Ik vrees ervoor kerel. Aan het eind van het vorig seizoen was hij niet fitter dan toen hij kwam.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen Getafe al een stuk fitter overkomen dan vorig seizoen. Als hij iets aan snelheid heeft gewonnen, hij houdt de bal goed vast en hij weet weer goede voorzetten te geven.. Dan is het toch gewoon een aardige speler voor ons?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Welke wedstrijden vanavond zijn belangrijk voor ons?
Dat is waar, maar vaak duurt dat even. Persoonlijk geef ik hem nog het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor kerel. Aan het eind van het vorig seizoen was hij niet fitter dan toen hij kwam.
Het is dan ook erg moeilijk om je aan te passen na een verhuizing binnen Nederland.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vaak duurt dat even. Persoonlijk geef ik hem nog het voordeel van de twijfel.
Verhoek kwam dan ook vanuit Duitsland.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is dan ook erg moeilijk om je aan te passen na een verhuizing binnen Nederland.
Voor de een is het lastiger dan voor de ander. Maar als jij graag onze eigen spelers wilt afbranden, ga je gang. Ik doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is dan ook erg moeilijk om je aan te passen na een verhuizing binnen Nederland.
Ik brand helemaal niemand af. Verhoek heeft het afgelopen jaar gefaald en ik verwacht dan ook compleet niks van hem.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor de een is het lastiger dan voor de ander. Maar als jij graag onze eigen spelers wilt afbranden, ga je gang. Ik doe er niet aan mee.
Maar als hij straks een keer scoort of een assist geeft, moet je ook niet gaan juichen.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2013.htmlquote:
Ja, maar het was allang bekend dat hij voor de rechtsback positie is gehaald bij Vitesse toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:19 schreef Cara het volgende:
Staat Leerdam nou weer gezellig rechtsback daar bij Vites
Hij is daarom toch ook aan zijn neus geopereerd. Die gozer krijgt veel meer frisse lucht binnen nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor kerel. Aan het eind van het vorig seizoen was hij niet fitter dan toen hij kwam.
Oui.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik ben atm op vakantie in Frankrijk... Kan ik die samenvattingen nou wel of niet zien op de normale NL'e TV? (meaning, NL1,2, 3?)
2-0 zelfs bij Rijekaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Voorzichtig positief nieuws, Zilina staat achter.
quote:
Op dit moment hebben wij nog drie ploegen onder ons op de geplaatste zijde, al vallen er waarschijnlijk twee 'weg' door een ongunstige CL-loting, dus wat ploegen met een hogere coëfficient die wegvallen geeft ons zekerheid op een geplaatste loting. Het is nog de heenronde, dus zegt nog niet alles, maar het is gelukkig wel de laatste voorronde, hoef je daarna niet meer te speculeren over verrassingen maar gewoon concentreren op de Europese tegenstander.quote:
Heeft toch zin gehad dat ik mijn handen stuk geklapt heb tijdens zijn ere ronde.quote:
Doe maar niet, nare man is dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mocht Koeman weg gaan dan zie ik graag Verbeek weer terug bij Feyenoord. Als iemand perfect past bij Feyenoord qua speelstijl en mentaliteit is hij het wel.
JP is er wel klaar voor volgend jaar denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe maar niet, nare man is dat.
Ik hoop dat we, net als PSV met Cocu en Ajax de Boer, een oud speler voor de groep kunnen zetten. Benieuwd hoe van Gastel en van Bronkhorst zich ontwikkelen dus.
Whut???quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mocht Koeman weg gaan dan zie ik graag Verbeek weer terug bij Feyenoord. Als iemand perfect past bij Feyenoord qua speelstijl en mentaliteit is hij het wel.
Van Bronckhorst heeft wel wat meer internationale allure. Zou misschien nog een enkele speler over de streep kunnen trekken om toch bij Feyenoord te tekenen. Al moet je dat niet overdrijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef Cara het volgende:
Uiteraard neemt volgend jaar JP het roer over.
Ik schat dat dat bij PSV ook de reden is dat voor Cocu is gekozen in plaats van Faber als hoofdtrainer. Maakt ook niet uit, iedereen weet dat ze het samen doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Bronckhorst heeft wel wat meer internationale allure. Zou misschien nog een enkele speler over de streep kunnen trekken om toch bij Feyenoord te tekenen. Al moet je dat niet overdrijven natuurlijk.
Ik verwacht niet dat Feyenoord de komende 3 jaar een speler met enige naam kan halenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Bronckhorst heeft wel wat meer internationale allure. Zou misschien nog een enkele speler over de streep kunnen trekken om toch bij Feyenoord te tekenen. Al moet je dat niet overdrijven natuurlijk.
Over 3 jaar is van Persie 32. Afbouwen bij Feyenoord graagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Feyenoord de komende 3 jaar een speler met enige naam kan halen
Geen gearriveerde spelers nee. Maar een talentvolle back zou misschien eerder voor Feyenoord kunnen kiezen als je van Bronckhorst als trainer hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Feyenoord de komende 3 jaar een speler met enige naam kan halen
Ik zie Van Bronckhorst nog wel met Koeman meegaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij gewoon assistent blijft, is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Geen gearriveerde spelers nee. Maar een talentvolle back zou misschien eerder voor Feyenoord kunnen kiezen als je van Bronckhorst als trainer hebt.
Dit ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie Van Bronckhorst nog wel met Koeman meegaan
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit ook.
Misschien wil van Hanegem nog een keertje, die heeft altijd zo veel zinnigs te vertellen over voetbal, dat moet een topper zijn.
Bij sport 1 CL zegt hij wel zinnige dingen, al is hij net als JC soms wat cryptischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, sinds dat gefap op Clasie ben ik echt klaar met hem. Soms is het nogwel vermakelijk (in de betekenis van lachwekkend). Doorgaans haalt hij er bij elke u-bocht of y-splitsing Feyenoord bij en hoe het bij Feyenoord beter is, de talenten groter en blahblahblah.
Jij vindt van Hanegem een goede en objectieve analist?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet weer eens opdonderen naar je eigen topic?
Zondag knallen inderdaad!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:20 schreef ace_eleven het volgende:
Tering, lekker informatief en interessant topic weer
Tijd dat het zondag wordt
Jawel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:46 schreef Scrummie het volgende:
Daar zijn we weer?
Yep! Daar zijn we weer!
Yes it is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef Caland het volgende:
Dat is toch niet het kapsel van Sisse he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |