SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik niet iig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Weer wat gemist.. doen we tegenwoordig niet meer aan topictitels?
ik heb werkelijk waar geeeen idee wat eten kostquote:
neuh.. dat jaagt buitenstaanders weg en zorgt voor kliekjesvormingquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Weer wat gemist.. doen we tegenwoordig niet meer aan topictitels?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, prima. Maak de volgende keer maar een TT. Ik ga deze discussie niet voor de 6753e keer aan
Ja, dat weet ik niet, voor een liter soep betaal ik ook 2 euro. Ik vind melk en soep ook niet helemaal vergelijkbaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geeeen idee wat eten kostik koop het altijd gewoon en reken af..
maar in vergelijking is 2 euro voor een liter "iets" dan toch best duur? ( ik vind het goedkoop maar jah, niet iedereen heeft mijn portemonee)
Jeetje ben je ongesteld ofzeauquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, prima. Maak de volgende keer maar een TT. Ik ga deze discussie niet voor de 6753e keer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje ben je ongesteld ofzeauNee, maar de discussie is al zo vaak gevoerd dat ik er idd een beetje klaar mee ben. Ligt dus niet aan jou persoonlijk, maar aan het onderwerp in z'n algemeenheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik loop de discussies vaak mis.... bewustquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar de discussie is al zo vaak gevoerd dat ik er idd een beetje klaar mee ben. Ligt dus niet aan jou persoonlijk, maar aan het onderwerp in z'n algemeenheid
heel verstandig, beter voor het hart ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik loop de discussies vaak mis.... bewust
ja toen zat ik volgens mij mobiel... vond het wel best ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
De laatste Dieetclub die jij hebt geopend was overigens ook zonder TT, LoLa
Jaaaaha! Die gaat zeker doorquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat die nog door?
Ik open sowieso een topic hier op Fok, maar dames uit dit topic hebben wel voorrang
K*T, door jouw post weet ik dat ik Oreo's mag hebben... Hoezo zit daar geen melk in? Daar word ik eigenlijk wel verdrietig van, dat het zo geprocessed is dat er echt niks natuurlijks meer in zit. Je statement over chips vind ik vreemd, want ik mag eigenlijk alleen maar de kaas- en zure room smaakjes chips niets. De rest is zelden een probleem. Hoe dan ook kun je natuurlijk nog genoeg dingen eten die niet goed voor je zijn...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef LadyOracle het volgende:
<knip>
Maar het vliegt er ook bepaald niet af. Verhalen van mensen die enorm afvallen als ze stoppen met vlees snap ik niet zo, tenzij die mensen echt bij de Mac woonden. En ook als veganist kun je nog heel veel eten waar je niet bepaald slank van wordt:
<knip>
Ja, ik denk ook niet dat het de jetlag is hoorquote:
*slikt een opmerking in en gaat over in positieve modus*:quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat het de jetlag is hoor. Maar sinds ik terug ben lukt het me niet meer om tot 12 uur in bed te liggen en heb ik daadwerkelijk zin om dingen te doen. Wat nogal ongekend is, voor mij
.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat het de jetlag is hoor. Maar sinds ik terug ben lukt het me niet meer om tot 12 uur in bed te liggen en heb ik daadwerkelijk zin om dingen te doen. Wat nogal ongekend is, voor mij
.
ik heb waarschijnlijk een ander figuur dan, jurkjes zijn nooit een probleem eigenlijk. Een fatsoenlijk passende broek, dat lukt werkelijk nooit...quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Echt leuke jurkjes vinden in maatje 44 is ook KUT met peren...
Of je lijkt er vierkant in of het sluit gewoon niet mooi aan en legt de nadruk op mijn geweldige buikrollen
Laat gewoon iedereen z'n favoriete dieet recept meenemen.. alleen even coordineren dat we dan niet allemaal toetjes hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat eten we bij de meet trouwens? Als we lactose-intolerant, vegetarisch en veganistisch en geenprocessedfoodsliefhebbers hebben weet ik niet of ik het koken op me ga nemen hoor
Dat is zèker netjes!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jaaaaha! Die gaat zeker door26 oktober...Aanmelden gaan we misschien maar eens mee beginnen in september ofzo, nu is de helft op vakantie en is het lijstje over een paar topics toch weer weg.
En ik vind maat 42 wel al heel interessant, maar 40 is van een aantal winkels toch nog echt veel te klein. Kledingswappen lijkt me een superidee, kan ik die hele zooi die ik nog heb liggen ook meteen aan julie kwijt! Zitten veel leuke dingen tussen en als ik het kan ruilen of iets anders kan uitzoeken doet het wat minder pijn in de portemonnee.
Wat eten we bij de meet trouwens? Als we lactose-intolerant, vegetarisch en veganistisch en geenprocessedfoodsliefhebbers hebben weet ik niet of ik het koken op me ga nemen hoor
[..]
K*T, door jouw post weet ik dat ik Oreo's mag hebben... Hoezo zit daar geen melk in? Daar word ik eigenlijk wel verdrietig van, dat het zo geprocessed is dat er echt niks natuurlijks meer in zit. Je statement over chips vind ik vreemd, want ik mag eigenlijk alleen maar de kaas- en zure room smaakjes chips niets. De rest is zelden een probleem. Hoe dan ook kun je natuurlijk nog genoeg dingen eten die niet goed voor je zijn...
Overigens val ik dus wel veel af sinds ik geen melk meer mag hoor. Geen dikke plak kaas op m'n brood, geen slagroom, gebak, lekkere chocolade, koekjes bij de koffie enzovoorts meer. Geen cappuccino uit de automaat, maar thee. Het ligt er enorm aan wat je voor je vegan-tijd at, maar voor veel mensen zouden een hoop calorierijke dingen wegvallen als je opeens geen vlees en melk enzo meer 'mag'. Bij mij zat het in kleine dingetjes, zoals die cappu uit de automaat (waar al suiker in zit) en die extra plak kaas, dat gebak als een collega trakteert enzo.
Vakantieschade is btw + 0,3 kilo met wat wc-issues, dus ik vind dat ik het bijzonder netjes gedaan heb
ik heb nogal een buikje...quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb waarschijnlijk een ander figuur dan, jurkjes zijn nooit een probleem eigenlijk. Een fatsoenlijk passende broek, dat lukt werkelijk nooit...
mijn taille valt dan vaak weer niet op in jurkjes..quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb waarschijnlijk een ander figuur dan, jurkjes zijn nooit een probleem eigenlijk. Een fatsoenlijk passende broek, dat lukt werkelijk nooit...
Ja hallo, nou wil ik de opmerking weten!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
*slikt een opmerking in en gaat over in positieve modus*:
Fijn! Lekker actief bezig
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn taille valt dan vaak weer niet op in jurkjes..
en mijn tieten passen niet.. maat 44 is vast alleen voor mensen met een dikke kont en niet voor mensen met dikke tetten
oi...quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn taille valt dan vaak weer niet op in jurkjes..
en mijn tieten passen niet.. maat 44 is vast alleen voor mensen met een dikke kont en niet voor mensen met dikke tetten
jah... ik maak geen "oud " opmerkingenquote:
en je denkt dat je in die jurken wel een kont krijgt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah... ik maak geen "oud " opmerkingen
anyway.. ik heb ooit een HEEEL pijnlijke middag meegemaakt in de Steps da ALLE jurkjes die ik paste wel prima zaten om mijn taille maar ik er met geen mogeljikheid de bovenkant in kreeg.. echt van die platgedrukte schotels kreeg ik ervangeen gezicht dus... en de verkoper ( zo'n vreselijk over de top heaumeau) er maar lol om hebben.. in DIE steps kom ik dus nooit meer.. ik ga wel naar eentje verderop waar ze wel normaal kunnen doen en mee kunnen denken
Ik zal nooit echt een accurate objectieve analyse van dat subforum kunnen geven, ik probeer soms een beetje mee te lezen maar zelfs dat lukt me eigenlijk niet zonder verhoogde hartslagquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is een heel accurate analyse van OUD, Stormqueen.![]()
Kan ik niet gewoon kleren doneren voor de meet?Ik heb zelf niet zoveel behoefte aan een meet, maar ik heb wel een shitload aan kleren die anderen mogen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
het is vooral een questie van kleding kiezen die bij je lichaam past inderdaadquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en je denkt dat je in die jurken wel een kont krijgt?
Ik ben gezegend met tieten, taille èn kont... Maar hee, iedereen heeft zijn eigen issues
Dat heb ik altijd opmerkelijk gevonden, dat een bepaalde heup-taille-borsten ratio ideaal is maar dat zo weinig kleding erop ingesteld is. Als ik mijn maten in een tabel opzoek, dan heb ik bijvoorbeeld qua heupen maat 40, qua taille 36-38 en qua borstomvang maat 42. Hoe kan dat als m'n verhoudingen juist zo gunstig zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah... ik maak geen "oud " opmerkingen
anyway.. ik heb ooit een HEEEL pijnlijke middag meegemaakt in de Steps da ALLE jurkjes die ik paste wel prima zaten om mijn taille maar ik er met geen mogeljikheid de bovenkant in kreeg.. echt van die platgedrukte schotels kreeg ik ervangeen gezicht dus... en de verkoper ( zo'n vreselijk over de top heaumeau) er maar lol om hebben.. in DIE steps kom ik dus nooit meer.. ik ga wel naar eentje verderop waar ze wel normaal kunnen doen en mee kunnen denken
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal nooit echt een accurate objectieve analyse van dat subforum kunnen geven, ik probeer soms een beetje mee te lezen maar zelfs dat lukt me eigenlijk niet zonder verhoogde hartslag
Een zekere gekte maakt zich ongetwijfeld ook van jou meester als je er mee gaat posten. Blijf er dus maar vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een zekere gekte maakt zich ongetwijfeld ook van jou meester als je er mee gaat posten. Blijf er dus maar vandaan.Oh ik twijfel niet aan je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Reken er maar niet op. Plan is eigenlijk om tzt mijn hele Fok-leven te eliminerenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou wel heel jammer zijn als je niet mee ging posten te zijner tijd, SQ, want ik ben razend benieuwd hoe je het allemaal gaat beleven.
Die zijn best vet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef Barreltje het volgende:
bloesjes :
https://www.cavallaronapoli.com/
met extra knoopjes!
Hoe helpen die extra knoopjes dan als je je tieten er niet in krijgt? Ik kan wel een paar maten groter kopen, maar dan slobbert 'ie weer om m'n taille.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef Barreltje het volgende:
bloesjes :
https://www.cavallaronapoli.com/
met extra knoopjes!
Dan kun je lid worden van de Facebookgroep!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Plan is eigenlijk om tzt mijn hele Fok-leven te elimineren
jah hier krijg ik alles wel in..quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe helpen die extra knoopjes dan als je je tieten er niet in krijgt? Ik kan wel een paar maten groter kopen, maar dan slobbert 'ie weer om m'n taille.
Op zich ook handig! Maar nog geen complete oplossing. Tenzij de pasvorm ook echt goed is. Bij de H&M probeer ik gewoon écht geen bloesjes meer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah hier krijg ik alles wel in..
en die extra knoppjes helpen om geen doorkijkgaten tussen je knoopjes te krijgen
Dit is de oplossing:quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef Zeester het volgende:
Ik draag gewoon geen bloesjes. Want zelfs ik met mijn C/D cup kan ze meestal niet fatsoenlijk dicht doen. Ook niet in maat 46 terwijl ik meestal rond de 42 zit aan de bovenkant. Dan vraag je je toch af voor wie ze die dingen dan wel maken
De oplossing: zelf maken!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op zich ook handig! Maar nog geen complete oplossing. Tenzij de pasvorm ook echt goed is. Bij de H&M probeer ik gewoon écht geen bloesjes meer.
Wie houdt er niet van een vrouw wier borsten over straat rollen?quote:
stelletje ramptoeristenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef miss_sly het volgende:
Nou inderdaad, Claudia, ik zou het ook wel leuk vinden om SQ er te zien posten
Ik ben ook blij dat mijn wereld weer wat groter is. Het was goed zolang het duurde, toen ik er middenin zat.
Ik heb ook nog geen te kleine kleding maar hopelijk tegen die tijd welquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Zeester het volgende:
Meeting! Daar heb ik zin in!
Ik ben ook érg pro kledingruilen, maar dan moet er wel iemand komen die nog een maatje groter heeft dan ik. Dus 46 en up! Want ik heb nog niets wat te klein is.
En ik wil wel iets lekker snackerigs meenemen. Wortels, komkommer en paprika met zelfgemaakte hummus en tzaziki bijvoorbeeld
Nee, ik vind de Pam-oplossing vanzelfsprekenderquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, da's niet voor iedereen even vanzelfsprekend
Ik bedoelde te grote kleding. Dus dat ik het nog NIET pas, maar wel hoop te gaan passen. Heb alelen dingen die ik niet meer pas en ook nooit meer hoop te passenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen te kleine kleding maar hopelijk tegen die tijd wel
Ik ga zo de nieuwe kleren die bezorgd zijn bij mijn schoonmoeder, ben zo benieuwd!
Pff, mijn kapster is in ouwehoermodus.... Nou is ze dat altijd maar dan werkt ze wel door en nu dus niet. Ik heb het druk vandaag mens!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik bedoelde te grote kleding. Dus dat ik het nog NIET pas, maar wel hoop te gaan passen. Heb alelen dingen die ik niet meer pas en ook nooit meer hoop te passen
ik vraag me altijd af hoe zij dat toch voor elkaar krijgt, zo zonder bh of ander soortige ondersteuning?? die siliconen wegen toch ook wel wat??quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie houdt er niet van een vrouw wier borsten over straat rollen?
Siliconen zitten onder je borstspier, dus met een beetje fitness (en dat doet ze volgens mij wel) kom je al een best eindquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe zij dat toch voor elkaar krijgt, zo zonder bh of ander soortige ondersteuning?? die siliconen wegen toch ook wel wat??
Kan goed zijn, ik weet niet wat je normaliter doet op een dag maar het schijnt heel frustrerend te zijn als je je partner ziet "wegkwijnen" in niks doen, heb ik uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zal mijn kledingkast ook eens uitzoeken voor de meet! Hoop dat ik tegen die tijd ook wat ben afgevallen en wat te grote kleding heb. Zit nu op 48-50..
Zei net dat er een meet kwam, hij meteen enthousiast! Begin bijna te denken dat hij blij is dat ik een dag weg ben
Je kan ook dingen thuis doen natuurlijk, maar zo te horen valt het wel mee. Misschien wil ie een keer met z'n maten aan de boemelquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Wij zien elkaar vaak alleen het weekend dus meestal doen we dan dingen samen. En hij gaat wel eens vissen. Ik ga wel eens maar een vriendin die hier in de buurt woont. En sporten. Maar voor de rest ben ik wel veel thuis. Wat dat betreft ben ik ook echt een huismus...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een zekere gekte maakt zich ongetwijfeld ook van jou meester als je er mee gaat posten. Blijf er dus maar vandaan.
oh dat gebeurt ook hoor. Ik hou hem niet aan een lijntje. Hij hoeft niet naast me te zitten op de bank :pquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook dingen thuis doen natuurlijk, maar zo te horen valt het wel mee. Misschien wil ie een keer met z'n maten aan de boemel
als vriendlief geen auto nodig heeft ga ik met de auto. Dus mensen die met de trein gaan en langs arnhem elst of nijmegen komen wil ik wel oppikken. Als ik met de auto ga..quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:02 schreef Zeester het volgende:
Ik ga ook niet alles meenemen hoor. Maar heb een heel stel stretchy Sissyboy jurkjes en rokjes waar ik zelf niet meer gelukkig van wordt, maar die een andere nog iets zwaardere dame waarschijnlijk super vindt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze eerste keer Jillian ging net zo goed als de vorige eerste keer Jillian. Na een kwartier stortte ik zowat jankend ter aarde. Ik moet écht lichtere gewichtjes kopen, 2 kg is blijkbaar nog te veel. Ik heb nog nooit zo'n moeite gehad om m'n haar te wassen
.
je hebt nog 3 maanden om uit de volgende stapel kleding te slinkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook allerlei rokjes weg gedaan die ik nooit draag en die er nog prima uitzien en zo rond maat 42-44 zijn
in welke buurt is de meet ook al weer??quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
als vriendlief geen auto nodig heeft ga ik met de auto. Dus mensen die met de trein gaan en langs arnhem elst of nijmegen komen wil ik wel oppikken. Als ik met de auto ga..
Living on the edgequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet niet eens hoe m'n leven er morgen uitziet, laat staan over drie maanden.
Huidkleurige beha! Dat vind ik wel weer aandoenlijk, dat ze het geen probleem vindt om d'r boezem bloot te geven maar er wel alles aan doet om d'r beha onzichtbaar te maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe zij dat toch voor elkaar krijgt, zo zonder bh of ander soortige ondersteuning?? die siliconen wegen toch ook wel wat??
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:51 schreef Zeester het volgende:
Ik koop regelmatig als ik lui ben in de winter zo'n zak van 300/400 gram geschoonde spruitjes, met een tartaartje en een paar aardappelkroketjes (aardappelkroketjes is tegenwoordig mijn favoriete luie eten), supergezond en superlekker
Uit de oven dan? Anders is het toch gewoon hetzelfde als friet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:28 schreef Zeester het volgende:
Ik weet niet of je dat sarcastisch bedoelt Claudia, maar aardappelkroketjes zijn écht een goed idee! Ze vervangen voor mij compleet de zin in chips en friet, ze liggen in de vriezer dus ze lopen niet uit zoals gewone aardappels, je hebt ze altijd in huis, ze zijn perfect te portioneren én het valt heel erg mee qua calorieen!
Ja, uit de oven natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uit de oven dan? Anders is het toch gewoon hetzelfde als friet?
wij hebben niet eens een frituur, en dat bevalt me prima!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:30 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, uit de oven natuurlijk. Maar goed, ik denk dat niemand hier nog regelmatig zelf frituurt
Dat bedoel ik totaal niet sarcastisch! Ik vind ze heerlijk. In de tijden dat ik insomnia had, at ik 's nacht een bord aardappelkroketjes met een dot ketchup erbij. En vroeger at ik ze na school samen met m'n fietsmaatje. Als ik aan aardappelkroketjes denk, dan gloei ik even van binnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:28 schreef Zeester het volgende:
Ik weet niet of je dat sarcastisch bedoelt Claudia, maar aardappelkroketjes zijn écht een goed idee! Ze vervangen voor mij compleet de zin in chips en friet, ze liggen in de vriezer dus ze lopen niet uit zoals gewone aardappels, je hebt ze altijd in huis, ze zijn perfect te portioneren én het valt heel erg mee qua calorieen!
Het zag er voor mij nog oninteressant uit tot ik bij de laatste twee ingrediënten kwam. Jum!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Wij hadden gisteren trouwens een heerlijke krieltjessalade: sla romaine, gekookte krieltjes, gekookte sperzieboontjes in kleinere stukjes, eetlepel citroen en 2 eetlepels olijfolie, beetje zout/peper en gorgonzola en pecannoten. Echt, zoo zalig
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef Zeester het volgende:
Ik ook niet, nooit gehad ook, en zal er vermoedelijk ook nooit 1 nemen
Die laatste twee ingrediënten maakten het natuurlijk zo heerlijk!quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zag er voor mij nog oninteressant uit tot ik bij de laatste twee ingrediënten kwam. Jum!
Rijen, da's tussen Tilburg en Breda en heeft een treinstation. Vanaf daar is het te lopenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in welke buurt is de meet ook al weer??ik wil best onderweg iemand " oppikken" hoor
Plenty in 46 en up, vooral in wat jurkjes enzo. Mooi paars en grijs wikkelrokje, wat broeken en ook nog wel wat shirtjes, denk ik. Komt goedquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Zeester het volgende:
Meeting! Daar heb ik zin in!
Ik ben ook érg pro kledingruilen, maar dan moet er wel iemand komen die nog een maatje groter heeft dan ik. Dus 46 en up! Want ik heb nog niets wat te klein is.
En ik wil wel iets lekker snackerigs meenemen. Wortels, komkommer en paprika met zelfgemaakte hummus en tzaziki bijvoorbeeld
+1, die wil ik al zo lang, maar het werkt echt, echt niet als je het van je taille moet hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Bloesjes jaEnkel superstretch hier!
Ik wilde overigens zo'n mooie wijde chiffonblouse kopen, maar dat is dus echt geen porem met 85F. Blouse valt vanaf je tieten recht omlaag en dus lijkt het wel zo'n verhullend dikkemensengeval
Ja, dat mag ook. Woon je in de buurt? Moeten we het ergens ophalen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is een heel accurate analyse van OUD, Stormqueen.![]()
Kan ik niet gewoon kleren doneren voor de meet?Ik heb zelf niet zoveel behoefte aan een meet, maar ik heb wel een shitload aan kleren die anderen mogen hebben.
ik hoop het! Ga je vanavond?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:40 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het best spannend, deze week naar de WW. Ik ben sinds zondag weer op het rechte dieet-pad, daarvoor was de afslag bier belangrijker. Maar goed, wel redelijk OK gegeten verder.
Vorige week dus niet geweest en sinds vorige week donderdag 8x per dag op de weegschaal (dat mocht voor 1 weekje. Ik heb de wijzer op 97,1 zien staan, maar nu staat hij aangekleed op 95,1. Ik vind het heel boeiend hoeveel je over een dag heen schommelt. En ik ben heel benieuwd hoe accuraat hij is, in verhouding tot de weegschaal bij de WW. Als ze niet teveel van elkaar verschillen, die weegschalen heb ik vermoedelijk de 25 kilo vandaag gehaald, want dat is alles onder de 95,6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:59 schreef Tink89 het volgende:
Ow! En vakantiefoto's:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
uit een ander topic, ik moest lachen en tevens deed het me denken aan "iklusgeengroente"
[ afbeelding ]![]()
Je kan er altijd nog kussenhoesjes van maken ofzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook een geweldig jurkje van asos in mijn kast hangen, maar die was zelfs te klein toen ik 70 kilo woog (en ben niet van plan weer zo veel af te vallen).
Maar die wil ik toch niet kwijt
Ow! En vakantiefoto's:Leuk Tink, je ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Natuurlijk mag dat!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef CarOnline het volgende:
Wat tof! Je ziet er happy uit!
Vooral die laatste foto
Mag ik ook mee (me)eten? Zonder kleding in te brengen?
Lijkt me wel leuk!
Daar is het nog best een leuk printje voorquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog kussenhoesjes van maken ofzo.
Kan je er elke dag naar kijken!
Slanker denk ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:22 schreef Tink89 het volgende:
Danku!Dit is dus de 80-kilo ik. Ben benieuwd hoe de 75-kilo ik er uit zal zien...
[..]
Natuurlijk mag dat!
ff naar het naaitopic dan, als de wiedeweerga!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar is het nog best een leuk printje voor
Ow! En vakantiefoto's:Tering, wat een lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
SUSHI!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:46 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond trouwens weer sushi!
Goh gek dat ik niet afval.
Ik heb het laatst zelf gemaakt en als je een beetje normaal doet hoef je niet eens boven de 650 kcal uit te komen, heb ik berekend. Valt echt mee!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
SUSHI!
Oh man, dáááár heb ik zin in!![]()
Dat gaat mn 10 kilo beloning worden![]()
Ok, alleen doe ik 'Atkins' en geloof niet dat dat heul verantwoord is dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het laatst zelf gemaakt en als je een beetje normaal doet hoef je niet eens boven de 650 kcal uit te komen, heb ik berekend. Valt echt mee!
Als je het zelf maakt dan is het een redelijk normaal dinerquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het laatst zelf gemaakt en als je een beetje normaal doet hoef je niet eens boven de 650 kcal uit te komen, heb ik berekend. Valt echt mee!
oh nee, met atkins combineert dat niet zo lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ok, alleen doe ik 'Atkins' en geloof niet dat dat heul verantwoord is dan.
Maar een keertje mag vast wel, hij merkt het toch niet
Waarom doe je dat dan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je het zelf maakt dan is het een redelijk normaal diner
Maar we gaan naar zo'n all you can eat ding dus dan is normaal eten iets moeilijker.
Nee, dan ook gewoon goedquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, met atkins combineert dat niet zo lekker
Alleen sashimi een optie?
Omdat het heerlijk is en we gaan vieren dat ik mijn master gehaald hebquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat het heerlijk is en we gaan vieren dat ik mijn master gehaald heb
En ik neem geen Japans bier dit keer, dat is al een hele verbetering hahaha.
Jaquote:
Och, 1 weekje uitstel is nog geen afstelquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Javorige week maandag al maar sindsdien vond ik het te warm om het te vieren.
Ben alleen de afgelopen week lui geweest en nog niet begonnen aan solliciteren.
Verbaast me niets dat jij dat zegt, want ik dacht even dat jij het was op de tweede foto.quote:
Tink mag ook al lang naar de slankies, maar wij dikkerds zijn natuurlijk veel gezelligerquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat jij dat zegt, want ik dacht even dat jij het was op de tweede foto.
Tink, je bent al hartstikke slank, joh!
Vind ik ook, hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tink mag ook al lang naar de slankies, maar wij dikkerds zijn natuurlijk veel gezelliger
Ik heb nog eens gekeken, en ik kan me het een beetje voorstellenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat jij dat zegt, want ik dacht even dat jij het was op de tweede foto.
Tink, je bent al hartstikke slank, joh!
Ik weet niet hoelaat en hoelang je naar je schoonouders wil, maar als je 10 km heen fiets om 9 uur in de relatieve koelte, en je moet terug om 2 in de brandende zon, klinkt een uurtje sportschool om 9 uur mij beter in de oren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Of gewoon in allebei postenook gezellig! Al post ik de laatste tijd maar weinig in slank..
Zit in dubio. Morgen fietsend naar schoonouders.. Zo'n 20 km totaal.. of een uurtje sportschool.. mijn vriend zei allebei maar ik wil het echt vroeg in de ochtend doen ivm de warmte. Dus beide is eigenlijk geen optie.
in mijn sportschool is het bloedheet.. klimaatbeheersing of zo iets.quote:
Met een uurtje weer terug naar huis. Wat klusjes doen..quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat en hoelang je naar je schoonouders wil, maar als je 10 km heen fiets om 9 uur in de relatieve koelte, en je moet terug om 2 in de brandende zon, klinkt een uurtje sportschool om 9 uur mij beter in de oren.
Ik zou gaan fietsen dan, want altijd een briesje dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Met een uurtje weer terug naar huis. Wat klusjes doen..
Zeker? Ik denk dat jullie je verkijken op mijn bmi... Ik heb nu een 26,83, zo ik mag pas net kiezen tussen Slank en Dieet. Vind het hier gezelliger en pas er ook beter tussen, omdat hier wat meer mensen rondhangen die weten hoe het is om 50 kilo te zwaar te zijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:01 schreef Zeester het volgende:
Tink mag zeker naar de slankies! Maar ze mag ook hier blijven natuurlijk! Gezellig juist! (en waar moet die meet anders)
Voor mij geldt precies hetzelfde! Ik heb een BMI van 26.4, maar omdat ik van zoveel meer kom voel ik me hier wat meer thuis. Maar ik lees bij de Slanke Dennen ook veel mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zeker? Ik denk dat jullie je verkijken op mijn bmi... Ik heb nu een 26,83, zo ik mag pas net kiezen tussen Slank en Dieet. Vind het hier gezelliger en pas er ook beter tussen, omdat hier wat meer mensen rondhangen die weten hoe het is om 50 kilo te zwaar te zijn
Voor mij is het andersom. Ik post met een bmi van *vul een heel hoog getal in* juist meer mee in slank. Misschien omdat ik juist niet zo goed gedijde op de gespreksonderwerpen hier. Het was in een periode dat er veel vergoeilijkt werd voor mijn gevoel in dieet en er ook veel rare diëten voorbijkwamen. In slank werd ik wat met onder mijn komt geschopt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zeker? Ik denk dat jullie je verkijken op mijn bmi... Ik heb nu een 26,83, zo ik mag pas net kiezen tussen Slank en Dieet. Vind het hier gezelliger en pas er ook beter tussen, omdat hier wat meer mensen rondhangen die weten hoe het is om 50 kilo te zwaar te zijn
* DancingPhoebe geeft Vanyel een reuzelmilkshakequote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben BMItechnisch nu illegaal hier, maar ik moest natuurlijk kiezen voor DP.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe geeft Vanyel een reuzelmilkshake
En SQ eenwant ook wel gelijk
Oh ja, daarom bleef ik denk ik in slank hangen. Gewoon de verkapte lif slowchatquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best wel meevallen DP, zeker vergeleken met "vroeger". Man man, ik kan me nog topics vol gehuil herinneren over banen die niet bevielen, buurmeisjes die stom keken, etc.
Ik vind dat het hier vrijwel altijd centraal over eten en bewegen gaat. Dat er af en toe was uitspattinkjes naar andere onderwerpen zijn is haast niet te voorkomen.
Ik kan dat niet eten he. Vroeger vond ik het lekker. Toen ontdekte ik dat er reuzel in zat.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eten he. Vroeger vond ik het lekker. Toen ontdekte ik dat er reuzel in zat.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:28 schreef Zeester het volgende:
Ik vind mezelf even heel zielig op dieet gebied. Ik was 24,9 kilo afgevallen, een heuze prestatie maar dus NÉT niet die 25 kilo. Vervolgens kom ik thuis, ben aan het koken en er komt spontaan een vriend (met een buitenlandse kennis bij hem) langs. Huis is niet heel erg aan kant dus ik doe ff snel vlug vlug wat kleding van de stoelen zodat ze kunnen zitten, stoot ik zo met de stoelpoot mijn weegschaal aan gruzelementen.
Ruim ik het net op, snij ik in m'n hand
Muts. 24,9.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:28 schreef Zeester het volgende:
Ik vind mezelf even heel zielig op dieet gebied. Ik was 24,9 kilo afgevallen, een heuze prestatie maar dus NÉT niet die 25 kilo. Vervolgens kom ik thuis, ben aan het koken en er komt spontaan een vriend (met een buitenlandse kennis bij hem) langs. Huis is niet heel erg aan kant dus ik doe ff snel vlug vlug wat kleding van de stoelen zodat ze kunnen zitten, stoot ik zo met de stoelpoot mijn weegschaal aan gruzelementen.
Ruim ik het net op, snij ik in m'n hand
Skip morgen je ontbijt, dan is het ook 25quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:32 schreef Zeester het volgende:
Ja, I know, volgende week 24,9. Maar volgende week ben ik op een mini-vakantie op woensdag, en de week erna is de dag voor Lowlands. En de deal was dat ik bij 25 met m'n huisgenootje pizza zou gaan eten en dat is dus nu sowieso pas NA lowlands. En heb zo zin in pizza.
Maar goed, wel een nieuwe ATL deze week dus all is well.
En als bonus, een foto van een weegschaal (die ik nog geen week had) in 1000 stukjes!
[ afbeelding ]
Dat zal ik dan dus niet weten want m'n weegschaal is nu stukquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Skip morgen je ontbijt, dan is het ook 25
Ja KUT!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:35 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat zal ik dan dus niet weten want m'n weegschaal is nu stuk!
Eens!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
Je bent gewoon 25 kilo afgevallen. Punt. Hangt ook maar net van de afronding af die je weegschaal hanteert. Hoppa!
Nee hoor. Gelijk heb je. Maar het is GEEN reden voor mineur, want hallo 24,9!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:42 schreef Zeester het volgende:
Jongens, ben ik nou zo'n pietlut die vind dat je dingen niet moet vieren voor het daadwerkelijk zo ver is? Als ik 24,9 kilo ben afgevallen is dat 24,9, geen 25. Zo werkt het gewoon niet :p
nee, je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:42 schreef Zeester het volgende:
Jongens, ben ik nou zo'n pietlut die vind dat je dingen niet moet vieren voor het daadwerkelijk zo ver is? Als ik 24,9 kilo ben afgevallen is dat 24,9, geen 25. Zo werkt het gewoon niet :p
Als je op school een 5,4 haalde was het bijna een 5,5, maar had je wel een onvoldoende.
Een 5.4 was afgerond ook gewoon een 5.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:42 schreef Zeester het volgende:
Als je op school een 5,4 haalde was het bijna een 5,5, maar had je wel een onvoldoende.
Is ook zo, de 24,9 kon ik prima mee leven, tot ik mijn week oude weegschaal sloopte en het op dieten en gewicht gebied gewoon een KUTAVOND werdquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee hoor. Gelijk heb je. Maar het is GEEN reden voor mineur, want hallo 24,9!
Met afvallen vims Ik dat anders want het is geen exacte wetenschap. Weegschalen zijn onwijs onbetrouwbaar. De kans dat je nu echt 25 kilo lichter bent is even groot als dat je al meer of iets minder bent afgevsllen. Zeker als je tussendoor van weegschaal bent veranderd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:42 schreef Zeester het volgende:
Kan ik me voorstellen maar 24,9 kilo is toch iets om trots op te zijn! Ook al is het net geen 25quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Is ook zo, de 24,9 kon ik prima mee leven, tot ik mijn week oude weegschaal sloopte en het op dieten en gewicht gebied gewoon een KUTAVOND werd.
maar heb je altijd dezelfde kleren aan of weeg je naakt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:50 schreef Zeester het volgende:
Is ook zo, is ook zo, jullie hebben gelijk. Maar de afspraak was nou eenmaal bij 25 kilo gaan we uit eten (ik trakteer haar) en ik zit niet zo heul ruim in m'n geld (zeker nu ik nu weer een nieuwe weegschaal moet gaan kopen) dus zo erg is dat uiteindelijk ook niet.
Ik ga trouwens al wel het hele traject op dezelfde weegschaal, namelijk die bij de WW, dus wat dat betreft vertrouw ik wel heilig op de weegschaal heeft gelijk. Niet in de zin van 'wat ik nu weeg is exact hetzelfde overal', maar wel in de zin van 'het verschil tussen toen en nu is exact dat'
Nee, maar wel altijd dezelfde schoenen en ik draag bewust geen spijkerbroeken op woensdagenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar heb je altijd dezelfde kleren aan of weeg je naakt?
Oh, dat doet me eraan denken dat ik nog wat ijsjes op voor wou maken. Zo nog maar even doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn koelkast en vriezer zijn trouwens prachtig schoon geworden, ik kan echt genieten van zo'n eindresultaat![]()
Ik heb voor de komende dagen al veel fruit gekocht en gesneden zodat ik bij oververhitting zo een schaaltje uit de koelkast kan grijpen. Ik heb echt way te veel fruit in huis voor iemand die zondag op vakantie gaat
Ik had nog wat ijsjes willen maken maar ben er niet aan toegekomen, net als aan nog 10 dingen vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat doet me eraan denken dat ik nog wat ijsjes op voor wou maken. Zo nog maar even doen.
Jij weegt je gebruikte maandverbandjes?quote:
Over twee weken ga ik weer met M.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb me netjes gedragen bij het sushi etende alcohol helemaal laten staan en verder kleine porties besteld
ik gok zomaar dat het een figure of speech wasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Jij weegt je gebruikte maandverbandjes?Dankjewel trouwens, ik ben aan het eten
Nou, ik vraag het me af, uniek kennendequote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat het een figure of speech was
"Je valt nog steeds af hè!" "Jeetje, het houdt niet op, elke keer als ik je zie zie je er slanker uit!"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf ze ook krijgen Isa, en ik ben al ruim een jaar effectief niet afgevallen
Ik ben ook wel eens eerder gaan slapen zodat ik niets meer zou pakken om in mijn mond te stoppenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gisteravond voor het eerst maar naar bed gegaan om te voorkomen dat ik aan de spekjes zou beginnenWel effectief: ik heb niet gesnoept én ik ben uitgeslapen
Didoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging koffie halen op het werk en kreeg onderweg al van drie mensen complimentjes dat ik zoveel was afgevallen. En dat terwijl het de afgelopen 2 weken heel slecht gaat met mijn dieetplannenIk voel me dan bijna schuldig
Maar ik sluit me aan bij Sarabi, 1 augustus is een mooi getal
(alhoewel het gisteren ook al weer prima ging, helemaal geen snaaitrek....de hele dag niet
)
Hier vliegen ze er de laatste week vanaf.. met haast een kilo per dag..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dido
en ik raak gefrustreerd dat ik pas 1 kilo afgevallen ben
Bij de AH/Gall en Gall hier kan je dichte flessen/ notg volle kratten retourneren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag vandaag trouwens gaan inschatten hoeveel eten en drinken ik nodig heb voor mijn afstudeerborrel van morgen.....
Lastig, ik hou liever over maar dan moet ik zorgen dat ik het zelf niet ga opdrinken/eten.
Dan heb je met de warmte veeeel vocht vastgehouden!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier vliegen ze er de laatste week vanaf.. met haast een kilo per dag..
Gister dus maar gezondigd, Macodnalds voer gehaald na het werk. Nog ben ik bijna een kilo afgevallen t.o.v. gistermorgen..(109.5 terwijl ik gister iets meer als 110 woog) En dan is dit het lijstje van gister:
O: kop koffie en een beschuitje
L: (om 11 uur) 2 broodjes gebakken ei met salami
T: Banaan
D: Nieuwe aardappels, rundvlees en 2 witlof hamkaas.
T 4 chickenwings(slechte keuze, verdamme wat zijn die dingen zout!) en een grote wrap van de Mcdonalds.
Enige sport was met de trap 4 verdiepingen omhoog i.p.v. de lift.![]()
Nouja, Ik vind het niet erg, maar ben bang dat mijn conditie en spieren zo ook achteruit gaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Oja, ik drink de laatste tijd weer veel water. c.a. 1.5 tot 2 liter per dag.
tja, de laatste tijd is dat zon beetje mijn lijstje. Op de MC na. Ik heb gewoon geen trek in meer eten dus doe ik dat ook niet, want ik ken mijzelf. Vaak pak ik dan juist de slechte dingen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou dat ik op zo'n slecht lijstje 1 kilo per week kon afvallen
Ach 1 kilo per maand is wat ik wilde dus ik moet ook niet zeuren.
En toch zweette ik steeds behoorlijk wat tijdens die warmte.. Maar nu je het zegt, dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn. Eens kijken hoe dat vanaf morgen gaat. (word het weer erg warm.)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je met de warmte veeeel vocht vastgehouden!
Ik snap je frustratie maaarrr.... je weet ook wel een beetje waar het door komt toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dido
en ik raak gefrustreerd dat ik pas 1 kilo afgevallen ben
Hoe lang ben je al bezig?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, de laatste tijd is dat zon beetje mijn lijstje. Op de MC na. Ik heb gewoon geen trek in meer eten dus doe ik dat ook niet, want ik ken mijzelf. Vaak pak ik dan juist de slechte dingen.
Dat mcdonalds voer was voor mij ook voornamelijk om te kijken of ik dan minder zou afvallen/aan zou komen. Maar dat maakt dus niks uit.
dertig plus?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:56 schreef Sarabi het volgende:
Mijn sport zit er trouwens alweer ophalf uurtje gehoepeld, voordat het straks weer 30+ in de woonkamer is.
Ja en mijn schema is ook een kilo per maand (anders at/dronk ik wel anders).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie maaarrr.... je weet ook wel een beetje waar het door komt toch?
2 maanden ongeveer, ben c.a. 1meter 83.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig?
En hoe lang ben je?
Ah okee, ik schrok alquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:08 schreef Sarabi het volgende:
I know en ik overdrijf graag SQ.
Maar het wordt wel echt warm hier.
Een voordeel in de winter blijft het ook lang warm en hoeft de verwarming bijna nooit aan.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen schoolvakanties heb. Ik zou me inderdaad het schompes zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de laatste twee weken doe ik nu gewoon lekker weer gewoon.
En hopelijk ga ik het op de weegschaal zien dat ik toch 5 flessen per week minder drink.
Dat is best mild. Ik haalde op vakantie met gemak 2-3 pullen en een sixpackquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Op vakantie elke avond minstens 2 BaCo's gehad..
Dat is nietsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Op vakantie elke avond minstens 2 BaCo's gehad..
Mjah, als je geen grote drinker bent..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is best mild. Ik haalde op vakantie met gemak 2-3 pullen en een sixpack
En indien mogelijk nog een Mojito rond borreltijd
Je doet nu net alsof de rest bizar weinig is, maar met zo'n baggervette lunch en 3 vette eiwitbronnen bij je eten vind ik het sowieso niet mager... Ik zou er niet op afvallen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, de laatste tijd is dat zon beetje mijn lijstje. Op de MC na. Ik heb gewoon geen trek in meer eten dus doe ik dat ook niet, want ik ken mijzelf. Vaak pak ik dan juist de slechte dingen.
Dat mcdonalds voer was voor mij ook voornamelijk om te kijken of ik dan minder zou afvallen/aan zou komen. Maar dat maakt dus niks uit
Nou nou, hooliganquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, als je geen grote drinker bent..(Ik lust ook geen bier.
)
Als ik met collega's ga stappen heb ik ook meestal maar een stuf of 5 alcoholische drankjes, tenzij we shotjes doen.in 1 avond met 3 man een hele fles tequila leeg gezopen, en toen moesten we nog gaan stappen.
Hij ook niet, gok ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:21 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof de rest bizar weinig is, maar met zo'n baggervette lunch en 3 vette eiwitbronnen bij je eten vind ik het sowieso niet mager... Ik zou er niet op afvallen.
Daarom noemde ik het ook al een slecht lijstje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:21 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof de rest bizar weinig is, maar met zo'n baggervette lunch en 3 vette eiwitbronnen bij je eten vind ik het sowieso niet mager... Ik zou er niet op afvallen.
Das het vreemde. T.o.v. gistermorgen ben ik bijna een kilo afgevallen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij ook niet, gok ik.
Maar gelukkig zijn wij er om te helpen
Wat je gisteren at zie je niet meteen vandaag terug op de weegschaalquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Das het vreemde. T.o.v. gistermorgen ben ik bijna een kilo afgevallen.
nee, dat ben je niet. Je bent lichter op de weegschaal. Waarschijnlijk door het vasthouden van vocht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Das het vreemde. T.o.v. gistermorgen ben ik bijna een kilo afgevallen.
In mijn geval wel vaak. Zag het vroeger altijd direct de volgende dag wel terug als ik de avond ervoor chips had gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat je gisteren at zie je niet meteen vandaag terug op de weegschaal
Wow jouw vet/spieren kunnen zo snel verdwijnen en verschijnen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In mijn geval wel vaak. Zag het vroeger altijd direct de volgende dag wel terug als ik de avond ervoor chips had gehad.
Maar ik zal eens kijken wat ik morgenochtend weeg dan.
Nee, ik heb nog geen vakantie, ik had gisteren gewoon een vrije dag. Ik ga zondag voor 2 weken rondtoeren in Tsjechie. Of omstreken want alleen de eerste 3 nachten zijn geboekt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:56 schreef Zeester het volgende:
Heb je al vakantie Lucky? Waar ga je eigenlijk heen, of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Het begrip "sport" wordt wel steeds ruimer zie ik
ik voel me idd blessed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou nou, hooligan![]()
Nee ik plaag maar, het lijkt me echt een blessing als je weinig om alcohol geeft
Het verschilt heel erg per filmpje, sommige zijn echt verschrikkelijk inderdaad. Maar Jillian is sowieso veel intensiever en stoerder natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:40 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb net trouwens naar die Miles van Leslie zitten kijken, die sommige hier doen.
Maar ik word erg zenuwachtig van haarweet niet wat het is....ik blijf wel bij Jillian.
Maar waarom dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik voel me idd blessed.
Gaf ik maar net zo weinig om cola, chocola, chips en andere lekkere dingen waar je dik van wordt
Ooh ijskoud colaatje met dit weerMorgen ga ik 9 km wandelen van werk naar huis, dan mag ik wel een ijskoud colaatje vind ik
![]()
trein!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Cola, daar geef ik dan weer helemaal niks om, accuzuur met suiker en bubbels
9k is een flinke wandeling, hoe ga je dan heen?
gaat ie ook maar dan doel ik vooral op normaal avondeten. Ik mag op zo'n warme zomerdag best een colaatje, vind ik. Zeker na zo'n lange wandelingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
De knop gaat nu toch weer om?
dat wist ik niet, wat goed!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Ja ik geef toe Jillian kan ook erg irritant zijnmaar op een leuke manier.
En omdat ze zelf ook zoveel is afgevallen mag ze dat van mij
[ afbeelding ]
Ow oke.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
gaat ie ook maar dan doel ik vooral op normaal avondeten. Ik mag op zo'n warme zomerdag best een colaatje, vind ik. Zeker na zo'n lange wandeling
Hmm ik heb nu het huismerk van AH maar dat is zonder fruit maar ik dacht dat ze ook met fruit hadden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben overigens nog steeds niet uit mijn mueslidillemma
Ik heb een hele tijd Absolutely Nuts gegeten van Jordans maar dat is cruesli. Ik zou zoiets graag als muesli eten. Dus een muesli met noten, zonderkokos
en gedroogd fruit.
Weet iemand iets? Ik krijg het gewoon niet gevonden
Nee zonder fruit! Ik vind dat ZO VIES. Maar wel met noten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ik heb nu het huismerk van AH maar dat is zonder fruit maar ik dacht dat ze ook met fruit hadden.
Maar misschien zit daar ook kokos in.
Zelf maken een optie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee zonder fruit! Ik vind dat ZO VIES. Maar wel met noten.
Kan je niet zelf een notenmix maken en daar elke dag een half handje oid van door je naturel muesli gooien?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Liever niet, dan schieten mijn caloos meteen weer zo extreem omhoogquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je niet zelf een notenmix maken en daar elke dag een half handje oid van door je naturel muesli gooien?
Die logica ontgaat me even.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Liever niet, dan schieten mijn caloos meteen weer zo extreem omhoog
Misschien de 4-granen muesli van het AH huismerk en dan zelf een handje noten erdoor gooien?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat noten zo bizar calorierijk zijn dat je echt maar een paar flintertjes nodig hebt, en ik ben al zo obsessief. Ik wil gewoon dast iemand anders dat voor me afmeet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die logica ontgaat me even.
klopt en ik kan prima af en toe cola drinken zondere erin te verliezen maar er is een bepaalde grens en ik weet nog niet helemaal waar die ligt bij mij. Op welk punt kan ik mezelf niet meer beheersen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow oke.
Aangezien de vorige keer je helemaal gestopt was met cola toch?
En vooral na zo'n lange wandeling zou ik het zonde vinden maar begrijp wel dat je er naar uit kan kijken.
En alleen normaal avondeten? Hoe eet je de rest van de dag?
Jawelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar volgens mij bestaat het dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |