quote:
Dat vindt hij zelf ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
Koert moet vaker wedstrijden van commentaar voorzien.
En dan Reitsma eruit trappenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
Mag wel vaker PSV doen idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
Als dat zou kunnen. Driessen mag dan ook gelijk wel opstappen.quote:
Moet je nagaan dat er nog 6 betere jeugdelftallen waren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
Het is natuurlijk nog even afwachten of die jonkies het volhouden of dat het puur aan Sparta ligt, maar vooralsnog valt het niveau van het 2de tov de Jupiler League me ontzettend mee.
Ja, zonde dat Feyenoord nog niet mee kon doen. De mini-klassieker is ook wel leuk om te kunnen zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat er nog 6 betere jeugdelftallen waren.
Twente voor de derde plaats? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch belangrijke wedstrijd voor 3de plaats.
Die Belhasani (ofzo) kan wel ballen zeg.quote:
Voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente voor de derde plaats? Laat me niet lachen.
Ik maak zelf wel uit of ik Hasa bel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die Belhasani (ofzo) kan wel ballen zeg.
Is echt te goed voor Sparta.
Echt een JR grapje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik Hasa bel.
Ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een JR grapje.
Je moet je schamen.
Vanwaar deze offtopic vraag?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
wrom kan je nog niet fox internet okpen voor premier league
Die vond Feyenoord ook beter dan PSV op het moment.quote:
klootzakquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een JR grapje.
Je moet je schamen.
Ja, hij begint ook oud te worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vond Feyenoord ook beter dan PSV op het moment.
Hij is niks te laat vertrokken bij VI.quote:
Terwijl ze Evert in huis hebben.quote:
Ik iig welquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er nu vaker naar de Jupiler League gekeken wordt.
quote:
Ik ben trots op deze gif.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op deze gif.
Als mrstylo en ik eenmaal samenwerken is er niks wat we niet kunnen bereiken.
Zoet is eigenjeugd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
Zoet en Tyton hoeven zich geen zorgen te maken dat er eigen jeugd in hun nek hijgt
2-1 ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |