek en enig besef van realisme. Het begint zielig te worden, jammer dat hem nog steeds een podium wordt geboden voor zijn misplaatste grieven.
Iig wil ik Been en zijn vriendje Beenstakker nooit meer zien in de Kuip.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goossens had ook zo'n blond popje volgens mij.
Die rechter is de vriendin van Erwin Mulderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:21 schreef satecl het volgende:
Die van Vormer is veel lekkerder. Maar van wie in de rechter jongens? Over 10 minuten een tip.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die rechter is de vriendin van Erwin Mulder
Linker ken ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:49 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Spelersvrouwen van..???? (2 spelers van Feyenoord)
Nee, was/is een vriendin van ex van me. Toen had ze nog niet met De Vrij volgens mij.quote:
Pas toen ie groot geld ging verdienen zag ze 'm staan zeker?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, was/is een vriendin van ex van me. Toen had ze nog niet met De Vrij volgens mij.
Ik was echt 16 ofzo toen. Dus 6/7 jaar geleden. Dus, zou best kunnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Pas toen ie groot geld ging verdienen zag ze 'm staan zeker?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft Pelle een vaste vriendin? Woont die in Nederland nu?
Niet veel denk ik, Pelle ziet er toch ook 100.000 keer beter uit als Immers. Die zou je ook zo achter een vuilniswagen of bij de gemeentelijke groenvoorziening aan het werk kunnen zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
![]()
Wat zou Pelle denken als ie die vrouw van Immers ziet staan
Als voetballer is uiterlijk toch van ondergeschikt belang. Immers heeft echt wel een bijzonder onsmakelijk exemplaar. Vind ik meer bij een speler van FC Lienden ofzo passen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Niet veel denk ik, Pelle ziet er toch ook 100.000 keer beter uit als Immers. Die zou je ook zo achter een vuilniswagen of bij de gemeentelijke groenvoorziening aan het werk kunnen zien.
Ik vind het wel wat hebben, voetballers die bij hun jeugdliefde blijven. Makaay en Dollar Dirk hebben toch ook van die mormels.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als voetballer is uiterlijk toch van ondergeschikt belang. Immers heeft echt wel een bijzonder onsmakelijk exemplaar. Vind ik meer bij een speler van FC Lienden ofzo passen.
Biseswar is echt 100x beter dan Verhoek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:08 schreef satecl het volgende:
[..]
En daarna tegen datzelfde Feyenoord je kampioenschap verpesten
Verhoek is echt 100x beter dan Biseswar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Biseswar is echt 100x beter dan Verhoek.
Had een Heracles wel verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef Caland het volgende:
Toch apart dat vooralsnog geen enkele eredivisieclub het aandurft met Achahbar. Ik snap wel dat hij als spits snel afvalt, met name voor de degradatiekandidaten. Maar hij kan op andere posities ook wel uit de voeten.
Eens. Verhoek is constant beroerd, Biseswar was heel vaak heel beroerd, maar soms ook geniaal. Gemiddeld daardoor het iets beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Biseswar is echt 100x beter dan Verhoek.
Ik vind dat je Verhoek wel erg snel afschrijft. Ik wil hem nog wel tot de winterstop geven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Eens. Verhoek is constant beroerd, Biseswar was heel vaak heel beroerd, maar soms ook geniaal. Gemiddeld daardoor het iets beter.
Vind ik ook apart ja, is toch wel een heel goede voetballer. Zou hem goed doen denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef Caland het volgende:
Toch apart dat vooralsnog geen enkele eredivisieclub het aandurft met Achahbar. Ik snap wel dat hij als spits snel afvalt, met name voor de degradatiekandidaten. Maar hij kan op andere posities ook wel uit de voeten.
Om wát te doen? Die man is te traag en heeft geen techniek. Het enige goede was zijn voorzet en die valt ook tegen...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind dat je Verhoek wel erg snel afschrijft. Ik wil hem nog wel tot de winterstop geven.
Ik vond hem tegen Getafe al een stuk fitter overkomen dan vorig seizoen. Als hij iets aan snelheid heeft gewonnen, hij houdt de bal goed vast en hij weet weer goede voorzetten te geven.. Dan is het toch gewoon een aardige speler voor ons?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om wát te doen? Die man is te traag en heeft geen techniek. Het enige goede was zijn voorzet en die valt ook tegen...
Haha. Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen Getafe al een stuk fitter overkomen dan vorig seizoen. Als hij iets aan snelheid heeft gewonnen, hij houdt de bal goed vast en hij weet weer goede voorzetten te geven.. Dan is het toch gewoon een aardige speler voor ons?
Ik vrees ervoor kerel. Aan het eind van het vorig seizoen was hij niet fitter dan toen hij kwam.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen Getafe al een stuk fitter overkomen dan vorig seizoen. Als hij iets aan snelheid heeft gewonnen, hij houdt de bal goed vast en hij weet weer goede voorzetten te geven.. Dan is het toch gewoon een aardige speler voor ons?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Welke wedstrijden vanavond zijn belangrijk voor ons?
Dat is waar, maar vaak duurt dat even. Persoonlijk geef ik hem nog het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor kerel. Aan het eind van het vorig seizoen was hij niet fitter dan toen hij kwam.
Het is dan ook erg moeilijk om je aan te passen na een verhuizing binnen Nederland.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vaak duurt dat even. Persoonlijk geef ik hem nog het voordeel van de twijfel.
Verhoek kwam dan ook vanuit Duitsland.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is dan ook erg moeilijk om je aan te passen na een verhuizing binnen Nederland.
Voor de een is het lastiger dan voor de ander. Maar als jij graag onze eigen spelers wilt afbranden, ga je gang. Ik doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is dan ook erg moeilijk om je aan te passen na een verhuizing binnen Nederland.
Ik brand helemaal niemand af. Verhoek heeft het afgelopen jaar gefaald en ik verwacht dan ook compleet niks van hem.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor de een is het lastiger dan voor de ander. Maar als jij graag onze eigen spelers wilt afbranden, ga je gang. Ik doe er niet aan mee.
Maar als hij straks een keer scoort of een assist geeft, moet je ook niet gaan juichen.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2013.htmlquote:
Ja, maar het was allang bekend dat hij voor de rechtsback positie is gehaald bij Vitesse toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:19 schreef Cara het volgende:
Staat Leerdam nou weer gezellig rechtsback daar bij Vites
Hij is daarom toch ook aan zijn neus geopereerd. Die gozer krijgt veel meer frisse lucht binnen nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor kerel. Aan het eind van het vorig seizoen was hij niet fitter dan toen hij kwam.
Oui.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik ben atm op vakantie in Frankrijk... Kan ik die samenvattingen nou wel of niet zien op de normale NL'e TV? (meaning, NL1,2, 3?)
2-0 zelfs bij Rijekaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Voorzichtig positief nieuws, Zilina staat achter.
quote:
Op dit moment hebben wij nog drie ploegen onder ons op de geplaatste zijde, al vallen er waarschijnlijk twee 'weg' door een ongunstige CL-loting, dus wat ploegen met een hogere coëfficient die wegvallen geeft ons zekerheid op een geplaatste loting. Het is nog de heenronde, dus zegt nog niet alles, maar het is gelukkig wel de laatste voorronde, hoef je daarna niet meer te speculeren over verrassingen maar gewoon concentreren op de Europese tegenstander.quote:
Heeft toch zin gehad dat ik mijn handen stuk geklapt heb tijdens zijn ere ronde.quote:
Doe maar niet, nare man is dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mocht Koeman weg gaan dan zie ik graag Verbeek weer terug bij Feyenoord. Als iemand perfect past bij Feyenoord qua speelstijl en mentaliteit is hij het wel.
JP is er wel klaar voor volgend jaar denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe maar niet, nare man is dat.
Ik hoop dat we, net als PSV met Cocu en Ajax de Boer, een oud speler voor de groep kunnen zetten. Benieuwd hoe van Gastel en van Bronkhorst zich ontwikkelen dus.
Whut???quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mocht Koeman weg gaan dan zie ik graag Verbeek weer terug bij Feyenoord. Als iemand perfect past bij Feyenoord qua speelstijl en mentaliteit is hij het wel.
Van Bronckhorst heeft wel wat meer internationale allure. Zou misschien nog een enkele speler over de streep kunnen trekken om toch bij Feyenoord te tekenen. Al moet je dat niet overdrijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef Cara het volgende:
Uiteraard neemt volgend jaar JP het roer over.
Ik schat dat dat bij PSV ook de reden is dat voor Cocu is gekozen in plaats van Faber als hoofdtrainer. Maakt ook niet uit, iedereen weet dat ze het samen doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Bronckhorst heeft wel wat meer internationale allure. Zou misschien nog een enkele speler over de streep kunnen trekken om toch bij Feyenoord te tekenen. Al moet je dat niet overdrijven natuurlijk.
Ik verwacht niet dat Feyenoord de komende 3 jaar een speler met enige naam kan halenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Bronckhorst heeft wel wat meer internationale allure. Zou misschien nog een enkele speler over de streep kunnen trekken om toch bij Feyenoord te tekenen. Al moet je dat niet overdrijven natuurlijk.
Over 3 jaar is van Persie 32. Afbouwen bij Feyenoord graagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Feyenoord de komende 3 jaar een speler met enige naam kan halen
Geen gearriveerde spelers nee. Maar een talentvolle back zou misschien eerder voor Feyenoord kunnen kiezen als je van Bronckhorst als trainer hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Feyenoord de komende 3 jaar een speler met enige naam kan halen
Ik zie Van Bronckhorst nog wel met Koeman meegaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij gewoon assistent blijft, is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Geen gearriveerde spelers nee. Maar een talentvolle back zou misschien eerder voor Feyenoord kunnen kiezen als je van Bronckhorst als trainer hebt.
Dit ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie Van Bronckhorst nog wel met Koeman meegaan
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit ook.
Misschien wil van Hanegem nog een keertje, die heeft altijd zo veel zinnigs te vertellen over voetbal, dat moet een topper zijn.
Bij sport 1 CL zegt hij wel zinnige dingen, al is hij net als JC soms wat cryptischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, sinds dat gefap op Clasie ben ik echt klaar met hem. Soms is het nogwel vermakelijk (in de betekenis van lachwekkend). Doorgaans haalt hij er bij elke u-bocht of y-splitsing Feyenoord bij en hoe het bij Feyenoord beter is, de talenten groter en blahblahblah.
Jij vindt van Hanegem een goede en objectieve analist?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet weer eens opdonderen naar je eigen topic?
Zondag knallen inderdaad!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:20 schreef ace_eleven het volgende:
Tering, lekker informatief en interessant topic weer
Tijd dat het zondag wordt
Jawel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:46 schreef Scrummie het volgende:
Daar zijn we weer?
Yep! Daar zijn we weer!
Yes it is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef Caland het volgende:
Dat is toch niet het kapsel van Sisse he
Snelle Fernandez counterend tegen de trage Mathijsen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
2-1 Zwolle, 2x Fernandez inclusief assist Mokotjo. Typisch een Feyenoord scenario.
Fernandez de Feyenoorder, nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
Opeens zijn we bang voor Fernandez?
Al zou het wel typisch-Feyenoord zijn, ja.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)eyenoord-wint--.htmlquote:Arne Slot verwacht dat Feyenoord het komende zondag in de seizoensouverture heel lastig krijgt met PEC Zwolle. Dat zegt de oud-speler, die vorig seizoen nog met de Zwollenaren met 3-2 won van de Rotterdammers, in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. \'Ik weet niet of het een verrassing is als PEC Zwolle van Feyenoord wint,\' zegt Slot.
Volgens de oud-Spartaan, momenteel scout en jeugdtrainer bij PEC Zwolle, heeft de ploeg van trainer Ron Jans een goede voorbereiding achter de rug. 'Dat is hoopgevend. Ik heb echt hoge verwachtingen van het nieuwe seizoen. Het team is deze zomer sterker geworden,' doelt Slot onder andere op de komst van oud-Feyenoorder Kamohelo Mokotjo. 'PEC Zwolle is beter dan vorig jaar.'
Slot verwacht daarom dat Feyenoord op de openingsdag van de competitie een zware dobber krijgt aan Jans’ elftal. ‘Feyenoord heeft vorig jaar verschillende uitwedstrijden verloren en Zwolle speelt leuk voetbal. Daarnaast spelen wij op kunstgras, niet iedere ploeg houdt daarvan. De supporters in Zwolle houden rekening met een overwinning. Maar we moeten eerlijk zijn, Feyenoord heeft op elke positie betere spelers.’
Inderdaad zou hem graag tegen de joden zien spelen, Heeft er zo een tyfus hekel aan en is een beetje gek, Mooi voor spektakel. Manu gaat op joduh jacht !quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel hinderlijk dat Manu er tegen die Juden er nog niet bij is
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 14:46:11We hebben aanwijzingen dat Koeman met Martins Indi centraal en Nelom links achterin begint. #pecfey reageer retweet
Het is toch gewoon zo dat Feyenoord de laatste 20 jaar maar 2 keer kampioen is geworden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:39 schreef Antaris het volgende:
Ik word een beetje moe van al dat gelul. Daar bedoel ik Feyenoord mee. Ik ben hart en nieren voor Feyenoord maar het is altijd wat. Dan dit en dan dat. We zijn geen titelkandidaat, we hebben geen geld, bla bla. Ze moeten gewoon werken/vechten. Alsjeblieft geen woorden maar daden. Niet naar anderen kijken maar er gewoon 100% inzet, meer niet. Ik zie Feyenoord nog steeds als een topclub en wanneer ze verliezen (vorig seizoen) komt het gewoon door hun eigen mentaliteit. Ik ben dan ook geen trainer. Maar dat media gedoe komt mij neus uit.
Zou ook logischer zijn met Fernandez in de punt van de aanval.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:18 schreef Grifte het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 14:46:11We hebben aanwijzingen dat Koeman met Martins Indi centraal en Nelom links achterin begint. #pecfey reageer retweet
Fernandez start waarschijnlijk nog niet in de aanval. Benson volgens mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Zou ook logischer zijn met Fernandez in de punt van de aanval.
Bron?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fernandez start waarschijnlijk nog niet in de aanval. Benson volgens mij
Ron Jans heeft zelf gezegd dat er maar 1 'aankoop' in de basis staat, ga er vanuit dat dat Mokotjo is.quote:
quote:Racing Genk probeert volgens de Belgische krant Het Belang van Limburg John Guidetti binnen te halen. Mario Been is trainer van de Belgische club die Guidetti probeert los te weken bij Manchester City.
Guidetti deed het twee jaar geleden erg goed bij Feyenoord, maar lag er daarna een tijd uit vanwege een virus. Naast Genk zouden verschillende andere clubs interesse hebben in de diensten van de inmiddels genezen aanvaller.
Daar zou ik ook eerder voor gaan ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou gewoon met BMI en Mathijsen spelen op dit moment,
Dan maar van dat linksbenige rechts benige verdediger principe af.
Wel jammer op zich, ik vind juist Mathijsen één van de beteren het laatste half jaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mathijsen dus op de bank morgen, opzich toch ook wel lekker dat je zo'n jongen op de bank hebt zitten. Gewoon inbrengen als het verdedigend kut gaat. Ben nu al bang voor het wekelijkse foutje van de Vrij
Gelukkig kost ie niet veel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mathijsen dus op de bank morgen, opzich toch ook wel lekker dat je zo'n jongen op de bank hebt zitten. Gewoon inbrengen als het verdedigend kut gaat. Ben nu al bang voor het wekelijkse foutje van de Vrij
Wat is jouw bron hiervoor? Want in FC Rijnmond meldden ze juist dat Mathijsen gewoon centraal achterin zal spelen met Martins Indi op de linksback positie. Zoals we gewend zijn dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Misschien was het wel zanger Rinusquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:58 schreef Tomatenboer het volgende:
mond meldden ze juist dat Mathijsen gewoon centraal achterin zal spelen met Martins Indi op de linksback positie. Zoals we gewend zijn dus.
Vandaagquote:
Wat is dat voor stomme nieuwe hype?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vandaag
Ik voorspel een 1-3 voor Feyenoord
Ik verwacht dat Feyenoord 40-45 kansen krijgt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vandaag
Ik voorspel een 1-3 voor Feyenoord
Die grap is ook maar 6 miljoen keer gemaakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Feyenoord 40-45 kansen krijgt.
Hihi, je zei 6 miljoen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die grap is ook maar 6 miljoen keer gemaakt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef Fuszy het volgende:
Als het door gaat van PEC kant en als ze zich er aan houden, dan zijn de eerste 12 minuten stil in het stadion waarna een doek naar beneden zakt en massaal YNWA ingezet wordt als steunbetuiging.
Hoop dat het lukt. Zou mooi zijn!
Het initiatief komt vanuit de PEC-supportersquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Benieuwd of PEC meedoet. Maar ja, interesseert mij geen kanjer. Als we maar 3 punten pakken.
Ah, dan zal het wel goed komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het initiatief komt vanuit de PEC-supporters
Dan heb ik het blijkbaar verkeerd begrepen. Dacht dat het vanuit Feyenoord kwam en dat er gevraagd werd of PEC supporters mee zouden doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het initiatief komt vanuit de PEC-supporters
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan heb ik het blijkbaar verkeerd begrepen. Dacht dat het vanuit Feyenoord kwam en dat er gevraagd werd of PEC supporters mee zouden doen.
Zal het dan wel verkeerd gelezen hebben.
Grote klasse, ouwe pik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:37 schreef elCholo het volgende:
Perfect werkend Streampje voor vanmiddag voor de mensen in het buitenland, kroeg of op het strand.
loopt alleen meer als 10 minuten achterquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:37 schreef elCholo het volgende:
Perfect werkend Streampje voor vanmiddag voor de mensen in het buitenland, kroeg of op het strand.
Wat een faalhaas was dat inderdaadquote:
Nee. Dit was de Erwin Koeman periode. Die had het zooitje redelijk opgeruimd, met volgens mij een knappe 2e plaats. (of 3e? Daarna die faal play-offs)..quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wat een faalhaas was dat inderdaad
Was dit niet ongeveer de tijd van Magrao, Dondé, Owoeri en Abubakari?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:37 schreef elCholo het volgende:
Zelden zo'n goede stream gezien (heb zelf Fox) maar wat maakt het uit als je iets achter loopt (tenzij je andere kan horen juichen).quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef wietze92 het volgende:
[..]
loopt alleen meer als 10 minuten achter![]()
Oké.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef wietze92 het volgende:
naja Nou ja, me mijn pa luisterde in dat geval cCambuur en ik zag het en de radio liep nu al een beetje voor , dus 10 minuten is helemaal irritant.
Het is je vergeven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:02 schreef wietze92 het volgende:
sorry grammar nazi zal er de volgende keer even op leteen letten![]()
Een overwinning van Feyenoord is mij meer waard dan 50 euroquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef wietze92 het volgende:
omdat je jezelf uit lacht als je de 50 ingezette euro's binnen half een uurtje ziet verdampen?
Goossensquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Kerftminister het volgende:
Enige creativiteit in het hele team bedoel je.
Doe dan Immers eruit.twitter:barbarabarend twitterde op zondag 04-08-2013 om 15:29:42Koeman houdt het erop dat Vilenha niet speelt omdat hij dit jaar meer gaat wisselen en meer spelers, dus ook vormer, tegen basis aanzitten. reageer retweet
Het enige wat vormer goed kan is een tikkie breed en een tikkie terug. Beeld me nu al in hoe klungelig het gaat worden met het wekelijkse foutje van de Vrij en Immers die opgelegde kansen mist.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar slaat dit op![]()
Niet dat Vormer zo slecht in viel tegen Getafe maar ja dat zegt ook geen fuck natuurlijk. En Vilhena is idd de enige met een beetje creativiteit.
Ook geen Achahbar, echt wtfquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Cisse niet eens op de bank. Weer geblesseerd ofzo?
Pelle.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:42 schreef Kerftminister het volgende:
Ik had al geen vertrouwen, nu is het zelfs onder het nulpunt gezakt, hoe wil je met deze selectie ook maar een goal scoren?
Moet de bal eerst bij hem komen he, er is niemand die een pass naar voren kan geven. Moet je hopen op een goede voorzet van Schaken of Janmaat.quote:
Ik zal Martin wel weer ff pingenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:45 schreef Sejt het volgende:
Bashkim Kadrii weer minstens 2x gescoord voor OB. Ik hoop dat Feyenoord m'n mail bewaard heeft...
[ afbeelding ]
Voor de onwetenden: Kadrii is een 22 jarige linker vleugelaanvaller, die ook op 10 kan.
Rasmus Falk is trouwens ook een mooi talent voor de 10 positie, maar moet nog een jaartje rijpen in de Superliga.
werkt ook op de telefoon!quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef jakees het volgende:
[..]
[..]
Zelden zo'n goede stream gezien (heb zelf Fox) maar wat maakt het uit als je iets achter loopt (tenzij je andere kan horen juichen).
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:45 schreef Sejt het volgende:
Bashkim Kadrii weer minstens 2x gescoord voor OB. Ik hoop dat Feyenoord m'n mail bewaard heeft...
[ afbeelding ]
Voor de onwetenden: Kadrii is een 22 jarige linker vleugelaanvaller, die ook op 10 kan.
Rasmus Falk is trouwens ook een mooi talent voor de 10 positie, maar moet nog een jaartje rijpen in de Superliga.
Die heeft het gewoon verbruid. Eigen schuld.quote:
Dat, maar ook vanaf de vleugels komt he-le-maal niks.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef Muto het volgende:
Vormer en/of Clasie moeten meer terugzakken als De Vrij of BMI aan de bal is. Het is te statisch.
Vleugels bereik je te moeilijk. Puur omdat het middenveld de ruimtes niet opentrekt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:57 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat, maar ook vanaf de vleugels komt he-le-maal niks.
Vind ik nog meevallen. Je mist alleen de eindpass.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het tempo in deze wedstrijd is echt om te janken. Schaken de slechtste bij Feyenoord tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |