Zo zo, bedankt voor je aanbod! Heb net al even door de handboeken heen gebladerd, denk dat ik de basishandelingen al wel snap. Wij hebben inderdaad touchscreen-kassa's. Ik heb ook geprobeerd om in ELM te komen, maar dan krijg ik deze foutmelding:quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:00 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Als je touchscreen-kassa's hebt zou ik best wel eens ergens een uurtje willen nemen om alles voor je uit te schrijven en je op te sturen, zodat je het qua functies allemaal weet!.
Volgens mij wordt deze voor je aangemaakt. Wat is een PNL? Ik heb geen Plaza in mijn winkel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:27 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Zo zo, bedankt voor je aanbod! Heb net al even door de handboeken heen gebladerd, denk dat ik de basishandelingen al wel snap. Wij hebben inderdaad touchscreen-kassa's. Ik heb ook geprobeerd om in ELM te komen, maar dan krijg ik deze foutmelding:
Validatiefout
U moet de volgende fout(en) corrigeren voordat u doorgaat:
Your ID is not found in SuccessFactors
Waar ik echter wel telkens tegenaan loop is dat je moet inloggen met je caissièrenummer o.i.d.
Moet ik dan iemand anders voor mij in laten loggen of gaat dat gewoon met je PNL?
Ik moest er eigenlijk 'bij TS' van maken hè?quote:
De TT is gewoon slecht, met of zonder "bij TS".quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:45 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik moest er eigenlijk 'bij TS' van maken hè?
@ TT : Ik weet het, maar ik kon het moeilijk leeg latenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De TT is gewoon slecht, met of zonder "bij TS".
Enerzijds begrijp ik je wel: Ik sta liever ook niet achter de kassa of servicebalie. Vooral omdat ik daardoor de controle over het vulproces kan kwijtraken m.a.w. vulploegers maken misbruik van het feit dat ik even weg moet. Maar anderzijds: Als ik wordt geroepen sta ik er wel meteen. Je runt de winkel samen, of je nou SM, ASM, TL, Verkoper, Caissiere, Vakkenvuller of KM bent. En daar hoort ook flexibiliteit bij. Waar VKA van VKK verwacht dat ze bijspringen verwacht ik dat dus andersom ook.
Maar goed, dit gaat een discussie worden waar niemand iets aan heeft.
ELM werkt niet voor franchise. Je kan wel de opleiding via de winkelcomputer doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:27 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Zo zo, bedankt voor je aanbod! Heb net al even door de handboeken heen gebladerd, denk dat ik de basishandelingen al wel snap. Wij hebben inderdaad touchscreen-kassa's. Ik heb ook geprobeerd om in ELM te komen, maar dan krijg ik deze foutmelding:
Validatiefout
U moet de volgende fout(en) corrigeren voordat u doorgaat:
Your ID is not found in SuccessFactors
Waar ik echter wel telkens tegenaan loop is dat je moet inloggen met je caissièrenummer o.i.d.
Moet ik dan iemand anders voor mij in laten loggen of gaat dat gewoon met je PNL?
Zuidlaren toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:29 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw raadplaatje.
[ afbeelding ]
Eigenlijk bedoel ik precies dit. Een keer in de week vind ik het prima om eventjes te helpen. Moet gewoon niet de overhand nemen, zodat het meer helpen op andere afdelingen wordt dan op mijn eigen afdeling zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:43 schreef d4v1d het volgende:
Ik snap t punt van OudeBok wel hoor.. als je solliciteert voor VKA kom je niet naar je werk om meer dan 50% van je uren te gaan vullenMaakt niet uit of je werkzaamheden van een gelijk niveau hoort te doen.
Natuurlijk is een keer in de maand niet erg, dat moet je maar voor je collega's over hebben. Ik snap wel dat je er bezwaar tegen hebt als het vaker gebeurt terwijl het niet echt nodig is.
Toen ik nog bij brood stond heeft de TL van vkk ons zelfs nog eens geholpen
Gewoon jezelf zijn.. als je denkt aan een functie als TL moet een sollicitatiegesprek geen enkel probleem zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:58 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb dinsdag mijn sollicitatiegesprek voor TL verkoopklaar, ben heel erg benieuwd! Heb al eerder bij een Albert Heijn gewerkt in de vulploeg en dat vond ik altijd leuk werk, ook omdat de sfeer gewoon heel goed was en ik vind dat Albert Heijn best goed betaalt in de jeugdschaal.
Heeft iemand hier tips voor mijn sollicitatie?
Oh het gesprek is het probleem ook niet, maar meer tips over dingen waar ik zelf misschien nog niet aan had gedacht. Ik ben graag goed voorbereidquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn.. als je denkt aan een functie als TL moet een sollicitatiegesprek geen enkel probleem zijn
Lijkt mij dan
Trek een schone onderbroek aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:12 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh het gesprek is het probleem ook niet, maar meer tips over dingen waar ik zelf misschien nog niet aan had gedacht. Ik ben graag goed voorbereid
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waar heb jij je sollicitatiegesprek gehad dat jij je onderbroek moest laten zien?
Lunteren?quote:Op woensdag 31 juli 2013 03:29 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw raadplaatje.
[ afbeelding ]
Kan je als Baarn2 winkel wel ook sorbo gaan voeren. Omdat het door het DC word ondersteunt,quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:15 schreef UncleSam het volgende:
Goh binnenkort moeten we zelf Sorbo vullen en bijhouden.
Er zijn er tegenwoordig twee... :pquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:42 schreef BesottedOrb het volgende:
Iemand hier die in de AH in Voorburg werkt?
Bij ons volgensmij niet? Wat houdt dat allemaal in? De enige begeleiding die ze bij ons krijgen is als ze (vaak door mij) worden ingewerkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:24 schreef Questionmarks het volgende:
Werken jullie met het teamleider begeleidingsplan bij nieuwe werknemers? We willen de net beginnende vulploegmedewerkers beter gaan begeleiden.
Een buddy(hoewel wij niet echt met buddies meer werken om de uren te besparen) moet bij ons wel meestal de beginnende vulploegerts begeleiden ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef Questionmarks het volgende:
Ik weet het fijne er ook nog niet van, maar je krijgt in ieder geval een soort 'buddy' toegewezen. Moet het allemaal nog even nakijken.
Ik heb een keer gehad dat ik aan de balie stond en een vent zei: 'men zoon heeft daar achter de inpaktafel geplatst' en toen wegliep. Was ook erg fris.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef mujentas het volgende:
We hadden vanavond een vent die zijn broek naar beneden trok en op de stoep ging hij even lekker zitten poepen![]()
Bij de hoofdingang ofwat? Wat deed je ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef mujentas het volgende:
We hadden vanavond een vent die zijn broek naar beneden trok en op de stoep ging hij even lekker zitten poepen![]()
Moes jij het opruimen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:04 schreef Tuinstoel2 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik aan de balie stond en een vent zei: 'men zoon heeft daar achter de inpaktafel geplatst' en toen wegliep. Was ook erg fris.
Klant is wel koning, maar ik weet niet of ik in dit geval hem niet een paar stoten zou verkopen... Doet die zoon dat thuis ook? Vraag dan of je even van personeelswc gebruik kunt maken en veel ah's hebben ook klanten wc's...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:04 schreef Tuinstoel2 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik aan de balie stond en een vent zei: 'men zoon heeft daar achter de inpaktafel geplatst' en toen wegliep. Was ook erg fris.
Het was een van de eerste keren dat ik balie stond en men Tl heeft het toen opgeruimd (het bleek ook nog eens een oud leraar van haar te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Moes jij het opruimen?
echt hoe asociaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:04 schreef Tuinstoel2 het volgende:
[..]
Geen idee, duurt nog wel even!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Bij ons was het gewoon iemand die de nieuwe inwerkte. Voor de rest werkte je in het begin met iemand samen en loopt de TL een paar jeer extra langs, that's it.
Hoelang duurt het TL traject nog voor je , @Questionmarks?
Jij werkt er gewoon parttime toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:40 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Geen idee, duurt nog wel even!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |