stond in het ad sowiesoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:02 schreef sp3c het volgende:
ze heeft het zelf geschreven?
ik heb een linkje nodig en ik heb geen zin om voor elk topic zelf te gaan zoeken
regels = regels
heb ik http://m.ad.nl/ad/m/nl/45(...)avigationItemId=5585quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:04 schreef sp3c het volgende:
ja en als het AD het ziet dan komt hun advocaat klagen
geef me linkjes
jij bent ook niet TSquote:
maar ben heel aardig, je hebt de link.quote:
rtl gaat gewoon programma maken hoor. Hoorde iets op radio over iets met Joey ofzo. En Tony is aardig bezig met zijn DJ-act schijnt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:16 schreef Smack10 het volgende:
Wat een excuus, ze zijn gewoon commercieel niet meer interessant.
Zijn ook echt kneusjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:16 schreef sp3c het volgende:
![]()
Cherso dus, ik vind het maar saaie mietjes
dat was inderdaad geniaal. Voor 500 euro drank halen. Terwijl ze maar 600 euro hadden. En er kwam niemandquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:21 schreef sp3c het volgende:
1 van die afleveringen die ik gezien heb hadden ze een feestje georganiseerd bij hun thuis, heel de dag schoonmaken en inkopen doen ... niemand kwam opdagen
zaten ze een beetje in het zwembad te zuup'n en toen gingen ze naar bed
wat een kutvakantie hebben jullie gek!!
- sp3c
quote:examens voorbij?
tijd voor een zon, zee en zuipvakantie?
zo moet het dus niet!
hadden ze je nummer niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:23 schreef sp3c het volgende:
als je zelfs met 500 euro drank in huis nog een saaie avond hebt dan ben je een loser hoor
Het is inderdaad poeslief vergeleken bij MTV shows Geordie Shore of The Valleys, maar het format is hetzelfde, zuipende en neukende tieners.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb een paar afleveringen gezien en ik vond het nogal braaf allemaal
goed, ze zijn af en toe dronken op vakantie en ze schelden met kanker ... big wh00p
allicht, maar hier gaat niemand van aan de drank gok ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is inderdaad poeslief vergeleken bij MTV shows Geordie Shore of The Valleys, maar het format is hetzelfde, zuipende en neukende tieners.
Neuh, ik ben niet in de veronderstelling dat de Nederlandse jeugd op pak hem beet Tenerife minder gaan zuipen als er geen Cherso meer zou zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
allicht, maar hier gaat niemand van aan de drank gok ik
als ze het goede voorbeeld van deze dames en heren zouden volgen gaan er barren failliet daarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet in de veronderstelling dat de Nederlandse jeugd op pak hem beet Tenerife minder gaan zuipen als er geen Cherso meer zou zijn.
En geef je saus linkje:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:04 schreef sp3c het volgende:
ja en als het AD het ziet dan komt hun advocaat klagen
geef me linkjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |