quote:
Op woensdag 31 juli 2013 09:23 schreef Sarabi het volgende:[..]
Gaat die nog door?
Ik open sowieso een topic hier op Fok, maar dames uit dit topic hebben wel voorrang

Jaaaaha! Die gaat zeker door

26 oktober...Aanmelden gaan we misschien maar eens mee beginnen in september ofzo, nu is de helft op vakantie en is het lijstje over een paar topics toch weer weg.
En ik vind maat 42 wel al heel interessant, maar 40 is van een aantal winkels toch nog echt veel te klein. Kledingswappen lijkt me een superidee, kan ik die hele zooi die ik nog heb liggen ook meteen aan julie kwijt! Zitten veel leuke dingen tussen en als ik het kan ruilen of iets anders kan uitzoeken doet het wat minder pijn in de portemonnee.
Wat eten we bij de meet trouwens? Als we lactose-intolerant, vegetarisch en veganistisch en geenprocessedfoodsliefhebbers hebben weet ik niet of ik het koken op me ga nemen hoor

quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef LadyOracle het volgende:<knip>
Maar het vliegt er ook bepaald niet af. Verhalen van mensen die enorm afvallen als ze stoppen met vlees snap ik niet zo, tenzij die mensen echt bij de Mac woonden. En ook als veganist kun je nog heel veel eten waar je niet bepaald slank van wordt:
<knip>
K*T, door jouw post weet ik dat ik Oreo's mag hebben... Hoezo zit daar geen melk in? Daar word ik eigenlijk wel verdrietig van, dat het zo geprocessed is dat er echt niks natuurlijks meer in zit. Je statement over chips vind ik vreemd, want ik mag eigenlijk alleen maar de kaas- en zure room smaakjes chips niets. De rest is zelden een probleem. Hoe dan ook kun je natuurlijk nog genoeg dingen eten die niet goed voor je zijn...
Overigens val ik dus wel veel af sinds ik geen melk meer mag hoor. Geen dikke plak kaas op m'n brood, geen slagroom, gebak, lekkere chocolade, koekjes bij de koffie enzovoorts meer. Geen cappuccino uit de automaat, maar thee. Het ligt er enorm aan wat je voor je vegan-tijd at, maar voor veel mensen zouden een hoop calorierijke dingen wegvallen als je opeens geen vlees en melk enzo meer 'mag'. Bij mij zat het in kleine dingetjes, zoals die cappu uit de automaat (waar al suiker in zit) en die extra plak kaas, dat gebak als een collega trakteert enzo.
Vakantieschade is btw + 0,3 kilo met wat wc-issues, dus ik vind dat ik het bijzonder netjes gedaan heb
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)