abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129552533
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:48 schreef AudreyParker het volgende:

[..]

Dat is wel waar idd want als Rikki en Maxime landden zie je de gele parachute van Lorena al liggen maar het gaat meer om de volgorde waarin wij ze zien landen?!
daarom is het raar dat we eerst maxime en rikkie zien in plaats van lorena
pi_129552881
Zo...mooi op tijd seizoen door seizoen 8 heen gefietst. De laatste aflevering bekeken, nog een goede 2 weken en iets meer en dan komt voor mij het seizoen uit waar ik heerlijke herinneringen aan heb bewaard en waardoor ik er erg uitkijk naar het moment dat ik dvd 1 in mijn dvd kan plaatsen.

Ludo's wraak op Huib en Dian en later het belazeren van Bowien en uiteraard Pete Jenssens. Er moet heel veel actie zijn zodoende in het aankomende seizoen uitgebracht op dvd. Veel bad character verhalen prominent aanwezig, dus deze jongen zal aan de buis gekluisterd zijn. Ook in seizoen 9 de verdwijning van de volledig overbodige' Arthur en de exit van een bitch die nooit een bitch werd, namelijk Dian # 2.

Maar terugkomend op seizoen 8:
Makkelijk(er) doorheen te komen, vooral meer verfrissend ten aanzien van seizoen het tweede deel van seizoen 7. Leuker om naar te kijken, prettigere sfeer. Mooiere en beter doordachte wendingen. Bowien en Hedwig zijn geslaagde nieuwkomers en geven de soap in die tijd een leuker aanzien en voegen beiden op hun eigen manier iets toe aan de soap. Dat het volgende wederom terugkwam was echt een flater van jewelste: ''vandaag ben ik zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk'' en de daaropvolgende depressie van meneer Harmsen was echt weer zo'n moment in een seizoen waarin de schrijvers dachten: ''wat moeten we toch beginnen met bepaalde personages?''
Ook het rommelig ogende Variety is ook dit seizoen niet te volgen: dan werkt de één er, dan werkt de ander er. Jessica die er ineens de telefoon opneemt?!
Maar goed toch een aardig seizoen, niet hoogstaand, maar wel alleraardigst om naar te kijken. Nog één seizoen te gaan en dan houd ik ermee op. Seizoen 3 en 4 zijn voor mij nog altijd veruit de beste seizoenen!
pi_129553481
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef Kudo het volgende:
Zo...mooi op tijd seizoen door seizoen 8 heen gefietst. De laatste aflevering bekeken, nog een goede 2 weken en iets meer en dan komt voor mij het seizoen uit waar ik heerlijke herinneringen aan heb bewaard en waardoor ik er erg uitkijk naar het moment dat ik dvd 1 in mijn dvd kan plaatsen.

Ludo's wraak op Huib en Dian en later het belazeren van Bowien en uiteraard Pete Jenssens. Er moet heel veel actie zijn zodoende in het aankomende seizoen uitgebracht op dvd. Veel bad character verhalen prominent aanwezig, dus deze jongen zal aan de buis gekluisterd zijn. Ook in seizoen 9 de verdwijning van de volledig overbodige' Arthur en de exit van een bitch die nooit een bitch werd, namelijk Dian # 2.

Maar terugkomend op seizoen 8:
Makkelijk(er) doorheen te komen, vooral meer verfrissend ten aanzien van seizoen het tweede deel van seizoen 7. Leuker om naar te kijken, prettigere sfeer. Mooiere en beter doordachte wendingen. Bowien en Hedwig zijn geslaagde nieuwkomers en geven de soap in die tijd een leuker aanzien en voegen beiden op hun eigen manier iets toe aan de soap. Dat het volgende wederom terugkwam was echt een flater van jewelste: ''vandaag ben ik zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk'' en de daaropvolgende depressie van meneer Harmsen was echt weer zo'n moment in een seizoen waarin de schrijvers dachten: ''wat moeten we toch beginnen met bepaalde personages?''
Ook het rommelig ogende Variety is ook dit seizoen niet te volgen: dan werkt de één er, dan werkt de ander er. Jessica die er ineens de telefoon opneemt?!
Maar goed toch een aardig seizoen, niet hoogstaand, maar wel alleraardigst om naar te kijken. Nog één seizoen te gaan en dan houd ik ermee op. Seizoen 3 en 4 zijn voor mij nog altijd veruit de beste seizoenen!
Als ik dit lees kan ik wel stellen dat de schrijversgroep van Proper eind 1996/begin 1997 last had van een aardige dip: ook Goudkust (destijds het tweede seizoen) was toen niet doorheen te komen, terwijl seizoen 3 (GTST zat toen bij seizoen 8) weer heerlijk was om naar te kijken. Ik ben benieuwd of ONM daar dan ook last van heeft gehad rond die periode :P

En was Arthur echt zo overbodig? Volgens mij had-ie geen drol meer te doen, mede dankzij het leven wat Jimmy Geduld destijds buiten de serie leidde - en uiteindelijk zijn ontslag veroorzaakte, maar overbodig heb ik 'm eigenlijk nooit gevonden. Over Dian #2 kan ik het niet meer dan eens zijn :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:34:12 #94
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129553550
Nou als dat een dip was, laat deze schrijvers dan ook eens een dip krijgen. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_129553819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:34 schreef Frey het volgende:
Nou als dat een dip was, laat deze schrijvers dan ook eens een dip krijgen. :P
Die hebben ze vrijwel het hele seizoen; alleen rond de cliffhanger en de eerste weken van het nieuwe seizoen weten ze er nog iets van te bakken :')
pi_129553953
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die hebben ze vrijwel het hele seizoen; alleen rond de cliffhanger en de eerste weken van het nieuwe seizoen weten ze er nog iets van te bakken :')
Als de schrijvers het zelfs al voor elkaar hebben gekregen om Ludo volledig te verknallen (als ik tenminste mag geloven wat ik hier lees) dan neigt het probleem wat verder en dieper als alleen een dip als je het mij vraagt
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:54:45 #97
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129554213
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ah, dus daar hangt Rohan rond die tijd altijd uit.

pi_129554217
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:46 schreef Kudo het volgende:

[..]

Als de schrijvers het zelfs al voor elkaar hebben gekregen om Ludo volledig te verknallen (als ik tenminste mag geloven wat ik hier lees) dan neigt het probleem wat verder en dieper als alleen een dip als je het mij vraagt
Ze hebben tegenwoordig ook een extern probleem: de zender (RTL4, en dan met name programmadirecteur Erland Galblaas) die zich even met de beleidsvoering van de serie bemoeit. Van Berkum, Van Steijn en Wiegel kúnnen het wel, maar hebben tegenwoordig regeltjes waarin iedere vorm van spanning tot het minimum wordt beperkt; alleen met een zomercliff mogen ze wat meer uitpakken.
pi_129554229
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:54 schreef Frey het volgende:

[..]

Ah, dus daar hangt Rohan rond die tijd altijd uit.

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:33:39 #100
289066 HIPPExNAAM
Uhmm.. hoi.
pi_129555587
Ik vind Arthur best wel een verspild plaatsje in de leader vanaf eind seizoen 7. :P
-_-
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:56:39 #101
308391 PG18
Nee, 24
pi_129559713
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:28 schreef flanken het volgende:
d

[..]

dan wordt janine en ludo ook closer om nina te steunen. maxime kan er niet tegen en praat haar mond voorbij
Beetje raar dat ze Ludo nu nog wel laten rommelen met Julia.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ze hebben tegenwoordig ook een extern probleem: de zender (RTL4, en dan met name programmadirecteur Erland Galblaas) die zich even met de beleidsvoering van de serie bemoeit. Van Berkum, Van Steijn en Wiegel kúnnen het wel, maar hebben tegenwoordig regeltjes waarin iedere vorm van spanning tot het minimum wordt beperkt; alleen met een zomercliff mogen ze wat meer uitpakken.
Vandaar altijd van die saaie films en series op RTL4 :{
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:00:39 #102
308391 PG18
Nee, 24
pi_129559913
Maar uiteindelijk zullen Ludo en Janine wel weer bij elkaar komen en gaan trouwen. Voor de 20e keer. Geloofwaardig ook :N
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:05:53 #103
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_129560141
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef PG18 het volgende:
Maar uiteindelijk zullen Ludo en Janine wel weer bij elkaar komen en gaan trouwen. Voor de 20e keer. Geloofwaardig ook :N
Ben benieuwd naar die app en wie er dan "springlevend" is?

Of wacht

een app, is dat zoiets als AP of wat het AH?!?

Hamsterreeeee?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_129560462
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:56 schreef PG18 het volgende:

[..]

Beetje raar dat ze Ludo nu nog wel laten rommelen met Julia.
Hetzelfde gedoe als toen met die therapeute van Nina, duurt een paar weken maar er gebeurt verder niets bijzonders :{

quote:
[..]

Vandaar altijd van die saaie films en series op RTL4 :{
Welke films en series? Ik zie alleen maar van die hulpprogramma's met John Williams :')____
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:06:34 #105
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_129562712
Hoop echt dat er een lange versie van de leader van seizoen 14 bestaat. O+
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 04:43:33 #106
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_129568987
Ik ben van plan een GTST wikia te creëren die erg uitgebreid is met informatie over van alles en nog wat dat met GTST te maken heeft. Vind de Wikipedia pagina's van GTST namelijk niet bepaald betrouwbaar en vaak als ik die lees, merk ik de domste taalfouten op en grote fouten in verhaallijnen. Ik heb echter geen zin om dat allemaal te corrigeren, maar wel zin om de beste GTST wikia te maken die er maar kan zijn. Wie, met erg veel GTST kennis, wil er meedoen aan dit plan? :)
pi_129569012
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 04:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben van plan een GTST wikia te creëren die erg uitgebreid is met informatie over van alles en nog wat dat met GTST te maken heeft. Vind de Wikipedia pagina's van GTST namelijk niet bepaald betrouwbaar en vaak als ik die lees, merk ik de domste taalfouten op en grote fouten in verhaallijnen. Ik heb echter geen zin om dat allemaal te corrigeren, maar wel zin om de beste GTST wikia te maken die er maar kan zijn. Wie, met erg veel GTST kennis, wil er meedoen aan dit plan? :)
Leuk initiatief! Heb alleen niet genoeg kennis dus laat het liever aan de experts over. :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 08:51:58 #108
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_129570280
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 04:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Leuk initiatief! Heb alleen niet genoeg kennis dus laat het liever aan de experts over. :)
Dankje! Ik hoop dat de experts qua GTST mee willen doen zoals PeterKelder, Frey, Heer_van_Bartolhoven en ArnieAlberts. :)
pi_129570437
quote:
Leuk idee :D Helaas geen tijd mee te helpen, en ondanks ik al vanaf het begin kijk, weet ik er lang zo veel niet meer vanaf. Ben wel benieuwd :)
pi_129573260
quote:
Goed idee ^O^ Zeker als ik zie dat series als Familie ook een goede wikia hebben, denk ik dat dat met GTST ook wel te behalen is :)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 08:51 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Dankje! Ik hoop dat de experts qua GTST mee willen doen zoals PeterKelder, Frey, Heer_van_Bartolhoven en ArnieAlberts. :)
Deze "expert" wil zeker meedoen :Y
  donderdag 1 augustus 2013 @ 11:40:49 #111
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_129574245
quote:
4s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:00 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Leuk idee :D Helaas geen tijd mee te helpen, en ondanks ik al vanaf het begin kijk, weet ik er lang zo veel niet meer vanaf. Ben wel benieuwd :)
Jammer! Ik hoop ook zeker dat het iets geweldigs wordt. :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 11:41:02 #112
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_129574250
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Goed idee ^O^ Zeker als ik zie dat series als Familie ook een goede wikia hebben, denk ik dat dat met GTST ook wel te behalen is :)

[..]

Deze "expert" wil zeker meedoen :Y
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_129575584
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:40 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Jammer! Ik hoop ook zeker dat het iets geweldigs wordt. :)
Nou als je de kennis optelt bij de passie van sommige mensen hier moet dat goed komen natuurlijk :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 12:26:01 #114
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_129575597
quote:
Goed plan! ^O^ _O_
Ik ben zeker niet de grootste kenner. Maar vragen kun je natuurlijk altijd stellen. :)
Ik ben er ook wel benieuwd naar.
pi_129575624
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Goed plan! ^O^ _O_
Ik ben zeker niet de grootste kenner. Maar vragen kun je natuurlijk altijd stellen. :)
Ik ben er ook wel benieuwd naar.
Ja, jij moet er ook gewoon bij :Y ^O^
pi_129575819
Tof idee LG ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 1 augustus 2013 @ 12:45:08 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129576159
Ik wil eerst praten over de financiële vergoeding.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:19:52 #118
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_129578900
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, jij moet er ook gewoon bij :Y ^O^
Dan moet ik wel even snel verder gaan met kijken. Want het 2e gedeelte van seizoen 4 t/m seizoen 7 is nog niet zo bekend voor mij!
pi_129582716
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:19 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dan moet ik wel even snel verder gaan met kijken. Want het 2e gedeelte van seizoen 4 t/m seizoen 7 is nog niet zo bekend voor mij!
Ik kijk al vanaf 1990 maar kan me sommige dingen echt niet meer herinneren dus ik zou het wel leuk vinden om de totstandkoming van die pagina te volgen hier! Waarschijnlijk heb ik niks toe te voegen maar wie weet ook wel;)
pi_129584354
http://data.rtl.nl/_inter(...)/24_inge_600x900.jpg

http://data.rtl.nl/_inter(...)24_robin_600x900.jpg

ik vind Inge haar haar opzich wel leuk zitten, Robin vind ik net een pruik op hebben :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')