Lijkt me wel. Dat nummer was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vind ik wel heel ver gezocht.
Ik denk niet dat zij die link legde toen ze U2 zei.
Oké dan ben ik overtuigd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Dat nummer was ook mijn eerste gedachte.
Plus veel zenuwen om af te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij heeft Kees gewoon heel beperkte interesses.
Wetenschapper hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef Monolith het volgende:
Helaas geen vragen over necrofiele eenden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef Monolith het volgende:
Het moet ook maar net in je straatje passen. Als je mij 5 karakters uit GTST vraagt dan weet ik dat ook niet bijv.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef Monolith het volgende:
Ik vond m redelijk gestressed overkomen. Of hij heeft gewoon totaal geen humor.quote:
Ja, wat dat betreft is het ook logisch dat hij de pulpvragen niet weet, maar ook b.v. over de Notre Dame of Vietnam wist hij niets. Dat zou ik dan niet verwachten.quote:
Ludo Sandersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het moet ook maar net in je straatje passen. Als je mij 5 karakters uit GTST vraagt dan weet ik dat ook niet bijv.
Mwoa, dat is cultuur he. Spreekt de echte wetenschapper niet aanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is het ook logisch dat hij de pulpvragen niet weet, maar ook b.v. over de Notre Dame of Vietnam wist hij niets. Dat zou ik dan niet verwachten.
Laatst had hij een optreden bij een grote amerikaanse talkshow. Daar kwam hij best relaxed overquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond m redelijk gestressed overkomen. Of hij heeft gewoon totaal geen humor.
Vietnam was meer geschiedenis. Maar wetenschappers zijn ook vaak wel degelijk geïnteresseerd in cultuur hoor. Kijk b.v. eens naar Plasterk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef Poc. het volgende:
[..]
Mwoa, dat is cultuur he. Spreekt de echte wetenschapper niet aan
ja precies daar ken ik die naam ook van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Ludo Sanders is toch ook zo'n FOK!ker, alleen daarvan ken ik die naam. Voor de rest interesseert dat GTST mij natuurlijk ook geen hout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |