quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jij werkt er gewoon parttime toch?
Hier is het een half jaar.
Moet namelijk ook balansen op kunnen stellen van de afdeling. Ik heb er iig ook heel veel zin in bij Jumbo.
Daar is niks moeilijks aan, maar het is gewoon kutwerk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Moet namelijk ook balansen op kunnen stellen van de afdeling.
Klopt maar o.a. dat moet wel geleerd wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar is niks moeilijks aan, maar het is gewoon kutwerk.
Nee, bij de buren van de Etos. Toen hij vlak daarvoor in de winkel was probeerde hij van die voordeelverpakkingen kip te jatten door deze bij het klaphekje neer te leggen. Ik had ze al weggehaald toen hij nog bij de kassa een blikje bier stond af te rekenen. Daarna liep hij naar het klaphekje toe en daar sprak ik hem aan, maar hij sprak geen Nederlands.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Bij de hoofdingang ofwat? Wat deed je ?
Wie is naar hem toegegaan?
Ik heb het zelf nog niet gezien.. Maar zolang de doos er leuk uit ziet kan het geen kwaad..quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:48 schreef danzazlol het volgende:
ik kom niet zo vaak bij de ah, maar vandaag zag ik dat er redelijk wat srp was geintroduceerd bij de chips. Wat vinden jullie van het beeld hiervan? Ik als klant vindt het niet zo mooi, dat grijze karton en half lege dozen. Wat is jullie mening?
In onze ah waren het gewoon de kartonnen dozen waar de voorkant was uitgescheurd (met zo'n ribbelrandje).quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet gezien.. Maar zolang de doos er leuk uit ziet kan het geen kwaad..
Echter hoef ik ook weer geen aldi beeld waar de dozen zowat op de grond staan zonder fatsoenlijk schap..
Yep uit eigen ervaring ben ik daar mee eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:15 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Ik werk nu een jaar in een groot AH filiaal maar ik stap binnenkort over naar een mini buurtsuper van de Plus met maar drie kassa's. Ik heb zelf het idee dat bij de AH alles streng geregeld is, de werksfeer is vooral zakelijk in een groot filiaal en de vulnormen zijn streng.
Klopt het beeld dat ik heb over de AH en dat dit in andere supermarkten een stuk minder is?
Zo goed kunnen, elke keer weer falen ze als ik vrij neem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:59 schreef Janneke141 het volgende:
Dat ligt waarschijnlijk niet aan Plaza maar aan je roostermaker.
Ik vrijdag na bijna vier weken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zo goed kunnen, elke keer weer falen ze als ik vrij neem.
Morgen weer werken na 4 weken vrij
Heb gisteren aardig wat 35% stickers op veel van die dingen lopen te plakken. Denk wel 5 fusten vol..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AH speelt goed in op Heel Holland Bakt. Al die doe-het-zelf bakspullen
Bij ons zijn ze er net ingekomen met de worp. Allemaal marsepein, fondant en andere zooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:54 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Heb gisteren aardig wat 35% stickers op veel van die dingen lopen te plakken. Denk wel 5 fusten vol..
Huh weet je zeker dat je dan geen fout hebt gemaakt? Ze kwamen juist IN het assortiment.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:54 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Heb gisteren aardig wat 35% stickers op veel van die dingen lopen te plakken. Denk wel 5 fusten vol..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |