Een koelkast.quote:
Lekkere odds ja. Verrassend trouwens hoe het spel verloopt momenteelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens GGMM gooi ik mijn geld weg omdat ik op PSV geld heb staan, op dit moment toch veel beter dan Sparta
Goeie odds, heb je veel ingezet?quote:
Nee maar 3 euro. Moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goeie odds, heb je veel ingezet?
Als je het een slechte keuze vind had je niks in moeten zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest ik dan meer inzetten? Was toch een slechte keuze?
Als ze winnen heb je een mooi bedrag om straks op het eerste elftal in te zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee maar 3 euro. Moet ergens beginnen
Als je het doet dan moet je het goed doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest ik dan meer inzetten? Was toch een slechte keuze?
*vindtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het een slechte keuze vind had je niks in moeten zetten.
Dit is nogal gay natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is de commentator ook goed he
quote:
Dat vindt hij zelf ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
Koert moet vaker wedstrijden van commentaar voorzien.
En dan Reitsma eruit trappenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
Mag wel vaker PSV doen idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
Als dat zou kunnen. Driessen mag dan ook gelijk wel opstappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |