Het staat voor niet meer verontreinigd dan de grenswaardes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:51 schreef ErikT het volgende:
Ja inderdaad, echt stom dat ik denk dat als iemand het over schone lucht heeft, dat je die lucht dan kan inademen.
Dat mag.quote:Okee dan. Ik denk overigens dat dat niet gezond is voor een monteur.
Het woordje "of" is dus ook al te moeilijk.quote:Hierop zou jij zo reageren:
"Ja wat is het nou, gaat het boven m'n pet of wil ik het niet snappen? Het kan niet allebei zijn!"
Nee gewoon NU het rookverbod negeren. Dan zijn de rokers , niet wat jij 'huilie huilie ' noemt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat mag als de wet ze dat toestaat. Succes ermee, we zien je wel terug in de 2de kamer!
Die vergelijking van de hennpeplantage gaat niet op dat is wettelijk verboden waardoor de verhuurder een stok heeft om mee te slaan. Als je er een peperkweek plantage van maakt mag dat gewoon.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als jij je huis verhuurt wil je toch ook niet dat er een hennepplantage wordt gebouwd in de tweede slaapkamer of dat een Pools aannemersbedrijf daar zal zijn 20 medewerkers laat verblijven in 10 stapelbedden en bijkomende excess aan leefgeluiden en slijtage van het huis zelf? Nou, andere verhuurders willen niet dat de rooklucht in het gehele huis gaat zitten. Want dat doet rooklucht, dat penetreert.
Net nog moest iedere eigenaar zelf kunnen bepalen wat er in zijn pand gebeurt... Ja, dan nemen we even een duidelijk voorbeeld. Lastig, nietwaar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:53 schreef arjan1212 het volgende:
Ja want een hennepkwekerij is vergelijkbaar met een sigaret roken , iedere roker 3 jaar cel geven.
Ja, vergelijkbaar omdat het hier gaat over wel / niet toegestaan en niet over de zwaarte van de overtreding.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:53 schreef arjan1212 het volgende:
Ja want een hennepkwekerij is vergelijkbaar met een sigaret roken , iedere roker 3 jaar cel geven.
Het gaat wel op, omdat een verhuurder, ook een particuliere, zélf de regels mat opstellen welke gevolgd dienden te worden door de huurder van het pand. Als daarin staat dat er niet gerookt mag worden en het huis door maximaal 3 personen bewoond mag worden, dan is dat meer dan genoeg om een huurcontract te beëindigen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die vergelijking van de hennpeplantage gaat niet op dat is wettelijk verboden waardoor de verhuurder een stok heeft om mee te slaan. Als je er een peperkweek plantage van maakt mag dat gewoon.![]()
Als je van elke pool 400 euro per maand krijgt dan hoor de verhuurder niet klagen. Dat de omgeving er dan overlast van ondervind is wel vervelend. Maar de gemiddelde huisjesmelker gaat het toch vaak alleen maar om het geld.
Waarschijnlijk niet, gelet op het bestemmingsplan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:55 schreef Basp1 het volgende:
Als je er een peperkweek plantage van maakt mag dat gewoon.![]()
Dus nu snap je dat overlast in de omgeving wel vervelend is. En gelukkig kan het opstouwen van polen dan ook gewoon worden beboet.quote:Als je van elke pool 400 euro per maand krijgt dan hoor de verhuurder niet klagen. Dat de omgeving er dan overlast van ondervind is wel vervelend. Maar de gemiddelde huisjesmelker gaat het toch vaak alleen maar om het geld.
Ook jij succes ermee gewenst. Ook jou zullen we ongetwijfeld terugzien in de 2de kamer, 2de op de lijst van de rokerspartij onder arjan1212. Zodra jullie voor elkaar krijgen wat jullie voor elkaar krijgen zal ik me schikken aan de dan geldende wet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:54 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe de wet in elkaar zit. Maar het gaat er dus om hoe de wet in elkaar zou moeten zitten. De wet zegt ook dat je gewoon mag roken in de huurhuis in Nederland, dus wat is jouw punt in eerder posts dan?
Maar voor roken en dus het meeroken die in kroegen blijft hangen willen we geen grenswaardes instellen , dat verbieden we gewoon. Over het meten met dubbele maten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:55 schreef DS4 het volgende:
Het staat voor niet meer verontreinigd dan de grenswaardes.
Hopelijk voeren ze dan wel de boetes en de pakkans op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:55 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Nee gewoon NU het rookverbod negeren. Dan zijn de rokers , niet wat jij 'huilie huilie ' noemt.
Ah okee, nu heb je er opeens toch weer wel een mening over.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:50 schreef DS4 het volgende:
Ja, terecht als het overlast veroorzaakt. En er stond dat de rechter dat vastgesteld had.
Ja, je bent het dus eens met die vaststelling. Dat is niet hetzelfde als constateren dat de rechter iets heeft vastgesteld.quote:Ja, want dat is dus door de rechter vastgesteld.
Goed argument. Wat is het volgende dat je gaat ontkennen dat je gezegd hebt? De teller staat pas op 2 en de dag is nog jong.quote:En verder... op dit niveau gaat zelfs de achterban van de teaparty lachen om jouw domheid...
huhwat? is het nou wel of niet jouw mening?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:57 schreef arjan1212 het volgende:
Dat is niet mijn mening, mijn mening is dat roken OVERAL toegestaan dient te zijn.
Nogmaals: dat is gekunstelde wetgeving en dat vind ik ook niet goed. Als je het wil verbieden moet je dat gewoon doen als overheid en niet met rotsmoesjes komen. Daar krijg je alleen maar domme discussies van.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:58 schreef Basp1 het volgende:
Maar voor roken en dus het meeroken die in kroegen blijft hangen willen we geen grenswaardes instellen , dat verbieden we gewoon. Over het meten met dubbele maten.
Okee, dus de gangbare definitie van schone lucht is dat het niet te veel verontreinigd is. Wel verontreinigd dus. Riiiight.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:55 schreef DS4 het volgende:
Het staat voor niet meer verontreinigd dan de grenswaardes.
NEE. Ik constateer dat het vastgesteld is en dat ik het niet kan controleren. Maar nu het is vastgesteld en daarmee een gegeven is geworden in de beoordeling zeg ik: terecht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:59 schreef ErikT het volgende:
Ja, je bent het dus eens met die vaststelling.
Waarom probeer je het dan zo te draaien?quote:Dat is niet hetzelfde als constateren dat de rechter iets heeft vastgesteld.
Nee, want ik stel gewoon vast dat die rechter de overlast dusdanig vond dat een huisuitzetting gerechtvaardigd is. Dat is subjectief, maar wel aan de rechter. Die oordeelt daarover. Daar is hij voor ingehuurd.quote:Vervolgens beschuldig je mij ervan dat ik onterecht vanaf een afstand een mening vorm over de overlast. Je doet zelf niet anders.
Jouw teller staat op 2. De vraag is dan alleen hoe vaak jij het geconstateerd hebt, want inmiddels vertrouw ik er niet meer op dat jij tot 10 kan tellen.quote:Goed argument. Wat is het volgende dat je gaat ontkennen dat je gezegd hebt? De teller staat pas op 2 en de dag is nog jong.
Dan is dus vrijwel niets "schoon".quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:01 schreef ErikT het volgende:
Okee, dus de gangbare definitie van schone lucht is dat het niet te veel verontreinigd is. Wel verontreinigd dus. Riiiight.
En ik maar denken dat de gangbare definitie van schone lucht is dat het schoon is. Ofwel: dat de auto geen verontreiniging toevoegt aan de lucht die er door de auto gaat.
Dus als er voor buitenspel wordt gefloten, en jij weet het niet zeker, maar de scheidsrechter beslist dat het buitenspel is, dan is het sowieso terecht. Het is immers vastgesteld. En dus is het terecht. Dat weet jij dan zeker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:04 schreef DS4 het volgende:
NEE. Ik constateer dat het vastgesteld is en dat ik het niet kan controleren. Maar nu het is vastgesteld en daarmee een gegeven is geworden in de beoordeling zeg ik: terecht.
Jawel: bv lucht die niet uit een auto of de longen van iemand die aan het roken is komt.quote:
Zolang het hobbymatig bij een kleine ruimte blijft mag het.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:58 schreef DS4 het volgende:
Waarschijnlijk niet, gelet op het bestemmingsplan.
Maar kom op zeg er is overlast en overlast. Op dit moment lijkt het wel alsof elke dag 2 teugen met een heel klein beetje sigaretten geur al genoeg overlast zou zijn om dit te verbieden. Daarmee schieten we volgens mij heel snel voorbij dingen in proportionaliteit te willen blijven zien.quote:Dus nu snap je dat overlast in de omgeving wel vervelend is. En gelukkig kan het opstouwen van polen dan ook gewoon worden beboet.
Weer andere mensen vinden dat motoren geen herrie maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]_!
En andere mensen vinden technomuziek geen herrie_!
DB-killers verplichten en hier op controleren vind ik dan ook geen enkel probleemquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weer andere mensen vinden dat motoren geen herrie maken.
Ik rook niet eens:') En vind het logisch dat er in bepaalde gevallen paal en perk gesteld wordt aan roken, en dat roken ontmoedigd wordt, maar ik vind dat er prima gediscussieerd kan worden over tot hoever de verboden moeten strekken en wanneer ze te veel vrijheid inperken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook jij succes ermee gewenst. Ook jou zullen we ongetwijfeld terugzien in de 2de kamer, 2de op de lijst van de rokerspartij onder arjan1212. Zodra jullie voor elkaar krijgen wat jullie voor elkaar krijgen zal ik me schikken aan de dan geldende wet.
Wat? Jij beweert dat je slechts constateert dat er een uitspraak is gedaan, nadat je eerst je mening erover hebt gegeven. Dat laat ik zien aan de hand van je posts.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef ErikT het volgende:
Ja dat zeg ik. Ik zeur over die uitspraak dat mensen niet zo kleinzielig moeten zijn over een beetje sigarettenlucht. Jij vindt dat die jankballen gelijk hebben.
Terwijl je aan de discussie begon mee te doen met "Idd terecht" en die andere quote van je. Die heb ik al gequote, dus dat ga ik niet nog eens doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:42 schreef DS4 het volgende:
Nee, ik constateer dat de rechter hen in het gelijk gesteld hebben. Ik kan het achter mijn pc verder niet beoordelen. Jij denkt dat jij dat wel kan. Maar goed, dat is des foks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |