quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jij werkt er gewoon parttime toch?
Hier is het een half jaar.
Moet namelijk ook balansen op kunnen stellen van de afdeling. Ik heb er iig ook heel veel zin in bij Jumbo.
Daar is niks moeilijks aan, maar het is gewoon kutwerk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Moet namelijk ook balansen op kunnen stellen van de afdeling.
Klopt maar o.a. dat moet wel geleerd wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar is niks moeilijks aan, maar het is gewoon kutwerk.
Nee, bij de buren van de Etos. Toen hij vlak daarvoor in de winkel was probeerde hij van die voordeelverpakkingen kip te jatten door deze bij het klaphekje neer te leggen. Ik had ze al weggehaald toen hij nog bij de kassa een blikje bier stond af te rekenen. Daarna liep hij naar het klaphekje toe en daar sprak ik hem aan, maar hij sprak geen Nederlands.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Bij de hoofdingang ofwat? Wat deed je ?
Wie is naar hem toegegaan?
Ik heb het zelf nog niet gezien.. Maar zolang de doos er leuk uit ziet kan het geen kwaad..quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:48 schreef danzazlol het volgende:
ik kom niet zo vaak bij de ah, maar vandaag zag ik dat er redelijk wat srp was geintroduceerd bij de chips. Wat vinden jullie van het beeld hiervan? Ik als klant vindt het niet zo mooi, dat grijze karton en half lege dozen. Wat is jullie mening?
In onze ah waren het gewoon de kartonnen dozen waar de voorkant was uitgescheurd (met zo'n ribbelrandje).quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet gezien.. Maar zolang de doos er leuk uit ziet kan het geen kwaad..
Echter hoef ik ook weer geen aldi beeld waar de dozen zowat op de grond staan zonder fatsoenlijk schap..
Yep uit eigen ervaring ben ik daar mee eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:15 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Ik werk nu een jaar in een groot AH filiaal maar ik stap binnenkort over naar een mini buurtsuper van de Plus met maar drie kassa's. Ik heb zelf het idee dat bij de AH alles streng geregeld is, de werksfeer is vooral zakelijk in een groot filiaal en de vulnormen zijn streng.
Klopt het beeld dat ik heb over de AH en dat dit in andere supermarkten een stuk minder is?
Zo goed kunnen, elke keer weer falen ze als ik vrij neem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:59 schreef Janneke141 het volgende:
Dat ligt waarschijnlijk niet aan Plaza maar aan je roostermaker.
Ik vrijdag na bijna vier weken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zo goed kunnen, elke keer weer falen ze als ik vrij neem.
Morgen weer werken na 4 weken vrij
Heb gisteren aardig wat 35% stickers op veel van die dingen lopen te plakken. Denk wel 5 fusten vol..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AH speelt goed in op Heel Holland Bakt. Al die doe-het-zelf bakspullen
Bij ons zijn ze er net ingekomen met de worp. Allemaal marsepein, fondant en andere zooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:54 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Heb gisteren aardig wat 35% stickers op veel van die dingen lopen te plakken. Denk wel 5 fusten vol..
Huh weet je zeker dat je dan geen fout hebt gemaakt? Ze kwamen juist IN het assortiment.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:54 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Heb gisteren aardig wat 35% stickers op veel van die dingen lopen te plakken. Denk wel 5 fusten vol..
Yupquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:59 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Huh weet je zeker dat je dan geen fout hebt gemaakt? Ze kwamen juist IN het assortiment.
Waren de Dr.O cake versier troep. Kleurstofpennen.. Glazuur.. Chocolade saus.. Enzv. Gingen er bij ons uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:59 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Huh weet je zeker dat je dan geen fout hebt gemaakt? Ze kwamen juist IN het assortiment.
Ja, er komt van die AH huismerk zooi voor in de plek. Heb vandaag ook de worp bakmiddelen gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:10 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Waren de Dr.O cake versier troep. Kleurstofpennen.. Glazuur.. Chocolade saus.. Enzv. Gingen er bij ons uit.
De einddatum van je proeftijd is twee maanden na je datum-in-dienst, dat staat los van hoeveel je werkt in de tussentijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb dus nu 3 weken vakantie in mn proefperiode.. Laten ze die meetellen of duurt mn proefperiode straks wat 'langer' ?
Ah. Thx!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De einddatum van je proeftijd is twee maanden na je datum-in-dienst, dat staat los van hoeveel je werkt in de tussentijd.
Het gebeurt vaker dat ze het niet halen dan dat ze het wel halen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Bang dat je je proef periode niet haalt?
Moet het wel erg bont maken dan volgens mij.
Bij ons nemen ze alles aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef Froop het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker dat ze het niet halen dan dat ze het wel halen.
Bij ons worden er ook meer weggestuurd dan dat ik zou denken. Zijn erg zakelijk op dat gebied bij AH. Meeste andere tenten ben je wel echt een kneus als je wordt weggestuurd na proefperiode.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef Froop het volgende:
[..]
Dat vind ik dom. Het hele circus rondom iemand aannemen en daarna weer uitschrijven kost ruim 500 euro. Wees dan wat selectiever bij je sollicitatieprocedure of leid ze beter op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:00 schreef Froop het volgende:
[..]
Dat deden ze bij ons ook, maar we willen geen klapjokers meer aannemen.quote:
Hoe wil je dat doen? Je moet echt als een enorme lambal overkomen als je na een sollicitatiegesprek niet als een vakkenvuller wordt aangenomen. Je daar niet zien hoe iemand is qua werk, inzicht en collegialiteit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat vind ik dom. Het hele circus rondom iemand aannemen en daarna weer uitschrijven kost ruim 500 euro. Wees dan wat selectiever bij je sollicitatieprocedure of leid ze beter op.
Uitsluiten kun je het nooit maar je kunt wel wat zekerheden inbouwen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef Froop het volgende:
Hoe wil je dat doen? Je moet echt als een enorme lambal overkomen als je na een sollicitatiegesprek niet als een vakkenvuller wordt aangenomen. Je daar niet zien hoe iemand is qua werk, inzicht en collegialiteit.
Ja, ik ga even op zoek naar de kantine in een bedrijf waar ik niet werk, niemand ken en te gast ben. Ik ga net zo lang rondsnuffelen tot ik de kantine gevonden heb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of zeggen "ik moet nog heel even iets doen, blijf even wachten" en dan maar kijken of persoon in kwestie als een zoutpilaar blijft staan of toch maar op zoek gaat naar de kantine. Dat soort dingen zegt vaak heel veel.
Ieder fatsoenlijk persoon blijft dan netjes wachten. Je gaat niet zomaar rondlopen bij een bedrijf waar je gesolliciteerd hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Uitsluiten kun je het nooit maar je kunt wel wat zekerheden inbouwen.
We deden dit vaak als volgt:
- Iedereen 2 gesprekken met 2 verschillende mensen.
- Als je 3 man nodig hebt, altijd minimaal 6 man uitnodigen. Dan heb je tenminste wat te kiezen.
- Kritisch kijken naar hobby's en bezigheden: iemand die geen hobby's komt wellicht tekort op persoonlijk contact en iemand die te veel doet heeft nooit tijd om te werken -> wegwezen.
- De vragen en antwoorden in zo'n gesprek zeggen niks. Vaak bouwden we wat grapjes in, zoals iemand die met zijn handen overvol door een deur wil en dan kijken of de sollicitant daarop reageert. Of zeggen "ik moet nog heel even iets doen, blijf even wachten" en dan maar kijken of persoon in kwestie als een zoutpilaar blijft staan of toch maar op zoek gaat naar de kantine. Dat soort dingen zegt vaak heel veel.
Wat is dat nou voor iets dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of zeggen "ik moet nog heel even iets doen, blijf even wachten" en dan maar kijken of persoon in kwestie als een zoutpilaar blijft staan of toch maar op zoek gaat naar de kantine. Dat soort dingen zegt vaak heel veel.
Zo ga je toch niet met je sollicitanten om. Je hebt samen een afspraak voor een sollicitatiegesprek. Je verwacht dat de sollicitant op tijd is en dat mag de sollicitant ook van jou verwachten. Het enige wat je op dat moment moet doen is een gesprek voeren, de rest kan wel even wachten. Lekkere eerste indruk laten jullie achter op je potentiële werknemersquote:ik moet nog heel even iets doen, blijf even wachten
Waarom naar de kantine? Ik verwacht sollicitatiegesprekken op het kantoor en kijk bij lang wachten rond naar een wachthoekje = zitplaats. Daarvoor zoek ik natuurlijk niet het bedrijfsrestaurant op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
- Als je 3 man nodig hebt, altijd minimaal 6 man uitnodigen. Dan heb je tenminste wat te kiezen.
- Kritisch kijken naar hobby's en bezigheden: iemand die geen hobby's komt wellicht tekort op persoonlijk contact en iemand die te veel doet heeft nooit tijd om te werken -> wegwezen.
- De vragen en antwoorden in zo'n gesprek zeggen niks. Vaak bouwden we wat grapjes in, zoals iemand die met zijn handen overvol door een deur wil en dan kijken of de sollicitant daarop reageert. Of zeggen "ik moet nog heel even iets doen, blijf even wachten" en dan maar kijken of persoon in kwestie als een zoutpilaar blijft staan of toch maar op zoek gaat naar de kantine. Dat soort dingen zegt vaak heel veel.
Iemand zonder hobby's is meteen autistischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de kassa kan het misschien nog wat zijn. Maar voor de vulploeg moet iemand wel van aanpakken weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Dat van die looppas is wel een goede.
Je moet iemand hebben die van aanpakken weet en die vlot zijn. Dat lukt niet met iemand die achter je aan sukkelt als een lamme zak.
Maar je bent natuurlijk niet gelíjk afgeschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |