abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129575335
What's next? Politieseries weren omdat het mensen tot criminaliteit aan ZOU KUNNEN zetten?

Ik zou het programma niet missen, maar dit soort censuur moet je niet willen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_129576355
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
die voiceover maakt de boel een stuk 'mooier' dan het is

als je het geluid uitzet zie je een stel kneuzen een hele saaie vakantie hebben
Mja dat vind jij, maar tieners zien daar een fantastische vakantie. Vooral mogelijk vanwege heel veel zuipen...

Ik heb erop zitten letten en de voice voer spreekt regelmatig positief en stimulerend over alcohol. "Barbie heeft m flink zitten en danst op de bar, iedereen ligt dubbel" etc etc etc
pi_129578749
Er wordt positief gedaan over zoveel onzin op TV. Ik zie niet in hoe dit anders is. Daarnaast verwacht ik dat mensen prima zelf in staat moeten kunnen zijn om te beslissen wat ze wel of niet kunnen kijken en waar ze wel of niet iets van leren.

Als ik op youtube een programma kijk over wapens ga ik vervolgens ook niet meteen langs de dumphandel.
Conscience do cost.
pi_129579197
Dus Heineken mag wel reclame maken voor de verkoop van alcohol, maar een of andere real-life soap over zuipende "jongeren" (zijn gewoon volwassenen) zou van de buis gehaald moeten worden?
pi_129579506
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Fides het volgende:
Dus Heineken mag wel reclame maken voor de verkoop van alcohol, maar een of andere real-life soap over zuipende "jongeren" (zijn gewoon volwassenen) zou van de buis gehaald moeten worden?
Verder lijken laveloze jongeren, al dan niet kotsend me nou niet echt het toonbeeld van reclame voor alcohol. Integendeel zelfs.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_129579547
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:51 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Mja dat vind jij, maar tieners zien daar een fantastische vakantie. Vooral mogelijk vanwege heel veel zuipen...

Ik heb erop zitten letten en de voice voer spreekt regelmatig positief en stimulerend over alcohol. "Barbie heeft m flink zitten en danst op de bar, iedereen ligt dubbel" etc etc etc
Of spottend, over een dronken lor die zichzelf totaal belachelijk maakt.
pi_129579582
Ik ben niet zo van de betutteling, maar zou het persoonlijk geen ramp vinden als tv-zenders geen aandacht meer schenken aan een groep imbecielen met het verstand van een platgereden vogelbekdier.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † donderdag 1 augustus 2013 @ 14:42:31 #58
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_129579596
De grens van het asociale moet telkens verlegd worden om de kijkcijfers. Het is wel een keer leuk geweest.
Laten we eens een normale generatie opvoeden en de kans geven.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_129579674
Het bizarre is dat juist op RTL alcoholreclames voor 21.00 uitgezonden kunnen worden, omdat het vanuit Luxemburg uitzendt en buiten de Nederlandse regelgeving valt. Ik zie nergens de alcoholbranche daarover klagen en eisen dat RTL zich gewoon aan de Nederlandse wetgeving moet houden.
pi_129579691
Daarnaast zijn het ook helemaal geen "jongeren", volgens mij waren ze aan het begin van de serie vrijwel allemaal 20+ jaar, en tegenwoordig zijn er al een aantal getrouwd. Gister las of hoorde ik ergens dat die Tony al 27 of 28 is.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:42 schreef 3-voud het volgende:
De grens van het asociale moet telkens verlegd worden om de kijkcijfers. Het is wel een keer leuk geweest.
Laten we eens een normale generatie opvoeden en de kans geven.
Boehoe. De TV heeft het gedaan.
  † In Memoriam † donderdag 1 augustus 2013 @ 14:52:20 #61
341203 3-voud
pi_129579928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:45 schreef Fides het volgende:

Je bent nog te jong om dat te begrijpen. Ga lekker gamen ofzo.
pi_129580089
Te jong? Je hebt geen idee wie ik ben en hoe oud ik ben.

Jij doet alsof er generaties verloren gaan omdat 15 jarigen het leuk vinden om zuipende kneuzen te zien :') Lekker makkelijk om de TV de schuld te geven van het falen van opvoedende ouders.
pi_129580192
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Fides het volgende:
Te jong? Je hebt geen idee wie ik ben en hoe oud ik ben.

Jij doet alsof er generaties verloren gaan omdat 15 jarigen het leuk vinden om zuipende kneuzen te zien :') Lekker makkelijk om de TV de schuld te geven van het falen van opvoedende ouders.
Dat is inderdaad onzin. Wij zopen ons al klem toen het we nog moesten doen met Rolf Wauters en Ron Brandsteder op de zaterdagavond. En de generatie voor ons werd getriggered Zwiebertje.

Maar goed, het blijft irritante televisie.
  † In Memoriam † donderdag 1 augustus 2013 @ 15:12:52 #64
341203 3-voud
pi_129580605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is inderdaad onzin. Wij zopen ons al klem toen het we nog moesten doen met Rolf Wauters en Ron Brandsteder op de zaterdagavond. En de generatie voor ons werd getriggered Zwiebertje.

Maar goed, het blijft irritante televisie.
Jij was amper 6 toen :')

Enfin, in het Wilde Westen schoten ze elkaar dood omdat ze er zin in hadden. Moeten we ook maar weer terughalen.
Prachtige dronkemanslogica. Drink er nog 1 kerel.
pi_129580710
quote:
Ook RTL hoort bij de Nederlandse samenleving
Ik maar denken dat die ‘L’ voor iets anders stond :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129580725
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:12 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Jij was amper 6 toen :')

Enfin, in het Wilde Westen schoten ze elkaar dood omdat ze er zin in hadden. Moeten we ook maar weer terughalen.
Prachtige dronkemanslogica. Drink er nog 1 kerel.
Haha, wat een post _O-

Ik vermoed dat je m'n punt niet snapt, meneer de geheelonthouder.
  † In Memoriam † donderdag 1 augustus 2013 @ 15:19:43 #67
341203 3-voud
pi_129580824
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:45 schreef JackHerrer het volgende:
Het bizarre is dat juist op RTL alcoholreclames voor 21.00 uitgezonden kunnen worden, omdat het vanuit Luxemburg uitzendt en buiten de Nederlandse regelgeving valt. Ik zie nergens de alcoholbranche daarover klagen en eisen dat RTL zich gewoon aan de Nederlandse wetgeving moet houden.
Laat staan dat ze zich aan de grens van 12 minuten per uur commercials houden.
pi_129581095
quote:
Vat het an sich zeer kernachtig samen.

Er wordt nergens drankgebruik gepromoot. En als mensen behoefte hebben om meer te drinken na het zien oh oh cherso moeten ze dat dan ook vooral doen.

Het klinkt allemaal weer als een mogelijkheid voor de simpele man om verantwoordelijkheden af te schuiven.
Conscience do cost.
pi_129581357
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Fides het volgende:
Nogmaals. Conservatieve SGP-politici gebruiken dit soort programma's om - succesvol - te pleiten voor strengere alcoholwetgeving. Dat wil Heineken voorkomen. Een reclame voor een biertje is iets totaal anders.
PWBF
pi_129581437
Ik snap niet waarom dat niet andersom kan. Dat we de SGP kunnen gebruiken om het christendom uit Nederland te krijgen.

Maar dat is dan weer anders enzo.
Conscience do cost.
pi_129581761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nogmaals. Conservatieve SGP-politici gebruiken dit soort programma's om - succesvol - te pleiten voor strengere alcoholwetgeving. Dat wil Heineken voorkomen. Een reclame voor een biertje is iets totaal anders.
Ik kan mij niet heugen dat SGP politici succesvol hebben gepleit voor dit?
pi_129581981
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:50 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik kan mij niet heugen dat SGP politici succesvol hebben gepleit voor dit?
Ik dacht dat het wetsvoorstel om de alcoholleeftijd te verhogen naar 18 van de SGP kwam, maar het is de ChristenUnie. I stand corrected.
PWBF
pi_129582243
Erg succesvol was het sowieso ook niet;)
pi_129583234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:06 schreef Fides het volgende:
Erg succesvol was het sowieso ook niet;)
Het voorstel is aangenomen door een meerderheid in de 2de en 1ste kamer en gaat per 1-1-2014 in. Vanaf die dag moet je 18 in plaats van 16 zijn om in Nederlandse winkels en horeca bier en wijn te kopen.
PWBF
pi_129583277
Mijn neefje gaat 1 januari 16 worden. Arme dude 8-)
Conscience do cost.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:38:21 #76
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_129589613
Natuurlijk gaat niemand die mensen uit dat TV programma letterlijk nadoen, maar er wordt wel een onderbewust beeld gecreeërd dat het normaal is en erbij hoort. En 16 jarige vmbo personen worden maar al te makkelijk beïnvloedt door dit soort TV programma's waardoor je een generatie mongolen krijgt.
  Moderator donderdag 1 augustus 2013 @ 21:13:54 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_129590915
maar het is toch ook gewoon normaal?

op een gegeven moment ga je zonder je ouders op vakantie en dan ga je zuup'n als een grote

beetje raar om op je 30ste nog steeds aan dat soort vakantie te doen maar soit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_129592146
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het voorstel is aangenomen door een meerderheid in de 2de en 1ste kamer en gaat per 1-1-2014 in. Vanaf die dag moet je 18 in plaats van 16 zijn om in Nederlandse winkels en horeca bier en wijn te kopen.
Echt waar? :') Is me compleet ontgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')