Lijkt me wel. Dat nummer was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vind ik wel heel ver gezocht.
Ik denk niet dat zij die link legde toen ze U2 zei.
Oké dan ben ik overtuigd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Dat nummer was ook mijn eerste gedachte.
Plus veel zenuwen om af te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij heeft Kees gewoon heel beperkte interesses.
Wetenschapper hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef Monolith het volgende:
Helaas geen vragen over necrofiele eenden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef Monolith het volgende:
Het moet ook maar net in je straatje passen. Als je mij 5 karakters uit GTST vraagt dan weet ik dat ook niet bijv.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef Monolith het volgende:
Ik vond m redelijk gestressed overkomen. Of hij heeft gewoon totaal geen humor.quote:
Ja, wat dat betreft is het ook logisch dat hij de pulpvragen niet weet, maar ook b.v. over de Notre Dame of Vietnam wist hij niets. Dat zou ik dan niet verwachten.quote:
Ludo Sandersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het moet ook maar net in je straatje passen. Als je mij 5 karakters uit GTST vraagt dan weet ik dat ook niet bijv.
Mwoa, dat is cultuur he. Spreekt de echte wetenschapper niet aanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is het ook logisch dat hij de pulpvragen niet weet, maar ook b.v. over de Notre Dame of Vietnam wist hij niets. Dat zou ik dan niet verwachten.
Laatst had hij een optreden bij een grote amerikaanse talkshow. Daar kwam hij best relaxed overquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond m redelijk gestressed overkomen. Of hij heeft gewoon totaal geen humor.
Vietnam was meer geschiedenis. Maar wetenschappers zijn ook vaak wel degelijk geïnteresseerd in cultuur hoor. Kijk b.v. eens naar Plasterk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef Poc. het volgende:
[..]
Mwoa, dat is cultuur he. Spreekt de echte wetenschapper niet aan
ja precies daar ken ik die naam ook van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Ludo Sanders is toch ook zo'n FOK!ker, alleen daarvan ken ik die naam. Voor de rest interesseert dat GTST mij natuurlijk ook geen hout.
Weggeknipt denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:27 schreef MaximusTG het volgende:
Apple niet goed rekenen bij een vraag over de iPad slaat echt alles... En dan wel Appeltje als antwoord hebben. Dat ie daar niet tegen protesteerde..
Ik ken Ludo Sanders ook alleen van FOK!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Ludo Sanders is toch ook zo'n FOK!ker, alleen daarvan ken ik die naam. Voor de rest interesseert dat GTST mij natuurlijk ook geen hout.
Dacht ik ook in eerste instantie..Maar hij zei gauw PASquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Toch ben ik ervan overtuigd dat Kees intelligenter is dan de andere twee bij elkaar
Linda, Roos, Jessica, Harmsen..toen ik nog keek naar GTST !ik kijk al 8 jaar niet meer naar GTST.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Nee manOh ja Peter Kelder. Dan houdt het echt op.
Hoe moeten ze het dan doen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh nee, ze hebben dit jaar weer het maximum aantal deelnames ingevoerd. DOE DAT NOU NIET. Dat slaat helemaal nergens op en haalt het hele competitie-element weg.
Ze leren t ook nooit he..
Want?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh nee, ze hebben dit jaar weer het maximum aantal deelnames ingevoerd. DOE DAT NOU NIET. Dat slaat helemaal nergens op en haalt het hele competitie-element weg.
Ze leren t ook nooit he..
Iemand net zo lang laten zitten tot ie af is. Dan zou je pas echt kunnen zeggen dat iemand de slimste mens is, mocht diegene het tot de finale schoppen.quote:
Fifth gear is wel beter.quote:
Ja, van de commerciëlenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Bestaat dat serieusOK dat wist ik dan weer niet.
Gewoon: de deelnemers mogen zo lang blijven zitten als ze willen, zolang ze overleven. De hele spanning in België zit (naast de humor van de presentator en jury) in die magische 11 deelnames waar zich al 7 of 8 deelnemers op hebben stukgebeten. Als je er een maximum aan verbindt, haal je de spanning al wat weg uit deze aflevering (stel dat Charly in de finale komt, dan zal hij, als hij sportief is, niet de deelnemer naar huis spelen), plus het is niet leuk om te weten dat een deelnemer toch al weg moet morgen. Het slaat gewoon nergens op dat elk seizoen weer te veranderen, eerst was t 8 deelnames, toen 6, vorig jaar weer 8 geloof ik, nu 7. Ik vind een oneindig element gewoon veel aantrekkelijker klinken. Dan komt toch veel beter de slimste mens naar voren. Met 7 deelnames doe je t goed, maar met een beetje kennis en wat geluk kom je al een heel eind.quote:
Ja, en als je het oneindig doet wordt het nog arbitrairder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon: de deelnemers mogen zo lang blijven zitten als ze willen, zolang ze overleven. De hele spanning in België zit (naast de humor van de presentator en jury) in die magische 11 deelnames waar zich al 7 of 8 deelnemers op hebben stukgebeten. Als je er een maximum aan verbindt, haal je de spanning al wat weg uit deze aflevering (stel dat Charly in de finale komt, dan zal hij, als hij sportief is, niet de deelnemer naar huis spelen), plus het is niet leuk om te weten dat een deelnemer toch al weg moet morgen. Het slaat gewoon nergens op dat elk seizoen weer te veranderen, eerst was t 8 deelnames, toen 6, vorig jaar weer 8 geloof ik, nu 7. Ik vind een oneindig element gewoon veel aantrekkelijker klinken. Dan komt toch veel beter de slimste mens naar voren. Met 7 deelnames doe je t goed, maar met een beetje kennis en wat geluk kom je al een heel eind.
Lijkt me niet. Degene die het meeste algemene kennis heeft, in combinatie met tactisch inzicht (waar t hier om draait), komt dan gewoon het verst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en als je het oneindig doet wordt het nog arbitrairder.
Mee eens. Bovendien kun je ook geluk met een zwakke tegenstander hebben. Dan ben je een ronde verder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met 7 deelnames doe je t goed, maar met een beetje kennis en wat geluk kom je al een heel eind.
Zoals Dick Jolquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Bovendien kun je ook geluk met een zwakke tegenstander hebben. Dan ben je een ronde verder.
ik vind de man ook niet veel aan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef Monolith het volgende:
Maarten komt in dit programma echt totaal niet uit de verf.
zonder h.quote:
Voorspelbaar.quote:
Ik was dat hele lied al lang weer vergeten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het woord dat je wist dat zou komen.
Jol is niet zo slim.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Jol denkt: vast wel een schilderij van gestolen
Seconden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:47 schreef Monolith het volgende:
Zou het IQ van Dick boven de 90 uitkomen?
Kloptquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:48 schreef Martinello het volgende:
Morgen twee nieuwe kandidaten, dat is zeker.
top gear is pure aids.quote:
Dat viel mij ook op. Doorgestoken kaart?quote:
Bootquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:52 schreef Hierro het volgende:
Heeft Dick ook maar één vraag goed beantwoordt?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:52 schreef Hierro het volgende:
Heeft Dick ook maar één vraag goed beantwoordt?
Triest inderdaad.quote:
Vind ik ook een rare, ik vind het het meest lijken op bruin.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef Zhero het volgende:
Lol zaadblaasje is toch totaal wat anders dan een zaadcel
Nou ja ze gunnen hem een goed antwoord denk ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef Zhero het volgende:
Deze ronde kun je ook moeilijk scoren. Ieder goed antwoord levert hooguit 5 seconde op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
Wat tikt die tijd toch belachelijk lang door iedere keer.
Nederlandse tv...quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef Zhero het volgende:
Ja dat zat ik ook te denken, hij hoopte misschien op voetbalvragen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef Zhero het volgende:
Nu is het wel makkelijk om vanaf de luie bank te lachen om Dick, maar wat zouden zijn overwegingen zijn geweest om mee te doen? Iemand met enige zelfkennis weet toch wel dat zijn / haar algemene kennis zwaar tekortschiet voor zo'n programma.
Vrijdag bij VI waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
wordt Dick op twitter ook te kakken gezet?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
wordt Dick op twitter ook te kakken gezet?
twitter:DavidvUnen twitterde op woensdag 31-07-2013 om 20:50:05Dick Jol bij De Slimste Mens. Lachen man. Dit is net als Adriaan van Dis bij Oh Oh Cherso. reageer retweet
verrassend, deze grap.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, Dick heeft het net niet gered.
Het ligt er te dik op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verrassend, deze grap.
daar was ik zelf nooit op gekomen.
Ach maak je niet dik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef tralalala het volgende:
Nou, dat was dan ook gelijk het enige leuke op televisie vanavond.
Dat ja. Alleen straks K&vdB maar dat lijkt me ook geen topshow worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef tralalala het volgende:
Nou, dat was dan ook gelijk het enige leuke op televisie vanavond.
Finaleweek. Dan moet hij nog een plaats zien te veroveren bij de beste drie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef Kansenjongere het volgende:
Vreemd dat ze stellen dat Charly nu al zeker is van de finale terwijl er in theorie nog vijf anderen in staat zijn om zeven afleveringen te halen.
Ja, maar er stromen vijf kandidaten in in de finaleweek. In de komende afleveringen kunnen nog vijf andere kandidaten eveneens zeven afleveringen halen. Dan zal er dus alsnog een van hen de boot moeten missen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Finaleweek. Dan moet hij nog een plaats zien te veroveren bij de beste drie.
Ik wacht op Merel Westrik. Dan kijk ik de hele uitzending, maar nu kijk ik slecht kleine delen. Hopelijk komt ze morgen.quote:
Is het zeker dat Merel langskomt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik wacht op Merel Westrik. Dan kijk ik de hele uitzending, maar nu kijk ik slecht kleine delen. Hopelijk komt ze morgen.
Komt Merel?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik wacht op Merel Westrik. Dan kijk ik de hele uitzending, maar nu kijk ik slecht kleine delen. Hopelijk komt ze morgen.
viezerik bahquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Goedemondt had daar nog een itempje over in zijn optreden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Maarten zeiksnor. Komkommer is 90% water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |