SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik niet iig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Weer wat gemist.. doen we tegenwoordig niet meer aan topictitels?
ik heb werkelijk waar geeeen idee wat eten kostquote:
neuh.. dat jaagt buitenstaanders weg en zorgt voor kliekjesvormingquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Weer wat gemist.. doen we tegenwoordig niet meer aan topictitels?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, prima. Maak de volgende keer maar een TT. Ik ga deze discussie niet voor de 6753e keer aan
Ja, dat weet ik niet, voor een liter soep betaal ik ook 2 euro. Ik vind melk en soep ook niet helemaal vergelijkbaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geeeen idee wat eten kostik koop het altijd gewoon en reken af..
maar in vergelijking is 2 euro voor een liter "iets" dan toch best duur? ( ik vind het goedkoop maar jah, niet iedereen heeft mijn portemonee)
Jeetje ben je ongesteld ofzeauquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, prima. Maak de volgende keer maar een TT. Ik ga deze discussie niet voor de 6753e keer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje ben je ongesteld ofzeauNee, maar de discussie is al zo vaak gevoerd dat ik er idd een beetje klaar mee ben. Ligt dus niet aan jou persoonlijk, maar aan het onderwerp in z'n algemeenheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik loop de discussies vaak mis.... bewustquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar de discussie is al zo vaak gevoerd dat ik er idd een beetje klaar mee ben. Ligt dus niet aan jou persoonlijk, maar aan het onderwerp in z'n algemeenheid
heel verstandig, beter voor het hart ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik loop de discussies vaak mis.... bewust
ja toen zat ik volgens mij mobiel... vond het wel best ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
De laatste Dieetclub die jij hebt geopend was overigens ook zonder TT, LoLa
Jaaaaha! Die gaat zeker doorquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat die nog door?
Ik open sowieso een topic hier op Fok, maar dames uit dit topic hebben wel voorrang
K*T, door jouw post weet ik dat ik Oreo's mag hebben... Hoezo zit daar geen melk in? Daar word ik eigenlijk wel verdrietig van, dat het zo geprocessed is dat er echt niks natuurlijks meer in zit. Je statement over chips vind ik vreemd, want ik mag eigenlijk alleen maar de kaas- en zure room smaakjes chips niets. De rest is zelden een probleem. Hoe dan ook kun je natuurlijk nog genoeg dingen eten die niet goed voor je zijn...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef LadyOracle het volgende:
<knip>
Maar het vliegt er ook bepaald niet af. Verhalen van mensen die enorm afvallen als ze stoppen met vlees snap ik niet zo, tenzij die mensen echt bij de Mac woonden. En ook als veganist kun je nog heel veel eten waar je niet bepaald slank van wordt:
<knip>
Ja, ik denk ook niet dat het de jetlag is hoorquote:
*slikt een opmerking in en gaat over in positieve modus*:quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat het de jetlag is hoor. Maar sinds ik terug ben lukt het me niet meer om tot 12 uur in bed te liggen en heb ik daadwerkelijk zin om dingen te doen. Wat nogal ongekend is, voor mij
.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat het de jetlag is hoor. Maar sinds ik terug ben lukt het me niet meer om tot 12 uur in bed te liggen en heb ik daadwerkelijk zin om dingen te doen. Wat nogal ongekend is, voor mij
.
ik heb waarschijnlijk een ander figuur dan, jurkjes zijn nooit een probleem eigenlijk. Een fatsoenlijk passende broek, dat lukt werkelijk nooit...quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Echt leuke jurkjes vinden in maatje 44 is ook KUT met peren...
Of je lijkt er vierkant in of het sluit gewoon niet mooi aan en legt de nadruk op mijn geweldige buikrollen
Laat gewoon iedereen z'n favoriete dieet recept meenemen.. alleen even coordineren dat we dan niet allemaal toetjes hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat eten we bij de meet trouwens? Als we lactose-intolerant, vegetarisch en veganistisch en geenprocessedfoodsliefhebbers hebben weet ik niet of ik het koken op me ga nemen hoor
Dat is zèker netjes!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jaaaaha! Die gaat zeker door26 oktober...Aanmelden gaan we misschien maar eens mee beginnen in september ofzo, nu is de helft op vakantie en is het lijstje over een paar topics toch weer weg.
En ik vind maat 42 wel al heel interessant, maar 40 is van een aantal winkels toch nog echt veel te klein. Kledingswappen lijkt me een superidee, kan ik die hele zooi die ik nog heb liggen ook meteen aan julie kwijt! Zitten veel leuke dingen tussen en als ik het kan ruilen of iets anders kan uitzoeken doet het wat minder pijn in de portemonnee.
Wat eten we bij de meet trouwens? Als we lactose-intolerant, vegetarisch en veganistisch en geenprocessedfoodsliefhebbers hebben weet ik niet of ik het koken op me ga nemen hoor
[..]
K*T, door jouw post weet ik dat ik Oreo's mag hebben... Hoezo zit daar geen melk in? Daar word ik eigenlijk wel verdrietig van, dat het zo geprocessed is dat er echt niks natuurlijks meer in zit. Je statement over chips vind ik vreemd, want ik mag eigenlijk alleen maar de kaas- en zure room smaakjes chips niets. De rest is zelden een probleem. Hoe dan ook kun je natuurlijk nog genoeg dingen eten die niet goed voor je zijn...
Overigens val ik dus wel veel af sinds ik geen melk meer mag hoor. Geen dikke plak kaas op m'n brood, geen slagroom, gebak, lekkere chocolade, koekjes bij de koffie enzovoorts meer. Geen cappuccino uit de automaat, maar thee. Het ligt er enorm aan wat je voor je vegan-tijd at, maar voor veel mensen zouden een hoop calorierijke dingen wegvallen als je opeens geen vlees en melk enzo meer 'mag'. Bij mij zat het in kleine dingetjes, zoals die cappu uit de automaat (waar al suiker in zit) en die extra plak kaas, dat gebak als een collega trakteert enzo.
Vakantieschade is btw + 0,3 kilo met wat wc-issues, dus ik vind dat ik het bijzonder netjes gedaan heb
ik heb nogal een buikje...quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb waarschijnlijk een ander figuur dan, jurkjes zijn nooit een probleem eigenlijk. Een fatsoenlijk passende broek, dat lukt werkelijk nooit...
mijn taille valt dan vaak weer niet op in jurkjes..quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb waarschijnlijk een ander figuur dan, jurkjes zijn nooit een probleem eigenlijk. Een fatsoenlijk passende broek, dat lukt werkelijk nooit...
Ja hallo, nou wil ik de opmerking weten!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
*slikt een opmerking in en gaat over in positieve modus*:
Fijn! Lekker actief bezig
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn taille valt dan vaak weer niet op in jurkjes..
en mijn tieten passen niet.. maat 44 is vast alleen voor mensen met een dikke kont en niet voor mensen met dikke tetten
oi...quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn taille valt dan vaak weer niet op in jurkjes..
en mijn tieten passen niet.. maat 44 is vast alleen voor mensen met een dikke kont en niet voor mensen met dikke tetten
jah... ik maak geen "oud " opmerkingenquote:
en je denkt dat je in die jurken wel een kont krijgt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah... ik maak geen "oud " opmerkingen
anyway.. ik heb ooit een HEEEL pijnlijke middag meegemaakt in de Steps da ALLE jurkjes die ik paste wel prima zaten om mijn taille maar ik er met geen mogeljikheid de bovenkant in kreeg.. echt van die platgedrukte schotels kreeg ik ervangeen gezicht dus... en de verkoper ( zo'n vreselijk over de top heaumeau) er maar lol om hebben.. in DIE steps kom ik dus nooit meer.. ik ga wel naar eentje verderop waar ze wel normaal kunnen doen en mee kunnen denken
Ik zal nooit echt een accurate objectieve analyse van dat subforum kunnen geven, ik probeer soms een beetje mee te lezen maar zelfs dat lukt me eigenlijk niet zonder verhoogde hartslagquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is een heel accurate analyse van OUD, Stormqueen.![]()
Kan ik niet gewoon kleren doneren voor de meet?Ik heb zelf niet zoveel behoefte aan een meet, maar ik heb wel een shitload aan kleren die anderen mogen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
het is vooral een questie van kleding kiezen die bij je lichaam past inderdaadquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en je denkt dat je in die jurken wel een kont krijgt?
Ik ben gezegend met tieten, taille èn kont... Maar hee, iedereen heeft zijn eigen issues
Dat heb ik altijd opmerkelijk gevonden, dat een bepaalde heup-taille-borsten ratio ideaal is maar dat zo weinig kleding erop ingesteld is. Als ik mijn maten in een tabel opzoek, dan heb ik bijvoorbeeld qua heupen maat 40, qua taille 36-38 en qua borstomvang maat 42. Hoe kan dat als m'n verhoudingen juist zo gunstig zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah... ik maak geen "oud " opmerkingen
anyway.. ik heb ooit een HEEEL pijnlijke middag meegemaakt in de Steps da ALLE jurkjes die ik paste wel prima zaten om mijn taille maar ik er met geen mogeljikheid de bovenkant in kreeg.. echt van die platgedrukte schotels kreeg ik ervangeen gezicht dus... en de verkoper ( zo'n vreselijk over de top heaumeau) er maar lol om hebben.. in DIE steps kom ik dus nooit meer.. ik ga wel naar eentje verderop waar ze wel normaal kunnen doen en mee kunnen denken
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal nooit echt een accurate objectieve analyse van dat subforum kunnen geven, ik probeer soms een beetje mee te lezen maar zelfs dat lukt me eigenlijk niet zonder verhoogde hartslag
Een zekere gekte maakt zich ongetwijfeld ook van jou meester als je er mee gaat posten. Blijf er dus maar vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een zekere gekte maakt zich ongetwijfeld ook van jou meester als je er mee gaat posten. Blijf er dus maar vandaan.Oh ik twijfel niet aan je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Reken er maar niet op. Plan is eigenlijk om tzt mijn hele Fok-leven te eliminerenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou wel heel jammer zijn als je niet mee ging posten te zijner tijd, SQ, want ik ben razend benieuwd hoe je het allemaal gaat beleven.
Die zijn best vet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef Barreltje het volgende:
bloesjes :
https://www.cavallaronapoli.com/
met extra knoopjes!
Hoe helpen die extra knoopjes dan als je je tieten er niet in krijgt? Ik kan wel een paar maten groter kopen, maar dan slobbert 'ie weer om m'n taille.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef Barreltje het volgende:
bloesjes :
https://www.cavallaronapoli.com/
met extra knoopjes!
Dan kun je lid worden van de Facebookgroep!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Plan is eigenlijk om tzt mijn hele Fok-leven te elimineren
jah hier krijg ik alles wel in..quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe helpen die extra knoopjes dan als je je tieten er niet in krijgt? Ik kan wel een paar maten groter kopen, maar dan slobbert 'ie weer om m'n taille.
Op zich ook handig! Maar nog geen complete oplossing. Tenzij de pasvorm ook echt goed is. Bij de H&M probeer ik gewoon écht geen bloesjes meer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah hier krijg ik alles wel in..
en die extra knoppjes helpen om geen doorkijkgaten tussen je knoopjes te krijgen
Dit is de oplossing:quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef Zeester het volgende:
Ik draag gewoon geen bloesjes. Want zelfs ik met mijn C/D cup kan ze meestal niet fatsoenlijk dicht doen. Ook niet in maat 46 terwijl ik meestal rond de 42 zit aan de bovenkant. Dan vraag je je toch af voor wie ze die dingen dan wel maken
De oplossing: zelf maken!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op zich ook handig! Maar nog geen complete oplossing. Tenzij de pasvorm ook echt goed is. Bij de H&M probeer ik gewoon écht geen bloesjes meer.
Wie houdt er niet van een vrouw wier borsten over straat rollen?quote:
stelletje ramptoeristenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef miss_sly het volgende:
Nou inderdaad, Claudia, ik zou het ook wel leuk vinden om SQ er te zien posten
Ik ben ook blij dat mijn wereld weer wat groter is. Het was goed zolang het duurde, toen ik er middenin zat.
Ik heb ook nog geen te kleine kleding maar hopelijk tegen die tijd welquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Zeester het volgende:
Meeting! Daar heb ik zin in!
Ik ben ook érg pro kledingruilen, maar dan moet er wel iemand komen die nog een maatje groter heeft dan ik. Dus 46 en up! Want ik heb nog niets wat te klein is.
En ik wil wel iets lekker snackerigs meenemen. Wortels, komkommer en paprika met zelfgemaakte hummus en tzaziki bijvoorbeeld
Nee, ik vind de Pam-oplossing vanzelfsprekenderquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, da's niet voor iedereen even vanzelfsprekend
Ik bedoelde te grote kleding. Dus dat ik het nog NIET pas, maar wel hoop te gaan passen. Heb alelen dingen die ik niet meer pas en ook nooit meer hoop te passenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen te kleine kleding maar hopelijk tegen die tijd wel
Ik ga zo de nieuwe kleren die bezorgd zijn bij mijn schoonmoeder, ben zo benieuwd!
Pff, mijn kapster is in ouwehoermodus.... Nou is ze dat altijd maar dan werkt ze wel door en nu dus niet. Ik heb het druk vandaag mens!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik bedoelde te grote kleding. Dus dat ik het nog NIET pas, maar wel hoop te gaan passen. Heb alelen dingen die ik niet meer pas en ook nooit meer hoop te passen
ik vraag me altijd af hoe zij dat toch voor elkaar krijgt, zo zonder bh of ander soortige ondersteuning?? die siliconen wegen toch ook wel wat??quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie houdt er niet van een vrouw wier borsten over straat rollen?
Siliconen zitten onder je borstspier, dus met een beetje fitness (en dat doet ze volgens mij wel) kom je al een best eindquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe zij dat toch voor elkaar krijgt, zo zonder bh of ander soortige ondersteuning?? die siliconen wegen toch ook wel wat??
Kan goed zijn, ik weet niet wat je normaliter doet op een dag maar het schijnt heel frustrerend te zijn als je je partner ziet "wegkwijnen" in niks doen, heb ik uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zal mijn kledingkast ook eens uitzoeken voor de meet! Hoop dat ik tegen die tijd ook wat ben afgevallen en wat te grote kleding heb. Zit nu op 48-50..
Zei net dat er een meet kwam, hij meteen enthousiast! Begin bijna te denken dat hij blij is dat ik een dag weg ben
Je kan ook dingen thuis doen natuurlijk, maar zo te horen valt het wel mee. Misschien wil ie een keer met z'n maten aan de boemelquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Wij zien elkaar vaak alleen het weekend dus meestal doen we dan dingen samen. En hij gaat wel eens vissen. Ik ga wel eens maar een vriendin die hier in de buurt woont. En sporten. Maar voor de rest ben ik wel veel thuis. Wat dat betreft ben ik ook echt een huismus...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een zekere gekte maakt zich ongetwijfeld ook van jou meester als je er mee gaat posten. Blijf er dus maar vandaan.
oh dat gebeurt ook hoor. Ik hou hem niet aan een lijntje. Hij hoeft niet naast me te zitten op de bank :pquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook dingen thuis doen natuurlijk, maar zo te horen valt het wel mee. Misschien wil ie een keer met z'n maten aan de boemel
als vriendlief geen auto nodig heeft ga ik met de auto. Dus mensen die met de trein gaan en langs arnhem elst of nijmegen komen wil ik wel oppikken. Als ik met de auto ga..quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:02 schreef Zeester het volgende:
Ik ga ook niet alles meenemen hoor. Maar heb een heel stel stretchy Sissyboy jurkjes en rokjes waar ik zelf niet meer gelukkig van wordt, maar die een andere nog iets zwaardere dame waarschijnlijk super vindt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze eerste keer Jillian ging net zo goed als de vorige eerste keer Jillian. Na een kwartier stortte ik zowat jankend ter aarde. Ik moet écht lichtere gewichtjes kopen, 2 kg is blijkbaar nog te veel. Ik heb nog nooit zo'n moeite gehad om m'n haar te wassen
.
je hebt nog 3 maanden om uit de volgende stapel kleding te slinkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook allerlei rokjes weg gedaan die ik nooit draag en die er nog prima uitzien en zo rond maat 42-44 zijn
in welke buurt is de meet ook al weer??quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
als vriendlief geen auto nodig heeft ga ik met de auto. Dus mensen die met de trein gaan en langs arnhem elst of nijmegen komen wil ik wel oppikken. Als ik met de auto ga..
Living on the edgequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet niet eens hoe m'n leven er morgen uitziet, laat staan over drie maanden.
Huidkleurige beha! Dat vind ik wel weer aandoenlijk, dat ze het geen probleem vindt om d'r boezem bloot te geven maar er wel alles aan doet om d'r beha onzichtbaar te maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe zij dat toch voor elkaar krijgt, zo zonder bh of ander soortige ondersteuning?? die siliconen wegen toch ook wel wat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |